Şimdi Ara

Garantiden değişim talebii(Telpa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11 Ağustosta general mobile discovery telefon aldım avea bayisinden.Bazı sorunlarla karşılaştım.Kendiliğinden reset atma, kendi kendine kapanma ve kilit ekranından çıkarken donup reset atma sorunu.Bu şikayetlerimden dolayı 5 eylülde telefonu garantiye yolladım.Dün geldi cihaz ama sorunlar aynen devam ediyor.Servis kağıdında ''software yükledi testten geçirildi test ok '' yazıyor.Heralde onlar düzeldi sandılar.Ben telefonu değişim yada para iadesi yapmak istiyorum.Böyle bir talepte bulunabilirmiyim.Telefonu alalı 1,5 ay oldu ama bu sorunlardan dolayı hattımı takıp kullanamadım doğru düzgün.Ne yapabilirim bu saatten sonra?Tekrar servise göndersem muhtemelen aynı işlemi yapıp yollayacaklar boşuna vakit kaybedeceğim,mağdur ve üzgün durumdayım ne yapayım şimdi?



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, bu ara 550 600 tl ye telefon arıyorum ve bu ürünü sayfa da çok öneriyor yalnız arkadaşlar zamnında t20 diye huawei marka telefon aldım ve 3 ay bende 4 ay serviste kaldı .s bu markalar birbirine eşdeğer dediler aceba bu üründe de aynı olayı yaşar mıyım_?
  • Sikinri yasama ihtimalin diger markalarangore daha fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    Sikinri yasama ihtimalin diger markalarangore daha fazla.

    Ben pazar gunu aldim ve o zamandan beri kullaniyorum telefon mukemmel size kotu urun denk gelmis olabilir 1.parti felan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu bende almayı düşünüyorum , inşallah münferit bi durumdur . bu arada para iadesi veya ürün değişimi için ilkçenizdeki kaymakamlıkdaki tüketici haklarına başvuracaksınız ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Raven

    telefonu bende almayı düşünüyorum , inşallah münferit bi durumdur . bu arada para iadesi veya ürün değişimi için ilkçenizdeki kaymakamlıkdaki tüketici haklarına başvuracaksınız ....

    İlk defa boyle bisey basima geldi.nasil yapacagim hakkinda bi bilgim yok.bugun aldigim bayiye durumu anlattim.tekrar gonder servise dedi ,degisim de isteyebilrsin dedi.sizce nasil ypayayim,bi yol gosterirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Raven

    telefonu bende almayı düşünüyorum , inşallah münferit bi durumdur . bu arada para iadesi veya ürün değişimi için ilkçenizdeki kaymakamlıkdaki tüketici haklarına başvuracaksınız ....

    İlk defa boyle bisey basima geldi.nasil yapacagim hakkinda bi bilgim yok.bugun aldigim bayiye durumu anlattim.tekrar gonder servise dedi ,degisim de isteyebilrsin dedi.sizce nasil ypayayim,bi yol gosterirmisiniz

    serviste kaç gün durdu ilk gittiğinde acaba ? size verilen forumda da vardır tarihi 15 iş gününden fazla durdu ve size telefon verilmediyse bu zmana içinde kullanmanız için tüketici haklarına gidip durumu analtın hem telefon sıkıntılı deyin hemde bayi beni zor durumda bıraıyor deyin . 2 ay içinde paranızı alırsınız ama fatura , servis forumları kesinlikle olmalı .....




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.