Şimdi Ara

Geely kullanıcıları platformu (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.209
Cevap
17
Favori
433.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    google translate'den türkçeye çok kötü çevirdiği için ingilizceye çevirip oradan okudum. özetle;

    öncelikle aracı 35.000 mil'de test etmişler.

    170km hızın son hız olduğunu söylüyorlar. o hızda lastik yarılmış. soğuk bir gecede camı çatlamış. basit bir şanzuman yağını değiştirmek 2 tane profesyonel tamircinin 2 saatini almış. gövdenin paslanmaya karşı zayıf olduğunu yazmışlar. arabanın motor burçları, ses yapınca değiştirmişler fakat 100km sonra yeniden ses yapmaya başlamış. 160km hızdan sonra cam sileceğinin çalışırken cam yüzeyinden ayrıldığını yazıyor. aracın üzerinde gelen lastiklerin kalitesiz oluşunda bahsediyor. süspansiyonların yüksek süreatte yağda kayar gibi kaymaya başladığını yazmışlar. kapıların ve camların o test ettikleri lada'dan daha iyi olduğunu yazmışlar. 12.000km de katalitikle egzost arasındaki parça patlamış. üstelik vites kutusu yağ kaçırmaya başlamış. 25.000 kmde 3. silindir çıkış valfi patlamış. diğer 3ü de kritik durumdaymış. bozulan valfi çıkarmak işkence olmuş. neredeyse bütün bağlantılar küflenmiş.zaten bu noktada aracın rektefesi gelmiş ve daha fazla masraf etmeden bırakmışlar. bu arada yağ kaçıran şanzuman artık iyice akıtmaya başlayınca değişrmek istemişler fakat 51000 ruble fiyat çekmişler. aracın saç kalınlığı lada da 75-100 mikronken geely'de 65 mikronmuş ve küflenmeye karşı çok dayanıksızmış. ladanın kaportası 15-20 mikron küflenmiş, geelynin 30-40 mikron. ilk yağmurda kapı kollarında kahverengi lekeler oluşmaya başlamış. ilginçtir ki diyorlar, aracın iç tarafı buzlanmış camların önü. 15 km ile duvara çarpmışlar. geely ladadan daha iyi durumdaymış. fakat tamirat için 206 bin ruble istemişler. araç zaten 300 bin ruble diye vazgeçmişler. yetkili yetkisiz bütün servisleri dolaşıp en düşük 180bin ruble masraf çıkınca, olduğu gibi bırakmışlar.



    sonuç olarak geely ile 25.400 km gitmişler 106bin ruble harcanmış ve motor rektefe istemekteymiş çalışmaz durumdaymış.. lada 35.000km gitmiş 114 bin ruble harcanmış ve hayati bir problemi yokmuş.

    Kardeş bu senin çevirdiklerin bizim başımıza gelirse vay halimize... Ama benim merak ettiğim, bu arabalar ile 100.00 Km yol yapmış adam yok mu bu forumda.

    Daha önce de söylemiştim. Bizim servis arkadaşa sorsan bu arabalar rutin kontrole girerlerse, düzgün kullanılırlarsa arıza vermiyor... Benim serviste gördüğüm 60.000 - 80.000 Km'deki arabalar hep rutin kontrole gelmişlerdi. Bu yaptığın çeviriler karşısında sadece, umarım bizim başımıza gelmez demekten başka çare yok... Açık konuşmak lazım.

    Benim yaptığım hesaplamalar ise sadece tablo üzerinden çeviriler ve hesaplamalardı. Yazının tamamını okumadım. O kadar vaktim yok, maalesef. Kimseyi yanıltmak istemem. Ancak, bu sitede dikkatimi çeken bir şey oldu. Lada priora için ne yazmışlar diye merak ettim, arama yaptırdım. Çıkan başlıkların hemen hemen tamamında Ladanın bir başka reklamı yapılıyor. Site çok tarafsız gelmedi bana... Ama mutlaka gerçeklik payı vardır.

    Aynı sitenin Lada Priora'ya bakış açısı "Universal Lada Priora, also known as VAZ-21713 - the last ... Rather, while the extreme model of AvtoVAZ."

