_____________________________
360 yani bu kadar
|
Bildirim
_____________________________
360 yani bu kadar
|
Neden hiç ilgi çekmedi? Eksik gördüğünüz noktaları söylerseniz cidden sevinirim beyler. |
_____________________________
360 yani bu kadar
|
Güzel ama ışıklandırma ve texture daha iyi yapabilirdin. Ayrıca birde büyük ihtimal optimizasyon için modelleri keskin yaptın yani düşük poligonda tuttun ama biraz daha poligonları fazla olabilirdi diye düşünüyorum kenarlar keskin görünmesi görsel tatminin önüne geçtiğini düşünüyorum. Texture için substance painter veya quixel mixer kullanabilirsin. Birde modelleri sergilerken herhangi bir oyun motorunda sahne ışık ayarları yapılmış altına texture atmadan modeller görünebileceği şekilde sergilersen daha iyi albenili duracağını düşünüyorum saygılarımla... |
_____________________________
|
değişik bir şey. |
_____________________________
...
|