Şimdi Ara

Gıbırnet (Ana Konu) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.931
Cevap
143
Favori
644.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • design.code kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    ÖM olarak adresinizi yollarsanız kontrol sağlayabiliriz. Saha dolabınızda VDSL desteği varsa 200M kablo mesafesiyle çok daha yüksek hızlar alabileceğinizden eminiz.

    Saha dolabınız muhtemelen GPON üzeri çalışan bir DSLAM o dolap üzerinden TT size fiber alt yapı sağlayamayabilir, port değiştirmeleri muhtemelen sizin içni yeterli olacaktır.

    Hat sayınızı telekom başvurlarıyla çoğaltabiliriz fakat upload hızını bu şekilde yükseltmeniz paket loss oranını ve LAG yükseltir, doğru kontrol edilmezse avantajdan çok zarara sebeb olcaktır.

    iyi günler dileriz.
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Hat dondurma da Aylık 30TL port ücreti ödersiniz diyor hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Turknet'in sitesinden kontrol ettiğimde bizim daire için en yüksek tahmini hız 50 mbit yazdı, sitenin dolaba en yakın binası için kontrol ettiğimde ise 75 mbit yazdı.

    Baya yakın, her gün ekmek alırken önünden geçiyorum dolabın. Oradan eve fiber çekmek bile çok tutmaz ama bürokrasi işte. DSLAM'dan çok HAES kutusuna benziyor.

    Adresi size özelden gönderiyorum. Bir de siz bakın.

    Hat sayısı çoğaltmanın maliyeti nedir? Taahhüt olmadığı için 2 tane deneyip verim alamazsam diğerini iptal edecek, verim alırsam 3.ye başvuracak şekilde yapabilir miyiz?

    Upload benim için çok önemli. Olmazsa bir veri merkezine sunucu gönderip upload gerektiren işlerimi oradan yapmak zorunda kalacağım.
  • Evet, ona dikkat etmemişim. Ben tek seferlik hat dondurma ücreti olarak 30 tl aldıklarını düşünmüştüm. Aylıksa pek bir esprisi kalmıyor. Anladığım kadarıyla 180 güne kadar dondurmalarda aylık port ücreti almıyorlar, 300 güne kadar olan dondurmalarda aylık 30 tl port ücreti alıyorlar. Bu da teknik olarak dondurmanın doğasına aykırı. Hat dondurulduğu zaman veri akışı kesiliyor ve herhangi bir aylık ücret faturalandırmayacaktır yazıyor. Aylık bir faturalama oluyorsa, hattı gerçek anlamda dondurmadan portu aktif tutacakları minimum pakete geçirip, onun ücretini müşteriye yansıtıyor gibiler. Yine her sene hattı açtır kapata ya da ne kadar kazık olsa da türk telekom yazlık internete devam anlaşılan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun :)

    1-) Gıbır net nedir yahu ? :-D

    2-) TurkNet ve Millenicom'un çözmeye pek niyeti olmadığı, 120mbit destekleyen hattımı 3mbit ile kullanmaya mahkum edildiğim aşağıdaki linkteki problemi TT ekiplerine çözdürebileceğinize inanıyorsanız, sorgusuz sualsiz geçmek isterim. Balıkesir/Ayvalık adresine de 10 Temmuz'da mı hizmete başlayacaksınız? Hiç beklemeden beta test yapsak? :)

    İlgili link :
    donanımhaber forum
    ALTYAPI AYNI, FİBER HIZ AYNI, TAAHHÜT YOK, UYGUN FİYAT VAR! MİLLENİCOM AYLIK 79,90 TL » Sayfa 72 - 72
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144201549


    Edit,
    çağrı merkezinizi aradım. Burak bey ile ilgi dolu ve samimi bir sohbet neticesinde ön kayıt için numaramı bıraktım. Yolunuz açık olsun, umarım müşteri memnuniyeti odaklı ilk firma olmak gibi mükemmel bir adım atarsınız :)
    bol şans!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 24 Haziran 2020; 21:4:11 >




  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Tekrar Merhabalar,

    Ücret politikalarımız gereği diğer müşterilerimizin ödemesi gereken tutarı yükseltmemek adına, her şeyi minimize etmeye çalışıyoruz bu da bazı dezavantajlara sebep oluyor, dilerseniz istediğiniz zaman hizmetinizi durdurur kullandığınız kadar öder ertesiki yıl açtırmak istediğiniz zaman 2-3 gün önceden haber vererek sizin hiç bir şey uğraşmanıza gerek kalmadan hattı aktif edebilirsiniz. Bu şekilde hiç bir tutar ödemenize gerek kalmaz :)

    iyi günler dileriz.
  • design.code kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    ilgili sonuçlar ÖM olarak gönderilmiştir.

    iyi akşamlar.
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Güzel dileğiniz teşekkür ederiz.

    1- Forum'da karşılaştığımız en büyük sorulardan biri :) google nedir gibi bir soru olsa'da çok yakında websitemiz üzeri açıklayacağız :)

    2- Adresiniz sanırım MH tarafından alınmıştır. Biz ilgili takip yaptıktan sonra size geri dönüşü sağlarız.

