Şimdi Ara

Formula 1 2012 Taktik

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
7.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese

    Yarış oyunlarıyla pek aram yoktur ama F1 sevdiğim için 2012 yükledim oynayayım dedim. Fakat ya oyun çok zor, ya da ben ciddi anlamda çok kötü kullanıyorum.

    Oyun zor olamaz, easy bile yaptım yine aynı. Ben ciddi anlamda kötü kullanıyorum. Sıralama turlarında 1. 1.33 yaparken benim en iyi turum 1.46 oluyor ? Yan yana gidiyoruz diyelim adamla benim önüme geçer geçmez fark açılıyor bir anda. Virajlarda otomatik olarak hız kesiyor, 60-70 e kadar indiriyor , 1 e kadar çekiyor vitesi. Arada en fazla 1 sn farkla viraja giriyoruz adam daha hızlı gidiyor ?

    Bu oyunu iyi oynayanlar , bilenler 1-2 taktik verirlerse sevinirim. Bu arada klavye ile oynuyorum, çok büyük etkisi olur mu ?



  • 2012'de önce oyunlara göre viraj olmak daha zor yani oyun daha zor diyebiliriz.Pistlere gerçek anlamda alışmak için yüzlerce tur atmak gerekiyor. Otomatik fren yapıyorsa fren assisti açık. O açıkken bile easy zorlukta kazanman lazım.10 sn fark yemeni anlayamadım Yarış çizgisi açıksa onu takip edip sadece gaza basarak bu zorluk seviyesi rahatlıkla yenmem gerekiyor. HRT veya Marussia gibi takımlar seçiyorsanda böyle sonuçlar doğuruyor olabilir. Sonra sıralamalarda klavyedi 1 2 3 4 tuşlarını kullanarak "Rich Mix" karışımı kullanman lazım hız için. Setup konusuna fazla girmeyeceğim her pist için ayrı bir şey çünkü. Ve DRS'i hemen hemen her yerde açman lazım.Klavyedeki tuşunu hatırlamıyorum. DRS kullanarak sıralama turların baya bir hızlanacaktır. Ve son olarak KERS var. Bir nevi nitro gibi. Ekranın sağ altında duran kırmızı bir tüp gibi.Elektrik işareti olan. Onuda her tur biraz kullanabiliyorsun. İvmelenmeni arttırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    2012'de önce oyunlara göre viraj olmak daha zor yani oyun daha zor diyebiliriz.Pistlere gerçek anlamda alışmak için yüzlerce tur atmak gerekiyor. Otomatik fren yapıyorsa fren assisti açık. O açıkken bile easy zorlukta kazanman lazım.10 sn fark yemeni anlayamadım Yarış çizgisi açıksa onu takip edip sadece gaza basarak bu zorluk seviyesi rahatlıkla yenmem gerekiyor. HRT veya Marussia gibi takımlar seçiyorsanda böyle sonuçlar doğuruyor olabilir. Sonra sıralamalarda klavyedi 1 2 3 4 tuşlarını kullanarak "Rich Mix" karışımı kullanman lazım hız için. Setup konusuna fazla girmeyeceğim her pist için ayrı bir şey çünkü. Ve DRS'i hemen hemen her yerde açman lazım.Klavyedeki tuşunu hatırlamıyorum. DRS kullanarak sıralama turların baya bir hızlanacaktır. Ve son olarak KERS var. Bir nevi nitro gibi. Ekranın sağ altında duran kırmızı bir tüp gibi.Elektrik işareti olan. Onuda her tur biraz kullanabiliyorsun. İvmelenmeni arttırıyor.

    Öncelikle teşekkür ederim bilgilendirme için. Fren asisti kapalı mı kalsın açık mı sizce ? Ve cidden açıkken bile bırakın 10 sn yi daha fazla fark yiyorum. Yeterince hızlanamıyorum. Kariyer açtım yeni en son testte 2.00 lık testi 2.01 le bitirince McLaren den şutladılar :D Ben de hem zor olsun çabuk sıkılmayayım dedim hem de direk tepede başlamak saçma olur diye güçsüz bir takım seçeyim dedim, gittin Marussia yı seçtim. Arkadaş DRS bile yok araçta ? Ya da var ben açamadım ? 2. yada 3. turda DRS Enable diyor ama altta DRS açamıyoruz ve KERS yani dediğiniz gibi nitro kısmı kapalı ''X'' var üzerinde. Sonra dedim böyle olmayacak başka takıma geçtim baştan başlayıp DRS var ama hızlanma sorunu devam ediyor? Önümde bir araç varsa aradaki farkı kapatamıyorum ? Virajları bırakın normal dümdüz yolda bile sadece ''Space'' ile gaza basarak devam edince bile adam açıyor farkı ? İman gücüyle mi gidiyor arkadaş bunlar ?

    Oyunu yüklemeden önce dedim kesin kolaydır sıkılırız boşa 5 gb indiriyoruz diye ama şuraya bak :D Ve bir de yarış içinde DRS yi istediğim zaman da kullanamıyor muyum ? Belli bölgeleri mi var ? Her zaman basamıyorum ? Ayrıca Rich Mix nedir ve nasıl kullanılır bilgim yok açıklarsanız sevinirim, tuş ayarlarında o tuşlarda öyle bir seçenek yoktu.




