Şimdi Ara

Gıbırnet (Ana Konu) (299. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.509
Cevap
149
Favori
682.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 297298299300301
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Geçiş işlemleriniz başlatılmıştır ancak mevcut operatörünüz başvurunuza red yanıtı vermiştir.


    Gibirnetden netspeede geçerken böyle geri dönüş geldi netspeed'den

    _____________________________
  • Merhabalar. Dün evrakları gönderdim, aynı gün Telekom ekipleri geldi modemi kurdu, whatsapp destek hattına yazmamla internetin açılması bir oldu. Hızlı geri dönüş ve sorunsuz bağlantı için teşekkür ederim. Kullanımda şu anlık sıkıntı olmamakla birlikte sanırım CGN havuzu denen olay var Gibirnette. İki sorunum var:


    1) Modemdeki ip adresi 100 ile başlarken ip adresi sorgulama sitelerinde 45 ile başlıyor. Bu durumdan kurtulmak mümkün mü?


    2) 100 Mps desteklemesine rağmen 65-70 civarı hız alıyorum. Hat değerlerimi nasıl öğrenebilirim, bina tesisatından kaynaklıysa 15 metre kaliteli cat6 kablo aldım, onunla değişimini sağlayabilirim.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesvaraponuribere

    Merhabalar. Dün evrakları gönderdim, aynı gün Telekom ekipleri geldi modemi kurdu, whatsapp destek hattına yazmamla internetin açılması bir oldu. Hızlı geri dönüş ve sorunsuz bağlantı için teşekkür ederim. Kullanımda şu anlık sıkıntı olmamakla birlikte sanırım CGN havuzu denen olay var Gibirnette. İki sorunum var:


    1) Modemdeki ip adresi 100 ile başlarken ip adresi sorgulama sitelerinde 45 ile başlıyor. Bu durumdan kurtulmak mümkün mü?


    2) 100 Mps desteklemesine rağmen 65-70 civarı hız alıyorum. Hat değerlerimi nasıl öğrenebilirim, bina tesisatından kaynaklıysa 15 metre kaliteli cat6 kablo aldım, onunla değişimini sağlayabilirim.

    İlk sorun için, kurtulmak mümkün. Sanırım 20 TL sabit ip ücreti var.

    _____________________________




  • kullanan arkadaşlar, bu işin aslı astarı nedir? gıbıra geçmeyi planlıyorum lakin uzaktan çalışırken şirketin vpn alanına bağlanamayacak mıyım? :)


    veya operanın bütünleşik vpn çalışmayacak mı?


    kullananlardan bilgi rica ediyürüm


    Gıbırnet (Ana Konu)
    Gıbırnet (Ana Konu)gibir.net.tr
    VPN ve VPN Bazlı uygulamaların engellenmesine ilişkin karar - GIBIRNet | İnternet
    https://gibir.net.tr/blog/vpn-ve-vpn-bazli-uygulamalarin-engellenmesine-iliskin-karar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nopanick

    7 temmuzda size belirttiğim sorunum hala devam ediyor sorunum ne sorunum şu 21.30-24.00 saatleri arasında yurtdışı hızları yerde, ping uçmuş şekilde ve bu durumu size bildirdiğimde sadece bende varmış gibi lanse ediyorsunuz ama buradan ulaştığım ve gıbırnet kullanan herkeste dediğim sorun varmış ama farketmedim veya dikkatimi çekmiyor zaten bu saatlerde çok aktif değilim diyor birçoğu ama oyun oynayan ne biliyim yurtdışı çıkışı olan birçok kişi size buradan belirtiyor ama sorunla alakalı en ufak bişey demeyip sadece yok modem yok altyapı yok yoğunluk deyip geçiştiriyorsunuz veya üst pakete geçin sabit ip alın diyorsunuz sorun çözülür mü bunlar olunca ona cevap yok.

    Bakın bazı arkadaşların idrak edebilmesi için tekrar söylüyorum tüm gün hiçbir sorun yokken her akşam 21.30-24.00 saatlerinde hız ve ping Allaha emanet oluyor bunun ne altyapı ne modem ne yoğunlukla alakası var bildiğiniz 21.29 da başlayıp 24.15 de programlanmış gibi bu sorun var daha nasıl anlatayım size bilmiyorum.

