Şimdi Ara

Ford Fusion'un kalitesine 10 üzerinden kaç verirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
12.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Şu aralar otomobil araştırıyorum. Ford Fusion hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Ben bu aracı beğeniyorum, sizler genel olarak bu haraç hakkında neler düşünüyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Energetic -- 27 Ekim 2008; 9:52:47 >



  • iç plastiği çok kalitesiz, tipi çok sıradan ve kasa eski, motorları idare eder...KISACA ben 10/4 veriyorum....Şahsen alma derim, nacizane...
  • Sevgili Energetic,

    Daha önceki aracım 1.6 Fusion idi. Aşağıda bu araç ile ilgili görüşlerimi yazıyorum. Umarım karar vermenizde yardımcı olur. Diğer Fusion sahibi arkadaşlar da sanırım görüşlerini bildirirler.

    Eksileri

    Motor sesi yüksek devirlerde içeride hissediliyor.

    Malzeme kalitesi vasat.

    İç mekanı geniş.

    Sürücü koltuk desteği yeterli değil, bu nedenle de virajlarda şoförü savurabiliyor.

    Kokpitin görüntüsü ve tasarımı, özellikle gösterge paneli bana estetik gelmiyordu.

    Yakıt deposu kapağı dışarıdan, anahtarla açılıyor.

    Debriyaj pedalının solunda, sol ayağı dinlendirmek için yeterli alan yok. Sürücünün sol ayağı, özellikle uzun yolda yoruluyor.

    Yakıt tüketimi bana göre fazla.

    İkinci eli Ford Focus, Fiesta, VW, Toyota, Honda kadar iyi değil.

    Süspansiyonu sert. Engebeli ve kasisli yollarda oldukça rahatsız ediyor.

    Artıları

    Dış tasarımı şık.

    Sınıfındaki benzer araçlardan biraz daha yüksek olması nedeniyle sürücüye acayip keyif veriyor. Sanki bir an jeep kullanıyormuş gibi hissediyor insan.

    Müzik sistemi ve CD çalar kaliteli.

    Eşya koyma gözleri yeterli, torpido geniş.

    Bagaj oldukça yeterli.

    Arka koltuklarda diz mesafesi yeterli.

    Beş kişi araç içinde sıkışık oturmuyor.

    Çok harika bir motoru var. Güçlü ve sağlam.

    Frenler oldukça güçlü.

    Kliması gayet iyi soğutuyor.


    10 üzerinden 6.5.

    Sağlıcakla kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caş -- 27 Ekim 2008; 20:58:05 >




  • bende koltuktan sanmıştım virajlarda savrulmayı. fakat kendi aracımın koltukları fusiondan daha fazla destek vermemesine rağmen en sert virajlarda dahi yerimizden kıpırdamıyoruz. bence bu fusionun yol tutmayışıyla alakalı.

    genel görüşler açıklanmış. fusionu aileler alır ama bir de şu taraftan bakmalısın. FOCUS tdci ye parayı denkleştiremeyen aileler çoğunlukla fusion tdci alır. ne kadar ekmek o kadar köfte..

    puanlama oalrak tekrar araç güzel açıklanmış diğer mesajlarda katılıyorum. 10 üzerinden 5 veririrm fusiona



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 27 Ekim 2008; 21:04:52 >
  • Yorumlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Nette araştırdıklarımla kullanıcı yorumu ve bilenlerin yorumu birbirine çok yakın.

    Bir de şu açıdan değerlendirirsek. Benim istediklerim;

    -Az yaksın özellikle sıkışık trafikte
    -Konforu muadillerine göre iyi olsun
    -Bakım masrafları makul olsun
    -Kullanım kolaylığı ve görüş açısı iyi olsun.

    Bunları Fusion sağlayabiliyor mu? Eğer vazgeç bu araba sana yaramaz diyorsanız araştırmaya devam edeceğim :)


    Not: Sevgili @caş, verdiğin bilgiler için ayrıca teşekür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    bende koltuktan sanmıştım virajlarda savrulmayı. fakat kendi aracımın koltukları fusiondan daha fazla destek vermemesine rağmen en sert virajlarda dahi yerimizden kıpırdamıyoruz. bence bu fusionun yol tutmayışıyla alakalı.

    genel görüşler açıklanmış. fusionu aileler alır ama bir de şu taraftan bakmalısın. FOCUS tdci ye parayı denkleştiremeyen aileler çoğunlukla fusion tdci alır. ne kadar ekmek o kadar köfte..

    puanlama oalrak tekrar araç güzel açıklanmış diğer mesajlarda katılıyorum. 10 üzerinden 5 veririrm fusiona


    Sevgili oneMoreaCupofCoffee,

    Görüşlerinize bir ilave yapmak istiyorum;
    Pek çok SUV gibi, mini-MPV sınıfında olan Fusion da yerden yüksek. Bu nedenle hızlı girilen virajlarda aracınızı çok iyi tanımıyorsanız savrulursunuz. Koltukların yan dayama desteğinin yeterli olmaması da sürücünün savrulmasını daha da fazla etkiliyor.

