|
92 bin km.de sattım. Aküyü şarj etmekten sorumlu ilk nesil hatalı sensör yüzünden start-stop'un düzgün çalışmaması/akünün şarj tutmamasından direksiyondan ve sunroofdan gelen seslere, bazen geri manevrada hiç bi sebep yokken kendi kendine el freni çekmesinden gündüz farlarının bozulmasına kadar farklı sorunlar yaşadım. Kimisini servis deneme yanılma yöntemiyle kimisini de benim araştırarak bulduğum servis bültenlerini kendilerine göstermemle çözdüler. Normal garanti bitmeden ek uzaltılmış garanti yaptırmıştım. Bu yüzden çoğunu ücretsiz bazılarını da çok cüzi paralara halletmiştim. Yaşadığım şehirde bir tane yetkili servis var (Otokoç) hiç mağdur etmediler. Uzun sürecek işlemlerde hep o zamanki son kasa Kuga ikame araç verdiler. Hatta bir seferinde parçaların gelmesi uzun sürdüğünden bir aydan fazla Kuga kullandım. Benimki ilk çıkanlardan olduğu için bu sorunlar yaşanmış olabilir. Makyajlı kasada bu sorunlar olmayabilir. Duruşuyla, yol tutuşuyla, yakıt ve performansıyla memnundum. Artık elektrikliye geçtiğim için muhtemelen kullandığım son içten yanmalı araç olarak her zaman güzel hatırlayacağım. |
|
_____________________________
Aras ve Mng kargo ile çalışan yerlerden alışveriş yapmıyorum.
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler

önceki
Hızlı