    Çıkıp yurtdışı kısıtlaması yok deyince kısıtlama yok olmuyor ben 2 aydır böyle bi sorunla karşılaşmıyorken neden 1 hafta 10 gündür bu sorunla karşılaşıyorum çok video izleyip yurtdışı çıkışı yapan biri miyim değilim ama ortada sorun varken yokmuş gibi davranacak kör de değilim. Çıkın düzgünce bi sorun var evet veya bi bakım var evet veya bi süreç var evet deyip durumu açıklayın sorun çözülür çözülmez o başka bişey ama ortada olan bişeyi yokmuş gibi davranmayın kaldı ki bu çağda bilgiye ulaşmak zor değil.

    NOT : Hız testinin nasıl yapıldığını bilen insanız yok kablolu kablosuz yok arka plan verisi yok modem şişmesi yok bilmem ne lütfen bu tarz Google aramalarında ilk sırada çıkan ansiklopedik bilgileri yazmayın.

    çok ilginç biz bu sorunun aynısını geçen sene bu zamanlar türknette yaşadık hem de türkiye genelinde oldukça uzun bir zaman zarfında yaşadık....

    gıbırnet yetkilileri kendilerinden destek isteyebilir nasıl çözüldüğüne dair :))


    @TurkNetDestek var mı tavsiyeniz? :))


    türk telekom bilinçli olarak mı kısıtlıyor acaba sizlerin çıkışlarını? el ele verin...

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemilian

    kullanan arkadaşlar, bu işin aslı astarı nedir? gıbıra geçmeyi planlıyorum lakin uzaktan çalışırken şirketin vpn alanına bağlanamayacak mıyım? :)


    veya operanın bütünleşik vpn çalışmayacak mı?


    kullananlardan bilgi rica ediyürüm


    gibir.net.tr
    VPN ve VPN Bazlı uygulamaların engellenmesine ilişkin karar - GIBIRNet | İnternet
    https://gibir.net.tr/blog/vpn-ve-vpn-bazli-uygulamalarin-engellenmesine-iliskin-karar

    Ben çalışmayan bir VPN'ye rastlamadım henüz.

    _____________________________




  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Yok gıbırdan kaynaklı bir sorundu hocam bizim yaşadığımız hatta yukarıda da kabul ettiklerini görebilirsiniz. Sorunun yaşandığı sıralarda superonline ve turknet komşularda denedik bi sorun olmuyordu ama şu sıralar pek sorun yok sanırım genelde o saatlerde kullanmıyorum pek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    MacBook Pro
  • nopanick kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz anlık olarak bazı bölgelerde yerleşik operatör tarafından satürasyon ile ilgili problem olabilir ve konu hakkında gerekli çözüm sağlanılmış olup. Şu anda yurt içi ve yurt dışı çıkışlarımızda sorun görünmediğini belirtmek isteriz.


    İyi günler dileriz.

    _____________________________
  • Herkese merhabalar. İkametgah değişimiyle yeni adresimde Superonline Fiber altyapısı bulunmadığı için Superonline'dan GIBIRnet'e geçmiş bulunuyorum. Bu yazıyı yazma sebebim daha çok Superonline ile GIBIRnet'i karşılaştırmak ve kendi deneyimlerim çerçevesinden sizlere aktarmak. GIBIRnet'i seçerken bu konudaki arkadaşlarımın yorumları çok etkili oldu, bir de benden dinleyin istedim :)


    GIBIRnet - BAŞVURU SÜRECİ


    Gerekli evrakları kendilerine e-posta ile gönderdikten sonra ön işlemleri başlatmış olduk. Tam olarak bir gün sonra Türk Telekom ekipleri adresime geldi ve hattımı aktif hale getirdiler. Bir tane de modem temin ettikten sonra kullanabilir durumdaydım. Kurulum süreci gayet hızlı ve kolaydı. Beni hiçbir şey ile uğraştırmadılar. 


    2 Evrak + 1 Sesli Arama + Modem Kurulumu İçin Gerekli Bilgiler = İnternet erişimi

    Ucuz ve kaliteli modem arayan arkadaşlar için: ZyxelVmg1312-t20b, gayet memnunum :)


    Eski aboneliğim hala aktif durumda olduğu için süreç içersinde sormam gereken belirli sorular oldu. Müşteri temsilcilerinden Bengü Hanım'a özellikle buradan teşekkürlerimi sunarım. Kendileri her konuda fazlasıyla yardımcı oldular.