  • Yok mu yardımcı olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    2012'de önce oyunlara göre viraj olmak daha zor yani oyun daha zor diyebiliriz.Pistlere gerçek anlamda alışmak için yüzlerce tur atmak gerekiyor. Otomatik fren yapıyorsa fren assisti açık. O açıkken bile easy zorlukta kazanman lazım.10 sn fark yemeni anlayamadım Yarış çizgisi açıksa onu takip edip sadece gaza basarak bu zorluk seviyesi rahatlıkla yenmem gerekiyor. HRT veya Marussia gibi takımlar seçiyorsanda böyle sonuçlar doğuruyor olabilir. Sonra sıralamalarda klavyedi 1 2 3 4 tuşlarını kullanarak "Rich Mix" karışımı kullanman lazım hız için. Setup konusuna fazla girmeyeceğim her pist için ayrı bir şey çünkü. Ve DRS'i hemen hemen her yerde açman lazım.Klavyedeki tuşunu hatırlamıyorum. DRS kullanarak sıralama turların baya bir hızlanacaktır. Ve son olarak KERS var. Bir nevi nitro gibi. Ekranın sağ altında duran kırmızı bir tüp gibi.Elektrik işareti olan. Onuda her tur biraz kullanabiliyorsun. İvmelenmeni arttırıyor.

    Öncelikle teşekkür ederim bilgilendirme için. Fren asisti kapalı mı kalsın açık mı sizce ? Ve cidden açıkken bile bırakın 10 sn yi daha fazla fark yiyorum. Yeterince hızlanamıyorum. Kariyer açtım yeni en son testte 2.00 lık testi 2.01 le bitirince McLaren den şutladılar :D Ben de hem zor olsun çabuk sıkılmayayım dedim hem de direk tepede başlamak saçma olur diye güçsüz bir takım seçeyim dedim, gittin Marussia yı seçtim. Arkadaş DRS bile yok araçta ? Ya da var ben açamadım ? 2. yada 3. turda DRS Enable diyor ama altta DRS açamıyoruz ve KERS yani dediğiniz gibi nitro kısmı kapalı ''X'' var üzerinde. Sonra dedim böyle olmayacak başka takıma geçtim baştan başlayıp DRS var ama hızlanma sorunu devam ediyor? Önümde bir araç varsa aradaki farkı kapatamıyorum ? Virajları bırakın normal dümdüz yolda bile sadece ''Space'' ile gaza basarak devam edince bile adam açıyor farkı ? İman gücüyle mi gidiyor arkadaş bunlar ?

    Oyunu yüklemeden önce dedim kesin kolaydır sıkılırız boşa 5 gb indiriyoruz diye ama şuraya bak :D Ve bir de yarış içinde DRS yi istediğim zaman da kullanamıyor muyum ? Belli bölgeleri mi var ? Her zaman basamıyorum ? Ayrıca Rich Mix nedir ve nasıl kullanılır bilgim yok açıklarsanız sevinirim, tuş ayarlarında o tuşlarda öyle bir seçenek yoktu.

    Öncelikle hızlanmanız için freni kendiniz yapmaya alışın derim.Otomatik frende otomobil gereğinden fazla yavaşladığı için zaten büyük hız kaybı yaşarsınız.Ayrıca pistleri bilmiyorsanız,pistleri öğrenmek için bol bol antrenman yapın.Pisti bilmek ciddi anlamda hız artışı sağlar.Drs konusunda ise sıralama ve antrenmanlarda sınırsız kullanabilirsiniz.Ancak yarış içinde sadece belirli bölgelerde ve önünüzdeki araçla fark 1 saniyenin altındaysa kullanabilirsiniz.Zengin yakıt kullanımı konusunda ise oyunu hiç klavye ile oynamadığımdan yardımcı olamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    2012'de önce oyunlara göre viraj olmak daha zor yani oyun daha zor diyebiliriz.Pistlere gerçek anlamda alışmak için yüzlerce tur atmak gerekiyor. Otomatik fren yapıyorsa fren assisti açık. O açıkken bile easy zorlukta kazanman lazım.10 sn fark yemeni anlayamadım Yarış çizgisi açıksa onu takip edip sadece gaza basarak bu zorluk seviyesi rahatlıkla yenmem gerekiyor. HRT veya Marussia gibi takımlar seçiyorsanda böyle sonuçlar doğuruyor olabilir. Sonra sıralamalarda klavyedi 1 2 3 4 tuşlarını kullanarak "Rich Mix" karışımı kullanman lazım hız için. Setup konusuna fazla girmeyeceğim her pist için ayrı bir şey çünkü. Ve DRS'i hemen hemen her yerde açman lazım.Klavyedeki tuşunu hatırlamıyorum. DRS kullanarak sıralama turların baya bir hızlanacaktır. Ve son olarak KERS var. Bir nevi nitro gibi. Ekranın sağ altında duran kırmızı bir tüp gibi.Elektrik işareti olan. Onuda her tur biraz kullanabiliyorsun. İvmelenmeni arttırıyor.

