Şimdi Ara

Gittigidiyor cep telefonu iade etmek (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
8
Favori
9.649
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fox_doctor

    kredi kartınızın hangi bankaya bağlıysa o bankanın genel merkezine faxla dilekçe gönderip harcama itirazında bulunun. yaptığım harcama karşılığında mal ve hizmet almadım deyin. kargo bilgisi ekran görüntülerini ve olayı iyice anlatın. bi de banka yoluyla gittigidiyordan paranızı almaya çalışın. mesela garanti bankası harcama itirazını şurada detaylı anlatmış. diğer bankalarınki de böyledir. hakem heyetinden daha önce sonuçlanır büyük ihtimalle.

    http://www.garanti.com.tr/tr/bireysel/kredi_kartlari/kredi_karti_kullanim_kilavuzu/islem_itirazi.page

    teşekkürler.hemen aradım alo garantiyi.bankada 120 gün sonra para iadesi yapılıyormuş.Bu kadar şanssızlık olur.hakem heyeti daha hızlı olur inşallah.hayırlı akşamlar arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rune

    İyi akşamlar arkadaşlar.Bana bir yol gösterin.yardımınıza ihtiyacım var.Gittigidiyordan CEPPORT denilen satıcıdan quatro telefon aldım.CEPPORT denilen satıcı daha tel.kargolamadan dedim ki quatro telefonda NFC özelliği olmadığı için tel bana kargolamayın.Almayacağım dedim.Sanki ben bunları dememişim.Kargoyu bana yolladı.ben kargoyu almadım.Ben 2 nisan da tel.kredi kartımla aldım.3 nisan da almayacağım dedim.Herneyse gittigidiyora sorun bildirdim.almayacağımı onlarada bildirdim.tüm bu olanlara rağmen gittigidiyor paramı satıcıya aktardı.İnanılır gibi değil.Satıcıya 3 nisan dan beri yazışıyorum.Bana 2-4 gün beklemelisin diyor.hadi 10 hadi 20 nisan dan bu yana 2-4 gün hala bitmedi.Bu arada hala paramı alamadım.Gittigidiyorun bütün müşteri temsilcileriyle yazıştım.onlarda uyarı yaptık ödeme yapacak deyip beni 30 gün evet tam 30 gün dür oyalıyorlar.CEPPORT denilen satıcıdan paramı alamayınca tamam dedim telefonu gönderin almak istiyorum.İnanın 1 hafta oldu ne paramı nede telefonu alamadım.Ben hala şokdayım. CEPPORT denilen satıcı mesajlarıma cevap vermiyor.dün gittigidiyorun müşteri temsilcısıyle görüştum.Bugün beni arayacaklarını söylediler.ARAMADILAR.Ben tekrar müş.yetkilisi ile görüştüm.Yarım saata kadar bilgi vereceklerini söylediler.Hala cevap yok.Çokyoğun olduğum için hakem heyetine gidemedim.İnanın şu an bir avukat tanıdığın olmasını çok isterdim.Şimdi arkadaşlar bana akıl verin.Mahkemeye versemmi.avukatmı tutsam. lütfen cevaplarınızı bekliyorum.

    hocam hata senin

    sen ürünü kargodan teslim alıp ,hemen arkasından sorun bildir den ürünün iadesini isteyip tekrar geri kargolayacaktın ondan sonra kargo takip nosunu sisteme girecektin böylece paran 2-4 gün içerisinde sana geri yatacaktı

    Ben 3 defa bu tarz sorunla karşılaştım 3 ünde de param iade edildi , yani prosedürü uygulaman gerekiyordu .




  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    N11 de var bu yazı sadece başka hiç bir yerde yok.

    quote:

    Cayma hakkının istisnaları

    MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.


    Kaynak:http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: rune

    İyi akşamlar arkadaşlar.Bana bir yol gösterin.yardımınıza ihtiyacım var.Gittigidiyordan CEPPORT denilen satıcıdan quatro telefon aldım.CEPPORT denilen satıcı daha tel.kargolamadan dedim ki quatro telefonda NFC özelliği olmadığı için tel bana kargolamayın.Almayacağım dedim.Sanki ben bunları dememişim.Kargoyu bana yolladı.ben kargoyu almadım.Ben 2 nisan da tel.kredi kartımla aldım.3 nisan da almayacağım dedim.Herneyse gittigidiyora sorun bildirdim.almayacağımı onlarada bildirdim.tüm bu olanlara rağmen gittigidiyor paramı satıcıya aktardı.İnanılır gibi değil.Satıcıya 3 nisan dan beri yazışıyorum.Bana 2-4 gün beklemelisin diyor.hadi 10 hadi 20 nisan dan bu yana 2-4 gün hala bitmedi.Bu arada hala paramı alamadım.Gittigidiyorun bütün müşteri temsilcileriyle yazıştım.onlarda uyarı yaptık ödeme yapacak deyip beni 30 gün evet tam 30 gün dür oyalıyorlar.CEPPORT denilen satıcıdan paramı alamayınca tamam dedim telefonu gönderin almak istiyorum.İnanın 1 hafta oldu ne paramı nede telefonu alamadım.Ben hala şokdayım. CEPPORT denilen satıcı mesajlarıma cevap vermiyor.dün gittigidiyorun müşteri temsilcısıyle görüştum.Bugün beni arayacaklarını söylediler.ARAMADILAR.Ben tekrar müş.yetkilisi ile görüştüm.Yarım saata kadar bilgi vereceklerini söylediler.Hala cevap yok.Çokyoğun olduğum için hakem heyetine gidemedim.İnanın şu an bir avukat tanıdığın olmasını çok isterdim.Şimdi arkadaşlar bana akıl verin.Mahkemeye versemmi.avukatmı tutsam. lütfen cevaplarınızı bekliyorum.

    hocam hata senin

    sen ürünü kargodan teslim alıp ,hemen arkasından sorun bildir den ürünün iadesini isteyip tekrar geri kargolayacaktın ondan sonra kargo takip nosunu sisteme girecektin böylece paran 2-4 gün içerisinde sana geri yatacaktı

    Ben 3 defa bu tarz sorunla karşılaştım 3 ünde de param iade edildi , yani prosedürü uygulaman gerekiyordu .

    tamam.haklısın.Peki ben prosüdürü uygulamadığım için satıcı ve gittigidiyor bunu yapmalımıdır?Böylesine fırsatçılık insanlıkmıdır?Bu ve bunun gibi insanları haklı göstermen doğrumu?




  • Ben de bir iade süreci başlatmak istiyorum. GittiGidiyor müşteri temsilci diyor ki servis raporu tutulmak zorunda. Daha 1 hafta oldu. Ne önerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KSB

    Ben de bir iade süreci başlatmak istiyorum. GittiGidiyor müşteri temsilci diyor ki servis raporu tutulmak zorunda. Daha 1 hafta oldu. Ne önerirsiniz
    Hocam bildiğim kadarıyla böyle cihazlarda hat takılınca geri iade olmuyor
    Servis raporu ile iade etmeniz gerekiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baba1993 kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.