    HIZLAR ve FİYATLAR


    GIBIRnet: 80 TL -> MEGA Paket -> Download: 32-33, Upload: 5.70 - 5.80 (SS-1)

    Superonline: 85 TL -> 25'lik Paket (Fiber) -> Download: 25 Civarı, Upload: 4.50 Civarı


    Superonline'ın dayattığı fiyatlardan hiç memnun değildim. İlk yıl 80, ikinci yıl 90 TL olmak üzere anlamıştık. (Tabii ki taahüt var...) Taahütümün bitmesiyle beraber bu fiyatların 95 - 100 TL civarlarına ulaşacağından gram şüphem yok. GIBIRnet'in bana sunduğu hızlardan ve fiyattan fazlasıyla memnunum. (Bundan birkaç ay önce daha ucuzdu. Zam gelmemesini temenni ediyoruz :) )


    Superonline kullanırken, Steam'den bir şey indireceğim zaman hızımın kaç olduğuna bakmazdım bile. Arkada ister 4K, ister 144p video açık olsun; ister film izlensin, ne olursa olsun indirme hızım 2.5 ila 2.9 arasında olurdu (SS-1). Bir kere bile ne bu değerlerin altına indi, ne de üstüne çıktı. GIBIRnet ile adete devrim yaşamış gibi oldum. En son Dead by Daylight güncellemesini yaparken bir gözüm takıldı, 4.1'lerde sabit olarak ilerlediğini görünce ekran fotoğrafı aldım (SS-2, SS-3). İndirme bitene kadar 3.8 ila 4.2 arasında gezindi fakat çoğunlukla 4 civarlarında takip ettim. Genel olarak Steam'da 4 civarında indirme hızına sahip olduğumu söyleyebilirim. (+ Ubisoft)


    PING


    Güncelleme: Daha önce ping konusunda GIBIRnet'in sınıfta kaldığını yazmıştım. Kablolu bağlantıya geçmemle beraber ping konusunda herhangi bir sorunumun kalmadığını belirtmek isterim. "GIBIRNET (KABLOLU BAĞLANTI)" başlığı altından güncel değerleri inceleyebilirsiniz.



    SUPERONLINE (KABLOLU BAĞLANTI)


    CS GO -> 55-58 ms

    PUBG -> 48-58 ms (Bazen 46-47, bazen 60, servere göre değişiyor diye düşünüyorum. Sabit değerler.)

    R6 -> 59-65 ms

    Dead by Daylight -> Server'a göre değişir. Bar her zaman yeşildi.

    Discord: 55-60 ms 


    GIBIRNET (KABLOSUZ BAĞLANTI, MODEME 2 METRE MESAFE)


    CS GO -> Oyun içi 70 ms, menüde 80ms

    PUBG -> 55, 70, 92, 130, 170... Disko topundan farksız. Sarı kırmızı şeklinde sürekli olarak değişiyor. (Sadece test etmek için girdim, normalde oynamıyorum. Server'da sorun olabilir. Bir daha deneyeceğim ilerki zamanlarda.)

    R6 -> Oyun 45-50 ping civarlarında başlıyor, sonrasında 60, 69 derken 75 ms'e kadar bir anda çıkabiliyor. PUBG ile aynı şekilde. 10 saniye içinde 25-30 ms değişmesi hiç normal değil. (SS-1, SS-2, SS-3, SS-4, SS-5)

    Dead by Daylight -> 80-90ms arasında değişiyor. (SS-1)

    Discord -> Discord is connected to your real-time communication server on eu-central3786 with an average ping of 60 ms. The last ping was 58 ms. Outbound packet loss rate is 0.0%. (55-63 gibi gidip geliyor.)



    GÜNCELLEME



    GIBIRNET (KABLOLU BAĞLANTI)


    Daha önce kablosuz bağlantı ile testlerimi yapıp elde ettiğim ping değerlerinden memnun olmadığımı paylaşmıştım. Kablolu bağlantıya geçişimle beraber hiçbir sorun kalmadı diyebilirim. Ping değerlerim oldukça stabil ve gayette memnunum.


