Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
18
Favori
691.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasarımı gayet hoş
  • Kocaeli'ne makine götürdüğümüz yerde vardı. Binme şansım oldu.
    Görüntüsü oldukça güzel. İçine bindiğinizde kalite! hissini yaşıyorsunuz.

    Motoru hantal, güvenlik donanımı son derece yerinde.

    ama o da ne. Bu arabada esp yok. Hani her donanım vardı. Yakıştı mı şimdi bu sınıfa...

    ABS mi... yok canım daha neler. 97 polonun abssiz hali bile bundan daha iyi.

    Araç hızlanınca kapılar otomatik kilitleniyor. Tamam güzel. Ancak bazen çukurlara girince kapı kilidi açılıp tekrar kilitleniyor . Aracı durdurunca da tekrar açılmıyor.

    Geelynin düşük fiyatlı araçları, bütçesi kısıtlı olanlar için biçilmiş kaftan olabilir ancak bu aracın fiyatı da onlar kadar olmalıydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malkafa

    Kocaeli'ne makine götürdüğümüz yerde vardı. Binme şansım oldu.
    Görüntüsü oldukça güzel. İçine bindiğinizde kalite! hissini yaşıyorsunuz.

    Motoru hantal, güvenlik donanımı son derece yerinde.

    ama o da ne. Bu arabada esp yok. Hani her donanım vardı. Yakıştı mı şimdi bu sınıfa...

    ABS mi... yok canım daha neler. 97 polonun abssiz hali bile bundan daha iyi.

    Araç hızlanınca kapılar otomatik kilitleniyor. Tamam güzel. Ancak bazen çukurlara girince kapı kilidi açılıp tekrar kilitleniyor . Aracı durdurunca da tekrar açılmıyor.

    Geelynin düşük fiyatlı araçları, bütçesi kısıtlı olanlar için biçilmiş kaftan olabilir ancak bu aracın fiyatı da onlar kadar olmalıydı.


    ABS'nin iyisi kötüsüdemi var ??

    Bide ESP olduğu yazıyor. Olmadığı Kanısına nasıl vardın ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antizero


    quote:

    Orijinalden alıntı: malkafa

    Kocaeli'ne makine götürdüğümüz yerde vardı. Binme şansım oldu.
    Görüntüsü oldukça güzel. İçine bindiğinizde kalite! hissini yaşıyorsunuz.

    Motoru hantal, güvenlik donanımı son derece yerinde.

    ama o da ne. Bu arabada esp yok. Hani her donanım vardı. Yakıştı mı şimdi bu sınıfa...

    ABS mi... yok canım daha neler. 97 polonun abssiz hali bile bundan daha iyi.

    Araç hızlanınca kapılar otomatik kilitleniyor. Tamam güzel. Ancak bazen çukurlara girince kapı kilidi açılıp tekrar kilitleniyor . Aracı durdurunca da tekrar açılmıyor.

    Geelynin düşük fiyatlı araçları, bütçesi kısıtlı olanlar için biçilmiş kaftan olabilir ancak bu aracın fiyatı da onlar kadar olmalıydı.


    ABS'nin iyisi kötüsüdemi var ??

    Bide ESP olduğu yazıyor. Olmadığı Kanısına nasıl vardın ?



    Tamamen sallamasyon bir yazı. Göz kararı ile kaza analizi yapanların yanına göz kararı ile araç analizcileride başladı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO



    Tamamen sallamasyon bir yazı. Göz kararı ile kaza analizi yapanların yanına göz kararı ile araç analizcileride başladı


  • Arkadaşlar, aracı internette ben de çok beğendim ve Neziroğlu Otomotiv' e giderek inceledim ve test sürüşü yaptım.

