Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
210.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rudderdan baska care kalmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    Rudderdan baska care kalmiyor

    aynen
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 11 Mart 2014; 17:32:10 >
    _____________________________
    Intel Core i5 4670k SOKET 1150 3.4GHZ 6MB CACHE 22NM / Hyper 612 Ver.2 CPU Soğutucusu / Asus GTX970 ROG STRIX GDDR5 4GB 256Bit DX12 Nvidia Geforce / Gskill 8GB (2X4GB) RipjawsX DDR3 1600Mhz CL9 1.5V DUAL KIT RAM / Seagate 3.5" 1TB BARRACUDA Sata 3.0 64MB Cache 7200RPM Harddisk / MSI Z87-G43 INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 HDMI ANAKART / CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MIDT ATX SİYAH KASA / Windows 7 Professional SP1 64bit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroTrumpSimulator2

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    Alıntıları Göster
    Yaw bu kadar detaya girmeyin :D Pilot olunca (olursak) öğretirler. Bırakın hayatı yaşayın
    Yakında hayvan gibi video geliiyooooooooooooooooo

    http://www.youtube.com/watch?v=z28lwyQjuTY&feature=kp
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    silmek istediğin fix'in üstüne bir sonraki fixi seçip koy execute yap tamamdır olay.
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    silmek istediğin fix'in üstüne bir sonraki fixi seçip koy execute yap tamamdır olay.

    Anlamadım hocam, ben fiz silmek istemiyorumki. Sadece fmc'nin bu kadar saçma yollar çizmesini istemiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel Core i5 4670k SOKET 1150 3.4GHZ 6MB CACHE 22NM / Hyper 612 Ver.2 CPU Soğutucusu / Asus GTX970 ROG STRIX GDDR5 4GB 256Bit DX12 Nvidia Geforce / Gskill 8GB (2X4GB) RipjawsX DDR3 1600Mhz CL9 1.5V DUAL KIT RAM / Seagate 3.5" 1TB BARRACUDA Sata 3.0 64MB Cache 7200RPM Harddisk / MSI Z87-G43 INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 HDMI ANAKART / CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MIDT ATX SİYAH KASA / Windows 7 Professional SP1 64bit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    silmek istediğin fix'in üstüne bir sonraki fixi seçip koy execute yap tamamdır olay.

    Anlamadım hocam, ben fiz silmek istemiyorumki. Sadece fmc'nin bu kadar saçma yollar çizmesini istemiyorum.

    her girilen star doğru yaklaşma vermiyor düzeltmeler yapman gerekiyor. biz mesela circle to land yapcagımız zaman istediğimiz noktalara fix koyup düzgün bir yaklaşma oluşturuyoruz fmc'den.
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    silmek istediğin fix'in üstüne bir sonraki fixi seçip koy execute yap tamamdır olay.

    Anlamadım hocam, ben fiz silmek istemiyorumki. Sadece fmc'nin bu kadar saçma yollar çizmesini istemiyorum.

    her girilen star doğru yaklaşma vermiyor düzeltmeler yapman gerekiyor. biz mesela circle to land yapcagımız zaman istediğimiz noktalara fix koyup düzgün bir yaklaşma oluşturuyoruz fmc'den.

    Peki hocam gerçek uçaklarda böyle sıkıntılar varmıdır. Ve ben bu olayı vor loc veya manuel yönlendirmeyle yapıyorum düzeltmeleri sizce bu doğrumudur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel Core i5 4670k SOKET 1150 3.4GHZ 6MB CACHE 22NM / Hyper 612 Ver.2 CPU Soğutucusu / Asus GTX970 ROG STRIX GDDR5 4GB 256Bit DX12 Nvidia Geforce / Gskill 8GB (2X4GB) RipjawsX DDR3 1600Mhz CL9 1.5V DUAL KIT RAM / Seagate 3.5" 1TB BARRACUDA Sata 3.0 64MB Cache 7200RPM Harddisk / MSI Z87-G43 INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 HDMI ANAKART / CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MIDT ATX SİYAH KASA / Windows 7 Professional SP1 64bit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroTrumpSimulator2

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: windhunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu

    Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz

    Direkt uçmak istiyorsanız rte'de kalkış ve hedef liman ve pisti girin. Başka leg girmeyin. Hedef piste doğru açıyla yaklaşmak için bir star girin. Vor-map-pln selector'ü pln konumuna alarak fmc'den planladığınız rotayı step tuşuyla adım adım görebilirsiniz.

    siz yanlış anladınız direkt uçmayı sormuyorum ben, diyelim şöyle bir yaklaşma rotamız var:
    (Siyah çizgi fmc'nin otomatik çizdiği rota | açık yeşil benim istediğim yol)
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    https://store.donanimhaber.com/db/bf/b4/dbbfb48e6e83101eb97318dd400cd8da.png
    ançak fmc kendi otomatik kıvrımlı yollar oluşturuyor resimdeki gibi gerek olmadığı halde.
    Bunun bir ayarı varmıdır
    Not: Paint yeteneklerim konuşturuyor :)

    silmek istediğin fix'in üstüne bir sonraki fixi seçip koy execute yap tamamdır olay.

    Anlamadım hocam, ben fiz silmek istemiyorumki. Sadece fmc'nin bu kadar saçma yollar çizmesini istemiyorum.

    her girilen star doğru yaklaşma vermiyor düzeltmeler yapman gerekiyor. biz mesela circle to land yapcagımız zaman istediğimiz noktalara fix koyup düzgün bir yaklaşma oluşturuyoruz fmc'den.

    Peki hocam gerçek uçaklarda böyle sıkıntılar varmıdır. Ve ben bu olayı vor loc veya manuel yönlendirmeyle yapıyorum düzeltmeleri sizce bu doğrumudur.

