Şimdi Ara

Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba kuzenim lise tercihi yapacak istediği lise geçen yıl 418 puan ile yüzdelik dilimde 9.38 ile öğrenci almış.Kuzenim sınavda 421 puan ile %7.43 dilime girmiş.Biz kesin gelir. diye bakıyoruz sizce gelmeme olasılığı var mıdır?Bu yıl sınav genel olarak zor diyorlardı ve yüzdelik dilimlere bakarsak biraz daha zor olduğu görülüyor.Ben bu sınav işlerinden yaş itibariyle epey uzak kaldığım için sizin gibi deneyimli arkadaşlarımın fikirlerini bekliyorum.




    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yardıma ihtiyacım var :(
    19 yıl önce açıldı
    YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.