    Öncelikle teşekkür ederim bilgilendirme için. Fren asisti kapalı mı kalsın açık mı sizce ? Ve cidden açıkken bile bırakın 10 sn yi daha fazla fark yiyorum. Yeterince hızlanamıyorum. Kariyer açtım yeni en son testte 2.00 lık testi 2.01 le bitirince McLaren den şutladılar :D Ben de hem zor olsun çabuk sıkılmayayım dedim hem de direk tepede başlamak saçma olur diye güçsüz bir takım seçeyim dedim, gittin Marussia yı seçtim. Arkadaş DRS bile yok araçta ? Ya da var ben açamadım ? 2. yada 3. turda DRS Enable diyor ama altta DRS açamıyoruz ve KERS yani dediğiniz gibi nitro kısmı kapalı ''X'' var üzerinde. Sonra dedim böyle olmayacak başka takıma geçtim baştan başlayıp DRS var ama hızlanma sorunu devam ediyor? Önümde bir araç varsa aradaki farkı kapatamıyorum ? Virajları bırakın normal dümdüz yolda bile sadece ''Space'' ile gaza basarak devam edince bile adam açıyor farkı ? İman gücüyle mi gidiyor arkadaş bunlar ?

    Oyunu yüklemeden önce dedim kesin kolaydır sıkılırız boşa 5 gb indiriyoruz diye ama şuraya bak :D Ve bir de yarış içinde DRS yi istediğim zaman da kullanamıyor muyum ? Belli bölgeleri mi var ? Her zaman basamıyorum ? Ayrıca Rich Mix nedir ve nasıl kullanılır bilgim yok açıklarsanız sevinirim, tuş ayarlarında o tuşlarda öyle bir seçenek yoktu.

    Öncelikle hızlanmanız için freni kendiniz yapmaya alışın derim.Otomatik frende otomobil gereğinden fazla yavaşladığı için zaten büyük hız kaybı yaşarsınız.Ayrıca pistleri bilmiyorsanız,pistleri öğrenmek için bol bol antrenman yapın.Pisti bilmek ciddi anlamda hız artışı sağlar.Drs konusunda ise sıralama ve antrenmanlarda sınırsız kullanabilirsiniz.Ancak yarış içinde sadece belirli bölgelerde ve önünüzdeki araçla fark 1 saniyenin altındaysa kullanabilirsiniz.Zengin yakıt kullanımı konusunda ise oyunu hiç klavye ile oynamadığımdan yardımcı olamıyorum.

    Teşekkür ediyorum. Bu arada bir şey sormak istiyorum, benim takım mühendisim telsiz den sürekli Pite çağırıyor ? 15 Turluk yarışta (Malezyada) 8 . turda ilk pitstopu yaptım, devam eden yarışta 2 turda bir pite çağırdı son tur da bile çağırdı. Bakıyorum herkes 1 pitstop yapmış ben 3. ye çağırılıyorum, son tur diye girmedim diskalifiye olduk.

    Bunun dışında, yarış içinde Rich mix , standart ve Leav mi tam hatırlamıyorum bunun gibi 3 seçenek vardı. Klavye ile oynuyorum ne gibi etkisi var buna ? Klavye ile oynamıyorsunuz belki ama ne gibi avantajları var bunların. Bunun dışında / Brake ve Tyres da var. Tyres tekerler Brake fren olmalı diğeri de yakıt. Siz genellikle ne seçimler yapıyorsunuz ? Hangi lastiği hangi yarışta , hangi breake seçeneğini vs gibi.

    Ve son olarak, Car Setup konusunda yardım istiyorum. Very High/Very Low - Highest/Lowlest gibi seçenekler mevcut. Piste göre değişmek mi gerekir ? Siz nasıl kullanıyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 1 Mayıs 2013; 0:52:39 >




  • Pite cagirilma durumu
    1- Ya ceza alaiyorsun. Drive through penalty.
    2- Veya on kanat kiriyosundur.
    3- Yagmurlu yarislar haric her yaris prime ve option lastiklerini takmak zorundasin. Surekli pite girip option lastikleri takarsan diskalifiye olursun. Veya ayni sekilde primelari. 1 2 3 4 tuslariyla klavyeden ayarlayabiliyorsun.

    Rich ve lean
    Rich benzin hizli biter ama arac hizlanir.Ondeki araci gecmek istiyorsan ise cok yariyor.
    Lean tam tersi. Guvenlik araci arkadasinda bunu acmalisin. Veya rich mixde cok fazla tur attiysan benzinini korumak icin bunu acmalisin.

    Quick setuplari anlatacak olursam kisaca. Ne kadar saga cekersen arac o kadar hizlanir ama yere basma gucu duser. Mesela Monzada en saga cek. Monacoda en sola cek. Tabi cok daha ince ayarlar var ugrasmak istersen. buradan bakabilirsin
    http://www.racedepartment.com/forum/forums/f1-2012-setups.207/




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    19.1 sürümü için taktik
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    Pite cagirilma durumu
    1- Ya ceza alaiyorsun. Drive through penalty.
    2- Veya on kanat kiriyosundur.
    3- Yagmurlu yarislar haric her yaris prime ve option lastiklerini takmak zorundasin. Surekli pite girip option lastikleri takarsan diskalifiye olursun. Veya ayni sekilde primelari. 1 2 3 4 tuslariyla klavyeden ayarlayabiliyorsun.

    Rich ve lean
    Rich benzin hizli biter ama arac hizlanir.Ondeki araci gecmek istiyorsan ise cok yariyor.
    Lean tam tersi. Guvenlik araci arkadasinda bunu acmalisin. Veya rich mixde cok fazla tur attiysan benzinini korumak icin bunu acmalisin.