    İyi akşamlar.




  • 5 yıl kullandığım araç ve kendime ait ilk araç. Kimine göre küçük kimine göre büyük bir araç(aynı reklamdaki gibi).
    B sınıfı olarak geçmesine rağmen C sınıfı hb araçlarla aşağı yukarı aynı büyüklükte bir araç.
    5 yıl boyunca hiçbir ciddi sorun vermedi.
    Bence en büyük sorunu debriyaj yanında ayağınızı koyacak yeri olmaması. Birde cd player'da antishock özelliği yok yani tümseklerde ses gidip geliyor.
    Ben virajlarda savrulma sorunu olmadığını düşünüyorum. Aracın yol tutuşu gerçekten sınıfına göre çok iyiydi. Makyajlı kasalarda kokpit daha hareketli ve güzel hale gelmiş. Üstelik sony cd player koymuşlar ki bu da cd-playerda ki sorunu gidermiştir.
    1100 kg olan 1.6 benzinli versiyondu bendeki araç ve tüketimi kesinlikle abartılı değildi. Şehiriçi 7-8 şehirlerarası 5-6 lt civarı yakıyordu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sol ayak dinlendirme olayını araştırdım, makyajlı kasada çözmüşler bu sorunu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    Yorumlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Nette araştırdıklarımla kullanıcı yorumu ve bilenlerin yorumu birbirine çok yakın.

    Bir de şu açıdan değerlendirirsek. Benim istediklerim;

    -Az yaksın özellikle sıkışık trafikte
    -Konforu muadillerine göre iyi olsun
    -Bakım masrafları makul olsun
    -Kullanım kolaylığı ve görüş açısı iyi olsun.

    Bunları Fusion sağlayabiliyor mu? Eğer vazgeç bu araba sana yaramaz diyorsanız araştırmaya devam edeceğim :)


    Not: Sevgili @caş, verdiğin bilgiler için ayrıca teşekür ederim.



    Sevgili Energetic,

    oneMoreaCupofCoffee arkadaşımız güzel bir şey söylemiş. “Ne kadar ekmek o kadar köfte” Sorularınıza kısaca şöyle yanıt vermeye çalışayım;

    - Sadece 1.6 motor Fusion'un değil, aynı motor gücüne sahip diğer araçların da yoğun trafikta az yakmasını beklemek mümkün değil. Bu isteğe dizel ya da 1.3 motor araçların cevap verebileceğini düşünüyorum.

    - Konfor olarak oldukça iyi. Otomobilin bazı özellikleri:

    5 kişilik bir aile için geniş bagaj hacmi (337 litre), ön ve arka hava yastıkları, yol bilgisayarı, klima, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrik kumandalı ön camlar, far yükseklik ayarı, immobilizer, sis farları, anahtardan kumanda edilebilen uzaktan kumandalı merkezi kilit sistemi, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, ön kol dayama, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, direksiyondan kontrollü radyo-CD çalar, deri kaplı direksiyon simidi, ABS+EBD, alüminyum vites topuzu ve 15 inçlik alaşım jantlar.

    - Bakım masrafları makul. Ben servisinden şikayetçi değildim. Ancak Toyota'nın hizmeti, Ford'un verdiği hizmetten bana göre çok daha iyi.

    -Kullanımı kolay, şöförü yormuyor. Sürerken acayip keyif alıyordum. Görüş açısı da çok iyi. Yerden yüksek olması nedeniye yola hakimsiniz. Dikiz aynaları yeterli büyüklükte. Şöförü yanıltmıyor.

    Bu arada belirteyim: Geçen Haziran ayında 9.000 km civarında iken sahibinden.com kanalıyla 21.400 YTL'ye satmıştım. Bu fiyata bu özelliklere sahip, bu sekmentte satın alınabilecek en cazip araçlardan birisi Ford Fusion. Sonuçtta bir Ford alıyorsunuz.

    Sağlıcakla kalın.




  • Verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkürler. O halde dizel düşünmeliyim. Aracınız makyajlı kasa mıydı? makyajsızlarda yol bilg. yok diye biliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    5 yıl kullandığım araç ve kendime ait ilk araç. Kimine göre küçük kimine göre büyük bir araç(aynı reklamdaki gibi).
    B sınıfı olarak geçmesine rağmen C sınıfı hb araçlarla aşağı yukarı aynı büyüklükte bir araç.
    5 yıl boyunca hiçbir ciddi sorun vermedi.
    Bence en büyük sorunu debriyaj yanında ayağınızı koyacak yeri olmaması. Birde cd player'da antishock özelliği yok yani tümseklerde ses gidip geliyor.
    Ben virajlarda savrulma sorunu olmadığını düşünüyorum. Aracın yol tutuşu gerçekten sınıfına göre çok iyiydi. Makyajlı kasalarda kokpit daha hareketli ve güzel hale gelmiş. Üstelik sony cd player koymuşlar ki bu da cd-playerda ki sorunu gidermiştir.
    1100 kg olan 1.6 benzinli versiyondu bendeki araç ve tüketimi kesinlikle abartılı değildi. Şehiriçi 7-8 şehirlerarası 5-6 lt civarı yakıyordu.



