Şimdi Ara

Garip elektrik sorunu Peugeot 206 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
15.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    Arızayı yaptığı anda dinamondan voltajı ölçmeyi denedi mi ustanız? Eğer ordan ölçtüğünde şarj etmiyorsa kesinlikle dinamodandır ve dediğim gibi anlattığınız arıza konjektörden yapar bi ihtimal diot tablası da olabilir.Bi şansınızı söktürüp deneyin derim mağdur olmaktansa.

    Denedim hocam ilk soğuk çalıştırmada obd cihazım ile ölçtüm 11.5 volt Gaza bastıktan sonra 13.5

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesur_0342

    Hocam eger bir pejonuz varsa kesinlikle ne elektrik icin ne motor icin normal tamircilere gitmeyin.

    Bulundugunuz ildeki özel pejo servislerine gidin.

    Gerekirse elektrik tesisatini 600 tl ye bastan asagi düzüyirlar eskisini kaldirip atiyorlar.

    Kokten cozum oluyor.

    Ama aracinizin plani projesi dahi onlarda var. Orjinal bilgisayar programi ile kolayca bulunabilecek bir sorun bu. Sadece o elektrikcilerde program olmadigindan anlayamiyorlar gercek problemi.

    Büyük ihtimal dinamodan hocam şimdi servise bir gitsem bin sorun söylerler 18 yaşında araba sonuçta :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garip elektrik sorunu Peugeot 206

    Garip elektrik sorunu Peugeot 206

    Bugün bp den gaz aldım ve oksijen sensörü hatası verdi kendim sildim akü voltajını da buradan görebiliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    Arızayı yaptığı anda dinamondan voltajı ölçmeyi denedi mi ustanız? Eğer ordan ölçtüğünde şarj etmiyorsa kesinlikle dinamodandır ve dediğim gibi anlattığınız arıza konjektörden yapar bi ihtimal diot tablası da olabilir.Bi şansınızı söktürüp deneyin derim mağdur olmaktansa.

    Denedim hocam ilk soğuk çalıştırmada obd cihazım ile ölçtüm 11.5 volt Gaza bastıktan sonra 13.5

    11.5 çok düşük bir değer. Soğukken de 12.4ün altına düşmemesi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişme olursa bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kronik Tüv raporuna bile girmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobilge kullanıcısına yanıt
    Kronik olan nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • captaingurkan kullanıcısına yanıt
    1 haftadır hiç yapmıyor havalar ısındı ondan herhalde :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Hocam elektronik sorunlar ve devamlı olur olmaz göstergelerde arıza yakması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobilge kullanıcısına yanıt
    Doğru o yüzden citroen-pejo dendi mi millet uzak duruyor. Birde sanayi esnafı içine ediyor anlamıyor daha da bozuluyor arabalar. Renault bu konuda sorunsuz bu yüzden çok satıyor , keza fiat ta aynı şekilde linea,tipo,tempra,palio falan saçma sapan elektriksel sorunlar oluyor. Hadi mekanik sorunu kolayca çözüyorsun da elektrik-elektronik herkesin harcı değil.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.