    ÖM olarak hat değerlerinizi bizimle paylaşırmısınız modem üzerinden ?

    iyi akşamlar dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 24 Haziran 2020; 21:42:19 >
  • Teklifiniz çok güzel gözüküyor ancak hizmeti durdurup seneye tekrar açtığınız zaman port da değişmiyor mu Hattı o sene kapatıp seneye tekrar açtırdığım zaman türk telekom ekipleri gelip tekrar etiketleme yapıyor, kablo bırakıyor bunu elektrikçiye bağlatın diyor. Çoğu sağlayıcı da bu yüzden önceden internet kullanmış olsanız bile geçiş değil de mevcut hattı kapatıp onlara başvurursanız tekrar kurulum ücreti alıyor. Geçiş yapsaydınız portunuz aynı kalacaktı, etiketleme ve kurulum olmayacaktı, şimdi hattı kapattığınız için yeni port atanacak ve onun etiketlemesi kurulumu yapılacak, o yüzden kurulum bedeli alıyoruz diyor. Hattı sonlandırıp seneye açacağınız zaman, bu durumlar yaşanmadan ekip gelip kablo bırakmadan kurulum yapılmadan 2-3 gün bekleyip sadece modemi açarak devam edebilecek miyim :)

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARKADAŞLAR

    GIBIR NET DONANİM HABER FORUMDAN GELENE 1 AY BEDAVA OLARAK HİZMETİNİ VERECEK.

    Sitelerinden WhatsApp aracılığı ile mesaj attım. Mesaja cevap süreleri 1 dakika ancak oldu. Gerçekten samimi insanlar. Özellikle Burak bey sağolsun çok hoşgörülü. Ne kadar sorum varsa hepsine anından cevap attı . Kendisine teşekkürü borç bilirim. WhatsApp numaralarına mesaj atarken Burak bey diyerek yazarsanız kendisi size ulaşır ve gereken tüm cevapları canı gönülden hoşgörü ve saygı çerçevesinde güler yüzle cevaplar.

    Kendilerinin hizmetlerini tüm Türkiye'de görmeyi ümit ediyoruz. Ayrıca ping hususunda çok atılım yapacaklarını ifade ettiler. Sınırlı abone ile iyi işler cikartacaklarina ve daha kaliteli sunuculari bünyesinde barindircaklari haberlerini aldım. Gerçekten oyun düşkünleri için çok iyi olucak.

    Yerel bir firma olmasın karşı desteklerinizi esirgemeyin.
    Umarım herkesin gönlü tatmin olur

    Saygı ile..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gıbırnet (Ana Konu)

    NE dersiniz 100 mgbt alabilirmiyim ? 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7826FC5D2



    NE dersiniz 100 mgbt alabilirmiyim ? 😂
    rahat alırsın
  • Merhaba merak ettiğim konular var. Müşteriler arttığı zaman bu kadar hızlı sorunlara aksiyon alip cevap verebilecek misiniz ? Sizde farkındasınız diğer isslerde müşterisi artmaya başlayınca hizmet kaliteleri düşmeye başladı. Netflix youtube vb platformlar hız kısıtlaması çok oluyor. Çok kullanilan bu platformlar ile ilgili çalışmalarınız var mi ? Son olarak planli müşteri alimi dusunuyor musunuz ? Kapasite sorununu önlemek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ydemir95 -- 25 Haziran 2020; 4:52:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Merhaba @EnemyTerriyory,

    Sorununuzu anlıyoruz fakat Alt yapı TT ait olduğu için kullanmış olduğunuz Port'a veri geçmese dahi ücret ödenmektedir. Size sağlayabileceğimiz en hızlı çözüm sözleşmeniz bizde olduğu için tekrar kağıt ve sözleşme işleriyle uğraşmadan hattınızı tekrar aktif etmek olur, modem ayarlarınız bozulmadığı sürece tek yapılması gereken kabloların bağlanması olacaktır.

    iyi günler dileriz.
  • Astroosman A kullanıcısına yanıt
    Merhaba Astroosman,

    İlginiz ve dilekleriniz için teşekkür ederiz, Burak Bey'e teşekkürlerinizi ilettik :)

    Gecikme ve paket kayıplarının çözülmesiyle hizmetlerimiz kısıtlı kalmayacak, yakında yapacağımız ücretsiz hizmetlerle benzersiz bir deneyim sunmayı planlıyoruz.

    iyi günler dileriz.
  • Merhaba,

    Hat değerlerinize göre 100Mbps 'e kadar hız alabileceğinizi görüyoruz. Adresinizi iletmeniz durumunda kontrolleri sağlayabiliriz.

    iyi günler dileriz.
  • ydemir95 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Teknik olarak alt yapımızı Netflix, Valve ve Google gibi peerlerimizle sorun yaşamayacak şekilde kuruyoruz. Planlı olmasını aylık limitli Müşteri alımı yaparak sağlayacağız bu şekilde sürekli ileriye dönük planlamalar yapabileceğiz.

    ilginiz için teşekkür ederiz.

    iyi günler dileriz.
  • Milenicoma yeni geçtim ve memnunum ama takip edelim. Fiyat göz kırpıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayin @GIBIRNET iletisime gecmeye calistim whatsapp uzerinden cevap vermediniz, sizleri aradim yine cevap vermediniz. Peki sizinle nasil iletisime geçicez?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bhz47 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ekibimize
    gibir.net.tr
    GIBIRNet
    https://gibir.net.tr
    ve +908505500332 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz, bazi anlarda ki yoğunluktan dolayı erisemezseniz, ekibimiz santral sırasında çıkan arkadaşlarımıza kayıtları inceleyip geri dönüş yapiyorlar.

    Iyi gunler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.