Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (93. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.277
Cevap
32
Favori
202.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kimse bu işe kürek vuracak gibi durmuyor
  • Kendi evimin orayı bulabiliyorum :D Bağcılar
    Birisi kürek atsında kazalım şu runwayi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akın737 -- 8 Mart 2014; 23:24:20 >
  • küçük bir deneme iyi seyirler 1080p önerilir..!!

  • GoT akar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    GoT akar

    aynen hocam
  • IVAO mu VATSIM mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    IVAO mu VATSIM mi?

    IVAO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Hocam grafiklerinize aşığım :/ sisteminizi merak ettim bende low ayarlarda pmdg 737 kokpitinde en fazla 32fps alabiliyorum. Sistem imzamda. Bende REX overdrive, GEX europe, Utx, PMDG 737, airbus x extended ve madeira x sadece bunlar var bende. Acaba rex kaldırsam performansta değişiklik olurmu. REX'i sadece texture için kullanıyorum kastığı için. Napacam ben ya. Birde siz inişte vertical speed indicatora bakarakmı flare yapıyorsunuz. Ben 30ft kala max. 10 dereceden 150-200fpm kadar düşürüyorum hatta bazen 0fpm'ı geçmediğim sürece olabildiğimce azaltıyorum doğrumudur. Birde motor gazını inişte (visual approach) manuel kontrol etmekmi daha iyidir yoksa otopilotamı almak normal havalarda. Birde şu reserve fuel nasıl bulunuyor, ben hesaplıyorum programlarla felan işte diyelim LPFR-LPMA iki motorada 7400 lbs alıyorum. Ancak bu yakıtın ne kadarını reserveye ayıracağımı bulamıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    IVAO mu VATSIM mi?

    IVAO

    hocam fark ne arada kısaca bahseder misiniz? yani neden IVAO daha üstün?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Hocam grafiklerinize aşığım :/ sisteminizi merak ettim bende low ayarlarda pmdg 737 kokpitinde en fazla 32fps alabiliyorum. Sistem imzamda. Bende REX overdrive, GEX europe, Utx, PMDG 737, airbus x extended ve madeira x sadece bunlar var bende. Acaba rex kaldırsam performansta değişiklik olurmu. REX'i sadece texture için kullanıyorum kastığı için. Napacam ben ya. Birde siz inişte vertical speed indicatora bakarakmı flare yapıyorsunuz. Ben 30ft kala max. 10 dereceden 150-200fpm kadar düşürüyorum hatta bazen 0fpm'ı geçmediğim sürece olabildiğimce azaltıyorum doğrumudur. Birde motor gazını inişte (visual approach) manuel kontrol etmekmi daha iyidir yoksa otopilotamı almak normal havalarda. Birde şu reserve fuel nasıl bulunuyor, ben hesaplıyorum programlarla felan işte diyelim LPFR-LPMA iki motorada 7400 lbs alıyorum. Ancak bu yakıtın ne kadarını reserveye ayıracağımı bulamıyorum

    sistemin benden iyi hocam. cockpitte 32freme bende sabitli yeterli şu an için. gex yerine orbx global kullan. rex kaldırma önemli olan en uyumlu ayarı yapmak. güzel havalimanı eklentileri var bir kaç tane öneririm. 737 için reverse 10 giriyorum. inişlerdede 400-500 feette otopilottan çıkmanı öneririm. manuel inişlerde daha keyif alırsın hatta görüş açıksa yaklaşmayıda görerek yap hem uçağa hakimiyetin gelişir. keyfide artar.
    manuel inişleri geliştirmek istiyorsan ege adalarını öneririm. güzel sceneryleride var. ince ayarlar için bi ara ts3 kanala gelirsin bakarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    IVAO mu VATSIM mi?

    IVAO

    hocam fark ne arada kısaca bahseder misiniz? yani neden IVAO daha üstün?

    VATSIM'de uçmadım hocam ama Turkiye ve Avrupa trafiği IVAO'da daha canlı olduğu söyleniyor. ATC konusundada daha aktif olduğu söyleniyor. Turkiye division departmanıda çok ilgili çalışmıyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Hocam grafiklerinize aşığım :/ sisteminizi merak ettim bende low ayarlarda pmdg 737 kokpitinde en fazla 32fps alabiliyorum. Sistem imzamda. Bende REX overdrive, GEX europe, Utx, PMDG 737, airbus x extended ve madeira x sadece bunlar var bende. Acaba rex kaldırsam performansta değişiklik olurmu. REX'i sadece texture için kullanıyorum kastığı için. Napacam ben ya. Birde siz inişte vertical speed indicatora bakarakmı flare yapıyorsunuz. Ben 30ft kala max. 10 dereceden 150-200fpm kadar düşürüyorum hatta bazen 0fpm'ı geçmediğim sürece olabildiğimce azaltıyorum doğrumudur. Birde motor gazını inişte (visual approach) manuel kontrol etmekmi daha iyidir yoksa otopilotamı almak normal havalarda. Birde şu reserve fuel nasıl bulunuyor, ben hesaplıyorum programlarla felan işte diyelim LPFR-LPMA iki motorada 7400 lbs alıyorum. Ancak bu yakıtın ne kadarını reserveye ayıracağımı bulamıyorum

    sistemin benden iyi hocam. cockpitte 32freme bende sabitli yeterli şu an için. gex yerine orbx global kullan. rex kaldırma önemli olan en uyumlu ayarı yapmak. güzel havalimanı eklentileri var bir kaç tane öneririm. 737 için reverse 10 giriyorum. inişlerdede 400-500 feette otopilottan çıkmanı öneririm. manuel inişlerde daha keyif alırsın hatta görüş açıksa yaklaşmayıda görerek yap hem uçağa hakimiyetin gelişir. keyfide artar.
    manuel inişleri geliştirmek istiyorsan ege adalarını öneririm. güzel sceneryleride var. ince ayarlar için bi ara ts3 kanala gelirsin bakarız.