    Google Translate tam çeviremedi herhalde. Anladığım kadarıyla "Evrensel Lada Priora, aynı zamanda en son VAZ-21713 olarak bilinen ... Daha ziyade, AvtoVAZ'ın olağanüstü modeliyken" gibi bir anlam çıkıyor. OLAĞANÜSTÜ =? LADA PRİORA Şayet MK'ya kaynak testi yapan bu zatı muhteremler Priora'ya bu gözle bakıyorlar. Sanki biraz kayırma mı var Rus mallarına karşı...


    ladayla ilgi fazla bi bilgi vermemişler. geely ağırlıklı.

    bu arada sizin son verdiğiniz ""Universal Lada Priora, also known as VAZ-21713 - the last ... Rather, while the extreme model of AvtoVAZ." cümlesinin çevirisinde olağan üstü değil de Lada'nın en iyi modeli demek lazım. cümlenin anlamı farklı. yani priora ladanın en iyi modeli demek. "rather" diyerekte aslında biraz küçümsemişler.




  • @ Lada'nın en iyi modeli


    - ...en iyi modeli buysa kötü araclarini hic düsünmek bile istemem
    Konuyu dagitmak istemem ama Priora demisken ; bu araci almayin; 2 sene sonra ( Patron Marka )Reno isbirligi
    ile yeni bir model cikaracaklar

    Uzun lafin kisasi: Geely veya cinli arac almak isteyenlere aracin altina korozyona karsi ekstradan
    bir parti sift atmalari tavsiye olunur, egerki araci uzun vadeli kullanmayi düsünüyorlarsa.
    Bundan sonra konunun takipcis olacam, sözü kullanan arkadaslara birakiyorum, kazasiz belasiz yolcuklar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    google translate'den türkçeye çok kötü çevirdiği için ingilizceye çevirip oradan okudum. özetle;

    öncelikle aracı 35.000 mil'de test etmişler.

    170km hızın son hız olduğunu söylüyorlar. o hızda lastik yarılmış. soğuk bir gecede camı çatlamış. basit bir şanzuman yağını değiştirmek 2 tane profesyonel tamircinin 2 saatini almış. gövdenin paslanmaya karşı zayıf olduğunu yazmışlar. arabanın motor burçları, ses yapınca değiştirmişler fakat 100km sonra yeniden ses yapmaya başlamış. 160km hızdan sonra cam sileceğinin çalışırken cam yüzeyinden ayrıldığını yazıyor. aracın üzerinde gelen lastiklerin kalitesiz oluşunda bahsediyor. süspansiyonların yüksek süreatte yağda kayar gibi kaymaya başladığını yazmışlar. kapıların ve camların o test ettikleri lada'dan daha iyi olduğunu yazmışlar. 12.000km de katalitikle egzost arasındaki parça patlamış. üstelik vites kutusu yağ kaçırmaya başlamış. 25.000 kmde 3. silindir çıkış valfi patlamış. diğer 3ü de kritik durumdaymış. bozulan valfi çıkarmak işkence olmuş. neredeyse bütün bağlantılar küflenmiş.zaten bu noktada aracın rektefesi gelmiş ve daha fazla masraf etmeden bırakmışlar. bu arada yağ kaçıran şanzuman artık iyice akıtmaya başlayınca değişrmek istemişler fakat 51000 ruble fiyat çekmişler. aracın saç kalınlığı lada da 75-100 mikronken geely'de 65 mikronmuş ve küflenmeye karşı çok dayanıksızmış. ladanın kaportası 15-20 mikron küflenmiş, geelynin 30-40 mikron. ilk yağmurda kapı kollarında kahverengi lekeler oluşmaya başlamış. ilginçtir ki diyorlar, aracın iç tarafı buzlanmış camların önü. 15 km ile duvara çarpmışlar. geely ladadan daha iyi durumdaymış. fakat tamirat için 206 bin ruble istemişler. araç zaten 300 bin ruble diye vazgeçmişler. yetkili yetkisiz bütün servisleri dolaşıp en düşük 180bin ruble masraf çıkınca, olduğu gibi bırakmışlar.



    sonuç olarak geely ile 25.400 km gitmişler 106bin ruble harcanmış ve motor rektefe istemekteymiş çalışmaz durumdaymış.. lada 35.000km gitmiş 114 bin ruble harcanmış ve hayati bir problemi yokmuş.

    Kardeş bu senin çevirdiklerin bizim başımıza gelirse vay halimize... Ama benim merak ettiğim, bu arabalar ile 100.00 Km yol yapmış adam yok mu bu forumda.

