Şimdi Ara

FSI ve TSI farkı nedir ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
152
Cevap
1
Favori
74.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Dizel motor size çok acaip geliyor heralde...

    Tabii usandınız artık atmosferikten 1.4 motorlu arabalar turbo sesini duyuyarak geçiyor 2.0 155 beygirinizi ondandır...

    Ödül derken markayı kastetmedim Mazda iyi bir marka... Ama hangi motorunuz TSI gibi ödül aldı, Tsi'dan daha fazla verim verdi, F/P oranı TSI'dan yüksek oldu...??

    Ve kardeşim sen Mazda3'ü Volkswagen Passat'tan üstün tutuyorsan sana artık birşey söylemem (s)öyleyemem...

    siz bi tuafsınız yazdıklarımı okumadan cvp veriyorsunuz sanırım ,birisi D sekmenti diger c nasıl mazda 3 daha üstün olsun ki bu sadece bir örnek mazda nın buna benzer cok örnekleri var bir mazda plaza ya gidip küçük bir brosür isteyin orada hepsi yazıor ... banareklam yapıyor diyorsunuz siz tsı yı körü körüne savunuyorsunuz bir arastırır 1.4 140 ph ve 1.4 170 ph neden 122 ve 160 a cekildi neden böyle bir seye gerek duydu vw ? ve ayrıca vw kötü bir marka değil ama rakiplerine oranla zayıf kalıyor anlatmak istedigim bu ve vw gercekten en mükemmel olsaydı su an dünyada otomobilde birinci sırada olurdu malesef hala 3 cü sırada ve bünyesinde yanılmıyorsam 9 yada 10 marka bulundurdugunu halde... diceksiniz cok satılan ürün iyimidir değildir ama gelişmiş pazarlar ürünlerin ne kadar iyi oldugunu gösterir bize
    (rusya abd kanada japonya almanya fransa gibi)




  • ayrıca haberi dogru okursanız dizeli değil mazda 3 ün kendisi almıtır o 92 öldülü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    ayrıca haberi dogru okursanız dizeli değil mazda 3 ün kendisi almıtır o 92 öldülü...

    Dizel alıyor demedim ki kardeşim, size acaip geliyor dizel mazda daha yeni keşfetti heralde...

    Neyse dostum sayende biras bilgi topladım Mazda hakkında da bilgim oldu sağolasın...

    Ama 6.6 Litre yakıt tüketimi ile 1.4 motor ile 2.0 155 hp Mazda6 tokatlamak çok güzel oluyor...

    Saygılar, sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    ayrıca haberi dogru okursanız dizeli değil mazda 3 ün kendisi almıtır o 92 öldülü...

    Dizel alıyor demedim ki kardeşim, size acaip geliyor dizel mazda daha yeni keşfetti heralde...

    Neyse dostum sayende biras bilgi topladım Mazda hakkında da bilgim oldu sağolasın...

    Ama 6.6 Litre yakıt tüketimi ile 1.4 motor ile 2.0 155 hp Mazda6 tokatlamak çok güzel oluyor...

    Saygılar, sevgiler...

    o zaman birde ayın hızda viraja girmeyi deneyin siz emliyet kemeriniz takılı olduguna eminolun ancak ;) ancak 1.4 122 ph lık araç passat sa geçmeniz cok zor ve bu arada kızmayın ancak atıyorsunuz daha 155 ık 6 daha yok türkiyede 147 lık olan var....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    ayrıca haberi dogru okursanız dizeli değil mazda 3 ün kendisi almıtır o 92 öldülü...

    Dizel alıyor demedim ki kardeşim, size acaip geliyor dizel mazda daha yeni keşfetti heralde...

    Neyse dostum sayende biras bilgi topladım Mazda hakkında da bilgim oldu sağolasın...

    Ama 6.6 Litre yakıt tüketimi ile 1.4 motor ile 2.0 155 hp Mazda6 tokatlamak çok güzel oluyor...

    Saygılar, sevgiler...

    o zaman birde ayın hızda viraja girmeyi deneyin siz emliyet kemeriniz takılı olduguna eminolun ancak ;) ancak 1.4 122 ph lık araç passat sa geçmeniz cok zor ve bu arada kızmayın ancak atıyorsunuz daha 155 ık 6 daha yok türkiyede 147 lık olan var....

