Şimdi Ara

Gittigidiyor idealsecim mağazası İADE SORUNU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
609
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29/04/2017 tarihinde gittigidiyor idealsecim mağazasından Samsung Galaxy J5 telefonu babam satın almış, ürün 06/05/17 tarihinde eve geldi evde olmadığımdan kargoyu ailemden başka biri teslim aldı sadece poşeti açıp içinde ürün olup olmadığını kontrol etmiş koruma köpüğünü çıkarıp asıl kutunun hasarına bakmamış eve geldiğimde gördüm ki kutusu bildiğin ezilmiş vaziyette ancak bataryası 3 4 yerden darbe almış telefon jelatini açılıp kapanmış iade bir ürünü göndermişler telefonu yasal cayma hakkımı kullanmak için kargoya yolladım , ancak satıcı beni arayıp kargoyu teslim almayacaklarını söyledi. elimde kargo sırasında tutulan tutanak yok ancak kargoyu teslim ederken hiçbir imza attırmamışlar ayrıca teslim almaya yetkili kişi değildi teslim alan kişi , 2000 tl nin altında olduğu için mecburen ilçe tüketici hakem heyetine başvurmam gerekiyor , başka bir önerisi olan ve ya bu durum başına gelmiş olan var mı kanıt olarak ne sunabiliriz elimde kutuyu açmadan önce ezik olduğunu gösteren ve bataryanın darbeli olduğunu gösteren fotoğraflar var.







  • Hakem heyetine güzelce anlatın durumu gereğini yapacaklardır. Aynı firmadan 1 - 2 hafta önce a7 aldım. Ben memnun kaldım. Benim paket direk delta dan çıkmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.