Şimdi Ara

Ford FOCUS 1.8TDCI sizce nasıl bir araç??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
0
Favori
51.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiSoSiKiaN

    focus 2003 ten sonra dizel üretilmemeye başladı bildiğim kadarı ile

    yanılıyoda olabilirim ama biz 2004 focusu aldığımız zaman yoktu diye hatırlıyorum

    Alıntıları Göster
    abi şimdi bu arabanın motor sesi nedir bileniniz varmı kırkır kır bi ses varmı Minibüs gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    abi şimdi bu arabanın motor sesi nedir bileniniz varmı kırkır kır bi ses varmı Minibüs gibi.

    Alıntıları Göster
    Turbo dizel araba çok yakar diye birsey yok.

    Turbo actırır devirli kullanırsan yakar ama gene bir benzinliyi devirli kullandıgındaki kadar yakmaz.

    Tabii bu arada devirli kullandigin araba FOCUS 115 likse birçok benzinliyide tokatlarsın...

    Düzde 190 km yi cok rahat yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asts

    Turbo dizel araba çok yakar diye birsey yok.

    Turbo actırır devirli kullanırsan yakar ama gene bir benzinliyi devirli kullandıgındaki kadar yakmaz.

    Tabii bu arada devirli kullandigin araba FOCUS 115 likse birçok benzinliyide tokatlarsın...

    Düzde 190 km yi cok rahat yapıyor.

    Alıntıları Göster
    Ford Focus 1,6 TDCI Fiyatlarını sitede açıklamış.

    Trend : 35,750,-
    Ghia : 40,050,-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    Ford Focus 1,6 TDCI Fiyatlarını sitede açıklamış.

    Trend : 35,750,-
    Ghia : 40,050,-

    Alıntıları Göster
    ben de almayı düşünüyorum, eski kasa yeni kasadan daha güzel bence. 1.8 tdci fiyatına göre çok kaliteli araba. dizel alacaksanız tdci alın zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    ben de almayı düşünüyorum, eski kasa yeni kasadan daha güzel bence. 1.8 tdci fiyatına göre çok kaliteli araba. dizel alacaksanız tdci alın zaten.

    Alıntıları Göster
    çok yakmaz ya benim 1.9 doblo bile az yakıyo benzinliye göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblom

    çok yakmaz ya benim 1.9 doblo bile az yakıyo benzinliye göre.

    Alıntıları Göster
    Motor, perfomans
    Focus'un diğer motor seçeneklerinde, düşük tüketim, sessiz sürüş, yeterli performans gibi övgüyle değerlendirdiğimiz özellikleriyle karşılaşmıştık. Bu kez Ford logosunun ardındaki kaput kilidini çevirip üzerinde TDCi yazan Duratorq motora ulaştığımızda, bildiğimiz Focus'un bütün özelliklerini bir adım öteye taşıyan bir güç paketiyle karşılaştık. 2.0 litrelik benzinli motorlu versiyonla baş edebilecek kadar güçlü, ara hızlanmalarda 130 HP'lik ağabeyinin bileğini bükebilecek kadar esnek, 1.6 litrelik motordan çok daha ekonomik, her ikisinden daha sessiz intercoolerlı bir turbo dizel. Rakiplerinden daha güçlü bir motorla donatılan Focus 1.8 TDCi, 115 HP'lik maksimum gücünü 3800 d/d'de elde ederken, 250 Nm'lik maksimum torkunuysa 1850 d/d'de üretiyor. 1850 d/d'den itibaren aldığı turbo desteğiyle "çılgınca" devirlenen motor, 4500 d/d'ye kadar etkili tork üretiyor. Yeni nesil common rail direkt enjeksiyonla beslenen motorun ürettiği 250 Nm'lik tork o kadar etkili ki, acemi sürücülerin 2500 d/d civarındaki aşırı devirlenmeyi zaptedememe hissine kapılmaları mümkün. Hızlanma kararlığını hiç yitirmeyen otomobil, beşinci viteste 4100 d/d civarına ulaştığında hız göstergesi 190 km/s'yi aşmış oluyor. Motorun 4500 d/d'ye kadar güç ürettiği düşünülürse Focus TDCi'nin 196 km/s'lik maksimum hızına ulaşmasının problem olmadığı anlaşılıyor. Testte elde ettiğimiz 9.7 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri, fabrika verisinden l sn daha iyi. 2.0 litrelik motorlu versiyona (9.0 sn) çok yakın olan bu değer, 1.6 litrelik motorlu kardeşinin (11.0 sn) çok önünde. Akıcı hatta sportif sürüş performansı sağlayabilen motorun tek dezavantajı durmaya yakın hızlarda ikinci vitesle hızlanmaya çalışıldığında çok toleranslı davranmayıp stop etme eğilimine girmesi. Özellikle geçilen kasislerden sonra vites küçültmek, beklenmedik anlarda stop etme sorununu önlüyor. Bu performansa karşılık tüketilen yakıtın motorin olduğu akla geldiğinde sürücünün yüzüne bir gülümseme yerleşiyor. 100 km'lik test parkurda 6.4 litre motorin tüketen Focus, benzinli motorlu kardeşine üstünlük sağlıyor. Ancak, satış fiyatları göz önüne alındığında, 1.6 litrelik benzinli versiyonla arasındaki farkı kapatmak için yaklaşık 130 bin km gerekmesi çekiciliğini azaltıyor.