    Gireriz biz her viraja gireriz, altımızda 1.5 ton gemi gibi araba var...

    Ben Mazda6 geçiyorum 2.000 cc olduğu kesin kaç hp bilmiyorum konuyu açan arkadaş başka bir konuda 155 beygir diye söylüyordu da ondan dedim bende... Olsun 147'yide geçeriz 155 hp'yide Mazda Turbo kavramını öğrenene kadar böyle...




  • Arkadaşlar mazda daki 4 ileri şanzıman en hızlı ve en sportif otomatik şanzımandır ve 7000 devir cevirebilr, dsg ise devir çeviremediği gibi tsi motorda 160 dan sonra boğulmaktadır, en yakın zamanda da vw ye 4 ileri bu mükemmel şanzımanın gelmesini ve tsi gibi saçma işlerle uğraşmayıp mazda da olduğu gibi 2010 yılında 1.6 motordan 105 bg çıkarmayı başarabilmesini umuyorum...saygılar
  • sayın vw hayranları. mazda, dizel motoru kaç senedir yapyıor.. sadece türkiyedeki bu kalitesiz dizele güvenmediği için getirmiyordu ama bir şans vereerek getirmeye başladı. ayrıca makyajlı kasa mazda6 lar 155 hp passat 122 hp. daha ne diyeyim size burda herşey belli. ayrıca mazda6 (hız kilitli) ve değerleri kasa monte olmadan yazlmş passatın hızları aynı gibi görnüyr. ama aslnda mazda6da hız kilidi olmasa daha artar. herneyse. siz 200 km yi 7 ye mi bölerseniz vitesler daaha spor olur yoksa 5 mi böldüğünde daha spor olur. tutturmuşun bir vw hayranlaılığı. vwler güzel arabalardır ama passat asla ama asla mazda6 ile sporluk konusunda yarışamaz. bundan adım gibi eminim. kardeşim bellli zaten biri 1.4 122 diğeri 2.0 155 beğgir. daha ne açıklama istiyosun. PASATIN DSG VİTESLERİ DAHA YAVAŞTIR VE DAHA YAVAŞ BİR ARABADIR.bu kadar. kassız veri yazıp iyi motor gibi görnmeye çalşıan vw passat 122hp yi bu konuda savunmaya gerek yok. ayrıca bukadar kişi 160tan sonra boğuluyor diyosa ve sadece 1 veya 2 kişi hayır boğulmuyor diyosa ben çoğunluğa bakarım demmekki bu araba 160tan sonra boğuluyor. bu kadaarrr. daha ne tartışıyoruz. hem teknik veriler, hem vites atışları olarak mazda6 passat 1.4 ten daha seridir. vw ekonomik, mazda yüksek hacimli spor araçlar yapar. bukadar daha tartışmak lüzsumsuz. ve arkadaşım önce vitesleri öğren. mantığını çalştır. örneğin 200km hız yapan motoru 7 vitese mi bölerseniz yoksa 5 vitese mi bölerseniz vites atışları daha hızlı olur. ;?? sen düşün. yani 10'u 5 e böl 2. 10 u 7 ye böl 1.4 passat bir vitesle 1.4 gider ama mazda 6 2.10 gider.(örneğin) bu kadar açık daha ne savunuyosun dsg en spormuşta bilmemneymişte. ortağımın 10 yaşındaki çocugu gibi düşünüyosun.. daha fazla vites daha fazla hız demek gibi. bu görüş anca süper spor araçlarda doğru olur. ama d segmentindeki bir araçta yanlıştır. hatta arkadaşım bile mazda3'ümğ görünce ( peugeot citroen yetkili sahibidir kendsisi) kaç vites bu dedi. bende 4 dedim. offf bi vitesle nasıl gidiyordur dedi. bu kadar açık. bir araç max 200 km civarında yapıosa 5 vitesli olanı 7 vitesli olanından daha spor vitres atarrrr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turboege