    CS GO -> 55-60

    PUBG -> 48-57

    R6 -> 55-65

    Dead by Daylight -> Yeşil, 60-70 civarı.


    Discord -> Discord is connected to your real-time communication server on eu-central797 with an average ping of 73 ms. The last ping was 71 ms. Outbound packet loss rate is 0.0%.

    If the ping is not consistent or more than 250 ms, consider asking the server admins or owner to switch to a different region under the Voice Channel Settings.


    ARTILAR

    Uygun Fiyatlar

    İyi hızlar

    Taahütsüz

    Tatmin Edici Ping Değerleri


    EKSİLER

    Ping değerleri benim için yüksek ve fazlasıyla değişken. (Güncellendi, kablolu bağlantı ile oldukça stabil bir halde.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorkembulut00 -- 9 Ağustos 2021; 13:36:53 >
    _____________________________




  • Gorkembulut00 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz kablolu olarak test sonuçlarınızı özel mesaj üzerinden paylaşmanız durumunda yaşamış olduğunuz ping sorunu ile yakından ilgilenmek isteriz. Ve modeminize yakın olsanız dahi kablosuz ağlarda radyo dalgalarının sinyal yayma ortamı olarak kullanıldığı için, cihazların çalışması ve ağdaki veri iletiminin kablo bağlantıları kullanılmadan gerçekleştiğini bilmektesiniz. Sonuç olarak, kablosuz ağlar çeşitli girişim türlerinden etkilenir. Gerçek şu ki, Wi-Fi cihazları, aynı frekans bandında çalışan diğer cihazların yarattığı küçük parazitlere karşı bile savunmasızdır. Bu sorundan etkilenmemek için wifi kanal ayarı sağlayınız ve modeminizin yanında bulunana parazit yapan ev aletlerini uzak tutmanız gerekiyor Çekim menzili olarakta evinizin ortasına konumlandırmanız yaşamış olduğunuz hız düşüklüğünü bir nebze olsun giderecektir


    İyi günler dileriz.

    _____________________________




  • telefonla aradığımda gıbırnette 180 günlük hat dondurma her ay için 30 ar lira toplamda 180 tl olduğu söylendi. bu ücret çok fazla, birçok firma bir defalık 30,48 tl gibi makul rakamlar bazıları ise hiç ücret almıyor.

    _____________________________
  • Bir soru sormak istiyorum. Öncelikle kaç aktif aboneniz var? Bu aboneler için kaç ip tahsis ediyorsunuz? Ben 100lük kullanıcıyım. Benim grubumda 10 kişi mi var 100 kişi mi? Çünkü son günlerde saçma sapan gecikme yaşıyorum. Hızımda bir problem yok. Sosyal medya siteleri yüklenmiyor. Modemi açıyorum kapatıyorum bi düzelir gibi oluyor sonra aynı. Free VPN bile kullanınca problemsizim. Acaba genel bşr problem olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gorkembulut00 kullanıcısına yanıt
    Merhaba iyi akşamlar ekiplerin kuruluma gelmesi için evrakların kargo ile ulaşmasını mı bekliyorlar yoksa e posta ile göndermemiz kuruluma başlamaları için yeterli oluyor mu ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • amd77 A kullanıcısına yanıt