    Quick setuplari anlatacak olursam kisaca. Ne kadar saga cekersen arac o kadar hizlanir ama yere basma gucu duser. Mesela Monzada en saga cek. Monacoda en sola cek. Tabi cok daha ince ayarlar var ugrasmak istersen. buradan bakabilirsin
    http://www.racedepartment.com/forum/forums/f1-2012-setups.207/


    Peki dönüş asistini kapatayım mı ? 1-2 denedim asistsiz dönemedim. 1-2 taktik de bununla ilgili verebilirmisiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    Pite cagirilma durumu
    1- Ya ceza alaiyorsun. Drive through penalty.
    2- Veya on kanat kiriyosundur.
    3- Yagmurlu yarislar haric her yaris prime ve option lastiklerini takmak zorundasin. Surekli pite girip option lastikleri takarsan diskalifiye olursun. Veya ayni sekilde primelari. 1 2 3 4 tuslariyla klavyeden ayarlayabiliyorsun.

    Rich ve lean
    Rich benzin hizli biter ama arac hizlanir.Ondeki araci gecmek istiyorsan ise cok yariyor.
    Lean tam tersi. Guvenlik araci arkadasinda bunu acmalisin. Veya rich mixde cok fazla tur attiysan benzinini korumak icin bunu acmalisin.

    Quick setuplari anlatacak olursam kisaca. Ne kadar saga cekersen arac o kadar hizlanir ama yere basma gucu duser. Mesela Monzada en saga cek. Monacoda en sola cek. Tabi cok daha ince ayarlar var ugrasmak istersen. buradan bakabilirsin
    http://www.racedepartment.com/forum/forums/f1-2012-setups.207/


    Peki dönüş asistini kapatayım mı ? 1-2 denedim asistsiz dönemedim. 1-2 taktik de bununla ilgili verebilirmisiniz ?

    hocam aslında doğrusunu söylemek gerekirse bunun taktikle ya da burada yapcağımız yorumlarla hiç bir alakası yok. deneyerek öğrenirsin. quick raceda bol bol antreman yap. fren snin kontrolunde olsun. ilk başlarda viraj girişlerinde yol çizgisi olsun sonra mutlaka kaldır. daha iyi yer eder fren noktaları kafanda. bir de oyunda 1-2-3 tuşlarıyla lastik,motor gücü ve fren dengesini değiştirme sistemi var. mesela 1-1-1 motoru rich karşıma alır ilk başlarda daha fazla yakıt yakar ama top speedinin ve hızlandırmanı arttırır. tabii sen bu durumları ''S'' tusunda arabanın statusunde takip ediceksin. 1-3-1 tuşlaryla da freni ağırlığını ön lastiklere 1-3-3 tuşları ile de arka lastiklere alırsın. ben ilk başlarda ön lastiklere alıyorum freni daha sonra arka lastiğie çekiyorum.Tabii arka lstikte araba fren noktalarında kaymaya daha cok meyilli oluyor.

    velhasılkelam deneme yanılma yöntemi ile öğrenirsin. üstelik 2012 de bu manuel fren işi daha da kolaylaşmış. 2011de daha zordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gran Turismo 7 -- 1 Mayıs 2013; 10:11:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForzaFormula1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    Pite cagirilma durumu
    1- Ya ceza alaiyorsun. Drive through penalty.
    2- Veya on kanat kiriyosundur.
    3- Yagmurlu yarislar haric her yaris prime ve option lastiklerini takmak zorundasin. Surekli pite girip option lastikleri takarsan diskalifiye olursun. Veya ayni sekilde primelari. 1 2 3 4 tuslariyla klavyeden ayarlayabiliyorsun.

    Rich ve lean
    Rich benzin hizli biter ama arac hizlanir.Ondeki araci gecmek istiyorsan ise cok yariyor.
    Lean tam tersi. Guvenlik araci arkadasinda bunu acmalisin. Veya rich mixde cok fazla tur attiysan benzinini korumak icin bunu acmalisin.

    Quick setuplari anlatacak olursam kisaca. Ne kadar saga cekersen arac o kadar hizlanir ama yere basma gucu duser. Mesela Monzada en saga cek. Monacoda en sola cek. Tabi cok daha ince ayarlar var ugrasmak istersen. buradan bakabilirsin
    http://www.racedepartment.com/forum/forums/f1-2012-setups.207/


    Peki dönüş asistini kapatayım mı ? 1-2 denedim asistsiz dönemedim. 1-2 taktik de bununla ilgili verebilirmisiniz ?

    hocam aslında doğrusunu söylemek gerekirse bunun taktikle ya da burada yapcağımız yorumlarla hiç bir alakası yok. deneyerek öğrenirsin. quick raceda bol bol antreman yap. fren snin kontrolunde olsun. ilk başlarda viraj girişlerinde yol çizgisi olsun sonra mutlaka kaldır. daha iyi yer eder fren noktaları kafanda. bir de oyunda 1-2-3 tuşlarıyla lastik,motor gücü ve fren dengesini değiştirme sistemi var. mesela 1-1-1 motoru rich karşıma alır ilk başlarda daha fazla yakıt yakar ama top speedinin ve hızlandırmanı arttırır. tabii sen bu durumları ''S'' tusunda arabanın statusunde takip ediceksin. 1-3-1 tuşlaryla da freni ağırlığını ön lastiklere 1-3-3 tuşları ile de arka lastiklere alırsın. ben ilk başlarda ön lastiklere alıyorum freni daha sonra arka lastiğie çekiyorum.Tabii arka lstikte araba fren noktalarında kaymaya daha cok meyilli oluyor.

    velhasılkelam deneme yanılma yöntemi ile öğrenirsin. üstelik 2012 de bu manuel fren işi daha da kolaylaşmış. 2011de daha zordu.

