5 gün önce garantiye vermiş olduğum Iphone 3GS cihazımda belli başlı kılcal çatlaklar mevcuttu, aynı zamanda ekran içerisinde toz girmiş ve home tuşu da temassızlık ediyordu.
Ürünü Genpa'ya ilettim ve içindeki tozları çıkarmış, home tuşunu da tamir etmiş bir durumda bana geri teslim ettiler.
Fakat, kılcal çatlaklarla ilgili herhangi bir müdahale yapmamışlar. Benim bildiğim kadarı ile bu durum garanti kapsamına giriyor ve arka kapak değiştiriliyordu. Arka kapakta ise anahtar çiziklerindne dolayı, aynı zamanda ise çok ufak bir kırıktan dolayı, kılcal çatlakların garanti kapsamına girmeyeceklerini belirtiyorlar.
Şimdi uzun süre Etiler Genpa ile tartışmama rağmen durumu kabul etmediler.
Sormak Istediğim Soru:
1) Kılcal çatlaklar her durumda garanti kapsamına giriyor ve durum tamir edilmiyor mu? 2) Apple yedek parça üretmediğini bilrdiği halde, Genpa yedek parçaları nereden teslim alıyor ve cihazı tamir ediyor?(yanlışım olabilir) 3) Yukarıdaki soruya doğru orantılı olarak, Apple hasarlı ürünlerin yenisini Amerika'da direk veriyorken, Türkiye'de yan sanayi parçalar ile mi tamir ediliyor? 4) Madem Genpa 30-50TL'lik tamirleri yapıyor, diğer durumlarda kaçacak delik arıyorsa, neden 700-800 lira daha fazla verip garantili alıyorz ve bu basit şirketi zengin ediyoruz?
Garanti Kağıdı:
Genpa apple ürünlerine müdahele etmiyor. Yaptığı tek şey ön camı çıkarıp tozu temizlemek. Home tuşunun sorunu ise basit bir sorundur. Zamanla orda toplanan nem tuşta temazsızlık sorunu yapabiliyor. Açıp fırçayla silip geri veriyorlar. Bunlar için cihazın değişimi gerekmiyor. Arka kapak olayına gelirsek eğer ;
Her distribütör firmanında yaptığı gibi genpa da olaydan olabildiğince fazla kâr ile işi kapatma derdindedir. Zira siz de ticaret ile uğraşırsanız/uğraşıyorsanız aynı düşüncede olacaksınız. Bir üründen ne kadar kâr edebilirseniz o kadar iyi olacaktır. Kılcal çatlaklıklar garantiye giriyor doğrudur. Fakat sizin cihazınızda en ufak kişisel soruna rastlarlarsa bütün arızayı ona mal edebilirler bu genel bir düşünce yapısıdır bu tür firmalar için. Alakası bile olmasa siz o cihaza kişisel olarak zarar vermişsiniz ve garanti dışına çıkarmışsınızdır. O yüzden ne yaparsanız yapın kendinizi haklı çıkarabileceğiniz bir nokta malesef bulunmamakta.
Ve ek olarak diyelimki cihazınızda ekran, dokunmatik kırığı gibi bir arıza mevcut ve siz tuttunuz genpa ya götürdünüz. Size diyecekleri şu olacak " 900 lira verin yenisini verelim". Yani yine müdahele etmeyecekler. toplamda size 200 lirayı bulmayacak ekran ve dokunmatik kırığını 900 liraya getirecekler, apple dan ürünü 10 da biri fiyatına alacaklar ve kârın dibine vurup seyr-i sefa eyleyecekler.
quote:
Orijinalden alıntı: semion17
quote:
Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans
Genpa apple ürünlerine müdahele etmiyor. Yaptığı tek şey ön camı çıkarıp tozu temizlemek. Home tuşunun sorunu ise basit bir sorundur. Zamanla orda toplanan nem tuşta temazsızlık sorunu yapabiliyor. Açıp fırçayla silip geri veriyorlar. Bunlar için cihazın değişimi gerekmiyor. Arka kapak olayına gelirsek eğer ;
Her distribütör firmanında yaptığı gibi genpa da olaydan olabildiğince fazla kâr ile işi kapatma derdindedir. Zira siz de ticaret ile uğraşırsanız/uğraşıyorsanız aynı düşüncede olacaksınız. Bir üründen ne kadar kâr edebilirseniz o kadar iyi olacaktır. Kılcal çatlaklıklar garantiye giriyor doğrudur. Fakat sizin cihazınızda en ufak kişisel soruna rastlarlarsa bütün arızayı ona mal edebilirler bu genel bir düşünce yapısıdır bu tür firmalar için. Alakası bile olmasa siz o cihaza kişisel olarak zarar vermişsiniz ve garanti dışına çıkarmışsınızdır. O yüzden ne yaparsanız yapın kendinizi haklı çıkarabileceğiniz bir nokta malesef bulunmamakta.
Ve ek olarak diyelimki cihazınızda ekran, dokunmatik kırığı gibi bir arıza mevcut ve siz tuttunuz genpa ya götürdünüz. Size diyecekleri şu olacak " 900 lira verin yenisini verelim". Yani yine müdahele etmeyecekler. toplamda size 200 lirayı bulmayacak ekran ve dokunmatik kırığını 900 liraya getirecekler, apple dan ürünü 10 da biri fiyatına alacaklar ve kârın dibine vurup seyr-i sefa eyleyecekler.
o. çocukları filmini izlemiş miydiniz?
Her gün izliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans
quote:
Orijinalden alıntı: semion17
quote:
Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans
Genpa apple ürünlerine müdahele etmiyor. Yaptığı tek şey ön camı çıkarıp tozu temizlemek. Home tuşunun sorunu ise basit bir sorundur. Zamanla orda toplanan nem tuşta temazsızlık sorunu yapabiliyor. Açıp fırçayla silip geri veriyorlar. Bunlar için cihazın değişimi gerekmiyor. Arka kapak olayına gelirsek eğer ;
Her distribütör firmanında yaptığı gibi genpa da olaydan olabildiğince fazla kâr ile işi kapatma derdindedir. Zira siz de ticaret ile uğraşırsanız/uğraşıyorsanız aynı düşüncede olacaksınız. Bir üründen ne kadar kâr edebilirseniz o kadar iyi olacaktır. Kılcal çatlaklıklar garantiye giriyor doğrudur. Fakat sizin cihazınızda en ufak kişisel soruna rastlarlarsa bütün arızayı ona mal edebilirler bu genel bir düşünce yapısıdır bu tür firmalar için. Alakası bile olmasa siz o cihaza kişisel olarak zarar vermişsiniz ve garanti dışına çıkarmışsınızdır. O yüzden ne yaparsanız yapın kendinizi haklı çıkarabileceğiniz bir nokta malesef bulunmamakta.
Ve ek olarak diyelimki cihazınızda ekran, dokunmatik kırığı gibi bir arıza mevcut ve siz tuttunuz genpa ya götürdünüz. Size diyecekleri şu olacak " 900 lira verin yenisini verelim". Yani yine müdahele etmeyecekler. toplamda size 200 lirayı bulmayacak ekran ve dokunmatik kırığını 900 liraya getirecekler, apple dan ürünü 10 da biri fiyatına alacaklar ve kârın dibine vurup seyr-i sefa eyleyecekler.