Şimdi Ara

Galaxy S25 Ultra vs Galaxy S24 Ultra karşılaştırması: Geçmeye değer mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
2.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Servet Turgut
    Cep 0554 006 55 13
    e posta servett98@gmail.com
    Telefon kodu 42 87 63 28 93
    Kargo kodu 302679619182

    şikayetim var
    Samsung Galaxy S25 Ultra 1 TB
    Almış olduğum cep telefon aldığım tarih
    02 Haziran 2025 cep telefonu bozuldu ve 29.07.2025 tarih Samsung yolladım Samsung 3 part olan BDH bileşim yollamış Samsung Türkiye kendi servis sağlayıcı yok bunu öğrendik
    bhd bileşim kronik arıza dedi Samsung kabul etti ve hale cihazım yolladım ve beni oyalama devam etti konuştuğum sözde senin yanındayım diyen İbrahim bey bugün 70 yere şikayet ettiğim için ben senin yanında değil deyip beni tehdit ediyor şimdi de fold 7 vermeyin teklif ettiler ve hala onu da vermediler Suçu bhd şirketin üstüne attılar onlarla iletişim geçtim ve onlar servet bey sizin adınıza hiç dosya açılmamış dedi İbrahim bey olacak kişi aradım hayır var dedi bu şekilde sürekli oyalan dim bana rapor yolladılar ben o rapor telefon alacağım it. Aha ettiler şimdi rapor benden geri istediler BDH istedi Samsun'un konuyla hakkında herhangi bir bilgisi bile yok beni sürekli bu şekilde kandırılmak şikayetim var bundan dolayı dolayı Samsung bu süreçte hep dolandırıcılık yapmayı seçti ve beni oyalamayı rapor yollayan sizsiniz 2 saniye bu tarafa yollayamıyorsunuz diğer firmaya bu şekilde kandırıldım be dolandırıldım aynı şekilde kulaklık için de yazıyorum Samsun Büyük bir pişmanlıktır Tüketici Hakem Heyeti CİMER Youtube.com ve sosyal medya dahil olmak üzere tüm platformlarda bunu paylaşıyorum..

    #sikeyetimvar #dolandiriciklik #patlama
    #Samsung #Galaxy #s25ultra ##kulaklık #buds3pro #samsunggalaxys25ultra

    Servet Turgutyoutube
    Samsung Galaxy buds3 pro cihaz yandı ve patladı sakın almayın
    https://www.youtube.com/shorts/bFGe-_Hpb80


    Servet Turgutyoutube
    Samsung Galaxy buds3 pro kulaklık yandı ve patladı sakın almayın
    https://www.youtube.com/shorts/_73ma7kH3eI










    Servet Turgutyoutube
    #samsung #galaxybudspro #smartphone #patlamayadevam #şikayetimvar Samsung Galaxy s25 ultra
    https://www.youtube.com/watch?v=rjg9CABvup0&feature=youtu.be


    Servet Turgutyoutube
    #samsung #galaxybuds3pro #mağduriyet #smartphone #samsungtürkiye #patlamayadevam Samsung buds 3 pro
    https://www.youtube.com/watch?v=lylLFYa_5BcServet&feature=youtu.be
    Turgut
    Cep 0554 006 55 13
    E posta servett98@gmail.com
    Kulaklık kodu 42 87 52 46 09
    Kargo kodu 30 69 81 81 3947

    Şikayetim Var
    Samsung Galaxy buds 3 pro kulaklık yandı ve batladi 10 Haziran 2025 satın aldığım kulaklık pro 3 kulaklık 24.07.2025 tarihinde evimde şarja taktığımda yarım saat içinde kulaklık yanmaya başladı ve patladı bataryası orijinal Samsung kablosuyla şarj etmeme rağmen kulaklık patladı ve ben bu tarihte servise gönderdim serviste gönderirken şarj ettiğim kabloyu göndermeme gerek var mı diye sorduğumda hayır gerek yok dendi imkansız bir şey falan hatta benimle azar ettiler de şimdi farklı kablo kullandığınız için patladı deyip rapor oluşturmuşlar yine aynı telefondaki olduğu gibi BDH BİLEŞİM YOLLAMIŞ SAMSUNG GALAXY BDH BİLEŞİM tabii Samsun yetkilisi olan İbrahim bey kabloyu söylememiş ben ısrarlarımla kabloyu göndereyim dedim de yok dediler çöpe attım sonra Samsun yetkilisi İbrahim bey Servet bey keşke çöpe atmasaydınız demeye başladı benden para koparabilmek için 1.800 TL para talep ettiler ben kabloyu bulup göndermeyi teklif ettim bu sefer de gerek yok plan yapmaya başladılar sonra yine tamam hadi gönderin o zaman dediler gönderdim ben not alıyorum bu kablo bu kulaklık için BDH BİLEŞİM GELMİŞTİR DİYE 3 gün BHD İLETİŞİM BANA KABLOYU GERİ GÖNDERDİLER SEBEBİNİ SORDUM ARADIM ne için gönderdiniz bana diyor bunu Samsung yetkilileri size iletmedi mi not yazmadı mı hayır hiçbir not yok yine Servet bey bize dediler burada da yine anlamış oldum ki Samsun burada da beni dolandırıp kandırdı aylardır beni boşu boşuna uğraştırıyor hem cep telefonum için hem kulaklığım için şimdi benden 1800 lira para talep ediyorlar kulaklığı tamiri için bu gerçekten büyük bir dolandırıcılıktır lansmanda veya kutu içeriğinde herhangi bir ibare var mı kutudan çıkacak kulaklıkla şarj edin diye kullandığım şarj kablosu da zaten orijinal Samsung Galaxy kablosudur tüketici hakeme cimer'e bunları yazdığım için ve sosyal medyanın gücünü kullandığım için şimdi İbrahim bey beni 70 yere şikayet ettiniz ben bundan sonra sizin hiçbir işinizi yapmıyorum demeye başladı iki gündür Twitter'da Facebook'ta tiktok'ta şikayetim var hattında cimer tüketici mahkemeye etti gibi bütün platformlarda bu olayları yazdığım için Samsun benim tüm yazılarımı veya yorumlarımı YouTube'da öyle olmak üzere kaldırttırdı şimdi ben de bunları açıklıyorum Samsun Büyük bir pişmanlıktır



    #sikeyetimvar #dolandiriciklik #patlama
    #Samsung #Galaxy #s25ultra ##kulaklık #buds3pro #samsunggalaxys25ultra


    Servet Turgutyoutube
    Samsung Galaxy buds3 pro cihaz yandı ve patladı sakın almayın
    https://www.youtube.com/shorts/bFGe-_Hpb80


    Servet Turgutyoutube
    Samsung Galaxy buds3 pro kulaklık yandı ve patladı sakın almayın
    https://www.youtube.com/shorts/_73ma7kH3eI














    Servet Turgutyoutube
    #samsung #galaxybuds3pro #mağduriyet #smartphone #samsungtürkiye #patlamayadevam Samsung buds 3 pro
    https://www.youtube.com/watch?v=lylLFYa_5Bc&feature=youtu.be



    Servet Turgutyoutube
    #samsung #galaxybudspro #smartphone #patlamayadevam #şikayetimvar Samsung Galaxy s25 ultra
    https://www.youtube.com/watch?v=rjg9CABvup0&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.