Şimdi Ara

GENARAL

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR GENERAL IN YENİSİ ÇIKMICAK MI YAA .. BİLGİSİ OLAN VARSA YAZSIN PLS



    _____________________________
  • Dahalık öyle bir haber yok dedikoduda yok zaten olunca kesin buradan duyarsın
    _____________________________

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Samsung 48" S90F | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti
  • yok kurban daha oyun çıkmadı olsa ilk ben alırdım
    _____________________________
  • reborn diye bişey çıkmış ama piyasada yok update yapmak lazım herhalde..Nasıl yapılıyor bilen varsa yazsın yada pm atsın lütfen
    _____________________________
    Sözde değil özde!!
  • İnternette büssürü modlu Generals var yaw. Hatta bi arkadaşta Saddam'lı Bush'lu Usame bin Ladin'li bi modu vardı (patch olarak tabi)
    _____________________________
  • EN SON ZERO ÇIKTI ONDAN SONRA HERHANGİ BİR SÜRÜMÜ ÇIKMADI AMA BEKLİYORUM NE ZAMAN ÇIKAR BİLMEK ZOR
  • generalin orjinalini almak istiyorum.. değer mi? online oynamak nasıl? zevkli mi? arkadaşlar bu konularda görüşlerinizi rica ediyorum..ha bi de orjinali kac para? (delüxe edition)
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Rainbow SRX vs Aura Cleanmax
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Gerçektende bir sürü yaması war...Onlarla gerçektende sanki yeni bir oyun havası estiriyolar...Onları tavsiye edebilirim...
    _____________________________
  • link verirmisiniz modlarını indirebileceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.