Şimdi Ara

FSI kullanıpta memnun olmayan varmı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
13.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın formdaşlar ,
    benim 2007 1,6 fsi 45000 de aracım var , aracı sıfır aldım ve şuana kadar , hiç problemsiz kullannıyorum ve gayette memnunum
    yalnız çeşitli vw forumlarda girdiğinizde fsi motordan herkez olumsuz bahsediyor ,
    , sanki motor vw nin hatalı üretimiymiş gibi ve phaeton da bile hala kullanılmıyormuş gibi
    bu bağlamda fsi motordan problem yaşayan arkadaşlara soruyorum , bizide yaşadıkları problemler konusunda aydınlatırlarsa bizde hazırlıklı olalım veya problemi yaşamadan cözme yoluna gidelim ,
    saygılar



  • 2007 de yakın çevremde,müşterilerimde vardı ancak pek uzun süre kullanmadılar,

    Kalitesiz yakıta karşı çok hassas olduklarından yakınmaları dışında değişim sebeplerini sormadım ancak 1-2 kez kullandığımdan aklımda kalan marş alırken oldukca yüksek bir ses çıkarttıklarıydı..
  • aslında fsi teknolojisi gayet başarılı fakat 1600cc de pek tutmadı.bu konudaki en büyük şikayet sanırım eski tip 1.6mpi motor kadar sorunsuz olmaması.zira 1.6mpi ne yakıt seçiyor,ne yüksek devirlerde çok zorlanmadığı sürece arıza veriyor.dikkat edilirse artık 1.6fsi motorlar kullanılmıyor pek vwde.tabi aynı teknolojinin turbo takviyesiyle (audide Tfsi,vwde tsi diye adlandırılarak) geldiği nokta ve yakadığı başarı kusursuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06METİN -- 28 Ekim 2009; 16:11:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06METİN

    aslında fsi teknolojisi gayet başarılı fakat 1600cc de pek tutmadı.bu konudaki en büyük şikayet sanırım eski tip 1.6mpi motor kadar sorunsuz olmaması.zira 1.6mpi ne yakıt seçiyor,ne yüksek devirlerde çok zorlanmadığı sürece arıza veriyor.dikkat edilirse artık 1.6fsi motorlar kullanılmıyor pek vwde.tabi aynı teknolojinin turbo takviyesiyle (audide Tfsi,vwde tsi diye adlandırılarak) geldiği nokta ve yakadığı başarı kusursuz.
    1.6 FSI hatalı bir motor değil.110300 km'de aracım belirteyim.

    FSI teknolojisi hatalı olsa,Passat R36'da,R8 gibi sportif arabalarda kullanılmazdı şu anda.

    1.4 TSI,1.6 FSI'dan daha verimli.Bu durumda 1.6 FSI,piyasadan çekilmeliydi.
    1.8 TSI,2.0 TFSI,2.0 FSI'dan daha verimli.2.0 FSI da çekildi.

    Yakıtı seçiyor deniyor,ben BP'den alıyorum bir sorun yok.Gidip de ne idüğü belirsiz bir yerden almazsanız,sorun olmaz.
    Çalışırken yaklaşık 20-30 saniye biraz gürültülü oluyor,o da geçiyor hemen nasılsa.
    Tek kusuru 130'u geçince gürültü artmaya başlıyor.

    Bu arada belirteyim,FSI motor 2005-2008 yılları arasında Passat'ta sıkça tercih edilmiştir ülkemizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 28 Ekim 2009; 19:15:52 >




  • Yaklaşık üç senedir 2005 model 1.6 fsi comfortline araç kullanmaktayım ve son derecede memnunum.
    Aracımı 28.000 km.´de satın almıştım ve aracım şu anda 71.000 km. de.
    Şimdiye kadar aracın motoru ile hiç bir sorun yaşamadım. (şeytan kulağına kurşun). Servise sadece 15.000 km de bir rutin kontrol için gittim.
    Uzun yolda aracım çok rahat 180-190 km/h. hıza ulaşıyor.
    Doğru ilk çalıxştırmada yaklaşık 15 saniye kadar motor biraz gürültülü oluyor, bu da otomatik jikleden kaynaklanıyor. Bu durum tsi motorlarda da var.
    Doğru hız 130 km/h geldiğinde biraz gürültü artmaya başlıyor. Ancak aynı durum diğer araçlarda ve tsi motorlarda da var.