    Teşekkür ederim. Denemeye başladım dediğiniz gibi ama başta çok zor geldi bir de frene bastığımda yavaşlamak adına araç dönmüyor bu sefer ? Tuş ayarlarını kendimce biraz değiştirdim. Ona göre bir kaç yarış yapayım dediğiniz gibi. Tekrar teşekkürler.




  • cevaplardan bende istifade ediyorum....klavye sanırım bizi engelliyor bazı konularda...şu gaz konusu sanırım handikap...klavyeden ayarlanıyormu tam anlayamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefer33 -- 1 Mayıs 2013; 19:38:38 >
  • @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill

    Şaka mısın blader ? Yarış oyunlarını sevmiyorum doğrudur fikrimde yok. Ama zaman zaman f1 izlerim, severim. Oyununu da oynamak istiyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla. Burası bir forum! Tabi ki bilmediğimiz şeyleri soracağız fikir edineceğiz, al dk1 arkadaş ta istifade ediyormuş ne kadar güzel. Hem araştırıp baktım ciddi anlam da öğrenmeye çalışan sıkıntı yaşayan bir kitle var oyunla ilgili. Normal gaza bas finishte bitir gibi bir NFS değil ki bu.

    Bir daha yorum falan atmazsan sevinirim. Nerede bir dengesiz var bizi buluyor son günler de anlamıyorum ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill

    Şaka mısın blader ? Yarış oyunlarını sevmiyorum doğrudur fikrimde yok. Ama zaman zaman f1 izlerim, severim. Oyununu da oynamak istiyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla. Burası bir forum! Tabi ki bilmediğimiz şeyleri soracağız fikir edineceğiz, al dk1 arkadaş ta istifade ediyormuş ne kadar güzel. Hem araştırıp baktım ciddi anlam da öğrenmeye çalışan sıkıntı yaşayan bir kitle var oyunla ilgili. Normal gaza bas finishte bitir gibi bir NFS değil ki bu.

    Bir daha yorum falan atmazsan sevinirim. Nerede bir dengesiz var bizi buluyor son günler de anlamıyorum ki.

    Sana aslında çok daha farklı bir cevap hazırlamıştım ama vazgeçtim onu göndermekten, sadece içinden seçtiğim bu yazıları göndereceğim, kimin şaka kimin gerçek olduğunu anlarsın umarım;

    DRS'yi yarışta ilk 2 turdan sonra ve pist kuruyken, DRS ölçüm noktasında önündeki pilotla arandaki fark 1 saniyeden azsa açabilirsin. F1 2012'de sıralama ve antrenmanlarda pist kuruyken açıp açmamakta tamamen serbestsin ama ekleyeyim kural 2013'de değişti.

    KERS dediğin şey de fren enerjisi geri kazanımı. Frene bastığın zaman oluşan ısı, elektrik enerjisi olarak bataryalarda depolanıyor ve her tur sınırlı sürede bu bataryadaki güçle bir elektrik motoruna güç vererek aracı hızlandırabiliyorsun. Nitro dediğin şey ise yakıtın yanıcılığını arttıran ve motorun devrini kısa sürede aşırı arttırarak aracı hızlandıran, tuşa basıldığı zaman yakıta karıştırılan bir çeşit kimyasal madde. İkisinin birbiriyle uzaktan yakından alakası yok.

    Easy'de birinci olmak için bunların hiçbirini bilmene gerek yok, yarışın başından sonuna kadar gaza basılı tutup (zaten easy'de senin yerine fren yapıyor, gerçi sen bunu hızını 60-70'e kadar çekip vitesi 1'e alıyor şeklinde algılamışsın) sadece virajları dönsen yine rahatça kazanırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill

    Şaka mısın blader ? Yarış oyunlarını sevmiyorum doğrudur fikrimde yok. Ama zaman zaman f1 izlerim, severim. Oyununu da oynamak istiyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla. Burası bir forum! Tabi ki bilmediğimiz şeyleri soracağız fikir edineceğiz, al dk1 arkadaş ta istifade ediyormuş ne kadar güzel. Hem araştırıp baktım ciddi anlam da öğrenmeye çalışan sıkıntı yaşayan bir kitle var oyunla ilgili. Normal gaza bas finishte bitir gibi bir NFS değil ki bu.

    Bir daha yorum falan atmazsan sevinirim. Nerede bir dengesiz var bizi buluyor son günler de anlamıyorum ki.

    Sana aslında çok daha farklı bir cevap hazırlamıştım ama vazgeçtim onu göndermekten, sadece içinden seçtiğim bu yazıları göndereceğim, kimin şaka kimin gerçek olduğunu anlarsın umarım;

    DRS'yi yarışta ilk 2 turdan sonra ve pist kuruyken, DRS ölçüm noktasında önündeki pilotla arandaki fark 1 saniyeden azsa açabilirsin. F1 2012'de sıralama ve antrenmanlarda pist kuruyken açıp açmamakta tamamen serbestsin ama ekleyeyim kural 2013'de değişti.

