Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
206.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twincharged Injection

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    Eline joystick veya gamepad alıpta o şekilde uçağı canının istediği gibi yönlendirmekte bana simulasyonu biraz oyuna çevirmek gibi geldiğinden bense hep ils ile kullanıyorum uçakları. Hatta default uçaklara bakmaz oldum artık. Aletli uçak kullanmak içinse sadece klavye ve mouse yeterli geliyor atık bana.

    Hocam inişe kadar iyi joystick kullanmayız da inerken TR'de sadece LTBA ve LTAC'da ILS CATIII olduğu için sadece oralara oto inersiniz, diğer meydanlarda normalde autoland olayı yoktur ancak FSX biraz kolaylık sağlamış.

    Türkiye'de LTBA ve LTAC haricinde de bir çok havaalanında ILS var. LTBJ,LTFJ,LTCG,LTBR,LTDA,LTAN,LTAU,LTBY,LTAR,LTAZ,LTFY,LTCE,LTCA,LTCF,LTCK,LTAT,LTAJ,LTCS ve LTCC bu havaalanlarının en az bir pistinde (Çoğunun tek pistinde) ILS sistemi var. ILS inmek için illa CATIII sistemi gerekmez. ILS olan her piste aletli iniş yapılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hulusi1962

    quote:

    Orijinalden alıntı: Twincharged Injection

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    Eline joystick veya gamepad alıpta o şekilde uçağı canının istediği gibi yönlendirmekte bana simulasyonu biraz oyuna çevirmek gibi geldiğinden bense hep ils ile kullanıyorum uçakları. Hatta default uçaklara bakmaz oldum artık. Aletli uçak kullanmak içinse sadece klavye ve mouse yeterli geliyor atık bana.

    Hocam inişe kadar iyi joystick kullanmayız da inerken TR'de sadece LTBA ve LTAC'da ILS CATIII olduğu için sadece oralara oto inersiniz, diğer meydanlarda normalde autoland olayı yoktur ancak FSX biraz kolaylık sağlamış.

    Türkiye'de LTBA ve LTAC haricinde de bir çok havaalanında ILS var. LTBJ,LTFJ,LTCG,LTBR,LTDA,LTAN,LTAU,LTBY,LTAR,LTAZ,LTFY,LTCE,LTCA,LTCF,LTCK,LTAT,LTAJ,LTCS ve LTCC bu havaalanlarının en az bir pistinde (Çoğunun tek pistinde) ILS sistemi var. ILS inmek için illa CATIII sistemi gerekmez. ILS olan her piste aletli iniş yapılabilir.

    Yanlış anlamışsınız, elbetteki çoğu meydanda pist olduğunu biliyoruz ama bu meydanlara "AUTOLAND" yapamazsınız. Sadece BA ve AC.

    Edit: Yazım hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Twincharged Injection -- 16 Ağustos 2012; 23:02:14 >




  • Yukarıda saydığım havaalanlarının ils frekansı ve pist course değerini bildiklerimin hepsine iFly 737NG ile autoland iniş yapmışlığım var. Hatta default Cessna 172 ve 208 ile de ils inişler yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hulusi1962

    Yukarıda saydığım havaalanlarının ils frekansı ve pist course değerini bildiklerimin hepsine iFly 737NG ile autoland iniş yapmışlığım var. Hatta default Cessna 172 ve 208 ile de ils inişler yaptım.

    FsX ve 2004 tum meydanlar CATIII olarak programlanmistit gercekte olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ramazan bayramınız mübarek olsun arkadaşlar. Seneye ramazanı da görmek nasip olur inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    Ramazan bayramınız mübarek olsun arkadaşlar. Seneye ramazanı da görmek nasip olur inşallah.

    Amin hocam sagol seninki de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben fs2004 var yeniyim kuleyle air trafic control ile nasıl temasa geçeceğim,

    Uçağı piste getiriyorum gaza asılınca sağa sola oynuyo yön tuşları nelerdir nasıl sabit tutacağım giderken de aynı şekilde bir sağ bir sol bir de nasıl geri gider lütfen yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: katatespizartmasi

    Arkadaşlar ben fs2004 var yeniyim kuleyle air trafic control ile nasıl temasa geçeceğim,

    Uçağı piste getiriyorum gaza asılınca sağa sola oynuyo yön tuşları nelerdir nasıl sabit tutacağım giderken de aynı şekilde bir sağ bir sol bir de nasıl geri gider lütfen yardım

    FS2004 te ATC iletişimi için F10 tuşu var.
    Yerde iken sağa sola oynatmak için NumLock kapalıyken 0(Ins) ve Enter(NumPaddeki) Rudderı düzeltmek için 5 tuşu var.
    Geri gitme pushback için shift+P tuşu, sağa veya sola dönmesini sağlamak için bir iki saniye içinde 1 veya 2 tuşu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    quote:

    Orijinalden alıntı: katatespizartmasi

    Arkadaşlar ben fs2004 var yeniyim kuleyle air trafic control ile nasıl temasa geçeceğim,

    Uçağı piste getiriyorum gaza asılınca sağa sola oynuyo yön tuşları nelerdir nasıl sabit tutacağım giderken de aynı şekilde bir sağ bir sol bir de nasıl geri gider lütfen yardım

    FS2004 te ATC iletişimi için F10 tuşu var.
    Yerde iken sağa sola oynatmak için NumLock kapalıyken 0(Ins) ve Enter(NumPaddeki) Rudderı düzeltmek için 5 tuşu var.
    Geri gitme pushback için shift+P tuşu, sağa veya sola dönmesini sağlamak için bir iki saniye içinde 1 veya 2 tuşu var.

