Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cyazici , Yavuzd58 Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.311
Cevap
83
Favori
121.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
90. Sırada  bugün en iyi #25
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Konuya yazmıştım .

    Özel mesajlık bir durum yok açık ve şeffaf cevap verebilirsiniz


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/157944166


    sorduğum soruya buradan ulaşabilirsiniz .

    ayrıca sözleşmede de kelime hatası olan yer var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konuyla ilgili tarafınıza yapmamız gereken açıklama şu şekildedir: Gigaspeed olarak abonelerimizi rahatsız edecek, meşgul edecek bildirimlerde bulunmuyoruz. Ancak sizinle doğru bir şekilde iletişim kurabilmemiz, teknik aksaklıklar veya güncellemeleri bildirebilmemiz için işaretli olarak gelmektedir. Amacımız verilerinizi kullanarak sürekli reklam yapmak değildir. Bilginize sunarız.

    Saygılarımızla
  • Anladigim kadariyla öde kullan dönemi başladı depozitolu kullanicilar ne olacak acaba aynen devam mı edecekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 11 Şubat 2024; 16:26:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueman7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sistemimiz baştan beri öde-kullan modelinde çalışmaktadır. Yeni fiyatlar ile depozito sistemimizi tamamen kaldırıp, fiyatları depozito sistemine indirdik. Mevcutta depozitolu kullanıcılarımızı bilgilendirdik. Dileyen kullanıcılarımıza iade sağlayıp, dileyenlere ise 3 aylık depozitolu peşin ödeme olarak saydık. 6. aya kadar fiyatlarımızı sabitledik. Yani depozito sistemimizin kaldırılması, kullanıcılarımızın yararınadır.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Bende depozitolu kullanıyorum ama kimse bilgi vermedi ne mail ne arama geldi.2 aydır fatura ödüyorum.Dediğiniz gibi böyle daha iyi olmuş demekki bu aydan itibaren 3 ay fatura ödemeyeceğim.Forumu okumasam haberim olmuyor ama.Tabiki depozito olmaması kullanıcı yararına hemfikirim.Böyle devam etmenizi diliyorum gayet memnunuz.

  • Görüyoruz ki kaldırmışlar depozito sistemini, tutmamış GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 


    Fiyatları depozito olmadan o seviyeye getirmeleri olumlu. Poyraznet'e bir alternatif olabilirler.


    Keşke firmalar altyapılarıyla ilgili daha detaylı bilgi verseler de daha çok yatırım yapanı görebilsek, tercihimizi de ona göre kullanırdık.


    @gigaspeed


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun interneti giden oldumu? Internet bir git gel yapti.Dikkat ediyorum internet gidince musteri hizmetleride ulaşılamıyor.Şimdi duzeldi tekrar bunu neden yapiyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abonenin faydasına olan her girişimi destekliyoruz.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 


    Gigaspeed'in bu maliyet koşullarında fedakarlık yapmasını da takdir ediyor ve diğer firmalara da örnek teşkil etmesini diliyoruz.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 


    Altyapı yatırımı derken; repo, bono, hisse senedi, kripto para mı?GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 13 Şubat 2024; 8:49:42 >
  • Bugün evraklarimi gönderdim inşallah memnun kalırız. Geçiş olunca değerlendirme yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • By_KraL B kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun; kalmanızı temenni ederim. Sorun yaşarsanız 3 ay sonra değiştirirsiniz.

  • By_KraL B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aboneliğiniz için teşekkür ederiz. Umarız memnun kalırsınız. Bir sorun yaşadığınızda direkt olarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Yaşadığınız sorunlara elimizden geldiğince hızlı bir şekilde müdahale edeceğiz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Merhaba, dün evrakları mail olarak gönderdik, sesli onayı verdik. Süreçle ilgili bilgiye nasıl ulaşırız ? Ortalama ne kadar sürer süreç ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trkkrsy kullanıcısına yanıt

    Farklı firmadan geçiş yaptıysanız; eski firmanızın onayına bağlı. Ne kadar çabuk onaylarsa; geçişinizde o kadar çabuk gerçekleşir. Hayırlı olsun.

  • Teşekkür ederim. 2 gün içinde bulup geçiş yaptığım bir firma olacak hayırlısıysa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trkkrsy kullanıcısına yanıt

    Benim 12 saat gibi bir süreçte churn işlemim tamamlandı. Şu anlık herşey yolunda.

  • Dün gece evrakları gönderdim sabah eksik kalan evrakları tekrar yolladım 3-4 saatte geçişim gerçekleşti. Hız olarak diğer firma ile aynı durumda ana download pingim yükseklerde. Xdsl numaram oim de var buda ayrı güzel detay. Bazı firmalar vermemek için diretiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • By_KraL B kullanıcısına yanıt

    ping değerleri nasıl atabilir misin

  • berkkan05 B kullanıcısına yanıt
    VDSL 100 benim bina hat kablolarım iyi değil. Wifi 5G değerleri. Snr si iyi olan atarsa daha iyi fikir olabilir.

    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • berkkan05 B kullanıcısına yanıt
    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ
    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZspeedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    https://www.speedtest.net/result/15882307580

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.