    KERS dediğin şey de fren enerjisi geri kazanımı. Frene bastığın zaman oluşan ısı, elektrik enerjisi olarak bataryalarda depolanıyor ve her tur sınırlı sürede bu bataryadaki güçle bir elektrik motoruna güç vererek aracı hızlandırabiliyorsun. Nitro dediğin şey ise yakıtın yanıcılığını arttıran ve motorun devrini kısa sürede aşırı arttırarak aracı hızlandıran, tuşa basıldığı zaman yakıta karıştırılan bir çeşit kimyasal madde. İkisinin birbiriyle uzaktan yakından alakası yok.

    Easy'de birinci olmak için bunların hiçbirini bilmene gerek yok, yarışın başından sonuna kadar gaza basılı tutup (zaten easy'de senin yerine fren yapıyor, gerçi sen bunu hızını 60-70'e kadar çekip vitesi 1'e alıyor şeklinde algılamışsın) sadece virajları dönsen yine rahatça kazanırsın.

    Şunu başta yazsan daha iyi olmaz mıydı ? Adam gibi bilgi vermek bu kadar mı zor ? Durduk yere baltalamışsın konuyu. Easy de benim yerime fren yaptığının farkındayım, farklı bir türde algılamadım, senin algıda sıkıntı var burası açık. Ayrıca belli biliyorsun f1 ile ilgili bir kaç bir şey araçlar la ilgili bir şeyler bildiğin ortada ama bilmeyen, oynamasın mı yani ? Bu kimseyi ilgilendirmez. Kimse de sana soracak değil ne yapıp ne yapmayacağını. Yazdıklarına (1-2 bir şey anlattığın kısma) istemsizce teşekkür edip geçiyorum daha yorum atmana gerek yok bay bilir kişi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill

    Şaka mısın blader ? Yarış oyunlarını sevmiyorum doğrudur fikrimde yok. Ama zaman zaman f1 izlerim, severim. Oyununu da oynamak istiyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla. Burası bir forum! Tabi ki bilmediğimiz şeyleri soracağız fikir edineceğiz, al dk1 arkadaş ta istifade ediyormuş ne kadar güzel. Hem araştırıp baktım ciddi anlam da öğrenmeye çalışan sıkıntı yaşayan bir kitle var oyunla ilgili. Normal gaza bas finishte bitir gibi bir NFS değil ki bu.

    Bir daha yorum falan atmazsan sevinirim. Nerede bir dengesiz var bizi buluyor son günler de anlamıyorum ki.

    Sana aslında çok daha farklı bir cevap hazırlamıştım ama vazgeçtim onu göndermekten, sadece içinden seçtiğim bu yazıları göndereceğim, kimin şaka kimin gerçek olduğunu anlarsın umarım;

    DRS'yi yarışta ilk 2 turdan sonra ve pist kuruyken, DRS ölçüm noktasında önündeki pilotla arandaki fark 1 saniyeden azsa açabilirsin. F1 2012'de sıralama ve antrenmanlarda pist kuruyken açıp açmamakta tamamen serbestsin ama ekleyeyim kural 2013'de değişti.

    KERS dediğin şey de fren enerjisi geri kazanımı. Frene bastığın zaman oluşan ısı, elektrik enerjisi olarak bataryalarda depolanıyor ve her tur sınırlı sürede bu bataryadaki güçle bir elektrik motoruna güç vererek aracı hızlandırabiliyorsun. Nitro dediğin şey ise yakıtın yanıcılığını arttıran ve motorun devrini kısa sürede aşırı arttırarak aracı hızlandıran, tuşa basıldığı zaman yakıta karıştırılan bir çeşit kimyasal madde. İkisinin birbiriyle uzaktan yakından alakası yok.

    Easy'de birinci olmak için bunların hiçbirini bilmene gerek yok, yarışın başından sonuna kadar gaza basılı tutup (zaten easy'de senin yerine fren yapıyor, gerçi sen bunu hızını 60-70'e kadar çekip vitesi 1'e alıyor şeklinde algılamışsın) sadece virajları dönsen yine rahatça kazanırsın.

    Şunu başta yazsan daha iyi olmaz mıydı ? Adam gibi bilgi vermek bu kadar mı zor ? Durduk yere baltalamışsın konuyu. Easy de benim yerime fren yaptığının farkındayım, farklı bir türde algılamadım, senin algıda sıkıntı var burası açık. Ayrıca belli biliyorsun f1 ile ilgili bir kaç bir şey araçlar la ilgili bir şeyler bildiğin ortada ama bilmeyen, oynamasın mı yani ? Bu kimseyi ilgilendirmez. Kimse de sana soracak değil ne yapıp ne yapmayacağını. Yazdıklarına (1-2 bir şey anlattığın kısma) istemsizce teşekkür edip geçiyorum daha yorum atmana gerek yok bay bilir kişi.

    Sen istediğin kadar hakaret et ben etmeyeceğim, madem illa yazma diyorsun tekrar söyleyip gidiyorum easy'de yarışı kazanamıyorsan bu işi beceremezsin 5 yaşındaki çocuk bile kazanıyor çünkü. F1'le araçlarla ilgili birkaç birşey biliyorsun deyip kendince beni küçümserken 2002'den beri hiçbir canlı yarışını kaçırmadığım, sporun geçmişine dair senin yaşının birkaç katı kadar mecmua, dergi vs okuduğum, hayatımın özeti olan spor hakkında konuştuğumuzun farkında değilsin Hadi eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Team McLaren -- 2 Mayıs 2013; 7:11:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    @Ripskill Yazılanlardan anladığım kadarıyla Formula 1, otomobil kullanmak hele de yarış aracı kullanmak hakkında zerre fikrin yok. Boşuna uğraşma derim, burada da insanları boş yere meşgul etmezsen iyi olur hem sen hem forum adına. Ha illa ki çok meraklıysan bu işe, önce Formula 1 izleyerek başlamalısın.