    Daha önce de söylemiştim. Bizim servis arkadaşa sorsan bu arabalar rutin kontrole girerlerse, düzgün kullanılırlarsa arıza vermiyor... Benim serviste gördüğüm 60.000 - 80.000 Km'deki arabalar hep rutin kontrole gelmişlerdi. Bu yaptığın çeviriler karşısında sadece, umarım bizim başımıza gelmez demekten başka çare yok... Açık konuşmak lazım.

    Benim yaptığım hesaplamalar ise sadece tablo üzerinden çeviriler ve hesaplamalardı. Yazının tamamını okumadım. O kadar vaktim yok, maalesef. Kimseyi yanıltmak istemem. Ancak, bu sitede dikkatimi çeken bir şey oldu. Lada priora için ne yazmışlar diye merak ettim, arama yaptırdım. Çıkan başlıkların hemen hemen tamamında Ladanın bir başka reklamı yapılıyor. Site çok tarafsız gelmedi bana... Ama mutlaka gerçeklik payı vardır.

    Aynı sitenin Lada Priora'ya bakış açısı "Universal Lada Priora, also known as VAZ-21713 - the last ... Rather, while the extreme model of AvtoVAZ."

    Google Translate tam çeviremedi herhalde. Anladığım kadarıyla "Evrensel Lada Priora, aynı zamanda en son VAZ-21713 olarak bilinen ... Daha ziyade, AvtoVAZ'ın olağanüstü modeliyken" gibi bir anlam çıkıyor. OLAĞANÜSTÜ =? LADA PRİORA Şayet MK'ya kaynak testi yapan bu zatı muhteremler Priora'ya bu gözle bakıyorlar. Sanki biraz kayırma mı var Rus mallarına karşı...


    ladayla ilgi fazla bi bilgi vermemişler. geely ağırlıklı.

    bu arada sizin son verdiğiniz ""Universal Lada Priora, also known as VAZ-21713 - the last ... Rather, while the extreme model of AvtoVAZ." cümlesinin çevirisinde olağan üstü değil de Lada'nın en iyi modeli demek lazım. cümlenin anlamı farklı. yani priora ladanın en iyi modeli demek. "rather" diyerekte aslında biraz küçümsemişler.

    Neyse arkadaşım, rusça'dan ingilizce'ye ingilizceden de Türkçe'ye çevirmeye çalıştığımız bir şey için bu kadar yorum yapmaya değmez. Rusların testinde doğruluk payı mutlaka vardır ama çok güvenmemek lazım. Sonuç olarak Rusya'nın en büyük ve köklü otomotiv üreticisinin en EXTREME modeli ile 10 yıllık Çin otomotiv markası Geely'nin düşük segment arasını karşılaştırıyorlar. AutoVaz'ın priora'dan daha düşük modelleri de varmış, hem segment hemde fiyat olarak MK ile aynı seviyelerde.

    Tekrar söylüyorum ben bir Geely kullancısıyım. Şimdilik memnuniyetsizliğim yok... Ben risk almayı severim, çünkü istatistikler bireyler için anlam ifade etmekler. İstatistikler toplumu ilgileniren konulardır. Arabayı alırsın, yıllarca binersin tık demez, bu o arabanın 10 km sonra arızalanmayacağının garantisi değildir. Yada aynı marka model 3 aracın hiçbir arıza çıkarmaması 4. aracın arıza çıkarmayacağının garantisi değildir.

    Arıza, bakım onarım gibi maliyetler kullanıcının kendisini ilgilendiren; belkide kendisinden kaynaklanan durumlardan dolayı ortaya çıkar.

    Farzı mahal Geely MK gerçektende bu kadar b.ktan bir araba- ki halen daha ihracat yapan bir firmanın bu kadar b.ktan bir araba yapacağına inanmıyorum - yinede hesaplı oluyor farkında mısınız? Alım, bakım, yedek parça maliyeti düşük bir arabadan bahsediyoruz. 40.000 TL'lik bir aracın bu kadar masraf çıkardığından bahsetmiyoruz. Alırsın 20.000 TL'ye garanti süresince binersin, garanti dışı bozulmalar olursa - ki adamlar TL olarak o kadar kötüledikleri ve zorladıkları arabaya 3.000 TL harcamışlar - garanti süresinin sonuna doğu satarsın.

