Şimdi Ara

GARİP ADA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
53.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garip Ada

    İşte bir garip oyun daha
    Garip Ada!
    Bundada eşyalara sırayla tıklayark sırayı bulmaya çalışıyorsunuz
    Bu biraz zormuş



  • Evet ratgele sırayla çocuk doğdu ehuhehe
  • Sanki bu verildi diye hatırlıyorum yinede paylaşım için sağol
  • O verilen garip dünyaydı.
  • yaptıysan pmle atarımsın sırasını
  • Ah bi yapabilsem atarımda hala bulamadım.
  • Bu oyundaki yapabileceğimiz toplam 720 sıra var
  •  GARİP ADA


    Olmuşmu





  • berbatt ben max yaptım
    diğerlerini boşver
  • SS'yi Görelim
  • nazar etme nolur çalış seninde olur


     GARİP ADA


     GARİP ADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dead Or Alive -- 15 Ekim 2007; 20:31:36 >




  • Bu nasıl

     GARİP ADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan19881 -- 16 Ekim 2007; 14:14:57 >
  • 2 farklı son var oyunda. biri ozan19881 in bitirdiği gibi (ki oyun kraloyunun sitesinde hatalı nedense orjinali) diğeride;
     GARİP ADA




  • Bana Pmden Atarmısın Sıralanışını
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Josh

    2 farklı son var oyunda. biri ozan19881 in bitirdiği gibi (ki oyun kraloyunun sitesinde hatalı nedense orjinali) diğeride;
     GARİP ADA

    yaaa bana p m den anlatırmısın şu seninkini acayip güzel olmuuuuş




  •  GARİP ADA

    ufo'Lu oLay qsLmiş banada yoLLarmısınız
  • josh seninkini banada anlatsan onu yapamadım ama onur19881 inkini yaptım anlatıyorum sırayla:
    çivi
    balta
    odun
    direksiyon gibi olan
    odun ve çivinin arasındaki şey
    betonun yanındaki
    beton
    direksiyon ve baltanın arasındaki
  • normal son;

    vida
    kazma
    odun
    direksiyon
    baca
    pil
    çip
    kimya seti

    alien versiyon;

    direksiyon
    kazma
    odun
    çip
    pil
    vida
    kimya seti
    baca

    normal olarak bitirmek istendiğinde kral oyunda maalesef hepsi max. lvl olmuyo sorun lu sanırım ama oyunun kendi sitesinde (http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2007/09/grow_island_game.html#monster) hepsini max şeklinde bitirebiliyosunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Josh -- 16 Ekim 2007; 18:22:02 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.