Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2608. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52.720
Cevap
796
Favori
4.157.573
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26062607260826092610
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    durum da "geri ödendi" mi "Geri İade Talebi" mi yazıyor?
  • Roborock S5 max almak istiyorum kaç günde geliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Henüz kargolanan s5 max yok vergiler dahil olanda,şuanki ön satış.1.7.2020 tarihinde siparişler yollanmaya başlanacak deniliyor,beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    Bana 1 hafta oldu hala cevap vermedi. Sen nasıl iletişime geçebildin?

    İyi de Polonya depo ile Çin depo ürün fiyatları aynıydı. Nasıl biri vergi dahil biri vergi hariç olur anlamadım.
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    "Geri Ödeme Bekleniyor" yazıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif681

    Roborock S5 max almak istiyorum kaç günde geliyor
    forumdan anladığım kadarıyla iki aydır s5 max alabilen yok :)
  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    Evet. Panda GZ Store Satıcısı ne sorulara cevap veriyor ne iadeleri onaylıyor. Biraz daha takip et ve bekle bence.
  • coda kullanıcısına yanıt
    Benim siparişte hala hareketlilik yok:(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    Özelden sipariş numaranızı gönderirseniz sorgulatırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt
    Özelden de bilgilendirdim; paketiniz çıkış yapmış, muhtemelen gümrükte işlem sırası bekliyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gearbest üzerinden 22 Haziran'da V2 Pro sipariş ettim, sipariş ederken kargoya teslim süresi 3 gün görünüyordu ki hala da almaya kalksanız sitede öyle görünüyor.. o gün bugündür ürün kargolanmadı.. satıcıya yazdım satıcı epey bir cevap vermedi, günlerce yazdım günlerce ses yok..sonra bir mesaj geldi yok bot fuarındaydık da yok bilmem ne.. bizim kargo gene yollanmadı... gene mesaj attım. yok Almanya depoda ürün kalmamış falan filan. diyorum ki o zaman neden hala 3 günde kargoya teslim görünüyor sitenizde güncellesenize.. palavralara devam.. yok DHL kargolarını kaybetmiş de bugün yarın geliyormuş da.. aradan günler geçti hala kargoya verilmedi.. gene mesajlara dönüş yapılmamaya başlandı.. hala sitede ürün stokdaymış gibi 3 günde kargoya görünüyor.. kısacası şeffaf değiller, müşteri odaklı hiç değiller.
    kısacası illa yurt dışından alacaksanız önerim odur ki gidin başka bir siteden alın bundan değil.




  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    Şurayla konuştum, burayla konuştum deyip aynı şeyler tekrar ediliyor. Bakın sürekli yinelemek zorunda kalıyorum; paylaştığım bağlantıda her şey dahil satış fiyatı 599.99$.

    Daha önce teyit ettirdiğimi de söylemiştim, paketlerin çoğu da çıkış yapmış ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merakliyim_ben M kullanıcısına yanıt
    Her depodan ürün gönderilmiyor, bu kadar basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    Depo yeni açıldı daha, sevkiyatların birçoğu çıkış yapmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Gönderim yapmadığı depodan ürün satışa açmayacak o zaman, bu kadar basit.

    Eğer bir yanlışlık yapmışsada müşteriye mesaj atıp bilgi verecek, özür dileyecek, siparişi iptal edip parasını verecek.

    Adam 1 haftadır gönderilen mesajlara cevap vermiyor.
  • akif681 A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yeni siparişlerin çoğu kargoya teslim edilmiş, gümrüğe ulaşınca geri bildirimler gelecektir. Ürün sayfasında tahmini gönderi tarihleri de mevcut, buradan bilgi edinebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merakliyim_ben M kullanıcısına yanıt
    Benim paylaşmadığım bağlantıdan alışveriş yapmayın diye söylüyorum, bu kadar basit. Sorun çıkmasın diye uğraşıyorum ama herkes kafasına göre iş yapıyor. Bunları müşteri hizmetlerine söyleyin, yeri burası değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istafana3844 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Paketlerin bazıları yollanmış, 1 Temmuz'dan itibaren de çoğu çıkmış olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonsuzsuzluk S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mesajınızı direkt ilettim. Gecikme nedenlerinden biri de salgından dolayı depolarda çalışan kişi sayısının az olması. Sanırım gümrükte de aynı sorun mevcut. Bu arada sipariş numaranızı gönderirseniz kontrol ettirebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Hocam, sen de satıcının yaptığı yanlışı bize savunma. Müşteri hizmetlerine de ilettim zaten.

    Satıcı 1 haftadır cevap vermediği ve Polonya depo gönderiminde gümrük vergisi ödeneceği yorumu üzerine siparişimi iptal talebimi de biraz önce ilettim zaten, 569USD üstüne bir de %40 gümrük vergisi ödemek istemiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 26062607260826092610
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.