Senin durur, çoğun bozulur. Bunu daha öncede yazdım, sen servise gittiğinde DSG şanzımanın düzgün yağının değiştiğinimi zannediyorsun? Napıyorlar biliyormusun? Senin o pis şanzıman yağın aynı duruyor. Hiç bi bok yapmıyorlar. Yarısını üstten çekiyorlar o da en iyi ihtimalle, sonra yeni yağı koyuyorlar eski pis ile kalıyor. İnanmayan telefon açıp servise bağlatsın, sorun bakalım gerçekten makineleri mevcutmu? Aşağıdan komple yağı boşaltabiliyorlar mı? Temizliğini yapabiliyor mı? Yok. Sadece 5-6 bin TL geçir, şanzıman yağı bakımı diye geç. Sonra DSG'ler neden bozuluyor. Senin koyduğun yağı adamlar gelip sanayi'de bizden alıyorlar. 40'a aldığı şeyi serviste 100 yaz geçirmeye devam et. Neden tüm yağı komple temizleyemiyorlar? 1-) Makineleri yok. 2-) Olsa bile yeni koydukları yağ'ın viskozitesi eski yağ ile %100 aynı değil böyle olunca araç yokuşta kaçırmaya başlıyor. Yani güvendikleri şey eski yağda olan metal partiküllerin pisliği ile yeni yağınkini karıştırıp yokuşta kalmaması için dua etmek. Benim yurdum insanıda olaydan habersiz şanzıman yağım komple değişti allaha şükürler olsun tertemiz der gider. Araçtan öte, yapılan bakımlar aracı öldürüyor. DSG'de, Almanlarda felen suç değil, yine bizimkilerde Bunun yüzünden amcam, tuzla'da Fransız bir ekiple anlaştı, makina getirip eğitim aldılar, sertifikalı herşeyi tamam. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLIFE -- 22 Kasım 2020; 8:57:19 > |
Garantiden Şanzıman Değişti 88000 TL. Honda CRV (4. sayfa)
-
-
Dediğiniz doğru da hangi yetkili serviste şanzıman yağı/sıvısı %100 değiştiriliyor, söyler misiniz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Dediğiniz doğru da hangi yetkili serviste şanzıman yağı/sıvısı %100 değiştiriliyor, söyler misiniz?Problemde bu, şuan bunu yapan hiçbir yetkili servis yok Türkiye'de.
Normal doğal birşey değil.
Şuan Tuzla oto sanayi'de bu yüzden amcam aylardır eğitim görüp sertifika vs. uğraştılar, derya petrol ismi. 6 kasım'da başladı. Komple temizleniyor. Ayriyetten İstanbul Avrupa yakasında bir yer vardı şimdi ismini tam hatırlayamadım, onlarda ilk test ediyorlar yağdan örnek alıp, eğer metal partikül sayısı fazla ise komple değiştiriyorlar yoksa yine servis mantığı devam.
-
88 bin çok para iyiki garanti kapsamında değişmiş sizin adınıza sevindim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
O zaman tamam, sadece vw’e özel bir durum değil yani. Şanzıman sıvısını komple değiştirmek için transmission fluid flush denilen bir işlemin yapılması lazım. Belki de amcanızın açtığı yer bunu yapıyordur. Ya da en azından 100 km aralıkla şanzıman sıvısını iki kez değiştirmek sistemdeki eski sıvının büyük çoğunluğunu uzaklaştırmak için yeterli. Ancak, özellikle ihmal edilmiş uzun süredir sıvının değiştirilmediği araçlarda sıvının yukarıda bahsettiğim flush yöntemiyle değiştirilmesi çoğu zaman faydadan çok zarara neden olabiliyor. Zamanla dişlilerin ve baskı plakalarının arasında fosilleşmiş kir ve çapakları hareketlendirip sistemde dolaşmalarıma neden olduğu söyleniyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Edc hakkında bilgim yok hocam
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Honda CR-V şanzımanın arıza yaptığını ilk kez duyuyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Nasıl ya CVT yok mu CR-V de. Vay anasını japona bak şanzımanıns güvenip koyamamıs.Geçmiş olsun hocam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bat-Man -- 22 Kasım 2020; 10:45:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
forumda ne kafalar var ya, adam volkswagen ve dsg kullanıp honda'nın şanzımanıyla dalga geçmiş . ama bilmediği bir şey var zf honda'nın kendi ürettiği otomatik şanzımanı değil, alman malı.
o yüzden bu konuda suç honda'nın değil, zf'in.
