Şimdi Ara

FORMULA 1 2019 Sezonu Bitti | Hamilton ve Mercedes Şampiyon! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
704
Cevap
14
Favori
24.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben forumun formula 1 bölümü ölü zannediyodum iyi bari en azından güncelmiş. Artık burdayım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Ferrari'nin bu kadar erken takım emri açıklaması yapmasını ben de anlamsız buluyorum. Ancak şimdiden Ferrari'nin bu konuya bakış açısını da öğrenmemiz açısından önemli bir açıklamaydı bu. Ferrari en azından sezon ortasına kadar Leclerc'in kendisini göstermesine izin vermeli ve oluşan puan durumuna göre hareket etmeli.

    Ben geçen sene Ferrari'nin Singapur'a kadar en hızlı otomobil olduğu konusundaki görüşüne katılmıyorum. Geçen sezon Singapur'a kadar Hamilton 6 yarış, Vettel ise 5 yarış kazanmış. Sadece bu bilgiye bakarak, en kötü ihtimalle Mercedes ve Ferrari'nin denk performans gösterdiğini söylemek mümkün. Evet, Ferrari'nin de en hızlı olduğu pistler de oldu fakat Ferrari'nin galibiyet potansiyelinin olduğu pistlerde ise Hamilton'ın istediği koşullar vardı. İki takım arasındaki rekabet İtalya'ya kadar sürdü, İtalya'dan itibaren sezon sonuna kadar Mercedes her takımdan öndeydi performans olarak. İtalya'dan başlayarak sezon sonuna kadar Hamilton'ın, Meksika ve ABD hariç her yarışı kazanması Mercedes'in sezonun son bölümünde rakipsiz olduğunu kanıtlar nitelikteydi.




  • Sercann35 kullanıcısına yanıt
    Vettel 5 yarış kazanmış olabilir ancak 9 yarış kazanmış olabilirdi singapura kadar. azerbaycan, almanyada ve italyada bireysel hata ile, avusturyada ise takım hatası yüzünden geriden başladığı için galibiyeti kaybetti. üstelik azerbaycan ve almanyada ilk cepte, italyada ikinci cepteydi. avusturyada da ceza olmasaydı 3 cepteydi ve normal şartlarda iyi lastik kullanımı ile yarışı kazanabilirdi. sonuç olarak bence bu dört pistte de en iyi otomobil ferrarideydi. diğer yarışlar bahreyn, çin (mercedes pisti denilen pistte pole kazandı), kanada, ilgiltere, macaristan, belçika, italyada ferraride daha iyi bir otomabil vardı. yani singapura kadar 14 yarışın 11 inde ferrari öndeydi bana göre. singapura gelen güncellemeler çalışmayınca takım mercedesin arkasına düştü dediğiniz gibi ve sezon sonuna kadar da öyle gitti.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Hamilton da Avustralya'yı kazanabilirdi, Hamilton'ın lider gittiği bir yarışta Vettel VSC periyodu altında pite gelip Hamilton'ı geçip yarışı kazanmıştı. Vettel Azerbaycan'da bireysel hatadan önce güvenlik aracı nedeniyle geriye düşmüştü (Avustralya'da lehine olan güvenlik aracı, burada aleyhine oldu), daha sonra bireysel hatası sebebiyle geriye düştü. İtalya'da Vettel-Hamilton teması yaşanmamış olsa dahi Ferrari'nin kötü lastik performansını göz önüne aldığımızda yarışı Vettel'in kazanması mucize olurdu. Mercedes ve hemen hemen diğer takımların tek pit ile yarışı bitirebildiği bir ortamda Ferrari lastik probleminden ötürü iki pit stop yapmak zorunda kalmıştı.

    Neyse her yarışı tek tek irdelemeye gerek yok, Vettel'in de Hamilton'ın da İtalya'ya kadar daha fazla galibiyeti olabilirdi ama hava koşulları, güvenlik aracı, strateji hataları, takım emirleri de sporun içinde olan şeyler ve tüm bunlar galibiyetleri etkileyen hatta yarış galibini değiştiren faktörler oldu. Benim asıl niyetim, İtalya'ya kadar Ferrari ve Mercedes performans olarak çok yakınken, bazı pistlerde Ferrari'nin (11/14 değil bana kalırsa) bazı pistlerde de Mercedes'in en hızlı otomobil olduğu ancak İtalya'dan itibaren Mercedes'in sezonun geri kalanında (Meksika hariç) en hızlı otomobile sahip olduğunu vurgulamaktı.




  • Ferrari Mercedes Alfa Red Bull gibi bir ön grup bekliyorum ben. Mclaren ve Renault türlü türlü problemler yaşıyorlar. Daha yeni McLaren garajında yangın çıkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sercann35 kullanıcısına yanıt
    Evet kazanabilirdi. zaten avustralyada aşağı yukarı denk araçlar vardı. q3te mercedes parti moduyla ön plana çıktı. yarışta ise başlangıçta kimi, lewisten kopmamıştı. ben zaten 11/14 derken avustralyayı ayrı tutmuştum.

