Sayın TBTNET; cevap için teşekkür ederim de cevabı bana değil hizmet talebinde bulunan arkadaşımıza verseydiniz daha doğru olurdu. 7-24 zaten her firmada destek yok; herkes farkında. Olumlu görüşler nasıl paylaşılıyorsa olumsuzlukların veya yaşanan sorunlarında ifade edilmesi doğal karşılanmalı. Gigaspeed ile ilgili konularda firma yetkilisi Gigaspeed'in daha etkin olması gerekirdi. Forum aynı zamanda firmalar için aboneleriyle veya abone olmak isteyenlerle iletişim kuracağı bir mecra olduğuda unutulmamalı.
|
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (9. sayfa)
-
-
Hocam sen neyin kafasını yaşıyorsun sabahtan beri birçok yazı yazdın sildin derdin ne anlamadım.
Biz kullanıyoruz gayet memnunuz fiyattan da performanstan da memnunuz.
bıraktığımız kayıtlara da dönüş alabiliyoruz. 100Mb Fiber kullanıyorum Tam fiyat performans
-
Ben silmedim moderatörler silmiş,diğer arkadaşlarında mesajlarını silmişler? neyin kafası derken?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekniking -- 5 Şubat 2024; 19:36:45 > -
Hocam yazdıklarını okudum da o şekilde yorum yaptım
kimse kimseye hakaret edemez herşeyin adabı var
memnun olmadıysan almazsın olur biter kimseye sataşmanı gerektirmez
-
Arkadaşlar siz sorun yaşamıyor olabilirsiniz ben cumartesi aramaya kaydı bıraktım dönüş olmadı bundan dolayı geçmekten vazgeçtim dedim, sizinle aynı fikirde değilim diye neden saldırıyorsunuz?
Sizinle aynı düşünmek zorunda değilim geçiş yapmak istedim ve firmanın geri dönüş süresini beğenmedim tecrübemi buraya yazdım sizene? Birşey hakkında fikir belirtirken sizemi soracağım? @RedMinner ?
-
Ben hakaret göremedim; arkadaş geri dönüş yapılmadığını ifade etmiş. Yoğunluk olur, haftasonu olur önemli değil her firmada yaşanabilecek bir durum. Forumdan dönüş yapılabilirdi. Mesajları arkadaş silmemiş benim mesajlarda silinmiş. Arada biz güme gittik.
-
Merhaba,
Yaşanılan olumsuzluklar için üzgünüz. PM üzerinden dönüş yapan tüm kullanıcılara dönüşlerimizi ivedilikle gerçekleştiriyoruz. Hafta sonu yoğunluk durumlarına göre dönüş gerçekleştiriyoruz. Ancak online iletişim noktasında cevap vermediğimiz kullanıcı bulunmamaktadır. @tekniking bu kullanıcılardan bir tanesidir. Hafta sonu atmış olduğu tüm mesajlara cevap verip, taleplerini ve sorularını cevaplandırdık. Kullanıcının kendisi de bu durumu kabul edeceğini düşünüyoruz.
Gigaspeed olarak amacımız kullanıcılarımıza kaliteli ve hızlı interneti sağlamak. Memnuniyet oranımızı yüksek tutmaya çalışıyoruz. Yaşanan ve yaşanabilecek olumsuzluklar için üzgünüz ve bunları düzeltmek için çabalıyoruz. Elbette ki olumsuz/hatalı yanlarımız olacaktır. Bunları da tespit edip, düzenliyoruz.
Olumlu veya olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla
-
Açılın ben konu sahibinin yancısıyım. Konu benim dükkan benimmi dion bro.Vatandaş sorun yasamış olabilir ama enteresan ben ne zaman yazsam hemen dönüş oluyor.Hatta abonelik evraklarinin aslini göndermedim bircok kez aradilar.Ben bu fiyattan gayet memnunum.Arkadasa denk geldi galiba.Bugune kadar yaşadığımız tek sorun oldu oda düzeltildi.Ayni hizmeti ucuza aliyorum sadece iss adi değişiyor farkli birsey almiyoruz niye fazla para vereyim.Ben herkese tavsiye ediyorum.Ama her firmada aksilikler olabilir bu firmanin kötü oldugu anlamina gelmez gecin kullanin begenmezseniz başka firmaya gecin.Artik hersey kolay zaten.Saygilar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tükkanımız herkese açık; hizmet politikamız belli. Düşük fiyattan, yüksek kaliteden hizmet önceliğimiz. Ayrıca tükkanımızı forumdaşlara arz ettik; hepsi ortak. Hizmetimiz gönülden; samimiyetimiz içten.
-
Ben de bunu az önce gördüm, ben şok! :)
Peki o zaman 100 mbit için 169 yerine, güncel fiyattan faturayı ödeyeceğim artık bu ay dimi? Yoksa gigaspeed e geçiş yaptığımdaki tutar mı geçerli acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Başvuru için sabah 10 da belgeleri mail yoluyla gönderdim aynı gün öğleden sonra sesli onay için arandım.
ve ertesi gün saat 10 da aktivasyon tamamlanmıştır diye mesaj geldi.
toplam 24 saatte bitti herşey
Netspeed verdiği türk telekoma ait modem üzerinden devam etti yeni abonelik.
modeme herhangi bir şifre ve kullanıcı adı girmedim her şey otomatik gerçekleşti.
Kesinti ve herhangi bir sorun olmadı ve süreç inanılmaz hızlı ve kolaydı.
2 günlük deneyimim sonucu 8 sene kullandığım netspeed göre hızlar daha iyi 100 mb fiber engelsiz tarifeye geçtim
kendi veya birinci derece yakınında engelli raporu gerekiyor belgelere ilave olarak engelli raporu ve engelli kişinin kimlik görüntüsü isteniyor.
Aynı hızda netspeed te en fazla kablolu bağlantıda 90 mb alırken bunda 110 mb civarı alıyorum upload 22 mb ve üzeri ping 4-6 arası yoğun saatlerde yavaşlama gözlemlemedim
5 ghz kablosuz bağlantıda aynı kablolu hızlarını alabiliyorum
şu an gayet iyi
aktivasyon sonrası tekrar arandım
müşteri hizmetleri ilgili fiyat ve hız iyi eğer sorun olursa onu da çözüm sürecini iyi yönetirlerse 10 numara bir firma denilebilir.
umarım abone sayısı arttıkça aynı hız,kaliteyi ve uygun fiyatı devam ettirebilirler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 9 Şubat 2024; 18:52:34 >
-
Hayırlı olsun; memnuniyetinizin devamını temenni ederim.
-
Merhaba,
İnternetkutusu kullanıyordum, fiyat politikası gereği yeni bir iss ye geçiş yapacağım.
@gigaspeed 169 tl fiyat taahhütlü kullanım fiyatı mı? Normal aylık kullanım mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal kullanım fiyatı 6. aya kadar zam yapmıyacaklarınıda söylüyorlar
-
1 yıllık peşin ödeme imkanı var mıdır ?
-
Yoktur.
-
E devletten geçiş olsa hemen geçerim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba 6 gün önce konuda size yazdığım yanlış yazılan ve zorunlu kıldığınız bölüm için aksiyon aldınız mı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Sorununuzu özel mesaj ile iletebilir misiniz ? Kontrol edip, tarafınıza dönüş sağlayalım.
Saygılarımızla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X