-
Zf9'da ne gibi sorunlar var? Bu sorun kendini nasıl gösteriyor?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
2008 model ford Tourneo connect 164000'de manuel vites aracımın şanzıman yağını değiştirmeli miyim ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: DeadLifter
Çok fiyat değil aslında, atıyorum alamanyada yaşayan insan için gelirine göre 9/10 bin tl civarı.20 bin Euro'ya araba satılan memlekette 8-9 bin Euro şanzıman değişimi çok hocam.
Gerçi 120 bine Egea satılırken 90 bin liraya garantiden şanzıman değiştirsem o gün o arabayı ilana koyar daha makul bir araba alırdım. Garanti sonrası da var çünkü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: SLIFESenin durur, çoğun bozulur. Bunu daha öncede yazdım, sen servise gittiğinde DSG şanzımanın düzgün yağının değiştiğinimi zannediyorsun? Napıyorlar biliyormusun? Senin o pis şanzıman yağın aynı duruyor. Hiç bi bok yapmıyorlar. Yarısını üstten çekiyorlar o da en iyi ihtimalle, sonra yeni yağı koyuyorlar eski pis ile kalıyor.
İnanmayan telefon açıp servise bağlatsın, sorun bakalım gerçekten makineleri mevcutmu? Aşağıdan komple yağı boşaltabiliyorlar mı? Temizliğini yapabiliyor mı? Yok. Sadece 5-6 bin TL geçir, şanzıman yağı bakımı diye geç. Sonra DSG'ler neden bozuluyor.
Senin koyduğun yağı adamlar gelip sanayi'de bizden alıyorlar. 40'a aldığı şeyi serviste 100 yaz geçirmeye devam et.
Neden tüm yağı komple temizleyemiyorlar? 1-) Makineleri yok. 2-) Olsa bile yeni koydukları yağ'ın viskozitesi eski yağ ile %100 aynı değil böyle olunca araç yokuşta kaçırmaya başlıyor. Yani güvendikleri şey eski yağda olan metal partiküllerin pisliği ile yeni yağınkini karıştırıp yokuşta kalmaması için dua etmek.
Benim yurdum insanıda olaydan habersiz şanzıman yağım komple değişti allaha şükürler olsun tertemiz der gider.
Araçtan öte, yapılan bakımlar aracı öldürüyor. DSG'de, Almanlarda felen suç değil, yine bizimkilerde
Bunun yüzünden amcam, tuzla'da Fransız bir ekiple anlaştı, makina getirip eğitim aldılar, sertifikalı herşeyi tamam.
Alıntıları GösterŞanzıman yağı değişimini sizin dediğiniz şekilde yurtdışından getirdiği makina ile Zeytinburnundaki eral oto yıllardır yapıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teşekkür ederim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_ZF sanziman Honda'nin sanzimani degil Alman uretici uretiyor markalara satiyor.
Alıntıları GösterYorum değiştirici.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herşeyin fiyatı arttı elbette bugün düzgün yapılan şanzıman revizyonu bile 10 bin TL'nin üstünde artık. Tamamen revizyon yaptırsanız daha da pahalı ( hidrolik beyin,pompa,şanzıman beyni dahil yani).
Bir de Honda gibi ana parçaları çok zor bozulan araçların parça sürümü çok az olduğu için bu tür parçalar daha da pahalı olur. Kullanım kitapçığında ne yazarsa yazsın en geç 60 bin km de bir şanzıman yağını değiştirin. 100 bin km'den sonra veya sıcak iklimde iseniz 30-40 bin kmlere kadar düşürmeniz parça ömrü için olmazsa olmazdır. Eğer takılacak yer varsa mutlaka harici şanzıman yağ soğutucu da taktırın. Bu dediklerim tam otomatik şanzımanlar için geçerli.
Çift kavrama,tek kavrama veya manuel şanzımanlarda 60-100 bin km aralığında şanzıman yağını değiştirmek yeterli.
-
Geçen akrabanın otomatik aracını bakıma götürdüm geldim. Sol ayağım debriaj'a diye paspasa basmaktan helak oldu :D En son dönüşte varmaya az kala ışıklarda yine sol ayağım gidip debriajı yerinde bulamayınca saniyelik korku panik oldum kaçıncı kez :Dquote:
Orijinalden alıntı: defiant82Vaybe hep derim sol ayak cennete ama sorunsuz yok öyle dünya garanti olmasaydi insanı deli ederdi be Allah'tan bele sorunlarım yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SARIKIRMIZI 01
Edc ne kadara toplanır.
Dsg gibi oda ucuzmu?
Kadjar almayı düşünüyorum 2018 model dizel otomatik 52.000 de?Genelde 100.000KM ye kadar sorun cıkarmıyorlar.Sorun 100-120.000 den sonra baslıyor.Ustası cok,tamiri cok asırı pahalı olmuyor genelde...
Yegenimde 2017 Megane 4 EDC var 90.000 de bir sorunu yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X