    TASARIM : Aracı gördüğünüzde etkileniyorsunuz. Gerçekten dış tasarımı çok güzel.Hiç bir detay sırıtmıyor.
    İÇ TASARIM VE İŞÇİLİK : Aracın GL modelini denedim.İç plastik kalitesi GS modeline göre artırılmış.Ön göğüs ve kapı içlerindeki plastik aksama deri görünümü ve yumuşaklığı verilmiş. Kaliteli bie araç hissini yaşıyorsunuz. Deri döşemelerde işçilik hatası yok. Derisi de kaliteli görünüyor.Aracın iç genişliği beklentinin ötesinde. Ferah bil dizaynı var. Bagaj da aynı şekilde geniş. Silindir tüp taksanız bile hala çok geniş bir bagaj kalacak gibi.
    SAĞLAMLIK : Aracın sağlamlığı elbette kullandıkça ortaya çıkacak. Ancak inceleyebildiğim kadarıyla sac kalınlığı göz dolduruyor. Şasiyi de inceledim (NOT: Yanımda sanayiden bir usta arkadaşım vardı.Onun da görüşlerinden yararlandım.) öyle ince uyduruk bir şasi koymamışlar. Ayrıca çelik aksamında İsveç çeliği ve deri döşemede Amerikan derisi kullanıldığını söylediler. Kapıların kapanırken çıkardığı ses yeterince tok.Diğer Çin araçlarındaki gibi kapıyı kapattığınızda bir dünya ses duymuyorsunuz.
    YEDEK PARÇA : Yetkili servisle de görüşüp parça fiyat listesini aldım. Sağolsunlar sabırla her sorumu yanıtlamaya çalıştılar. Aracın yedek parça fiyatları orta düzeyde. Mesela baskı balata 225 tl, Ön tek amortisör 145 tl, iki ön fren balatası 96 tl , ön tek far 185 tl vb. Servisteki arkadaş şimdiye kadar satılan emgrandlarda kronik sayılabilecek bir sorunla karşılaşmadıklarını söyledi. Ne derece doğru bilemeyiz tabi ama bana samimi geldi.
    DONANIM : GL modeline yan hava yastığı, elektrikli sunrof, elektirikli şöför koltuğu da eklenmiş. ESP hariç yeterli bir donanım, hatta lüks bile sayılabilir.
    Bu incelemeleri yaptıktan sonra araç daha da hoşuma gitti. Ciddi ciddi aracı almaya niyetlenerek test sürüşü istedim. Test aracı GS modeliydi.Ancak sadece donanım farkı var arada biliyorsunuz.

    SES İZOLASYONU : Motor rölantide çalışırken sesini bile duymuyorsunuz. Ancak gaza bastığınız anda motor sesini içeri alıyor. İlginçtir; araç yol sesini ve lastik sesini almıyor, sadece motor sesi.

    SÜRÜŞ KONFORU : Yol tutuşu çok güzel. Virajda yüksek hızda bile savurmuyor. Düz yolda da yüksek hıza öyle gezinme felan yok. Oturaklı bir araba sürdüğünüzü hissediyorsunuz. Direksiyon gayet yumuşak ve çabuk tepki veriyor. Süspansiyon biraz sert, küçük bir çukuru bile hissediyorsunuz. Frenler de yeterince başarılı. Abs hemen devreye giriyor ve ani frende öne yığılma olmuyor. Bu da aracın ön düzenek tasarımının başarılı olduğunu gösteriyor. Vites geçişleri yumuşak.

    MOTOR : Araç ne kalkarken serii ne de devir aldığında. Motor ben bu kasayı nasıl kaldırayım diye isyan ediyor adeta. Tüp ve kartel koruyucu da takıldığında 1400 kg yi geçecek bir araca bu kadar küçük ve zayıf bir motoru koymak hangi mühendisin fikri merak ediyorum. Gaza bastığınızda hiç bir şekilde gücü hissedemiyorsunuz. Bu araçla sollama yapmaya yürek ister....

    SONUÇ : Üzülerek ayrıldım oradan. Üzüldüm çünkü gerçekten arabayı beyenmiştim. Keşke motor seçeneği olsaydı. Arkadaşlar bence Çin malı bir otomobil tanınmış markalarla aynı kaliteyi sunmalarına rağmen çok ucuz satılmalılar ki tercih edilsinler. Çünkü marka tanınmışlığı ve güvenilirliği yok,markanın ikinci el deyeri yok, her yerde servis yok, yan sanayi ucuz yedek parça yok, sanayide araçtan anlayan yok ki işçiliği ucuza getiresin, marka on yıl sonra Hundai gibi tutulacak mı yoksa Proton gibi silinecek mi (ülkemizde tabiki, Proton'un dünyanın bir çok ülkesinde marka değeri olduğunu biliyorum) bilmiyoruz. Ee bu şartlar altında bana örneğin bir Jetta kalitesini çok daha uygun fiyata sunacak ki gidip bir çin malı tercih edeyim. Yoksa kaliteden ödün verip fiyat düşürecekse bu ucuzluğun hiç bir anlamı kalmıyor...