    Bizim insanımızın maalesef bir çoğunda şu hastalık var. Hayatında hiç kullanmadığı bir araçla ilgili olarak çok rahat bir şekilde yorum yapma hastalığı......
    İşte asıl sorun fsi motor değil, asıl sorun bu....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly

    Yaklaşık üç senedir 2005 model 1.6 fsi comfortline araç kullanmaktayım ve son derecede memnunum.
    Aracımı 28.000 km.´de satın almıştım ve aracım şu anda 71.000 km. de.
    Şimdiye kadar aracın motoru ile hiç bir sorun yaşamadım. (şeytan kulağına kurşun). Servise sadece 15.000 km de bir rutin kontrol için gittim.
    Uzun yolda aracım çok rahat 180-190 km/h. hıza ulaşıyor.
    Doğru ilk çalıxştırmada yaklaşık 15 saniye kadar motor biraz gürültülü oluyor, bu da otomatik jikleden kaynaklanıyor. Bu durum tsi motorlarda da var.
    Doğru hız 130 km/h geldiğinde biraz gürültü artmaya başlıyor. Ancak aynı durum diğer araçlarda ve tsi motorlarda da var.

    Bizim insanımızın maalesef bir çoğunda şu hastalık var. Hayatında hiç kullanmadığı bir araçla ilgili olarak çok rahat bir şekilde yorum yapma hastalığı......
    İşte asıl sorun fsi motor değil, asıl sorun bu....
    Hadi canım sizde Motor hatalı işte arkadaşlar sıkmayın canınızı bunun için..

    Şaka yaptım aman arkadaşlar. Üzerime yürümeyin sakın :))

    Vw in son yullarda yaptığı bu motor fazlalığı bir Vw kullanıcısı olarak beni gerçekten rahatsız ediyor. Bİr çok rakip firmaya bakıyorum Vw tersine iyi düşünülerek 3,5 motor üretiyor ve ikinci elinide bu kadar etkilemiyor. FSI motorlu Vw araçlar ister sorunlu deyin ister üretiminin durmasından deyin ancak ikinci eldeki fiyat düşüşü çok hızlı.

    FSI ın sorunlu motor olup olmadığını şahsen ben bilemem ancaaak 1.4 TSI 122 almadan önce VW servisindeki bayan satış danışmanının " FSI çok sorunlu bir motor olduğu için üretimi artık durdu" demesinide bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Yoksa şuan bende sizin gibi 1.6 FSI 115 HP bir VW araca biniyor olacaktım. Burada Vw servisinin bana vermiş olduğu bilgiyi paylaştım. Neticede motor ustasıda değilim FSI da kullanmadım ancak açıklama dediğim şekildeydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan40

    Hadi canım sizde Motor hatalı işte arkadaşlar sıkmayın canınızı bunun için..

    Şaka yaptım aman arkadaşlar. Üzerime yürümeyin sakın :))

    Vw in son yullarda yaptığı bu motor fazlalığı bir Vw kullanıcısı olarak beni gerçekten rahatsız ediyor. Bİr çok rakip firmaya bakıyorum Vw tersine iyi düşünülerek 3,5 motor üretiyor ve ikinci elinide bu kadar etkilemiyor. FSI motorlu Vw araçlar ister sorunlu deyin ister üretiminin durmasından deyin ancak ikinci eldeki fiyat düşüşü çok hızlı.

    FSI ın sorunlu motor olup olmadığını şahsen ben bilemem ancaaak 1.4 TSI 122 almadan önce VW servisindeki bayan satış danışmanının " FSI çok sorunlu bir motor olduğu için üretimi artık durdu" demesinide bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Yoksa şuan bende sizin gibi 1.6 FSI 115 HP bir VW araca biniyor olacaktım. Burada Vw servisinin bana vermiş olduğu bilgiyi paylaştım. Neticede motor ustasıda değilim FSI da kullanmadım ancak açıklama dediğim şekildeydi.

