Şimdi Ara

Fransadan telefon getireceğim...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 35 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tmrkn (5 mesaj) ~YuSuFeLiLi~ (5 mesaj) Selfroot (2 mesaj) denizinpiri (2 mesaj) meatloaf (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Sony >> Fransadan telefon getireceğim...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bu gece fransaya gidiyorum ve oradan cep telefonu almayı düşünüyorum. Aklımda p1i ve w960i var fakat baya kararsız kaldım :S

    Bu 2 telefonun dışında Lg nin bi modeli var KU990.. iphone da düşündüm fakat onunla uğraşmak baya zahmet gerektirecek sanırım.

    N95in şarj problemi var fakat 8gb likte bu sorun giderildi mi bilmiyorum?

    İstediğim özellikler : wifi, 3g, iyi ses, 3mp üstü kamera, fps nin kötü olmaması ve iyi batarya diyerek özetleyebilirim...

    Yardımlarınızı bekliiyorum

    Ayrıca ciddi anlamda istediğiniz bir telefon varsa yurtdışında sizin için getirebilirim (4tane kayıt telefon getirebilirim :)

    Şimdiden teşekkürler



    |
    |
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    Bence N82
    su an bende SE kullanıyorum.ama su an bi telefon alcak olsam kesinlikle N82 olurdu..
    Aradığın bütün özellikler var
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    n82 çıktı mı ki?
    quote:

    Orjinalden alıntı: XaPoX

    Bence N82
    su an bende SE kullanıyorum.ama su an bi telefon alcak olsam kesinlikle N82 olurdu..
    Aradığın bütün özellikler var
  • Binbaşı
    1660 Mesaj
    kocaman 140 gr bee
    gerçi arkadaşın düşündüğü modellerde o kadar ağır
    |
    |
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    Daha Türkiye ye gelmedi ama dışardan getirttirip kullanan çok var.
    Nokia bölümünde incelemesi bile var.Şahsen ben aşık oldum telefona.
    Fransaya da gitekmişsin hazır.
    al gel bi tane N82 .Pişman olmazsın.
    İncelemeyi sende incele derim.
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    N82 114 gr ayrıca
    ve bencede o kadar da önemli değil ağırlığı.
  • Binbaşı
    1517 Mesaj
    n82 sırf tipten 30 yıl hapse mahkum edilebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolverine55 -- 17 Aralık 2007; 13:05:33 >
  • Yarbay
    6935 Mesaj
    Bence Sony Ericsson'dan başka telefon alınmaz. W960i
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    w960 da güzel telefon ama eksikleri var.
    N82 hem 5 mp hem 16 milyon renk.daha canlı ekran yani.
    w960 262bin renk benm w810 l aynı yani..3.2 mp ayrıca.
    Tip olarakta N82 daha güzel bence.W960 kaba bi telefon
    ama arkadaş zaten p1 falan diyodu o kadar da büyük gelmez ona bu telefon.
    ama be n82 de ısrarlıyım

    W960 ın artı yönü 8 gb lık hafızası ve dokunmatik ekran olabilir.
    Ayrıca N82 5 gr daha hafif



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~YuSuFeLiLi~ -- 17 Aralık 2007; 13:17:15 >
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar. p5i yi gördüm şimdi :D

    http://www.letsgomobile.org/tr/ceptelefonu/1296/sonyericssonp5i/

    n82 de konuşma süresi 4 saat diyor. 16milyon renk bataryayı sömürüyor. bence 16milyon renk telefon için daha erken...
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    iyide o telefon için daha SONY ericsson bi açıklama yapmamışki piyasada da yok telefon.
    Yurtdışında bile yok.

    ama Çıkmışsada n82 den daha iyi bir tercih olur bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~YuSuFeLiLi~ -- 17 Aralık 2007; 13:38:27 >
  • Teğmen
    146 Mesaj
    Fransa dan ne zaman geri geliceksin. 3 - 5 gün içinde geliceksen bi k850i siparişi verilir.
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    pazar günü istanbul da olucam arkadaşım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: denizinpiri

    Fransa dan ne zaman geri geliceksin. 3 - 5 gün içinde geliceksen bi k850i siparişi verilir.
    |
    |
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yok aga p5i çıkmadı daha :D w960i yi 4-5 aydır bekliyoruz, p5i de bi o kadar bekletir heralde
    n82 bana çok kaba geldi. n82 düşünmüorum yani.

    quote:

    Orjinalden alıntı: XaPoX

    iyide o telefon için daha SONY ericsson bi açıklama yapmamışki piyasada da yok telefon.
    Yurtdışında bile yok.

    ama Çıkmışsada n82 den daha iyi bir tercih olur bence.
    |
    |
  • Teğmen
    115 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: wolverine55

    n82 sırf tipten 30 yıl hapse mahkum edilebilir


    10 yılı katıksız hemde.
  • Yarbay
    4141 Mesaj
    Sen Birazdaha Bekle Nokia N83 N79 N96 Flean Çıkardır Kap Birini
  • Yarbay
    4141 Mesaj
    N82 Al Meledonide Şey Yap Cebimde Bir Şey Var Ama Çok Tipsiz Yaparız Manyak Olur
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj
    fransa ya giden bir arkadaşım telefon fiyatlarının ülkemize oranla ucuz olmadığını hatta baya pahalı olduğunu söylemişti burdan almayla aynı fiyata geliyor demişti eğer öyleyse burdan garantili almak daha mantıklı
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    w960i yada w900i al ben süper makinalar
  • Binbaşı
    1910 Mesaj
    İphone Alırdım ben
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.