    Fazla uzatıp başınızı ağrıtmadım umarım... Herkese saygılar..




  • Çoğu kişiye göre lada vega hblerde kötüdür.bence çok iyi bi araç geely ve ladanın önündeki duvarları yıkarsanız ikiside kendini ispatlar ve sizlerde bu araçları kötülemek yerine yükseltirseniz gerçekleri söyleyerek sevinirim.böyle araçları deneyip yazı yazanlara teşekkür ederim yalnız kulaktan dolma haberleri yazan arkadaşlar çok ayıp ediyorlar bu arabayı almak isteyen kişiler bu arabadan soğuyor.bu araçı denemedim.görünüşü hoşuma gitti.sunrooflu modelinin fotosunu koyarsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onut -- 9 Ekim 2010; 19:11:05 >
  • s320 nin küçük bir kopyası olmuş.Bunu alacağım paraya 2010 dizel Symbol alırım ömürlük binerim.Maceraya hiç gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    s320 nin küçük bir kopyası olmuş.Bunu alacağım paraya 2010 dizel Symbol alırım ömürlük binerim.Maceraya hiç gerek yok.


    ömürlük binmek istiyorsan neden 30.000 tl yi kıytırık bi symbol e vereceksin git 10.000 tl ye 2000 model Toros al. öyle bir torosa sen değil çocukların hatta torunların bile ömürlük biner yinede eskitemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superhead


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    s320 nin küçük bir kopyası olmuş.Bunu alacağım paraya 2010 dizel Symbol alırım ömürlük binerim.Maceraya hiç gerek yok.


    ömürlük binmek istiyorsan neden 30.000 tl yi kıytırık bi symbol e vereceksin git 10.000 tl ye 2000 model Toros al. öyle bir torosa sen değil çocukların hatta torunların bile ömürlük biner yinede eskitemez


    2009 benzinlisine biniyorum.Sorunsuz.Neresi kıytırıkmış.Bilip bilmeden konuşma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    s320 nin küçük bir kopyası olmuş.Bunu alacağım paraya 2010 dizel Symbol alırım ömürlük binerim.Maceraya hiç gerek yok.


    hala cilo derlerya hayret yani . bir abs yi hava yastığı ve elektirikli camları bile size çok gören bir markayı hangi mantıkla binersiniz anlamam. ha bi de ömürlük demişsiniz.benim ilk aracım 2007 model clio symbol dü 3-4 sene sonra direksiyon simidinden ve önkonsoldaki plastiğin nasıl sünger gibi delik deşik olduğuna bu gözler şahit kardeşim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankebutx -- 10 Ekim 2010; 11:59:22 >
  • @ 3-4 sene sonra direksiyon simidinden ve önkonsoldaki plastiğin nasıl sünger gibi delik deşik

    bu kusur özelikle Fransis ve italyan araclarin kronik hastaligi.
    ama teknik yapisi ve mekanigi 20 seneye bedel...cinli bir otonun buna ulasacagina
    hic inamiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarIyer1-2

    @ 3-4 sene sonra direksiyon simidinden ve önkonsoldaki plastiğin nasıl sünger gibi delik deşik

    bu kusur özelikle Fransis ve italyan araclarin kronik hastaligi.
    ama teknik yapisi ve mekanigi 20 seneye bedel...cinli bir otonun buna ulasacagina
    hic inamiyorum


    gerçekler böyle.. bakalım görücez..
  • hergün kayserideki bayisinn önünden geçiyorum hergün de görüyorum hep merak ettim bu araba ne böyle çok şekl duruyo dedim

    Geely imiş.yazılanların yarısını okudum.

    Hala çin malı diyenlere duyurulur

    Volvo da çin li oldu artık :)

    şu kadarını diyeyim

    geely bu araçlarda biraz acemiliğini attı eğer satışları iyi giderse yeni jenerasyonda daha oturaklı astra vectra ları aratmayacak otomobillerini göreceğiz.

