Şimdi Ara

Garanti hakkında fikrinize ihtiyacım var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Barbar (1 mesaj) infernall (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,
    Okuması kolay olsun diye yaşadığım sorunu madde madde yazacağım. Fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.

    - Yaklaşık 1 ay önce anakartım yandı ve garantiye gönderdim.
    - Bugün geri gelen ve yenisiyle değiştirilmiş olan anakart ile sistemi tekrar kurup denedim. Fakat sistem 2-3 sn çalıştıktan sonra kapanıyor ve tekrar açılıyor ve yine 2-3 sn çalıştıktan sonra kapanıyor. Bu böyle devam ediyor.
    - Bunun üzerine garantiden sorumlu firmayı telefonla aradım. Teknik elemana durumu anlattım ve kendisi ile konuşarak tüm olabilecek şeyleri denedik (anakarta reset atmak, RAM'leri çıkartıp denemek vs). Fakat sorun hiçbir şekilde çözülmedi.
    - Telefondaki teknik eleman bana işlemci ve RAM'lerimi anakart ile tekrar onlara gönderirsem o parçalarda bir sorun olup olmadığını da kontrol edebileceklerini söyledi.

    Bu durumda aklıma takılan şu;

    - Acaba kendi garantileri devam eden parçaları kendi servisleri yerine anakartın servisine sadece parçaların sorunlu olup olmadığını test etmeleri için göndermem ne kadar doğru olur?
    - Yoksa anakart dışındaki diğer parçaları (ekran kartı, işlemci, RAM) kendi servislerine göndermem mi daha mantıklı?

    Ayrıca benzer sorunla karşılaşmış tecrübeli arkadaşlar sorunun ne olduğunu tahmin edebiliyorlarsa ve kolayca çözülecek birşey ise sizin de önerilerinizi denemeye açığım.



    Cevaplar için şimdiden teşekkürler...


    Not: Sistemim imzamdaki sistem DEĞİLDİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernall -- 23 Haziran 2011; 17:49:18 >



    |
    |




  • Anakartın yandığında diğer parçalara da zarar vermiş olabilir. Arızaya en meyilli parçaların başında da RAM'ler gelir. Benim şahsi fikrim parçaları tek tek servise göndermek yerine Kasanı alıp Anakartın aldığı servise giderek onlardan test yapmalarını rica etmen. Eğer kabul etmiyorlarsa da senin yanında sadece anakartına test yapmalarını isteyebilirsin. Çünkü sana kartın sorunsuz çalıştığını göstermekle mükellefler. Eğer çalıştığını kendi gözlerinle de görüyorsan o zaman ya dediğim gibi diğer parçalarda bir sıkıntı ve arıza olabilir, ya da parçalar arasında bir uyumsuzluk yaşıyor olabilirsin.

    Tek tek tüm parçaları kendi servislerine göndererek hem inanılmaz bir zaman kaybı yaşarsın hemde bir sonuç alabileceğini sanmıyorum.

    Ya da son alternatif PC tamiri yapan yerlerden birisine minimum 40-50 lira bir para bayılıp teknik destek alabilirsin. Ama onlarında sana yapacağı klasik hareket "şu parçanız bozuk isterseniz bizden yenisini alın" demek olabilir.




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.