    Alıntıları Göster
    2 senedir 1.6fsi midline kullanıyoruz çok güzel sessiz bir motor kırmızı ışıkta durdugumda arkadaşım arabayı ışıklarda niye stop ediyon çokmu yakıyo diye sormuştu onun haricinde 3000 devirden sonra gayet seri kullanabiliyorsunuz . isterseniz az yakmasınıda başarabiliyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziyankar07

    2 senedir 1.6fsi midline kullanıyoruz çok güzel sessiz bir motor kırmızı ışıkta durdugumda arkadaşım arabayı ışıklarda niye stop ediyon çokmu yakıyo diye sormuştu onun haricinde 3000 devirden sonra gayet seri kullanabiliyorsunuz . isterseniz az yakmasınıda başarabiliyorsunuz



    Rölantide ses duyamazsınız zaten,ben "fazlaca" gürültülü bir otomobilden Passat'a geçtiğim için ilk başlarda "Araba stop mu etti?" diye göstergeye baktığım çok oldu.


    @gökhan40

    Volkswagen,otomobil teknolojisinde öncü markalardan biri.Sürekli daha iyisini yapmaya çalışıyorlar,bu yüzden bu kadar hızlı motor değişimi oluyor.

    TSI bugün çok iyi,yarın bir gün XSI diye bir motor çıkarınca TSI,kötü mü olacak?Hayır.

    Satış temsilcisi niye öyle dedi bilmiyorum,bayanların otomobil ile ilgili görüşlerine pek itibar etmem.Belki bu da bir satış taktiğidir."Bunu alın,bu kesinlikle sorunsuz" mesajı veriyorlardır belki.

    Ben,FSI'dan memnunum.Biraz daha az yakmasına hayır demezdim tabi ki

    VW'nin piyasası iyi,aracıma normal bir fiyat çekersem çok kısa sürede satarım.

    Neyse,nazar değecek (arabada 2 nazar boncuğu var gerçi),ben memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan40

    Hadi canım sizde Motor hatalı işte arkadaşlar sıkmayın canınızı bunun için..

    Şaka yaptım aman arkadaşlar. Üzerime yürümeyin sakın :))

    Vw in son yullarda yaptığı bu motor fazlalığı bir Vw kullanıcısı olarak beni gerçekten rahatsız ediyor. Bİr çok rakip firmaya bakıyorum Vw tersine iyi düşünülerek 3,5 motor üretiyor ve ikinci elinide bu kadar etkilemiyor. FSI motorlu Vw araçlar ister sorunlu deyin ister üretiminin durmasından deyin ancak ikinci eldeki fiyat düşüşü çok hızlı.

    FSI ın sorunlu motor olup olmadığını şahsen ben bilemem ancaaak 1.4 TSI 122 almadan önce VW servisindeki bayan satış danışmanının " FSI çok sorunlu bir motor olduğu için üretimi artık durdu" demesinide bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Yoksa şuan bende sizin gibi 1.6 FSI 115 HP bir VW araca biniyor olacaktım. Burada Vw servisinin bana vermiş olduğu bilgiyi paylaştım. Neticede motor ustasıda değilim FSI da kullanmadım ancak açıklama dediğim şekildeydi.



    o servisteki arkadaşlar daha motorun ne olduğunu bilmezler ama öyle bir konuşurlar ki sanki ehli vukuf....Aslında hiç bir şey bilmezler, dünyadaki yeni trendin; artık küçük motor, az yakıt, fakat daha çok güç olduğunu, bu nedenlerle vw nin, opel in, fiat ın kullandıkları ayrnı teknoloji motorları küçülterek turbo taktıklarını, bilmezler tsi motorun aslında fsi motorun küçük ama turbolu versiyonu olduğunu....Ama konuşurlar işte.
    eeeeee, profesyonel kişileri, bu işi tam olarak bilen kişileri koymazsan satış ve servis bölümlerine, neden?? çünkü 600 Tl. aylık ile çalışacak profesyonel adam yoktur piyasada....ve onlar da kafalarına göre, ordan burdan duydukları bölük pörçük bilgileri, gerçekmiş gibi size anlatırlar, konuşurlar....ve siz de inanmak zorunda kalırsınız. neden??? Servis elemanı ya onlar, her şeyi biliyordur....Değil mi???
    O bayana gidin şu soruşu sorun sadece: Madem fsi motor çok kötüydü de bu vw neden aynı fsi motoru tsi olarak hala kulllanıyor???? ( hiç sormanıza gerek te yok aslında, çünkü sorarsanız öyle mel mel bakacaktır sadece yüzünüze)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly

    quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan40

    Hadi canım sizde Motor hatalı işte arkadaşlar sıkmayın canınızı bunun için..

    Şaka yaptım aman arkadaşlar. Üzerime yürümeyin sakın :))

    Vw in son yullarda yaptığı bu motor fazlalığı bir Vw kullanıcısı olarak beni gerçekten rahatsız ediyor. Bİr çok rakip firmaya bakıyorum Vw tersine iyi düşünülerek 3,5 motor üretiyor ve ikinci elinide bu kadar etkilemiyor. FSI motorlu Vw araçlar ister sorunlu deyin ister üretiminin durmasından deyin ancak ikinci eldeki fiyat düşüşü çok hızlı.

    FSI ın sorunlu motor olup olmadığını şahsen ben bilemem ancaaak 1.4 TSI 122 almadan önce VW servisindeki bayan satış danışmanının " FSI çok sorunlu bir motor olduğu için üretimi artık durdu" demesinide bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Yoksa şuan bende sizin gibi 1.6 FSI 115 HP bir VW araca biniyor olacaktım. Burada Vw servisinin bana vermiş olduğu bilgiyi paylaştım. Neticede motor ustasıda değilim FSI da kullanmadım ancak açıklama dediğim şekildeydi.



    o servisteki arkadaşlar daha motorun ne olduğunu bilmezler ama öyle bir konuşurlar ki sanki ehli vukuf....Aslında hiç bir şey bilmezler, dünyadaki yeni trendin; artık küçük motor, az yakıt, fakat daha çok güç olduğunu, bu nedenlerle vw nin, opel in, fiat ın kullandıkları ayrnı teknoloji motorları küçülterek turbo taktıklarını, bilmezler tsi motorun aslında fsi motorun küçük ama turbolu versiyonu olduğunu....Ama konuşurlar işte.
    eeeeee, profesyonel kişileri, bu işi tam olarak bilen kişileri koymazsan satış ve servis bölümlerine, neden?? çünkü 600 Tl. aylık ile çalışacak profesyonel adam yoktur piyasada....ve onlar da kafalarına göre, ordan burdan duydukları bölük pörçük bilgileri, gerçekmiş gibi size anlatırlar, konuşurlar....ve siz de inanmak zorunda kalırsınız. neden??? Servis elemanı ya onlar, her şeyi biliyordur....Değil mi???
    O bayana gidin şu soruşu sorun sadece: Madem fsi motor çok kötüydü de bu vw neden aynı fsi motoru tsi olarak hala kulllanıyor???? ( hiç sormanıza gerek te yok aslında, çünkü sorarsanız öyle mel mel bakacaktır sadece yüzünüze)

    Alıntıları Göster
    TSI'cilerin hepsi TURBOLU (veya TURBOLU ve KOMPRESÖRLÜ) FSI kullanıcılarıdır.