    Hala şaşkınım elektrikli ön koltuk sunroof deri döşeme ve 32000tl :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malkafa

    Kocaeli'ne makine götürdüğümüz yerde vardı. Binme şansım oldu.
    Görüntüsü oldukça güzel. İçine bindiğinizde kalite! hissini yaşıyorsunuz.

    Motoru hantal, güvenlik donanımı son derece yerinde.

    ama o da ne. Bu arabada esp yok. Hani her donanım vardı. Yakıştı mı şimdi bu sınıfa...

    ABS mi... yok canım daha neler. 97 polonun abssiz hali bile bundan daha iyi.

    Araç hızlanınca kapılar otomatik kilitleniyor. Tamam güzel. Ancak bazen çukurlara girince kapı kilidi açılıp tekrar kilitleniyor . Aracı durdurunca da tekrar açılmıyor.

    Geelynin düşük fiyatlı araçları, bütçesi kısıtlı olanlar için biçilmiş kaftan olabilir ancak bu aracın fiyatı da onlar kadar olmalıydı.

    bende bu araçtan aldım ama 120 130 la bozuk yolda gittim ne kapısı acıldı nede kitlendi nasıl bıraktımsa öyle kaldı sende nasıl olduda acılıp kitlendi anlamadım( bu arada 650 km de 180 lira yaktı uzun yolda ilgilenenlere duyrulur. son hız da 200 ü gördüm araçta fazlası yok )




  • bu arada yüksek hızda ilerlerken ani frende dörlüler otomatik devreye girip yanıyor bizzat yaşadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA



    fotoğraf yanıltıyor olabilir küçük bir ihtimal ama 15 yaşında, 200000 km yapmış aracımda bile bu kadar boşluk yok kapı-konsol arasında

    bende vw caddy var aynı kapı arasındaki boşluklar bizzat baktım(yanlış anlamayın 2010 caddy life otomatik vites)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZULFU78

    Arkadaşlar, aracı internette ben de çok beğendim ve Neziroğlu Otomotiv' e giderek inceledim ve test sürüşü yaptım.

    TASARIM : Aracı gördüğünüzde etkileniyorsunuz. Gerçekten dış tasarımı çok güzel.Hiç bir detay sırıtmıyor.
    İÇ TASARIM VE İŞÇİLİK : Aracın GL modelini denedim.İç plastik kalitesi GS modeline göre artırılmış.Ön göğüs ve kapı içlerindeki plastik aksama deri görünümü ve yumuşaklığı verilmiş. Kaliteli bie araç hissini yaşıyorsunuz. Deri döşemelerde işçilik hatası yok. Derisi de kaliteli görünüyor.Aracın iç genişliği beklentinin ötesinde. Ferah bil dizaynı var. Bagaj da aynı şekilde geniş. Silindir tüp taksanız bile hala çok geniş bir bagaj kalacak gibi.
    SAĞLAMLIK : Aracın sağlamlığı elbette kullandıkça ortaya çıkacak. Ancak inceleyebildiğim kadarıyla sac kalınlığı göz dolduruyor. Şasiyi de inceledim (NOT: Yanımda sanayiden bir usta arkadaşım vardı.Onun da görüşlerinden yararlandım.) öyle ince uyduruk bir şasi koymamışlar. Ayrıca çelik aksamında İsveç çeliği ve deri döşemede Amerikan derisi kullanıldığını söylediler. Kapıların kapanırken çıkardığı ses yeterince tok.Diğer Çin araçlarındaki gibi kapıyı kapattığınızda bir dünya ses duymuyorsunuz.
    YEDEK PARÇA : Yetkili servisle de görüşüp parça fiyat listesini aldım. Sağolsunlar sabırla her sorumu yanıtlamaya çalıştılar. Aracın yedek parça fiyatları orta düzeyde. Mesela baskı balata 225 tl, Ön tek amortisör 145 tl, iki ön fren balatası 96 tl , ön tek far 185 tl vb. Servisteki arkadaş şimdiye kadar satılan emgrandlarda kronik sayılabilecek bir sorunla karşılaşmadıklarını söyledi. Ne derece doğru bilemeyiz tabi ama bana samimi geldi.
    DONANIM : GL modeline yan hava yastığı, elektrikli sunrof, elektirikli şöför koltuğu da eklenmiş. ESP hariç yeterli bir donanım, hatta lüks bile sayılabilir.
    Bu incelemeleri yaptıktan sonra araç daha da hoşuma gitti. Ciddi ciddi aracı almaya niyetlenerek test sürüşü istedim. Test aracı GS modeliydi.Ancak sadece donanım farkı var arada biliyorsunuz.