    sayın vw hayranları. mazda, dizel motoru kaç senedir yapyıor.. sadece türkiyedeki bu kalitesiz dizele güvenmediği için getirmiyordu ama bir şans vereerek getirmeye başladı. ayrıca makyajlı kasa mazda6 lar 155 hp passat 122 hp. daha ne diyeyim size burda herşey belli. ayrıca mazda6 (hız kilitli) ve değerleri kasa monte olmadan yazlmş passatın hızları aynı gibi görnüyr. ama aslnda mazda6da hız kilidi olmasa daha artar. herneyse. siz 200 km yi 7 ye mi bölerseniz vitesler daaha spor olur yoksa 5 mi böldüğünde daha spor olur. tutturmuşun bir vw hayranlaılığı. vwler güzel arabalardır ama passat asla ama asla mazda6 ile sporluk konusunda yarışamaz. bundan adım gibi eminim. kardeşim bellli zaten biri 1.4 122 diğeri 2.0 155 beğgir. daha ne açıklama istiyosun. PASATIN DSG VİTESLERİ DAHA YAVAŞTIR VE DAHA YAVAŞ BİR ARABADIR.bu kadar. kassız veri yazıp iyi motor gibi görnmeye çalşıan vw passat 122hp yi bu konuda savunmaya gerek yok. ayrıca bukadar kişi 160tan sonra boğuluyor diyosa ve sadece 1 veya 2 kişi hayır boğulmuyor diyosa ben çoğunluğa bakarım demmekki bu araba 160tan sonra boğuluyor. bu kadaarrr. daha ne tartışıyoruz. hem teknik veriler, hem vites atışları olarak mazda6 passat 1.4 ten daha seridir. vw ekonomik, mazda yüksek hacimli spor araçlar yapar. bukadar daha tartışmak lüzsumsuz. ve arkadaşım önce vitesleri öğren. mantığını çalştır. örneğin 200km hız yapan motoru 7 vitese mi bölerseniz yoksa 5 vitese mi bölerseniz vites atışları daha hızlı olur. ;?? sen düşün. yani 10'u 5 e böl 2. 10 u 7 ye böl 1.4 passat bir vitesle 1.4 gider ama mazda 6 2.10 gider.(örneğin) bu kadar açık daha ne savunuyosun dsg en spormuşta bilmemneymişte. ortağımın 10 yaşındaki çocugu gibi düşünüyosun.. daha fazla vites daha fazla hız demek gibi. bu görüş anca süper spor araçlarda doğru olur. ama d segmentindeki bir araçta yanlıştır. hatta arkadaşım bile mazda3'ümğ görünce ( peugeot citroen yetkili sahibidir kendsisi) kaç vites bu dedi. bende 4 dedim. offf bi vitesle nasıl gidiyordur dedi. bu kadar açık. bir araç max 200 km civarında yapıosa 5 vitesli olanı 7 vitesli olanından daha spor vitres atarrrr


    ne diyeyim daha şu yazdıklarından sonra forum tarihine geçtin adam ilkokul mantığıyla 200 ü 7 ye bölerek koskaca çift kavramalı milisaniyelerde vites değiştiren dsg şanzumanı mazdanın düz 4 vitesli otomatiği karşısında harcadı ya ne diyeyim bunu da gördük vw ni ben de sevmem ama üç sayfanın üçünü de okudum ve bu cahillikle bu kadar bilgiliymiş gibi konuşuyorsun gerçekten allah yardım etsin