    @ForzaFormula1 Hocam boşuna uğraşıyorsunuz, arkadaşın fren dengesine, karışım ayarına vs gelene kadar daha çok yolu var önünde.

    @ForzaFormula1 @Ripskill

    Şaka mısın blader ? Yarış oyunlarını sevmiyorum doğrudur fikrimde yok. Ama zaman zaman f1 izlerim, severim. Oyununu da oynamak istiyorum, öğrenmeye çalışıyorum. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla. Burası bir forum! Tabi ki bilmediğimiz şeyleri soracağız fikir edineceğiz, al dk1 arkadaş ta istifade ediyormuş ne kadar güzel. Hem araştırıp baktım ciddi anlam da öğrenmeye çalışan sıkıntı yaşayan bir kitle var oyunla ilgili. Normal gaza bas finishte bitir gibi bir NFS değil ki bu.

    Bir daha yorum falan atmazsan sevinirim. Nerede bir dengesiz var bizi buluyor son günler de anlamıyorum ki.

    Sana aslında çok daha farklı bir cevap hazırlamıştım ama vazgeçtim onu göndermekten, sadece içinden seçtiğim bu yazıları göndereceğim, kimin şaka kimin gerçek olduğunu anlarsın umarım;

    DRS'yi yarışta ilk 2 turdan sonra ve pist kuruyken, DRS ölçüm noktasında önündeki pilotla arandaki fark 1 saniyeden azsa açabilirsin. F1 2012'de sıralama ve antrenmanlarda pist kuruyken açıp açmamakta tamamen serbestsin ama ekleyeyim kural 2013'de değişti.

    KERS dediğin şey de fren enerjisi geri kazanımı. Frene bastığın zaman oluşan ısı, elektrik enerjisi olarak bataryalarda depolanıyor ve her tur sınırlı sürede bu bataryadaki güçle bir elektrik motoruna güç vererek aracı hızlandırabiliyorsun. Nitro dediğin şey ise yakıtın yanıcılığını arttıran ve motorun devrini kısa sürede aşırı arttırarak aracı hızlandıran, tuşa basıldığı zaman yakıta karıştırılan bir çeşit kimyasal madde. İkisinin birbiriyle uzaktan yakından alakası yok.

    Easy'de birinci olmak için bunların hiçbirini bilmene gerek yok, yarışın başından sonuna kadar gaza basılı tutup (zaten easy'de senin yerine fren yapıyor, gerçi sen bunu hızını 60-70'e kadar çekip vitesi 1'e alıyor şeklinde algılamışsın) sadece virajları dönsen yine rahatça kazanırsın.

    Şunu başta yazsan daha iyi olmaz mıydı ? Adam gibi bilgi vermek bu kadar mı zor ? Durduk yere baltalamışsın konuyu. Easy de benim yerime fren yaptığının farkındayım, farklı bir türde algılamadım, senin algıda sıkıntı var burası açık. Ayrıca belli biliyorsun f1 ile ilgili bir kaç bir şey araçlar la ilgili bir şeyler bildiğin ortada ama bilmeyen, oynamasın mı yani ? Bu kimseyi ilgilendirmez. Kimse de sana soracak değil ne yapıp ne yapmayacağını. Yazdıklarına (1-2 bir şey anlattığın kısma) istemsizce teşekkür edip geçiyorum daha yorum atmana gerek yok bay bilir kişi.

    Sen istediğin kadar hakaret et ben etmeyeceğim, madem illa yazma diyorsun tekrar söyleyip gidiyorum easy'de yarışı kazanamıyorsan bu işi beceremezsin 5 yaşındaki çocuk bile kazanıyor çünkü. F1'le araçlarla ilgili birkaç birşey biliyorsun deyip kendince beni küçümserken 2002'den beri hiçbir canlı yarışını kaçırmadığım, sporun geçmişine dair senin yaşının birkaç katı kadar mecmua, dergi vs okuduğum, hayatımın özeti olan spor hakkında konuştuğumuzun farkında değilsin Hadi eyvallah.

    Neyse olay konunun kapanmasına kadar gidecek ama umurumda değil kapansın. Bunlar sana göre hakaret ise sen hakaret görmemişsin hayatında. Bir de ben etmeyeceğim diyorsun, Allah razı olsun ya etmeyecekmiş. Konuya direk dalan sensin, yok beceremezsin yok insanları meşgul etme bilmeme ne diye giren sensin, sonra da ben hakaret etmiş oluyorum sana. Uçma, beyninle bu kadar iletişimi de kesme. Burası bir forum değil mi ? Yarış oyunları bölümü değil mi ? Formula 1 yarış oyunu değil mi ? İnsanlar buraya gelip oyunla ilgili düşüncelerini yazamayacak mı ? Kimisi, gelip bu ve bunun gibi farklı konular da yardım istemeyecek mi ? Yardım istemeden önce illa ki bilmek mi gerekiyor ? Ayrıca oyun easy de iken doğru çok rahat 1. olunuyor. Oyunum Easy sanıyordum kaydedip çıktığımda yine aynı zorlukta kalıyormuş, silip yükleyince düzeldi, ama böyle de hiç zevki çıkmıyor daha zor oynamak lazım. Bunun içinde bunları sorup öğrenmek lazım anlamadığım bu seni neden rahatsız ediyor ? Bakma kardeşim, beğenmiyorsan yorum falan atmazsın, konuya girdin baktın adam f1 ile ilgili çok iyi bilgi sahibi değil sanane yani ? Ayrıca gördüğün gibi yukarıda yardımcı olanlara teşekkür etmişim ilgilendikleri için, hayır yani gelip direk bildiğini mi göstermeye çalışıyorsun ego tatmini mi bu ?