    Hm teşekkürler hocam bende yön tuşları ile yapıyordum.




  • ILS nedir manuel iniş nedir Biri aydınlatsa sevinirim
  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frkndgr

    ILS nedir manuel iniş nedir Biri aydınlatsa sevinirim

    ILSde sinyali NAV a baglayıp Autopilotta ortalamasını ve inmesini saglıyorsun
    manuelde de artık arkadaşlar tam manuelden mi bahsetmiş yoksa VORla yaklaşarak elle inişi mi kastetmişler bilmiyorum ama autopilotsuz iniş işte

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airport Design Editor programının 15 günlük deneme sürümüyle Çiğli Havaalanı ve Kaklıç havaalanı arasına fantazi bir havaalanı yaptım. ancak pistin ve apronun içindeki ağaçları silemedim. İstenmeyen şekilleri silmenin bir yolu varmı?

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz




  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Twincharged Injection -- 1 Eylül 2012; 13:15:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    Airport Design Editor programının 15 günlük deneme sürümüyle Çiğli Havaalanı ve Kaklıç havaalanı arasına fantazi bir havaalanı yaptım. ancak pistin ve apronun içindeki ağaçları silemedim. İstenmeyen şekilleri silmenin bir yolu varmı?

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz


    Dayıoğluyla birlikte çözdük bu problemide Netekim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberJager

    Valla @Abincomartinez eskiden bir merakla yapardım işte. İnsanlara uçak kullanma eğitimi vermek adı altında yapar yapar kordum.

    Al birde bunu izle

    http://www.youtube.com/watch?v=KkEHNWMh16c



    dostum basic demişsin ama şu koordinat girme olayından tutta kalkış için yaptığın ayarlamalara kadar hiç birşey anlamadım....




  • Herkese iyi geceler arkladaşalar..

    Uzun zamandır oynamak istedğim FSX i bugün kurmuş bulunmaktayım uzun zaman önce 2004 oynuyordum..

    Şimdi merak ettiğim bazı şeyler var cevaplandırırsanız sevinirm..

    Uçağımız Cessna..

    Öncelikle rotama bakıyorum gideceğim hava alanının pistinin ILS kodunu alıyorum..

    Uçağı kaldırıyorum fakat daha sonra ILS kodunu navigasyona veremiyorum bunu yapsam Autopilotuda navigasyona yönlendirp rahat bir uçuş yapcağım.. Ayrıca bu işlemleri yaparken autopilotta yüksekliği ne kadara ayarlamalıyım ?

    Ama bir türlü beceremedim ayrıca bu işlemleri yaptığım takdirde uçak kendi mi inecek sadece gaz ve alt takım kontrolü bende mi olacak ?
  • Bunu en iyi youtube daki videolardan öğrenebilirsin. Vaps.Hoox tan Haluk hocanın hem B737 FMC ayarlama hemde Cessna ile Vor to Vor uçuş videoları var sesli anlatımlı. Youtube da Orhunlu diye aratırsın bulursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hulusi1962

    Bunu en iyi youtube daki videolardan öğrenebilirsin. Vaps.Hoox tan Haluk hocanın hem B737 FMC ayarlama hemde Cessna ile Vor to Vor uçuş videoları var sesli anlatımlı. Youtube da Orhunlu diye aratırsın bulursun.

    Merhabalar hocam..

    Bugün birçok kez denedim örneğin kısa olsun diye İzmir Kaklıçtan kalkıp İzmir Adnan Menderese inmek istedim..

    Öncelikle telsiz konuşmalarını halledip kalkış izni aldım Adnan Menderes ILS 108.50 mhz Heading 164 bu değerleri NAV 1 kısmına girdim fakat açmadım güzel bir kalkıştan sonra NAV 1 i etkin hale getirdim daha sonra Heading bölümünü pist için 164 dereceye getirdim uçak döndü daha sonra AutoPilotta NAV bölümünü ve Heading bölümünü seçtim irtifa 1200 verdim aslında ben pisti hizalamayı beklerken çok alakasız bir şekilde pistin 500-600 m yanından geçtim bir yerde hata mı yaptım bilmiyorum ama ben ILS ayarlamanın böyle olduğunu zannediyordum yanılıyormuş sanırım..

    Bir türlü bulamadım delireceğim valla birçok kez bu şekilde ayara rağmen pisti karşılayamadım.. UÇAK = CESSNA 172

    İyi Geceler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksilicon -- 5 Eylül 2012; 2:52:46 >




  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.