    Yani bu başlık altında ve etrafımızda bir çok Geely kullanıcısı var. Rusların 2009 yılında yaptıkları testte karşılaştıkları bu arızaların illa ki bir kaçımızın başına gelmiş olması gerekmiyor muydu ? Herhalde buradaki arkadaşlar, araçları arıza yaparsa gelir burda anlatırlar bize. Benim başıma gelirse de ben anlatırım. Her anlatanın teyzesinin oğlu, halası kullanıyor bu aracı, şöyle tumturaklı bir arızayı benim arabam ben kullanırken yaptı diyen yok.

    Arkadaş, bakın ben hesap kitap yapan adamım, ama doğru, ama yanlış. 23.000 TL'ye bana sıfır KM bir tane GÜVENLİ araba gösterin, yada güvenliyi de geçtim ARABA gösterin... Ben araba biniyorum, istediğim yere gidiyorum, 3 yıl / 100.000 Km garantim var, tam otomatik dijital klimam var, ses sistemine USD/CD/SD kart takıp hangisi işime geliyorsa dinliyorum. Frene basıyorum duruyor, gaza basıyorum gidiyor. Yolcularım rahat, diz mesafesi iyi, ben rahatım yan destekli koltuğum iyi tasarlanmış hoşuma gidiyor. Bagajım geniş, çocuğun arabasından tut, botlarıma kadar bagajda hala litrelerce boşluk var. Yan aynalarım ısıtmalı ve otomatik kontrollü. Far sensörüm, sis farım var. Servisim iyi akşam 9'da forumda gezerken kafam bir şeye takılsa bile ararım sorarım hiç sıkıntı etmez cevap verir. Araba çok yakıyor derim, distribütör firma dahil herkes beni telefonla arar, bilgi verir, ECU güncellenir.

    Biraz uzun oldu. İstemediğim halde arabayı methettim biraz kusura bakmayın. Clio, Albea alıp binmeye kaç sene tahammül edebilirsen, bende bu arabaya aynı sene binerim, ama hiç olmazsa DONANIMA binerim, garanti dışı arıza çıkarsa çıkarsa 5.000 TL çıkarır 3 senede, o da camlara balyozla girersen. Gene sana maliyeti 28.000 TL. Aldığın Albea, diyelim - ki HİÇ arıza çıkarmadı en boş olanının Alım Maliyeti kampanyalı "4K ACTIVE Plus Paketli 1.4 FIRE 77 HP 26,330 TL" onda da ABS+EBD yok, almak için 1500 TL fark ödeyeceksin. Diğer donanım eksikliklerini boşuna saymaya gerek yok merak eden açsın baksın, donanım tablolarına.

    Şimdi volkann kardeş ikinci elden nefret eden bir adam olarak BEN, Geely'den haberdar olup, Albea biner miyim??? Param olursa açık yüreklilikle söylüyorum, Geely'e binmem.

    Rusların ve diğerlerinin yaptıkları test en fazla aracı kullanırken neyi yapmam neyi yapmamam gerektiğine dair referanstır. Onun testindeki aksaklıklara göre sürerim arabamı erken yıpranmasın diye

    NOT: İngilizce bilgim Google Translate ile sınırlı değil :) Ayrıca, ben halen daha bu sitenin taraflı olduğunu düşünüyorum. Taraflı değilse de çok önemli değil...




  • Elinize sağlık. @uyaksoy
  • ARKADAŞLAR MERHABA MESAJLARIMDAN BİRİNDE EC8 VE YANINDA BİR BAŞKA MODEL DAHA GELECEK DİYE BİR BİLGİ YAZMIŞTIM BUGÜN ALDIĞIM HABERE GÖRE EC8 E 1.8 LT OLDUĞU İÇİN SAĞOLSUN DEVLETİMİZİN VERGİ ANLAYIŞI YÜZÜNDEN ÖTV DEN DOLAYI 45.000 TL CİVARINDA BİR SATIŞ FİYATI ÇIKIYORMUŞ DOLAYISIYLA UZUN BİR SÜRE FC EC7 VE EC7-HB MODELLERİ SATILACAKMIŞ BİLGİLERİNİZE...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: findikgokhan

    ARKADAŞLAR MERHABA MESAJLARIMDAN BİRİNDE EC8 VE YANINDA BİR BAŞKA MODEL DAHA GELECEK DİYE BİR BİLGİ YAZMIŞTIM BUGÜN ALDIĞIM HABERE GÖRE EC8 E 1.8 LT OLDUĞU İÇİN SAĞOLSUN DEVLETİMİZİN VERGİ ANLAYIŞI YÜZÜNDEN ÖTV DEN DOLAYI 45.000 TL CİVARINDA BİR SATIŞ FİYATI ÇIKIYORMUŞ DOLAYISIYLA UZUN BİR SÜRE FC EC7 VE EC7-HB MODELLERİ SATILACAKMIŞ BİLGİLERİNİZE...