    Vallahi sevgili coolfire siz iyi yakıyormuşsunuz. Ben şehir içinde (yoğun trafikte) 8.5 lt/100 km civarı yakıyordum. Bu arada Fusion'un makyajlı kasası ne zaman çıktı? Bu sıralar Fusion ile ilgili haberleri çok fazla takip etmiyorum.

    Sağlıcakla kalın




  • 3 o da sadece motoruna..

    1 sene sadece ben kullandim, su an sirket arabasi olarak kullaniliyor.

    (-)

    koltuklar cok desteksiz. sandalyede oturuyormus hissi veriyor.

    suspansiyonlar cok sert.(bagajin dizayni ve on koltugun dizayni agirlik tasimaya uygun, arac birazda bu amacla uretilmis)

    klima ve kalorifer cok yetersiz.

    yuksek olmasi cogu zaman dezavantaj, arac hem yol tutmuyor hemde cok savruluyor.

    yalitim cok kotu, benim kullandigim dizeldi faat 307nin yalitimi ile kiyaslayinca gercekten yalitim yok hissi veriyor.

    farlar yetersiz, gece kullanirsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz.

    uzun yolda fitik olma riskiniz var binebileceginiz en konforsuz araba

    kokpit tasarimi cok dandik, camin ergonomisi yok. donuslerde koseleri goremiyorsunuz camin sinirlari kor nokta yaratiyor.

    fiyati o araca gore cok.

    teknoloji falan hak geitire. abs, cd calar ve klima full oluyor

    (+)

    motoru iyi kacar az yakar. 38 lt ile klimali 810 km yapmistim (iskenderun-bolu)

    bagajin yuk tasimaya musait olusu (250 kg lik kompresoru tornaciya tasimistik, suspansiyonlar kirilmadi)

    mekanik olarak saglam oldugunu hissettirmesi.


    dedigim gibi biz artik sirkette kullaniyoruz, kim kullanirsa kullansin bana misin demiyor isimizi fazlasiyla goruyor. sizin hosunuza gidecegini sanmiyorum yinede test surusu yapin ne demek isteyecegimi anlarsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    Verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkürler. O halde dizel düşünmeliyim. Aracınız makyajlı kasa mıydı? makyajsızlarda yol bilg. yok diye biliyorum.


    Benim aracım aldığımda makyajlıydı. (2006 model) Ancak şu sıralar Fusion'ı takip edemiyorum. Son zamanlarda başka makyaj geçirdi mi bilmiyorum açıkçası.

    Dizel Fusion'ların gürültülü çalıştığını duymuştum. Karar vermeden önce hem dizel hem de benzilisi ile test sürüşü yapmanızı öneriririm. Ancak bazı arkadaşlara dizel motorunun sesi ayrı bir keyif veriyor imiş. Benim hiç dizel aracım olmadı, iki kere de sürme şansım oldu.

    Sağlıcakla kalın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: caş

    Vallahi sevgili coolfire siz iyi yakıyormuşsunuz. Ben şehir içinde (yoğun trafikte) 8.5 lt/100 km civarı yakıyordum. Bu arada Fusion'un makyajlı kasası ne zaman çıktı? Bu sıralar Fusion ile ilgili haberleri çok fazla takip etmiyorum.

    Sağlıcakla kalın



    Bulunduğum şehirde trafik yoğun değil. Büyük ihtimal etkisi vardır. Makyajlı kasa 2006'da çıktı sanırım.

    Bu arada sıfırlarının fiyatları epey düşmüş, benzinli 25.5 dizel 26.5. Biraz pazarlıkla epey iyi fiyatlara alınabilir.
  • sahibinden.com'da 1.4 tdci ye 28500 yazmışlar. Sıfırından pahalı 2. el
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    sahibinden.com'da 1.4 tdci ye 28500 yazmışlar. Sıfırından pahalı 2. el


    Kesinlikle katılıyorum. Zaten Fusion'ların 2. eli yok. Satıcı piyasasını bilmiyor büyük bir ihtimalle.
  • Önceden beğeniyordum, ancak artık daha iyileri var.

    10/4,5
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Önceden beğeniyordum, ancak artık daha iyileri var.

    10/4,5

    Daha iyileri var derken hocam mesela?
  • ben nissan note seçerdim
    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Önceden beğeniyordum, ancak artık daha iyileri var.

    10/4,5

    Daha iyileri var derken hocam mesela?


  • 5/10
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.