  • DSG nin vites değişim hızını ölçen bi video vardı ben aradım bulamadım, bulan varsa koysun şuraya da, dedemin devrinden kalma 4 ileri daha iyi saçmalığı bitsin.
    düzeltme:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sscasta -- 28 Eylül 2010; 17:34:47 >
  • kardeşim sen git kendi cahilliğine bak. bir arabanın maxx. hızı 200 ise 7 vitese bölerse mi daha seridir 5 vitese bölerse mi ?? iki vitesi kullandım diyorum daha ne diyeyimç vw 2000 de atıyo mazda 7000 de diyorm oldukça açık galiba ?? dsg vites deişimlerini hisseettrmeyen ekonomik şanzımandır. activematic spor sürş sağlayan 7000 devirde bile vites atan şanzmandır. 200 ü 5 e ve 7 ye böl dedim hangisinde daha büyük rakama ulaşırsın. 5 e böldüğnde daha büyük bir rakam çıkar. bunu aradaki devir farkını gör diye söyledim. herkes eleştirmeye bakıyor. iki arac test edin sonra savunun şu dsg yi. herşey belli teknik özelliklerden. vw kalkışta turbo nedeni ile daha hızlı kalkar ama mazda6 passat'ı daha sonra rahat bir şekilde geçer. biri 122 hp diğeri 155 hp. oldukça basit. yok efendim tarihe geçmişim 7 vitesli ya herkes 7 vites daha fazla hız demektir diye takmış. 7 VİTESTE DEVİRLERİ DAHA FAZLA DİŞLİYE BÖLER. BÖYLE OLUNCA 2000 DEVİRDE ATAR VE DAHA EKONOMİK AMA DAHA AZ SERİ OLAN BİR SÜRÜŞ ORTAYA ÇIKAR. bukadar basit. insanlar sdce dsg sürmüş bu en iyisidir diyip duruyor. ayrıca forumlarda belli dsg nin nasıl arızalar çıkardgı. mazda sürücüleri araçlarını ençok sevip öven taraf diye düşünüyordum ama vw sürücüleri kendilerine öyle bir hırs yapmşlarki bşka araçları sürmeden en iyisi dsg en iyisi tsi en iyisi bu. düşük hacimli yüksek beğgir ile övünüyorsanız 1.4 122 hp ile 1.3 rotary motor değerleni bir okuyun o zaman. elalemi boş boş eleştirmek yerine. bunu herkes bilir. dsg devirleri şanzımanlara böleeerr. ve ekonomikliği sağlar. dikkat et zamannda vw sürmüş ve şmdi mazda süren sürücülerin hepsi mazda daha seridir diyor. bukadar insan vw yerine mazda aldığına göre var bir fark. abartmayın artık şu işi. 5 veya 4 vitesli şanzıman 7 vitesliden daha seridir. çünkü vw nin 2 viteste bulduğu deviri mazda tek viteste kullanır. önce iki aracıda sürün sonra elalemi eleştirin. dediğim gibi hem cvt hem dsg hem acitvematic sürdüm. bu araçlarda serilik ile ilgli bir problemim fazla olmadı. 1.6 jetta dışnda. ama cvt veya dsg kesinlikle spor sürüş sağlayan şanzımanlar değillerr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Arkadaşlar mazda daki 4 ileri şanzıman en hızlı ve en sportif otomatik şanzımandır ve 7000 devir cevirebilr, dsg ise devir çeviremediği gibi tsi motorda 160 dan sonra boğulmaktadır, en yakın zamanda da vw ye 4 ileri bu mükemmel şanzımanın gelmesini ve tsi gibi saçma işlerle uğraşmayıp mazda da olduğu gibi 2010 yılında 1.6 motordan 105 bg çıkarmayı başarabilmesini umuyorum...saygılar




    +1
    yıl 96,97 DOCH VTEC 1.6 litre , 160 beygir honda civic vti
    yıl 2008 golf 1.4 tsi 170 beygır (onu da elıne gözüne bulastırdı şikayetler cogalınca 160 a düstü)
    atmosferık motordan cıkarsın bakalım bu degerleri.
    malzeme kalitesi,yol tutus,konfor ok almanlar önde olabılır ,ama motorda japonların hakkını verın adamların işi bu,motorbike üreticilerın cogu japon,tsi 122 beygırı bu kdr yuceltmeye ne acep? benım cıvıc 125 beygır,butun passatları gecerım bennn gibi cocuksu dusuncelerde bırı degılım,dıyleım gectın ne oluyor madalya mı verıyolar?
    4 vites bana da kalırsa cagdısı,2001 opel oto.arabam bıle 4 vıtesdi,bu bakımdan mazda-toyotayı elestırebılırız-hondayı da i-shift yzunden- toyotayı bır daha -multımode yzuuden-
    japonlar turbodan anlamaz dıyenler de vardır belkı aranızda
    daha öncede dedık 2.0 turbodan 400 beygırı kım cıkarabıldı mitsubishiden baska?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turboege

