Şimdi Ara

Garanti Hakkında (Garantiden Geldi-Geri Gitti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İmzamdanda belli olduğu gibi lumia 820 kullanmaktayım memnunum telefondan sonra ne olduysa sorunlar başgöstermeye başladı ilk başta yaklaşık 2 ay önce titreşim arızalandı gönderdim parça değişimi oldu yazılım güncellendi cart curt neyse tamam yapmışlar iyi oldu sonra 1 ay önce mikrofon bozuldu onuda gönderdim yeni geldi yapmışlar telefondan memnunum bi sıkıntım yokta kaç kez parça değişiminden sonra yada işlem gördükten sonra iade hakkı doğuyordu gene bı sıkıntı çıkarsa ona göre haraket edeyim bari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Telvis -- 22 Şubat 2014; 21:12:06 >



  • Bildiğim kadarıyla aynı sorundan 3-5 sefer gitmesi gerekiyor.Yanlışım varsa düzeltsinler.
  • Aynı sorundan 3 kez 4. de para iadesi hakkı varda farklı sorundan kaç kez gitmesi gerekiyor çoğu yeri araştırdım kaydedeğer bilgi bulamadım
  • benim bildigim aynı sorundan 3 kez giderse iade oluyor ancak bu uyguma yanlış telefon farklı sorunlarda 3-4 kez gitmesi iade için yeterli ama bunu yapmıyorlar 3-4 kez garantiye yollamak resmen 3-4 ay telefonsuz kalmak gibi bişey kullanıcıları hiç düşünmüyolar malesef
  • Arkadaşlar telefon garantıden geldı elıme ulastı bugun baktım ve ekranda çok miktarda kılcal çizikle karşılaştım normal şartlarda görünmüyor ama ışığa doğru tutulduğu zaman bariz belli oluyor hadi onu geçtim sorun devam ediyor hala video çekerken sesi çok az kaydediyor 2 dir telefonun parçası değişiyor farklı sorunlardan bunedir yahu ne yapacağımı bilmiyorum sizlere bi danışayım dedim

    şu lumıa hattını aradım sıraladım her şeyi telefonu sıfırlattılar sorun devam edıyor ve ekranda cızıkler var dedım bırsıne aktardı bırısı sızı 1 hafta ıcınde arayacak dedı kapattı hemen telefonu nasıl bır destegı var bu nokıa nın yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Telvis -- 21 Şubat 2014; 17:40:06 >




  • Farklı sorunlardan 6 defa gidecek diye biliyorum bu arada geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Farklı sorunlardan 6 defa gidecek diye biliyorum bu arada geçmiş olsun

    Nokia Shopa gittim telefonu aldığım yere bir daha gönder gelsin yapılmaz ise 3. ye gönderirken iade isteyin vermezlerse telefonu vermeyin hakem heyetıne başvurun iadenız çıkar hemen dedi yarın tekrar vericem bakalım ne olacak vay arkadaş en sorunsuz 820 dedik aldık ...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Telvis kullanıcısına yanıt
    Teleservice degil mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    Teleservice degil mi?

    Teleserviceye gitti telefon evet
  • Telvis kullanıcısına yanıt
    Ekranda ciziklerin olmasi normal.Benim konuyu okudun mu?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=86983583



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falcon86 -- 21 Şubat 2014; 21:21:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    Ekranda ciziklerin olmasi normal.Benim konuyu okudun mu?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=86983583

    Sorun devam etsin sıkıntı yokta gözüm gibi baktığım telefona jelatinsiz kullanıyorum birde tertemizdi ekran bi geldi üst ve alt taraf toplam 9-10 tane 1cm lık cızıkler var ne kadar sinir oldum yahuu Yarın nokıa care adanaya goturecegım tekrar verecegım telefonu gıtsın gelsın yapılmasın 3. de para iademi alırım bu kadarda acemilik olmazkı canım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Farklı sorunlardan 6 defa gidecek diye biliyorum bu arada geçmiş olsun

    Nokia Shopa gittim telefonu aldığım yere bir daha gönder gelsin yapılmaz ise 3. ye gönderirken iade isteyin vermezlerse telefonu vermeyin hakem heyetıne başvurun iadenız çıkar hemen dedi yarın tekrar vericem bakalım ne olacak vay arkadaş en sorunsuz 820 dedik aldık ...

    Hadi inşallah istediğiniz gibi olur. Gelişmeleri paylaşırsınız işiniz rast gitsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telvis kullanıcısına yanıt
    Ben de ekrani jelatinsiz kullaniyordum.Servise gitti geldi,bir kac yerinde cizikler olustu ilkinde.Ikincide de dayanamayip kasayi patlatmislar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Farklı sorunlardan 6 defa gidecek diye biliyorum bu arada geçmiş olsun

    Nokia Shopa gittim telefonu aldığım yere bir daha gönder gelsin yapılmaz ise 3. ye gönderirken iade isteyin vermezlerse telefonu vermeyin hakem heyetıne başvurun iadenız çıkar hemen dedi yarın tekrar vericem bakalım ne olacak vay arkadaş en sorunsuz 820 dedik aldık ...

    Hadi inşallah istediğiniz gibi olur. Gelişmeleri paylaşırsınız işiniz rast gitsin

    teşekkürler gelişmeleri elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    Ben de ekrani jelatinsiz kullaniyordum.Servise gitti geldi,bir kac yerinde cizikler olustu ilkinde.Ikincide de dayanamayip kasayi patlatmislar.

    nokia shoptaki eleman bile söyledi teleservice kadar rezil bir servis yok diye ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • al işte..gel de küfretme şimdi..
  • Yahu Nokia'ya bildirsek servis olarak başka bi yerle anlaşamaz mı? Kvk, teleservice'ye göre kat kat iyiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jumuu J kullanıcısına yanıt
    Eminim ki Nokia'nin bu durumlardan haberi vardir.Teleservice'ten tonla sikayet aliyorlardir.Benim aklimda Stephen Elop'a mail atip durumu anlatmak var.Musait oldugumda yazacagim.
    Bu arada ENT servis diye bir servis kurmuslar.Nokia yetkili servisiymiş.Sadece İstanbul'da merkezleri var.Sanirim cok yeni bir oluşum.Kargoyla cihaz kabul ediyorlarmis.

    http://www.entservis.com/

    Denenebilir aslinda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    Eminim ki Nokia'nin bu durumlardan haberi vardir.Teleservice'ten tonla sikayet aliyorlardir.Benim aklimda Stephen Elop'a mail atip durumu anlatmak var.Musait oldugumda yazacagim.
    Bu arada ENT servis diye bir servis kurmuslar.Nokia yetkili servisiymiş.Sadece İstanbul'da merkezleri var.Sanirim cok yeni bir oluşum.Kargoyla cihaz kabul ediyorlarmis.

    http://www.entservis.com/

    Denenebilir aslinda.

    Evet yeni anlaşma galiba denenebilir ama önce nokiayı arayıp bilgi almak lazım resmi mi değil mi diye .




  • 1 saat önce tekrar gönderildi lanet olasıca teleserviceye, çizik felan dedim biz bakamayız diyor nokıa care, onu müsteri hizmetleri bakar anca diyor bende aklıma ne geldiyse sıraladım sorunları 10 ay olacak alalı 1 kere olan sorunu bile yazdım bakalım ne olacak paramızla rezil oluyoruz yahu 1150 lira para verdik az değil bir öğrenci için
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.