    Sağolun hocam cevap için. Gelecekte i7 4770k ya geçmeyi planlıyorum soket tipi uyduğu için problem çıkmaz anakartla umarım. Yani yapacağım iş gex'i kaldırmak. UTX gex olmadanda çalışırmı acaba. Bunlar işe yaramazsa fsx full reinstall yapıp teker teker yükleyip kasanları kurmamak olacaktır. İyi geceler hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: EskiForumlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Hocam grafiklerinize aşığım :/ sisteminizi merak ettim bende low ayarlarda pmdg 737 kokpitinde en fazla 32fps alabiliyorum. Sistem imzamda. Bende REX overdrive, GEX europe, Utx, PMDG 737, airbus x extended ve madeira x sadece bunlar var bende. Acaba rex kaldırsam performansta değişiklik olurmu. REX'i sadece texture için kullanıyorum kastığı için. Napacam ben ya. Birde siz inişte vertical speed indicatora bakarakmı flare yapıyorsunuz. Ben 30ft kala max. 10 dereceden 150-200fpm kadar düşürüyorum hatta bazen 0fpm'ı geçmediğim sürece olabildiğimce azaltıyorum doğrumudur. Birde motor gazını inişte (visual approach) manuel kontrol etmekmi daha iyidir yoksa otopilotamı almak normal havalarda. Birde şu reserve fuel nasıl bulunuyor, ben hesaplıyorum programlarla felan işte diyelim LPFR-LPMA iki motorada 7400 lbs alıyorum. Ancak bu yakıtın ne kadarını reserveye ayıracağımı bulamıyorum

    sistemin benden iyi hocam. cockpitte 32freme bende sabitli yeterli şu an için. gex yerine orbx global kullan. rex kaldırma önemli olan en uyumlu ayarı yapmak. güzel havalimanı eklentileri var bir kaç tane öneririm. 737 için reverse 10 giriyorum. inişlerdede 400-500 feette otopilottan çıkmanı öneririm. manuel inişlerde daha keyif alırsın hatta görüş açıksa yaklaşmayıda görerek yap hem uçağa hakimiyetin gelişir. keyfide artar.
    manuel inişleri geliştirmek istiyorsan ege adalarını öneririm. güzel sceneryleride var. ince ayarlar için bi ara ts3 kanala gelirsin bakarız.

    Sağolun hocam cevap için. Gelecekte i7 4770k ya geçmeyi planlıyorum soket tipi uyduğu için problem çıkmaz anakartla umarım. Yani yapacağım iş gex'i kaldırmak. UTX gex olmadanda çalışırmı acaba. Bunlar işe yaramazsa fsx full reinstall yapıp teker teker yükleyip kasanları kurmamak olacaktır. İyi geceler hocam

    orbx global tek başına yeter yer şekilleri açısından. şahsen gerek duymuyorum utx gex vs. eskiden kulanırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    IVAO mu VATSIM mi?

    IVAO

    hocam fark ne arada kısaca bahseder misiniz? yani neden IVAO daha üstün?

    VATSIM'de uçmadım hocam ama Turkiye ve Avrupa trafiği IVAO'da daha canlı olduğu söyleniyor. ATC konusundada daha aktif olduğu söyleniyor. Turkiye division departmanıda çok ilgili çalışmıyormuş.

    hocam VATSIM daha iyi daha aktif deniliyor ama?




  • IVAO trafiğini buradan görebilirsin webeye.ivao.aero iki sunucuyuda gözlemle hocam hoşuna giden sunucuda takılırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    IVAO trafiğini buradan görebilirsin webeye.ivao.aero iki sunucuyuda gözlemle hocam hoşuna giden sunucuda takılırsın.

    vatsim trafiğini nerden görebilirim hocam? ivao trafik kuralları konusunda çok katıymış?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SütMısırı

    quote:

    Orijinalden alıntı: testing

    IVAO trafiğini buradan görebilirsin webeye.ivao.aero iki sunucuyuda gözlemle hocam hoşuna giden sunucuda takılırsın.

    vatsim trafiğini nerden görebilirim hocam? ivao trafik kuralları konusunda çok katıymış?

    http://www.vattastic.com/
  • Hocam yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. İşte oynadım biraz ayarlarla 40-50fps civarına çıkarttım. Ve iyide oynanıyor şu an :D Benim farklı bir sorularım var biraz. Mesela kalktım LPFR'den sonra uçtum doğru düzgün sonra yaklaştım şu circle-to-land kısmına kadar eğer LPMA 05 pistine uçtuysanız bilirsinizdir şu FUN213/6 dönme noktasını :) işte oraya geldim doğru düzgün chartlara göre. Sonra döndüm piste doğru düzgünce ortaladım (yere değmeden) ancak yere bi deydim (yumuşak bir şekilde ve hard realismde oynuyordum) uçağı ortaladığım halde uçak yana doğru kayıyor. Ön tekerleride kullanamıyorum ortalamak için aileron kullansam zaten kanadı yere çizerim mazallah :) eee ne kaldı ortalamak için ne yapılabilir. Ve şu ivao veya vatsim farketmez nasıl anlıyorsunuz şu çızırtılı seslerden. Hocam birde fmcde rotayı planlıyorum ama dönmeli dönmeli çıkıyor kovrımlı oluyor direk nasıl yönlenditriyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 11 Mart 2014; 7:57:10 >




  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.