    sayın vw hayranları. mazda, dizel motoru kaç senedir yapyıor.. sadece türkiyedeki bu kalitesiz dizele güvenmediği için getirmiyordu ama bir şans vereerek getirmeye başladı. ayrıca makyajlı kasa mazda6 lar 155 hp passat 122 hp. daha ne diyeyim size burda herşey belli. ayrıca mazda6 (hız kilitli) ve değerleri kasa monte olmadan yazlmş passatın hızları aynı gibi görnüyr. ama aslnda mazda6da hız kilidi olmasa daha artar. herneyse. siz 200 km yi 7 ye mi bölerseniz vitesler daaha spor olur yoksa 5 mi böldüğünde daha spor olur. tutturmuşun bir vw hayranlaılığı. vwler güzel arabalardır ama passat asla ama asla mazda6 ile sporluk konusunda yarışamaz. bundan adım gibi eminim. kardeşim bellli zaten biri 1.4 122 diğeri 2.0 155 beğgir. daha ne açıklama istiyosun. PASATIN DSG VİTESLERİ DAHA YAVAŞTIR VE DAHA YAVAŞ BİR ARABADIR.bu kadar. kassız veri yazıp iyi motor gibi görnmeye çalşıan vw passat 122hp yi bu konuda savunmaya gerek yok. ayrıca bukadar kişi 160tan sonra boğuluyor diyosa ve sadece 1 veya 2 kişi hayır boğulmuyor diyosa ben çoğunluğa bakarım demmekki bu araba 160tan sonra boğuluyor. bu kadaarrr. daha ne tartışıyoruz. hem teknik veriler, hem vites atışları olarak mazda6 passat 1.4 ten daha seridir. vw ekonomik, mazda yüksek hacimli spor araçlar yapar. bukadar daha tartışmak lüzsumsuz. ve arkadaşım önce vitesleri öğren. mantığını çalştır. örneğin 200km hız yapan motoru 7 vitese mi bölerseniz yoksa 5 vitese mi bölerseniz vites atışları daha hızlı olur. ;?? sen düşün. yani 10'u 5 e böl 2. 10 u 7 ye böl 1.4 passat bir vitesle 1.4 gider ama mazda 6 2.10 gider.(örneğin) bu kadar açık daha ne savunuyosun dsg en spormuşta bilmemneymişte. ortağımın 10 yaşındaki çocugu gibi düşünüyosun.. daha fazla vites daha fazla hız demek gibi. bu görüş anca süper spor araçlarda doğru olur. ama d segmentindeki bir araçta yanlıştır. hatta arkadaşım bile mazda3'ümğ görünce ( peugeot citroen yetkili sahibidir kendsisi) kaç vites bu dedi. bende 4 dedim. offf bi vitesle nasıl gidiyordur dedi. bu kadar açık. bir araç max 200 km civarında yapıosa 5 vitesli olanı 7 vitesli olanından daha spor vitres atarrrr



    Bakın siz konuşuyorsunuz;ama cidden mantık dışı.200/7 olursa yavaş olurmuş.Yok 7 vitesi de spor atarsa o araba 122 değil 150 beygir olurmuş vs.
    Bunlar çok komik şeyler.Ayrıca size en başta S moduna alındığında karakterinin değiştiğini;ama hem S hem de D modunda 7 ms.'de vites değiştirdiğini,bunun sizin şanzımanın başarmasının imkansız olduğunu söyledim.

    Bakın en basitinden sizi kendi silahınızla vurayım.

    Mazda 3'e bakarsak.

    Manueli 0-100 km/h :12.1 saniye,yakıt tüketimi 8.5 lt/100 km
    Otomatik 0-100 km/h : 13.1,yakıt tüketimi 10.1 lt/100 km

    Demek ki bu şanzıman,manuele göre daha yavaş ve daha fazla yakıt tüketiyor.


    Golf VI'ya bakarsak (1.6 102 HP için konuşuyorum).