    Başka ne beklenirki bu vergi sistemi yüzünden zaten dogru dürüst motorlu araçlara binemiyoz yakında bisikletle gezeriz
  • MTV+ Akaryakıt fiyatları. O kasada EC8 i 1.5 motorla getirmeye kalkmasınlar hiç zaten. Belki daha cazip motor çeşitleri üretebilirler; Az yakan yüksek performanslı.
    Şu anki modeller Türk kullanıcısın hoşlandığı kasalar tipler. Sedan karoserli. HB olanda hitap ettiği kesimi arttırmıştır eminim.Benim görüşüm haliyle FC ve emgrandin ülkemizde tutunmaya devam edeceğidir.
  • Arkadaşlar bu sabah servisi aradım araba 2.000 Km'de bakım istermi diye? 10.000 Km'ye kadar bakım istemez dedi. Kullanıcı kitabı şimdi yanımda değil sanki daha erken bakım yazıyordu. Sizler arabalarınıza bakım yaptırdınız mı?
  • Hocam, 2000 km bakımı benim araçta vardı familia mk. Ve bakımdan kasıt sadece motor rodaj süresinde yağı çok çabuk kirlettiği için 2000 km de yağ değişimi yapıyorlar ücretsiz, birde genel kotnrol gibi yani 2000 bakımı familia modelde vardı ve ücretsizdi yapılan işlemde yağ değiştirme idi benim araç için. FC yi bilemiyorum...
  • Rodaj süresinde genelde 500 - ila 2000 Km arasi yag ve fitre degisir. bence Geely dansima hattina bir
    sorun.Zira motor icindeki Fabrika yagi aracin motorunu bozar, garanti kapsamindan cikarilirsiniz.
    -----


    birazda dünyadan Geely :

    Geely MK Base 1.5 MT , 15.750 TL

    Geely MK. ABS - , EBD - Elektronik fren gücü dağıtımı, Isıtmalı ön koltuklar, Klima, Elektrikli yan aynalar, ön sis farları, 4 hoparlör, anten, Tilt direksiyon kolonu çıkarma ve ayarı, sürücü hava yastığı, merkezi kilitleme,oranı 3:2 katlanarak hidrolik direksiyon, ısıtmalı aynalar, 15 "çelik jant, Deri direksiyon simidi, arka koltuk, tamponlar, gövde renginde boyanmış, krom iç kapı kolları, motor audiopreparation, adaptasyon soğuk çalıştırmak için. iklim alarm bizim oto merkezi kredili bir araba satın almak için en iyi koşullarda ve aynı zamanda modifikasyon ve renkler için araba büyük bir seçim

    http://www.autoscout24.de/NewMarketDetails.aspx?id=ma4murxeysws




  • Bize motor rodajı tamamladıktan sonra 1500-2000 km gibi gelin gösterin dediler, motor yağ eksiltiyormu diye. Alışma sürecinde yağ eksiltme muhtemelmiş.
    Bizde götürdük söz konusu km de baktırdık motor yağ eksiltmemiş. 10bini bekliyoruz rutin bakımı.
  • Geely genel merkezine tam olarak saat 11.57'de aracım 2.000 Km'de bakım yaptırmam gerekir mi? diye bir e-posta gönderdim, tam olarak 12:01'de cep telefonumu arayarak bakıma gerek olmadığı, 10.000 Km veya 1 yılda bir bakım yaptırmamın bir sakıncası olmadığını söylediler?

    Bir önceki mesajıma istinaden kimsenin kafası karışmasın, ayrıca firmanın ilgisi de hoşuma gitti.
  • Arkadaşlar Geely araçlarda dizel motor konusunda bilgisi olan varmı firmadan bu konuda bilgi alan yada bi yerlerden bilgi edinen arkadaşlar bilginizi paylaşırmısınız.Yani Türkiye'ye dizel araç gelecekmi acaba

