GENARAL (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler
Mesaj
SÜZİNAK => GENARAL (22.10.2004 05:00:23)
ARKADAŞLAR GENERAL IN YENİSİ ÇIKMICAK MI YAA .. BİLGİSİ OLAN VARSA YAZSIN PLS

Source => GENARAL (22.10.2004 05:09:27)
Dahalık öyle bir haber yok dedikoduda yok zaten olunca kesin buradan duyarsın

cash_deno => GENARAL (22.10.2004 23:22:09)
yok kurban daha oyun çıkmadı olsa ilk ben alırdım

Erulmo => GENARAL (22.10.2004 23:33:37)
reborn diye bişey çıkmış ama piyasada yok update yapmak lazım herhalde..Nasıl yapılıyor bilen varsa yazsın yada pm atsın lütfen

Blitz => GENARAL (23.10.2004 01:31:57)
İnternette büssürü modlu Generals var yaw. Hatta bi arkadaşta Saddam'lı Bush'lu Usame bin Ladin'li bi modu vardı (patch olarak tabi)

ULUSOY => GENARAL (26.10.2004 21:31:15)
EN SON ZERO ÇIKTI ONDAN SONRA HERHANGİ BİR SÜRÜMÜ ÇIKMADI AMA BEKLİYORUM NE ZAMAN ÇIKAR BİLMEK ZOR

SÜZİNAK => GENARAL (29.10.2004 14:15:01)
generalin orjinalini almak istiyorum.. değer mi? online oynamak nasıl? zevkli mi? arkadaşlar bu konularda görüşlerinizi rica ediyorum..ha bi de orjinali kac para? (delüxe edition)

CrEsTaNt => GENARAL (29.10.2004 17:29:53)
Gerçektende bir sürü yaması war...Onlarla gerçektende sanki yeni bir oyun havası estiriyolar...Onları tavsiye edebilirim...

goxel => GENARAL (30.10.2004 00:17:40)
link verirmisiniz modlarını indirebileceğim

Sayfa: [1]