    Alıntıları Göster
    Hiçbir zaman olamıcaz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akın737

    Hiçbir zaman olamıcaz

    Alıntıları Göster
    Güzel olmuş mu ?
    Yeni kanalda yeni video, takılma sorununa sony vegasta çözüm bulamadı, videoyu hızlandırmak işe yaramıyor. Fark eden çok az şey var.
    http://www.youtube.com/watch?v=kt-Faxdjoog
    Buyrun yeni videom :) cs 777 take off PANC Aerosoft Anchorage X Snow felan filan.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akın737

    Güzel olmuş mu ?
    Yeni kanalda yeni video, takılma sorununa sony vegasta çözüm bulamadı, videoyu hızlandırmak işe yaramıyor. Fark eden çok az şey var.
    http://www.youtube.com/watch?v=kt-Faxdjoog
    Buyrun yeni videom :) cs 777 take off PANC Aerosoft Anchorage X Snow felan filan.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle güzel bir video olmuş tebrikler.

    Bende bu arada FSX'e ORBX Global Vector 1.1 yükledim. Diğer bölgeleri kontrol etmedim ancak İZMİR coğrafyasını bozdu.

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman

    Öncelikle güzel bir video olmuş tebrikler.

    Bende bu arada FSX'e ORBX Global Vector 1.1 yükledim. Diğer bölgeleri kontrol etmedim ancak İZMİR coğrafyasını bozdu.

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Normaldir, vector'un olayı bu zaten.

    ORBX tarafından diğer yapımcıları tırtıklaması için geliştirdiği bir eklenti. Çünkü kendi pistini, scenery'ini vector'le uyumlu yapmak için orbx'in kapısını çalacaksın. FSX'in kaynak kodlarını değiştirmekle ilgili zamnında tartışmalar da bundan olmuştu.

    Global yükleyin ama vector'den uzak durun.
    _____________________________
    "atar tutar seyreltilmiş uranyum uranyum okadar sağlam olsa atomu parçalanmaz"

    haydarkarapuar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akın737

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Küreklenmemiş hali orda, 160 mb rip hali 360 mb nasıl oluyor anlamadım.
    Birileri kolları sıvasın :(
    _____________________________
  • İniyor ve küreği elime alıyorum. Bakalım neler karşıma çıkacak :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhoenixBurn

    İniyor ve küreği elime alıyorum. Bakalım neler karşıma çıkacak :)
    İki farklı rip indirdim ama scenery tanıtma konusunda başarılı olamadım. Ayrıca CaptainSim Tristar da indirdim Lassaları görünmüyor.

    Bu da amcamın arşivinden

    Fifty North 50N Boeing 737-400 Fenerbahçe kaplaması

    http://simulasyonturk.turcforumpro.com/t115-fifty-north-50n-boeing-737-400-fenerbahce-kaplamas
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman

    İki farklı rip indirdim ama scenery tanıtma konusunda başarılı olamadım. Ayrıca CaptainSim Tristar da indirdim Lassaları görünmüyor.

    Bu da amcamın arşivinden

    Fifty North 50N Boeing 737-400 Fenerbahçe kaplaması

    http://simulasyonturk.turcforumpro.com/t115-fifty-north-50n-boeing-737-400-fenerbahce-kaplamas

    Alıntıları Göster
    taxi2gate ltba klasörünü addon scenery kısmına kopyala. oyun içinden library add area kısmından tanıt. klasörün içinde iki tane klasör var, onları ayrı ayrı tanıtacaksın. biri ltba biri de ltba_bilmemne gibi. add area kısmından klasöre çift tıklayınca scenery texture ytazan iki klasör gözükür, orada boş bi yere tıklarsan ekler. ok deyip çıkıp tekrar gir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GUERRA

    taxi2gate ltba klasörünü addon scenery kısmına kopyala. oyun içinden library add area kısmından tanıt. klasörün içinde iki tane klasör var, onları ayrı ayrı tanıtacaksın. biri ltba biri de ltba_bilmemne gibi. add area kısmından klasöre çift tıklayınca scenery texture ytazan iki klasör gözükür, orada boş bi yere tıklarsan ekler. ok deyip çıkıp tekrar gir.

    Alıntıları Göster
    FSX'i silmeden önceki son video. Cold and Dark yaparken öndeki NAV lar açılmıyor kafayı yiyorum en az 6 kere video çekmek için baştan başladım 1-2 saatim gitti, kafayı yiyip FSX i sildim sonra arkamdan LTBA airport çıktı Daha da yiyorum bol bol.

    http://www.youtube.com/watch?v=JVz4LGH386M&list=TLJbpWVV05eMAmXR2ASsZYFhJvXlPZr_r8
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akın737

    FSX'i silmeden önceki son video. Cold and Dark yaparken öndeki NAV lar açılmıyor kafayı yiyorum en az 6 kere video çekmek için baştan başladım 1-2 saatim gitti, kafayı yiyip FSX i sildim sonra arkamdan LTBA airport çıktı Daha da yiyorum bol bol.

    http://www.youtube.com/watch?v=JVz4LGH386M&list=TLJbpWVV05eMAmXR2ASsZYFhJvXlPZr_r8

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Dediğin şekilde hallettim. Uzun süredir scenery kurmadığımdan yöntemi unutmuşum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman

    Teşekkür ederim. Dediğin şekilde hallettim. Uzun süredir scenery kurmadığımdan yöntemi unutmuşum.

    Alıntıları Göster
    Vanseth şu anda videonu izlemekteyim nerdeyse yarım saatlık video eğitici bir videoya benziyor. Bu tür videolar hiçbir zaman boşuna değildir. Ama başlıkta eğitim vidosu olduğunu belirtmen gerekir.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.