    Manueli 0-100 km/h:11.3 saniye,yakıt tüketimi 9.7 lt/100 km
    Otomatik 0-100 km/h:11.3 saniye,yakıt tüketimi:8.8 lt/100 km


    Sonuç ortada.Ben sayılara inanmam diyorsanız,buyrun kendi kendinize konuşun durun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turboege

    sayın vw hayranları. mazda, dizel motoru kaç senedir yapyıor.. sadece türkiyedeki bu kalitesiz dizele güvenmediği için getirmiyordu ama bir şans vereerek getirmeye başladı. ayrıca makyajlı kasa mazda6 lar 155 hp passat 122 hp. daha ne diyeyim size burda herşey belli. ayrıca mazda6 (hız kilitli) ve değerleri kasa monte olmadan yazlmş passatın hızları aynı gibi görnüyr. ama aslnda mazda6da hız kilidi olmasa daha artar. herneyse. siz 200 km yi 7 ye mi bölerseniz vitesler daaha spor olur yoksa 5 mi böldüğünde daha spor olur. tutturmuşun bir vw hayranlaılığı. vwler güzel arabalardır ama passat asla ama asla mazda6 ile sporluk konusunda yarışamaz. bundan adım gibi eminim. kardeşim bellli zaten biri 1.4 122 diğeri 2.0 155 beğgir. daha ne açıklama istiyosun. PASATIN DSG VİTESLERİ DAHA YAVAŞTIR VE DAHA YAVAŞ BİR ARABADIR.bu kadar. kassız veri yazıp iyi motor gibi görnmeye çalşıan vw passat 122hp yi bu konuda savunmaya gerek yok. ayrıca bukadar kişi 160tan sonra boğuluyor diyosa ve sadece 1 veya 2 kişi hayır boğulmuyor diyosa ben çoğunluğa bakarım demmekki bu araba 160tan sonra boğuluyor. bu kadaarrr. daha ne tartışıyoruz. hem teknik veriler, hem vites atışları olarak mazda6 passat 1.4 ten daha seridir. vw ekonomik, mazda yüksek hacimli spor araçlar yapar. bukadar daha tartışmak lüzsumsuz. ve arkadaşım önce vitesleri öğren. mantığını çalştır. örneğin 200km hız yapan motoru 7 vitese mi bölerseniz yoksa 5 vitese mi bölerseniz vites atışları daha hızlı olur. ;?? sen düşün. yani 10'u 5 e böl 2. 10 u 7 ye böl 1.4 passat bir vitesle 1.4 gider ama mazda 6 2.10 gider.(örneğin) bu kadar açık daha ne savunuyosun dsg en spormuşta bilmemneymişte. ortağımın 10 yaşındaki çocugu gibi düşünüyosun.. daha fazla vites daha fazla hız demek gibi. bu görüş anca süper spor araçlarda doğru olur. ama d segmentindeki bir araçta yanlıştır. hatta arkadaşım bile mazda3'ümğ görünce ( peugeot citroen yetkili sahibidir kendsisi) kaç vites bu dedi. bende 4 dedim. offf bi vitesle nasıl gidiyordur dedi. bu kadar açık. bir araç max 200 km civarında yapıosa 5 vitesli olanı 7 vitesli olanından daha spor vitres atarrrr



    Bakın siz konuşuyorsunuz;ama cidden mantık dışı.200/7 olursa yavaş olurmuş.Yok 7 vitesi de spor atarsa o araba 122 değil 150 beygir olurmuş vs.
    Bunlar çok komik şeyler.Ayrıca size en başta S moduna alındığında karakterinin değiştiğini;ama hem S hem de D modunda 7 ms.'de vites değiştirdiğini,bunun sizin şanzımanın başarmasının imkansız olduğunu söyledim.

    Bakın en basitinden sizi kendi silahınızla vurayım.

    Mazda 3'e bakarsak.

    Manueli 0-100 km/h :12.1 saniye,yakıt tüketimi 8.5 lt/100 km
    Otomatik 0-100 km/h : 13.1,yakıt tüketimi 10.1 lt/100 km

    Demek ki bu şanzıman,manuele göre daha yavaş ve daha fazla yakıt tüketiyor.


    Golf VI'ya bakarsak (1.6 102 HP için konuşuyorum).