    Bir defa bazı akımları iyi algılamak gerek. Motor teknolojisi iki dalda ilerliyor. Birisi daha düşük hacimle daha fazla güç, daha düşük yakıt tüketimi ve daha düşük emisyon değerleri elde etmek, yani tamamen ÇEVRE'yi düşünerek araç üretip satmak. Diğeri yakıt tüketimi, emisyon değerleri, yüksek tork ve gücü, ileri teknolojiyi fazla takmadan ucuz ve LPG'ye uygun, yani tamamen BÜTÇE'yi düşünerek araç üretip satmak. 1.6 MPI 102 HP motorlu Passat 40.800 TL'ye ama 1.4 TSI 122 HP motorlu Passat da 54.800 TL'ye satılıyorsa burada bir dengesizlik var demektir, çünkü 1.6 motorlu araç Almanya'dan daha ucuza, 1.4 motorlu araç da Almanya ile ayna veya daha pahalıya satılıyor. Resmi ithalatçı elbette "ne kadar 1.6 motorlu Passat varsa yapın ve yollayın" diyebiliyor, çünkü benzin pahalılaştıkça ve dizel motorun hacmi 2.0 litre olmaya devam ettiği sürece insanlar marka ve model farkı gözetmeksizin UCUZ olanı tercih edecekler, LPG'ye uygun motorlu bir 2010 model Passat metalik boyayla 41.800'e satışa çıkarsa ve benzin 3,40 TL olursa bu aracı kaparlar.

    FSI, T-FSI ve TSI sorunsuz motorlar, fakat Türkiye'deki en pahalı benzine tabi olmaları onların suçu değil, devletin hatası. 3,40 TL'lik benzin fiyatı fazla etkilemiyorsa, çok yol yapmıyorsanız, dizel almak için 1.6 TDI'yi beklemiyorsanız veya çok yol yapıp 2.0 TDI almayı düşünüyorsanız sorun yok. Aracımla ben de şu anda idare edebilecek durumdayım. Bakalım gelecek neyi gösterecek. Benzin 4 TL olursa, ki kaçış yok, o zaman (daha farklı) düşünürüm.

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TSI'cilerin hepsi TURBOLU (veya TURBOLU ve KOMPRESÖRLÜ) FSI kullanıcılarıdır.

    Bir defa bazı akımları iyi algılamak gerek. Motor teknolojisi iki dalda ilerliyor. Birisi daha düşük hacimle daha fazla güç, daha düşük yakıt tüketimi ve daha düşük emisyon değerleri elde etmek, yani tamamen ÇEVRE'yi düşünerek araç üretip satmak. Diğeri yakıt tüketimi, emisyon değerleri, yüksek tork ve gücü, ileri teknolojiyi fazla takmadan ucuz ve LPG'ye uygun, yani tamamen BÜTÇE'yi düşünerek araç üretip satmak. 1.6 MPI 102 HP motorlu Passat 40.800 TL'ye ama 1.4 TSI 122 HP motorlu Passat da 54.800 TL'ye satılıyorsa burada bir dengesizlik var demektir, çünkü 1.6 motorlu araç Almanya'dan daha ucuza, 1.4 motorlu araç da Almanya ile ayna veya daha pahalıya satılıyor. Resmi ithalatçı elbette "ne kadar 1.6 motorlu Passat varsa yapın ve yollayın" diyebiliyor, çünkü benzin pahalılaştıkça ve dizel motorun hacmi 2.0 litre olmaya devam ettiği sürece insanlar marka ve model farkı gözetmeksizin UCUZ olanı tercih edecekler, LPG'ye uygun motorlu bir 2010 model Passat metalik boyayla 41.800'e satışa çıkarsa ve benzin 3,40 TL olursa bu aracı kaparlar.

    FSI, T-FSI ve TSI sorunsuz motorlar, fakat Türkiye'deki en pahalı benzine tabi olmaları onların suçu değil, devletin hatası. 3,40 TL'lik benzin fiyatı fazla etkilemiyorsa, çok yol yapmıyorsanız, dizel almak için 1.6 TDI'yi beklemiyorsanız veya çok yol yapıp 2.0 TDI almayı düşünüyorsanız sorun yok. Aracımla ben de şu anda idare edebilecek durumdayım. Bakalım gelecek neyi gösterecek. Benzin 4 TL olursa, ki kaçış yok, o zaman (daha farklı) düşünürüm.

