SÜZİNAK
=> GENARAL
(22.10.2004 05:00:23)
ARKADAŞLAR GENERAL IN YENİSİ ÇIKMICAK MI YAA .. BİLGİSİ OLAN VARSA YAZSIN PLS
Source
=> GENARAL
(22.10.2004 05:09:27)
Dahalık öyle bir haber yok dedikoduda yok zaten olunca kesin buradan duyarsın
cash_deno
=> GENARAL
(22.10.2004 23:22:09)
yok kurban daha oyun çıkmadı olsa ilk ben alırdım
Erulmo
=> GENARAL
(22.10.2004 23:33:37)
reborn diye bişey çıkmış ama piyasada yok update yapmak lazım herhalde..Nasıl yapılıyor bilen varsa yazsın yada pm atsın lütfen
Blitz
=> GENARAL
(23.10.2004 01:31:57)
İnternette büssürü modlu Generals var yaw. Hatta bi arkadaşta Saddam'lı Bush'lu Usame bin Ladin'li bi modu vardı
(patch olarak tabi)
SÜZİNAK
=> GENARAL
(29.10.2004 14:15:01)
generalin orjinalini almak istiyorum.. değer mi? online oynamak nasıl? zevkli mi? arkadaşlar bu konularda görüşlerinizi rica ediyorum..ha bi de orjinali kac para? (delüxe edition)
CrEsTaNt
=> GENARAL
(29.10.2004 17:29:53)
Gerçektende bir sürü yaması war...Onlarla gerçektende sanki yeni bir oyun havası estiriyolar...Onları tavsiye edebilirim...
goxel
=> GENARAL
(30.10.2004 00:17:40)
link verirmisiniz modlarını indirebileceğim