    Manueli 0-100 km/h:11.3 saniye,yakıt tüketimi 9.7 lt/100 km
    Otomatik 0-100 km/h:11.3 saniye,yakıt tüketimi:8.8 lt/100 km


    Sonuç ortada.Ben sayılara inanmam diyorsanız,buyrun kendi kendinize konuşun durun.




    nokta




  • Bu da 3 ileri vites, 4 ileriden daha hızlı

     FSI ve TSI farkı nedir ?
  • Hocam mazda 3 5 vitesli otomatik var bu arada. sadece ülkemize gelmioyor. mazda spor sürüş anlaışını sürdürmek için 5 yerine 4 vites kullandı 1.6da. bunu hangi mazda yetkilisne sorsanz benm gibi aynısını söyler. sordunuz sednemi onlarn lafnı bize satıyosn diye hayır kesinlkle. hem dsg hem cvt hem activematic sürdüm hiçbiri activematic 4 vites gibi değil. ekonomikler ama spor sürüş değiller. ayrıca bu benim laflarım olmasada ayrı bir forum açmştm. yeni kasa mazda6 mı passat mı diye. herkes yol tuutş vb. özellikler olarrak mazda6 dedi. ayrıca yeni nesil vwlerin (golf,polo, jetta ve passatı görücez yakında) bunların iç kalitesini hiç beğenmedim. ayrıca yok efendim japonlar turbodan anlamazmış bilmemneymiş. belki vw gibi seri bir motor yapamayınca bunu hemen düz mantık turboya bağlamadıklar içnidir. rotary 1.3 litre ve max. 234 km hız yapabiliyor. bunu yapabilen biri niye turbo ile uğraşsın ki. mazda cx-9 3.7 litre 300 bilmem kaç beğgir. bu araca nedn turbo taksın. başka bir sebep ise almanlar avrupa pazarında, japonlarda amerikan pazarında büyük rol oynarlar. bir abd li ülkesinde 3.0 l lik bir aracın vergisinden şikayet etmiyor. ve 3.0 l motorda süper bir güç var. adamlar niye bu süper güce lüzsumsuzca turbo eklesinler ki ? gerek yokkkk... almanya dışında avrupa vergileri çok yükselmiş. almanya 1.4 motorun beğgrini arttırıyor ve turbo ekliyor size tsi 1.4. 2.0 tsi a lafım yok ama 1.4 tsi öyle fazla büyük bir buluş değil. zaten ben forumumu açmamdaki amacın sonucunu aldım. vw passat 160 kmden sonra boğuluyor. çoğu kişinin izlenimi bu yönde. vw sevdalıları dışında...




  • 200 ü yazarken 2 sıfır var sildiniz kaldı mı 2, Yine 203 yazarken de tek sıfır var sildiniz ne kaldı 2 ile 3 çarp ikisini 2x3= 6,
    6-2 = 4 yapaaaaaaaaaaaar ve 4 ileri daha hızlı
  • DSG MAZDA NIN 4 İLERİ SANZIMANINDAN DAHA HIZLIDIR ÖRNEK OLARAK DSG ; 2 Cİ VİTESTEYKEN 1 VE 3 Ü HAZIR TUTAR 2 SİNDEN BİRİNE GEÇİRDİGİNDE ZAMAN KAYBI OLMAZ FAKAT POWERSHİFT VE DSG DE...
    DSG NİN DEZAVANTAJI İSE;
    7 İLERİ OLDUGU İÇİN DİŞLİLER KÜÇÜK VE HASSASTIR BELLİ BİR SÜREDEN SONRA PROPLEM CIKARACAGI GÜN GİBİ AŞİKAR
    VE DSG KÜÇÜK DİYE BİLECEGİMİZ ARZALAR ARABAYI PERT TE CIKARCAK SORUNLAR YARATA BİLİR ATIYORUM... ARABANIN YARI PARASI KADAR MASRAF CIKARTTIR BU İLK 3 YIL İÇİN SORUN DİİL CÜNKÜ VW 3 YIL GARANTİ VERİYOR SONRASI İÇİN BİR FACİYA...
    DSG NİN ARTILARI İSE :
    HIZLI GEÇİŞLİ BİR ŞANZIMANDIR DÜZ VİTESTEN GİÇ BİR FARKI YOKTUR YAKIT VE PERFORMANS KONUSUNDA