    auto show alıntı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    Motor, perfomans
    Focus'un diğer motor seçeneklerinde, düşük tüketim, sessiz sürüş, yeterli performans gibi övgüyle değerlendirdiğimiz özellikleriyle karşılaşmıştık. Bu kez Ford logosunun ardındaki kaput kilidini çevirip üzerinde TDCi yazan Duratorq motora ulaştığımızda, bildiğimiz Focus'un bütün özelliklerini bir adım öteye taşıyan bir güç paketiyle karşılaştık. 2.0 litrelik benzinli motorlu versiyonla baş edebilecek kadar güçlü, ara hızlanmalarda 130 HP'lik ağabeyinin bileğini bükebilecek kadar esnek, 1.6 litrelik motordan çok daha ekonomik, her ikisinden daha sessiz intercoolerlı bir turbo dizel. Rakiplerinden daha güçlü bir motorla donatılan Focus 1.8 TDCi, 115 HP'lik maksimum gücünü 3800 d/d'de elde ederken, 250 Nm'lik maksimum torkunuysa 1850 d/d'de üretiyor. 1850 d/d'den itibaren aldığı turbo desteğiyle "çılgınca" devirlenen motor, 4500 d/d'ye kadar etkili tork üretiyor. Yeni nesil common rail direkt enjeksiyonla beslenen motorun ürettiği 250 Nm'lik tork o kadar etkili ki, acemi sürücülerin 2500 d/d civarındaki aşırı devirlenmeyi zaptedememe hissine kapılmaları mümkün. Hızlanma kararlığını hiç yitirmeyen otomobil, beşinci viteste 4100 d/d civarına ulaştığında hız göstergesi 190 km/s'yi aşmış oluyor. Motorun 4500 d/d'ye kadar güç ürettiği düşünülürse Focus TDCi'nin 196 km/s'lik maksimum hızına ulaşmasının problem olmadığı anlaşılıyor. Testte elde ettiğimiz 9.7 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri, fabrika verisinden l sn daha iyi. 2.0 litrelik motorlu versiyona (9.0 sn) çok yakın olan bu değer, 1.6 litrelik motorlu kardeşinin (11.0 sn) çok önünde. Akıcı hatta sportif sürüş performansı sağlayabilen motorun tek dezavantajı durmaya yakın hızlarda ikinci vitesle hızlanmaya çalışıldığında çok toleranslı davranmayıp stop etme eğilimine girmesi. Özellikle geçilen kasislerden sonra vites küçültmek, beklenmedik anlarda stop etme sorununu önlüyor. Bu performansa karşılık tüketilen yakıtın motorin olduğu akla geldiğinde sürücünün yüzüne bir gülümseme yerleşiyor. 100 km'lik test parkurda 6.4 litre motorin tüketen Focus, benzinli motorlu kardeşine üstünlük sağlıyor. Ancak, satış fiyatları göz önüne alındığında, 1.6 litrelik benzinli versiyonla arasındaki farkı kapatmak için yaklaşık 130 bin km gerekmesi çekiciliğini azaltıyor.

    auto show alıntı...