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    1.6 f.s.i motor kötü bir motor eğil ama yakıta karşı gerçekten duyarlı kesinlikle kötü yakıt alındığında çok etkileniyor.bir defasında 45.000 km de yakıt yüzünden çok büyük masraf çıkarmıştı.bu konuda dikkatli olmakta fayda var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: traktus

    1.6 f.s.i motor kötü bir motor eğil ama yakıta karşı gerçekten duyarlı kesinlikle kötü yakıt alındığında çok etkileniyor.bir defasında 45.000 km de yakıt yüzünden çok büyük masraf çıkarmıştı.bu konuda dikkatli olmakta fayda var

    Alıntıları Göster
    Motor değil , lamda veya oksijen sensorlerini de iceren eksost sisteminde sıkıntı var ve kolay arıza yapabiliyor. Eger kötü yakıt kullanırsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bir önceki golf 5 aracımda bu arızalar oluştu ve iyi niyet garantisine girdi (km düşük idi). Direkten döndüm yani. Yaklaşık 5000 tl garanti kapsamında değişti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keskin98 -- 1 Kasım 2009; 21:05:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin98

    Motor değil , lamda veya oksijen sensorlerini de iceren eksost sisteminde sıkıntı var ve kolay arıza yapabiliyor. Eger kötü yakıt kullanırsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bir önceki golf 5 aracımda bu arızalar oluştu ve iyi niyet garantisine girdi (km düşük idi). Direkten döndüm yani. Yaklaşık 5000 tl garanti kapsamında değişti..

    Alıntıları Göster
    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?

    Alıntıları Göster
    2.0 FSI Passat; motor ısındığında rölanti çok sessiz ancak gaza basınca motor belirgin gürültülü. Sabit hızda motor sesi tekrar oldukça azalıyor.
    Yakıt tüketimi ise bu motorun en zayıf yanı. Bunun dışında 40000 kmde hiç motor sorunu olmadı.
  • Bende 2006 model 1.6 fsi midline tiptronik golf V var .Şehir içi ortalama 10 litre yakıyo ,şehir dışı 90 km sabit 6 litreye düşüyor.1,4 Tsi dsg şehir içi fabrika verisi 7,7 tabi kullanmadığım için bilemiyorum .Yani arada bugunku benzin fiyatlarına göre 7,8 kurus fark var .Senede benim gibi ortalama 15000 km kullanan biri için 1200 civarı benzin tasarrufu var . Benim merak ettiğim forumda fsi da hiç lpg kullanan varmı ? Varsa tüketim değerlerini ve kullanım görüşlerini yazarsa sevinirim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kfl666 -- 3 Kasım 2009; 17:38:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?


    Ben size tüketim değerlerimi vereyim,karşılaştırmasını siz yapın.Çünkü fabrika verisinin altına inebiliyorum ben,TSI'ı kullanmadığım için bilemeyeceğim.

    Şehir içi özenli kullanım: 9lt/100 km
    Şehir içi normal kullanım:9.8-10 lt/100 km
    Şehir içi agresif kullanım: 11-12 lt/100 km

    Fabrika verisi 10 lt/100 km

    Şehir dışına pek çıkmadım;ama gözlemlerime göre,

    5.vites 70 km/h : 5.5 lt/100 km
    6.vites 90 km/h :6 lt/100 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?


    Ben size tüketim değerlerimi vereyim,karşılaştırmasını siz yapın.Çünkü fabrika verisinin altına inebiliyorum ben,TSI'ı kullanmadığım için bilemeyeceğim.

    Şehir içi özenli kullanım: 9lt/100 km
    Şehir içi normal kullanım:9.8-10 lt/100 km
    Şehir içi agresif kullanım: 11-12 lt/100 km

    Fabrika verisi 10 lt/100 km

    Şehir dışına pek çıkmadım;ama gözlemlerime göre,

    5.vites 70 km/h : 5.5 lt/100 km
    6.vites 90 km/h :6 lt/100 km


    Bir Passat kullanıcısı olarak değerlerinizi normal görüyorum yaklaşık 1450-1500 kglik araç için tüketim hiçte müsrif değil
    Benim Jetta'm 1346 Kg Tüketim değerlerimi paylaşayım
    Şehir içi normal kullanımda 7-8 lt
    Şehir içi agresif kullanımda 9.5-11 lt
    Şehir dışı sakin kullanımda 5.0-5.3 lt
    Şehir dışı agresif kullanımda 5.8-6.5 lt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?