    Azerbaycanda dediğiniz gibi vsc yüzünden geri düştü ancak ferrari daha üstün bir araç olduğu için hemen ilk virajda atak yapmayıp bekleseydi yarış içinde bottası geçebilirdi bence. önde lewis olsa belki geçemeyebilirdi ama bottası rahat avlardı diye düşünüyorum.

    Aslında italyada ferrarinin lastik performansı direk çok kötüydü diyemeyiz. çünkü kimi bottasın arkasında lastiklerini çabuk bitirdi. zaten mercedes te kiminin yarışını mahvetsin diye bottası pite geç aldı. o yarışta yanlış hatırmamıyorsam temas yüzünden vettelin tabanı hasar almıştı ama buna rağmen yarış içinde en hızlı turu atmıştı. en kötü 1 ve 3 olacakları yarışı lewise hediye ettiler.

    İtalyadan sonrasına kesinlikle size katılıyorum.




  • Krone K kullanıcısına yanıt
    Ben alfanın o kadar önde olduğunu düşünmüyorum. renault 4.lükte yalnız kalacak gibi bana göre.

    Mclarenin garajında yangın çıkması direk takımda sorun olduğunu göstermez bence. takip ettiğim kadarı ile yangının nedenini söylemediler. belki pistin garajının altyapısı ile ilgili bir sorundan dolayı da yangın çıkmış olabilir. hem her yangın çıkan garajda sorun mu vardır ki. 2012 de maldonadonun kazandığı yarışta williams garajında yangın çıkmıştı. belki yangın çıkan garajlarda yarış kazanacak araçlar vardır, mclaren de yarış kazanır
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Nico Hulkenberg Red Bull'un gerisinde olduklarını söylüyor. Geçen sene 4. 5. sıralara oynayan Sauber/Alfa'nın çok geliştiğini de biliyoruz. Bu sene Renault motorlu araçların hiç şansı olduğunu sanmıyorum. Atılan hızlı turlar şaşırtmasın, diğerlerinin de hala kat kat potansiyeli var. Uzun sürüşlere bakmak yeterli. Ayrıca Ferrari ve Alfa yeni ön kanat konseptiyle büyük bir avantaj sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krone K kullanıcısına yanıt
    Ona itirazım yok. İlk üç yine ferrari mercedes ve red bull. Arkalarında da 4. olarak renault var bence.

    Alfa geçen seneye göre gelişmiş size katılıyorum ancak müşteri takımı olarak renaultun önünde tutunmaları zor. Gary anderrsonun sıralamasına göre de renault red bullun bile önünde ama ben o kadar olacağını zannetmiyorum.

    Renault motorlu araçlara neden şans tanımadınız bilmiyorum ama testlerde takip ettiğim kadarı ile renault motorlu araçlar sektörlerdeki en yüksek süratlerde ferrari ile mercedes seviyesinde. Hatta bir yorumcuya göre red bull drs açıkken bile drs kapalı renault motoru kadar yüksek sürate çıkamamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ferrari ile Mercedes kapışması devam edecek gibi gözüküyor. Tifosiler hızlı giriş yaptı her zamanki gibi. Ön kanat tasarımı çok iyi. Vettel araçtan istediğini alır ama kendisi ne yapar kestirmek güç zira baskı altında dağılabilen bir pilotajı var. Biraz soğukkanlı olması lazım.

    Alfa'dan Kimi'den ötürü zamanın Lotus performansını bekliyorum. Bazı yarışlarda sürpriz görebiliriz belki. Ferrari motoru iyi durumda.
  • F1 testleri canlı izlememizin bir yolu var mıdır?
  • Kibitzer kullanıcısına yanıt
    F1 tv pro, geçen hafta testleri canlı olarak vermişti ama bu hafta vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    F1 tv pro, geçen hafta testleri canlı olarak vermişti ama bu hafta vermiyor.
    Çok teşekkürler :)
  • Merhabalar;

    F1 yarışlarını türkçe ama internetten izleyebileceğim bir site var mı? Canlı yayınlandığında TV bağlı değil bende izleyemiyorum o sebeple
  • krstarica kullanıcısına yanıt
    Digitürkplay, tivibugo, ssport plus uygulamalarından izleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Digitürkplay, tivibugo, ssport plus uygulamalarından izleyebilirsiniz.
    Onlar ucretsiz degil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Hamilton'ın İspanya'da 2018 sezonu pole pozisyonunu elde eden tur ile 2019 sezonu öncesi ikinci antrenmanlarda Vettel'in ve aynı zamanda tüm antrenmanların en hızlı tur karşılaştırması...

    Ben Mercedes'in 2019 sezon öncesi testlerinde bariz hız sakladığını düşünüyordum, bu videoya göre Ferrari için de aynı şeyi söylemek mümkün. Vettel'e baktığımızda hiç kontra vermeden adeta bir tren gibi en hızlı tur atması ayağının altında daha performans olduğu açıkça gösteriyor. Ama takımların performans olarak nerede olduğunu öğrenmek için Avustralya'yı beklememiz gerekiyor ne yazık ki.






  • Formula 1: Drive to Survive, bugün Netflix'te yayınlandı.
  • Gelsin artık o muhteşem sesleri özledik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 3 gün dıt dırı rıt tıd dıt dıt dııııt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.