    SUNUDA İLAVE EDEYİM GENEDE BEN MAZDA NINDA ŞANZIMADA COK İYİ OLDUGUNU DÜŞÜNMÜYORUM ŞANZIMAN VE MOTOR KONUSUNUN DÜNYACA LİDERİ HONDADIR...FAKAT DSG YERİNE MAZDA AT Yİ SEÇERİM NEDEN YAKITI 0.4 LT FAZLA MAZDA NIN DOGRUDUR AMA MAZDA OTO VİTES FARKI 1.5 TL İSİTİYOR DSG 4.5 TL YANİ 3 BİN TL LİK BİR ŞANZIMAN FARKI YAKITI İÇİN YAKLAŞIK 140 150 BİNLERE GELMEN LAZIM, KALDI PERFORMANS O KADAR PERFORMANS MERAKLSIYSAK O YÖNDE YAPILAN ARAÇLAR VAR O TARAFLI BİR TERCİH YAPARIZ

    UMUDUM DSG VE POWERSİFT GELİŞTİRİP EKSİKLERİNİ KAPATIR... AYRICA ALDIGIM DUYUMA GÖRE MAZDA DA DSG VE POWERSİFT TARZI BİR SANZIMAN 2012 DE SÜRÜCEKMİŞ İNSALLAH AYNI SIKINTILAR OLMAZ TEKRAR...




  • ayrıca bni kendi silahımla vuramadınız :D vw kasasız motor üzerindeki verileri yazıyor. mazda kasalı motor üzerindeki verileri yazıyor. ve herşey verilere bağlı değildir. öyle olsa 122 hp lik passat 155 hplik mazda6 arasında çok az bir fark olurduki aradaki beğgir farkı belli olyuor. mazda motor kildi kullanıyor. neyse kim neye inanmak isterse inansın. bir şnzuman yüzünden kimse ile kavga etmek istemem. ama benim bu iki şanuman arasndaki görşm activematic kesinlikle daha seri.
  • daha adam kullandım bilmem ne diyor ya bak güzel arkadaşım yukarda deserthawk vermiş mazda otomatiğiyle düzü arasında 1 saniye otomatik daha yavaş ve yaklaşık 3 litre fazla yaktırıyor, vw de süre değişmiyor ve dsg daha az yaktırıyor demek ki dsg daha hızlı ve daha ekonomikmiş malesef bu işler 200 ü 7 ye bölmekle olmuyor o zaman tek vites yapalım arabaları bi başlasınlar hızlanmaya soluksuz tek viteste 200 e çıksınlar böyle bir saçmalık varmı ya azcık mühendislik bilgin olsa şöyle bir cümle kurmazsın


    ayrıca hiç bir dediğine karışmam ama düz 4 vites nuh nebiden kalma bir otomatik şanzuman, dsg den daha hızlı vites atıyor bunu da 200 ü 7 ye bölerek ve aracın 200 devirde vites değiştirmesinden anladım
    dersen mecburen orda bir dur!!! derim
  • otomobil dünyasında benzeri olmayan bir dehanın doğuşuna tanık oluyoruz, kıymetini bilin, laf etmeyin. yönetim bunu üst konu yapsın,
    ibretlik !
    quote:


    Orijinalden alıntı: Turboege

    ayrıca mazda6 (hız kilitli) ve değerleri kasa monte olmadan yazlmş passatın hızları aynı gibi görnüyr.

    quote:

    200 ü 5 e ve 7 ye böl dedim hangisinde daha büyük rakama ulaşırsın. 5 e böldüğnde daha büyük bir rakam çıkar. bunu aradaki devir farkını gör diye söyledim

    quote:

    7 VİTESTE DEVİRLERİ DAHA FAZLA DİŞLİYE BÖLER

    quote:

    dsg devirleri şanzımanlara böleeerr.

    quote:

    5 veya 4 vitesli şanzıman 7 vitesliden daha seridir. çünkü vw nin 2 viteste bulduğu deviri mazda tek viteste kullanır.

    quote:

    vw kasasız motor üzerindeki verileri yazıyor. mazda kasalı motor üzerindeki verileri yazıyor. ve herşey verilere bağlı değildir

    quote:

    mazda motor kildi kullanıyor.


    adam haklı beyler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 28 Eylül 2010; 18:08:31 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.