    SES İZOLASYONU : Motor rölantide çalışırken sesini bile duymuyorsunuz. Ancak gaza bastığınız anda motor sesini içeri alıyor. İlginçtir; araç yol sesini ve lastik sesini almıyor, sadece motor sesi.

    SÜRÜŞ KONFORU : Yol tutuşu çok güzel. Virajda yüksek hızda bile savurmuyor. Düz yolda da yüksek hıza öyle gezinme felan yok. Oturaklı bir araba sürdüğünüzü hissediyorsunuz. Direksiyon gayet yumuşak ve çabuk tepki veriyor. Süspansiyon biraz sert, küçük bir çukuru bile hissediyorsunuz. Frenler de yeterince başarılı. Abs hemen devreye giriyor ve ani frende öne yığılma olmuyor. Bu da aracın ön düzenek tasarımının başarılı olduğunu gösteriyor. Vites geçişleri yumuşak.

    MOTOR : Araç ne kalkarken serii ne de devir aldığında. Motor ben bu kasayı nasıl kaldırayım diye isyan ediyor adeta. Tüp ve kartel koruyucu da takıldığında 1400 kg yi geçecek bir araca bu kadar küçük ve zayıf bir motoru koymak hangi mühendisin fikri merak ediyorum. Gaza bastığınızda hiç bir şekilde gücü hissedemiyorsunuz. Bu araçla sollama yapmaya yürek ister....

    SONUÇ : Üzülerek ayrıldım oradan. Üzüldüm çünkü gerçekten arabayı beyenmiştim. Keşke motor seçeneği olsaydı. Arkadaşlar bence Çin malı bir otomobil tanınmış markalarla aynı kaliteyi sunmalarına rağmen çok ucuz satılmalılar ki tercih edilsinler. Çünkü marka tanınmışlığı ve güvenilirliği yok,markanın ikinci el deyeri yok, her yerde servis yok, yan sanayi ucuz yedek parça yok, sanayide araçtan anlayan yok ki işçiliği ucuza getiresin, marka on yıl sonra Hundai gibi tutulacak mı yoksa Proton gibi silinecek mi (ülkemizde tabiki, Proton'un dünyanın bir çok ülkesinde marka değeri olduğunu biliyorum) bilmiyoruz. Ee bu şartlar altında bana örneğin bir Jetta kalitesini çok daha uygun fiyata sunacak ki gidip bir çin malı tercih edeyim. Yoksa kaliteden ödün verip fiyat düşürecekse bu ucuzluğun hiç bir anlamı kalmıyor...

    Fazla uzatıp başınızı ağrıtmadım umarım... Herkese saygılar..




    Herşeyi anladımda şasiyi nasıl inceledin?

    Maksimum hızı fabrika verisine göre 170km olan arabayla 200km yapan arkadaşada burdan takdirlerimi sunuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 11 Ekim 2010; 13:17:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Maksimum hızı fabrika verisine göre 170km olan arabayla 200km yapan arkadaşada burdan takdirlerimi sunuyorum


    siz böyle deyince aklıma LPG başlığı geldi . adamlar nerdeyse bedavaya kulanıyorlar araclarını. Bi değerler veriyorlar şok üstüne şok geçiriyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Maksimum hızı fabrika verisine göre 170km olan arabayla 200km yapan arkadaşada burdan takdirlerimi sunuyorum


    siz böyle deyince aklıma LPG başlığı geldi . adamlar nerdeyse bedavaya kulanıyorlar araclarını. Bi değerler veriyorlar şok üstüne şok geçiriyorum


    Her tipten insan var sonuçta burda o yüzden ben hiç bir şeye şaşırmıyorum artık

    fabrika verisi 170km demesine rağmen 200 yaptığını savunur bile arkadaş.

    Yokuş aşağıda olsa,arkasına rüzgarda alsa,ibre sapmasını hesaba katmasada 200,200dür




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.