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ekskalibur -- 12 Mart 2012; 13:56:14 >
  • RESMİ SİTEDEN FİRMA HEDEFLERİNE BAKARSAK ÇOK ŞEY YAZIYOR FAKAT UZUN BİR SÜRE ŞU ANDAKİ ARAÇLAR VE MOTOR SEÇENEKLERİYLE DEVAM EDİLECEKMİŞ EMGRAND LARIN UZUN SÜRE KULLANILIP KENDİLERİNİ KANITLAYANA KADAR HİÇ BİR DEĞİŞİKLİK YAPILMAYACAKMIŞ BU ARADA EMGRAND DA 1000 KM DE ÜCRETSİZ BAKIM YAPTIRDIM ARABAYI ALIRKEN 1000 KM DE BAKIMA GETİRİN DEMİŞLERDİ SERVİSTE ÇALIŞAN USTALAR 5 KURUŞ PARA ALMIYORLAR BEN YAPTIRMANIZI ÖNERİRİM
  • merhabalar geely fc aracım 600 km oldu hafta sonu ilk defa uzun yola çıktım gidiş geliş 250 km aracı güzel bir şekilde deneme fırsatım oldu zira hep rampa ve yokuştu bazen de düzlüktü.giderken sadece eşim ile gittiğimden arka boş olduğu için yokuşlarda performansı ve çekiş gücü gayet iyiydi.ama gelirken arka da artı olarak 3 kişi vardı yani araçta toplam 5 kişi vardı.gelirken rahat bir şekilde çıktığım rampalarda inanırmısınız 2' ye bile çektim vitesi hız ise 35:-)gerçekten vasatın altında bir durum.arkada oturan akrabalarım bol bol takıldılar bana bizim şahin bile rampada bundan hızlı çıkıyor,ladası olan teyzeolu artık seninle kapışabilirim gibisinden araç beni ilk defa rezil etti.arkadaşlar daha önce şahin de kulladım,o rezilliği yaşadığım rampada şahin dolu olduğu halde çekişinin bundan aşağı yönü yoktu.bunu ise aracın motorunun henüz sağır olduğuna yani açılmamış olduğuna ve aracı lpg de kullandığıma bağladım...bir soruum daha olacak dün yola çıkmadan önce motor kaputunu açtım motora bakalım diye...antifiriz deposu varya beyaz plastik olan,antifiriz minimum çizgisinin altında...akıtıyormu diye baktım birşey yok.aracı 0 aldım,alalıda 1 ay olmadı bu normal midir radyatör antifirizi o kutudan içine çekip,kutudaki de kalan yedek antifiriz midir bu arada ilk bakım 10.000 km ama böle giderse bugün yarın servisin yolunu tutacağım...




  • @ motorunun henüz sağır olduğuna yani açılmamış olduğuna ve aracı lpg de kullandığıma bağladım

    kesinlikle evet, yahi arkadas aracina hic mi acimiyon.Insan yeni araci hic zorlarmi

    antifriz konusuna gelince: radyatörün kapagi varmi ? egerki varsa ( SICAK olmasin, üzerine fena
    sicrar) agzina kadar dolu olmali. Yedek kutudaki su minimum altinda olabilir.Belki fabrikada tam
    doldurmamis olabilirler.
  • hocam araç yeni olduğundan dolayı motoru saten hiç zorlamıyorum aracı gayet devirli kullanıyorum ama rampada aracı tekrar toparlayabilmek için 2.vitese kadar düşmem garip birşey.walla radyatör kapağınıda açıp baktık antifiriz gözükmedi deposundada minimumum altında.aracı alalı 1 ay olmadı ama havaların soğuk olmasından dolayı sürekli kaloriferi kullandım ondan dolayı alabilir mi bu antifiriz meselesi?
  • Usta genelde SICAK havalarda su eksiltilir, bence aracin ya bir yerin den su kaciriyor yada
    hemen servisin yolunu tut. Kullanirken hararet göstergesini gözden kacirma.
    Normalde radyator agzina kadar tiki basa su ile olur, eksiltince yedek kutudan ihtiyacini
    karsilar.LPg li aracta genelde biraz daha hararet olur, olabilir.Su eksiltmesi belki bundan dogabilir.
  • Hiç merak etme. Kaçırdığı falan yok. Aracın daha 600 km olmuş. Motorun bütün kanallarına su gittiği için seviye aşağıya inmiş. Benim de aynısı oldu.(EMGRAND) Servisin yolunu tuttum. Tamamladılar. Usta; su ekleyebileceğimizi, antifiriz ilavesinin farklı tür olmasından dolayı periodik bakımlarda eklenmesi gerektiğinden bahsetti. Dolayısıyla endişelenmeyip, servise hemen gidemeyeceksen su ilave edip takibini yapabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.