    Ben size tüketim değerlerimi vereyim,karşılaştırmasını siz yapın.Çünkü fabrika verisinin altına inebiliyorum ben,TSI'ı kullanmadığım için bilemeyeceğim.

    Şehir içi özenli kullanım: 9lt/100 km
    Şehir içi normal kullanım:9.8-10 lt/100 km
    Şehir içi agresif kullanım: 11-12 lt/100 km

    Fabrika verisi 10 lt/100 km

    Şehir dışına pek çıkmadım;ama gözlemlerime göre,

    5.vites 70 km/h : 5.5 lt/100 km
    6.vites 90 km/h :6 lt/100 km


    Bir Passat kullanıcısı olarak değerlerinizi normal görüyorum yaklaşık 1450-1500 kglik araç için tüketim hiçte müsrif değil
    Benim Jetta'm 1346 Kg Tüketim değerlerimi paylaşayım
    Şehir içi normal kullanımda 7-8 lt
    Şehir içi agresif kullanımda 9.5-11 lt
    Şehir dışı sakin kullanımda 5.0-5.3 lt
    Şehir dışı agresif kullanımda 5.8-6.5 lt


    Şehir dışı agresif kullanımda 5.8 6.5 litre mi?
    Senin aracı şehir dışı agresif kullanımda en az 9 litre yakar.Oda çok agresif kullanım dışında!
    ben otobanda passat 1.6 fsi passatla 13-14 litre leri çok gördüm.(ortalama)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?


    Ben size tüketim değerlerimi vereyim,karşılaştırmasını siz yapın.Çünkü fabrika verisinin altına inebiliyorum ben,TSI'ı kullanmadığım için bilemeyeceğim.

    Şehir içi özenli kullanım: 9lt/100 km
    Şehir içi normal kullanım:9.8-10 lt/100 km
    Şehir içi agresif kullanım: 11-12 lt/100 km

    Fabrika verisi 10 lt/100 km

    Şehir dışına pek çıkmadım;ama gözlemlerime göre,

    5.vites 70 km/h : 5.5 lt/100 km
    6.vites 90 km/h :6 lt/100 km


    benim aracımda hemen arkadaşın değerlerinde yakıyor , ama şehir içi değerleri baz alırsak , sabah ve akşam yoğun istanbul trafiği için bu değerlerde yaz aylarında ortalama değerlerin 1-1,5 lt altında olabiliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oz.yesilyurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Peki FSI' cı arkadaşlar yakıt konusunda ne diyorsunuz? TSI ile karşılaştırdığınızda çok fark var mı?


    Ben size tüketim değerlerimi vereyim,karşılaştırmasını siz yapın.Çünkü fabrika verisinin altına inebiliyorum ben,TSI'ı kullanmadığım için bilemeyeceğim.

    Şehir içi özenli kullanım: 9lt/100 km
    Şehir içi normal kullanım:9.8-10 lt/100 km
    Şehir içi agresif kullanım: 11-12 lt/100 km

    Fabrika verisi 10 lt/100 km

    Şehir dışına pek çıkmadım;ama gözlemlerime göre,

    5.vites 70 km/h : 5.5 lt/100 km
    6.vites 90 km/h :6 lt/100 km


    benim aracımda hemen arkadaşın değerlerinde yakıyor , ama şehir içi değerleri baz alırsak , sabah ve akşam yoğun istanbul trafiği için bu değerlerde yaz aylarında ortalama değerlerin 1-1,5 lt altında olabiliyor

    Alıntıları Göster
    Bu arada bir ekleme yapayım.

    Çok dikkat edersem 8.5 lt/100 km tüketimim de oluyor.Ama çok dikkat etmezsem 9 lt oluyor.Aslında "özenli" kullanımda tüketimim 8.5-9 lt/100 km'dir.

    Şehiriçi ölçümlerimde hız sabitleme sistemini devreye almadan,zaman zaman 50 km/h'den daha hızlı giderek ölçtüğümü belirteyim.

    Yoksa şehiriçi;ancak 3 şeritli yolda bazen hız sabitleme sistemini devreye sokuyorum,tüketim daha da düşüyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.