    Ayrıca yukarıda f1 ile ilgili bir kaç bir şey biliyorsun derken ciddi anlamda söylemiştim. Ama senin anlamada algılama da ciddi anlam da problem var bu belli. Güya küçümsüyor muşum seni, adam gibi sen biliyorsun belli oluyor ama bilmeyen oynamasın mı dedim ? Kimse sana soracak değil bunu yapıp yapmayacağını tekrar söylüyorum seni ALAKADAR etmez. Ayrıca sana sporcusun yada değilsin, yada yapıyorsun yok yapmıyorsun bilmiyorsun falan dedim mi hiç ? Kendi kendine senaryo mu yazıyorsun kafanda ? İstediğin kadar sporla iç içe ol beni ilgilendirmez. Konu oraya gelecekse bende profesyonel olarak sporcuydum, hala daha yapıyorum bunun bununla ne ilgisi var ? Bir de eyvaallah deyip çıkmış ya Neyse zaten konuyu iyice baltaladın, içi dışına çıktı konunun istediğin yorumu yap kapanır zaten.




  • bir de sizin burada en büyük eksiniz pistleri bilmemeniz. pistleri bilmek bir sonraki virajın açısını fren noktasını genişliği darlığını bilmek çok büyük bir artı.

    ben şuan size F1 2013 resmi takviminde olan 19 pistin şeklini gözüm kapalı çizerim. haliyle oyuna başladğımım zaman pisti tanıma gibi bir derdim olmuyor.

    @VOLTA haklı öncelikle yrışları takip etmelisiniz. F1 oyunları malesef f1 bilmeyenler için alınacak oynanacak bir oyun değil.Bir çok arkadaşım sırf ben güzel oynuyorum diye oyunu kolay zannedip ya satın aldı ya da torrentten indirdi. Sonuç HÜSRAN

    3 arkadaşım onlıne oyunayabilmek için orjinal aldılar.dedim önce bi kürekli versiyonunu deneyin eğer becerebilirseniz satın alın.Ama yok dinlemediler. ve F1 le hiç ilgileri yoklar. aynı sizin dediğiniz gibi arasıra denk gelince izliyorum diyolar ama yalan. ben 2014 de turbo motorlar gelicek aracın devirleri 15000 devire düşücek geçen seneye göre 3 saniye yavaşlıycak diye üzlürken arkadaşlarım ''oooooo turbo gelirse uçar oğlum o arabalar'' diyolardı yani. bu kadar ilgisizlerdi.undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gran Turismo 7 -- 2 Mayıs 2013; 10:34:23 >




  • Pistleri öğrenebilirim burada sıkıntı yok. Zaten yarış öncesi fazlasıyla tur atıyorum pistleri öğrenmek adına. Oyuna alışmaya çalışıyorum ve cidden hoşuma gitti. Şunu tekrar söyleyeyim, illa ki bilen oynayacak diye bir şey yok. Ben dediğim gibi zaman zaman f1 yarışlarını izlerim. Zaman zaman dediğim bazen izlemek için dışarılara falan çıkmadığım oluyor. Ama sizin kadar takipte etmiyorum bu da bir gerçek yani haliyle her anlamda sizin kadar bilmemem normal. Ve tekrar edeyim oynamak için illa ki f1 takip etmek gerekmiyor deli gibi. Oynadıkça öğrenirsin sorun yok. Ve zaten pistleri öğrenmeye başladım, zamanla sökerim oyunu problem değil.

    Volta haklı olabilir tek şu konuda. İyi oynamak için izlemek bilmek gerekebilir tamam anlarım orasını ama dönsün bir konuya ilk attığı mesajı ilk girişini bir okusun bakalım ne kadar haklı şeyler yazmış.

    Yarışlarla ilgili alakam falan yok değil. Oynamayı sevmiyorum ama f1 izlerim dedim adam alakan yok , insanları meşgul etme yazmış. Allah aşkına yukarıda bana mesaj attınız diye 1-2 şey açıkladınız diye meşgul mü oldunuz ? Rahatsız mı oldunuz ? Tek kelimeyle saçmalamış o kadar bunun başka açıklaması yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 2 Mayıs 2013; 10:59:13 >




  • Yok dostum bence yol yakınken bırak sen bu işi. Oynama oyun falan. Hele ki Formula 1 oyunları sakın ha yükleme o bilgisayara sakın. Tek bir yarışını bile kaçırmadığın zaman yüklersin. Pisti freni gazı karışım dengesini vs öğrenmeden iyice kavramadan oynamak senin ne haddine. Baksana arkadaş yukarıda yazmış boşuna uğraşma diye, laf bana olduğu kadar sana da. Sanki sadece %100 takip eden, her yarışını izleyen bilen oynayacak
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.