    benim de fiber aboneliğim için yazın iki ay dondurmak için her ay için 40 tl istemişlerdi sanırım. ancak bunu bile yapamadılar. ben geçen sene eylül ayında gıbırnet'e netspeed üzerinden geçiş yapmıştım. yıllık 6 ay dondurma hakkımız varmış ancak nedense benim aboneliği geçen sene netspeed'de yazın temmuz ve ağustos ayında dondurduğum için donduramıyorlarmış. temmuz başında müşteri hizmetleri özelden arayıp bilgi verdi ancak sürekli aynı şeyleri tekrar edip durdular anlaşmak konuşmak mümkün değil. kuralı, süreyi, nasıl uyguladıklarını açıklayamadılar. dedikleri sadece sizin dondurma hakkınız bulunmamakta. neden bulunmuyor yıllık 6 ay donduramıyor muyuz, bir yıllık abonelik şartı mı var, yok. ee geçen sene dondurmuşsunuz, tamam dondurayım ne alaka. o yüzden donduramayız. gıbır net maalesef bu tür hususları açık açık yazamıyor şartname olarak sitesinde. bu yüzden müşteri hizmetleri ulaşıyor onlar da yapamayız ama neden yapamayız onu da tam açıklayamıyoruz deyip geçiyorlar. bu yüzden ben de hayal kırıklığı bu husus. dondurmayla uğraşmadım artık, kaldı öyle. zaten nakilde de ayrı bir fiyat uygulanıyor, hiçbir şekilde uyguna gelmiyor kesintisiz iki ay dondurma vb. işlemler. iptal etsek bile aynı adrese tekrar bağlantı olduğunda iki ay sonra kurulum ücreti istiyorlarmış. o da ayrı bir sorun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • LostLover9 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar. Evrakları doldurup mh@gibir.net.tr adresine fotoğraf olarak gönderdikten birkaç saat sonra sizleri arayıp sesli olarak onayınızı alıyorlar. Bu şekilde işlemler başlamış oluyor ve siz evrakları kargolamadan önce kurulum için ekipler adresinize geliyorlar. Evrakları e-posta adresine gönderdikten 7 gün sonrasına kadar MNG kargo ile kendilerine orijinal hallerini kargolamanız gerekiyor. "Konya'dan GIBIRnet isimli bir firma ile anlaşmanız varmış, bu belgeleri karşıya ödemeli şekilde kargolamak istiyorum" derseniz sorunsuz bir şekilde kargolama yapabilirsiniz. Ayrıca direk 497827534 koduyla da MNG kargo ile gönderim sağlayabiliyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorkembulut00 -- 29 Temmuz 2021; 23:46:30 >
    _____________________________




  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    İlginiz için çok teşekkür ederim. Birkaç saat önce yaptığım testlerde daha iyi sonuçlar aldım. Evime yavaş yavaş yerleşiyorum. Kablolu olarak kullanmaya başladığım gibi yeni sonuçlarımı ekleyeceğim.

    _____________________________
  • kirikambar K kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz önceki operatörünüzden kullandığınız dondurma haklarınız bizlere geçtiğinizde olduğunuz gibi yansıdığı için otomatik olarak yıl içerisindeki hak kullanımlarınız düşmektedir. Yerleşik operatör sistemlerinden sorgu sağladığımızda bu şekilde süre bilgisine istinaden hat donndurma işlemi sağlamaktayız. Mevcut adresinize 1 adet kampanya tanımlı olduğu için tekrardan aynı adres için iptal sağlamanız ve ilerleyen zamanlarda abone olmak istediğinizde 120 tl kurulum ücreti yansıtmak durumundayız. Ancak başka adres için herhangi kurulum ücreti almamaktayız. Nakil için bir seferlik ücretsizdir. onun dışında başka yer için ise taşınma ücreti aynı şekilde 120tldir. bilginize sunarız.


    İyi günler dileriz.

    _____________________________
  • amd77 A kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz port dondurma işlemi portunuzun kayıp olmaması için sağlanılan bir hizmet olduğundan dolayı iptal sağlamanız durumunda bölgenizde port olmaması durumunda internetsiz kalabilirsiniz. Bunun önüne geçilmesi için anlaşmamız gereği port dondurma hizmeti kapsamında yerleşik operatör tarafına ücret ödediğimiz için aylık olarak 30 tl bir ücret bilgisini sizlerle paylaşmak isteriz.


    İyi günler dileriz.

    _____________________________
  • zifco Z kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz abone sayısı hakkında şirketimizin gizlilik anlaşmamız gereği paylaşamıyoruz. CGNat olarak her abone farklı port farklı log sistemine tabii olarak işlenmektedir. Dünya genelinde ipv4 stoğu tükendiği için firmamız tarafından alınan bir karar olduğundan dolayı işlemler bu şekildedir. ve diğer operatörlerdede aynı sürece tabii tutulduğunun bilgisini paylaşmak isteriz. bu durumdan kurtulmanın tek durumu statik ip almanız gerekiyor aylık ücreti 20 tldir. Konuyla alakalı ipv6 beta test çalışmalarımız devam etmekle olup BTK tarafından onay gelmesi durumunda kullanıma sunulacağının bilgisini paylaşmak isteriz


    İyi günler dileriz.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 297298299300301
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.