    Alıntıları Göster
    araba mükemmel az yakıyor süratli konforlu motoru sessiz(tdci) ancak en büyük dezavantajlarını söyleyeyim;

    1- 1800cc olduğu için vergisi 850ytl civarı

    2- yedek parça sorunu var turbo olduğu için sorun çıkarsa 2000ytl masraf çıkartır.ayrıca çok
    pahalı parçaları

    3- sıfırı olmadığı için ikinci el almak gerekiyor satılanlar ise 70000km civarında yani ahı gitmiş vahı kalmış alırsanız mutlaka masraf çıkartır.hem de ne masraf! :) dikkat edin

    Ben çok araştırdım (mühendisim bu arada) focus 1.8tdci almak için niyetlendik gittik 2004 model 1.6 focus collection aldık.fiyatları ikisininde aynı ama aldığım araba 27000km de dizel alsaydım 90000km olacaktı.

    Sonuçta zenginseniz masraflar umrunuzda değilse ve hız meraklısıysanız 1.8tdci alabilirsiniz.
    herkese kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    araba mükemmel az yakıyor süratli konforlu motoru sessiz(tdci) ancak en büyük dezavantajlarını söyleyeyim;

    1- 1800cc olduğu için vergisi 850ytl civarı

    2- yedek parça sorunu var turbo olduğu için sorun çıkarsa 2000ytl masraf çıkartır.ayrıca çok
    pahalı parçaları

    3- sıfırı olmadığı için ikinci el almak gerekiyor satılanlar ise 70000km civarında yani ahı gitmiş vahı kalmış alırsanız mutlaka masraf çıkartır.hem de ne masraf! :) dikkat edin

    Ben çok araştırdım (mühendisim bu arada) focus 1.8tdci almak için niyetlendik gittik 2004 model 1.6 focus collection aldık.fiyatları ikisininde aynı ama aldığım araba 27000km de dizel alsaydım 90000km olacaktı.

    Sonuçta zenginseniz masraflar umrunuzda değilse ve hız meraklısıysanız 1.8tdci alabilirsiniz.
    herkese kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    almayı düşündüğün aracı 3 yıldır kullanıyorum ve şimdiye kadar kullandığım otomobiller içinde en beğendiğim.. efsane olmuş performansından bahsetmeme gerek yok sanırım.. ayrıca yakış konusundada kafana takma öyle çok falan yakmıo.. kendini tutup sakin kullanabilirsen şehirler arası 90-110km arası ortalamayla 4.1-4.3 lt civarı yakıyor hava filtresini temiz tutarsan.. şehir içindede çok sakin kullanımda 5.5-6 seri kullanımda (baya seri :)) 8 lt yakıyor.. otoyolda 130 km civarı ortalamayla 5.5lt yakıyor. küçük motor az yakar kafasında olanlara aldırma derim sana al 1.8 i gücün keyfini sür.. çevremdekilerin 1.3 1.4 dizelleri benimkinden fazla yakıyor yeri geldiğinde.. çünkü sürekli tüm gücünü kullanmak zorunda kalıyorlar. ha 1.3 1.4 alırım 80 i geçmem diosan ayrı.. aracın eksilerine gelince benim yaşadığım problemler. hava akış sensörü arızası(sık rastlanıyormuş pahalıda parça alırken bilgisayara bağlat bozuksa çıksın) üst debriyaj merkezi (plastik basit bi parça) yağ kaçırmaya başlıo buda sık yaşanana problemmiş. debriyaj balatasının durumunu kontrol et çünkü değişirken ille volantıda değiştiriolar onunda ömrü o civarda bitiomuş volantta 2000ytl civarı bi parça serviste.. ben piyasadan 400ytl ye bulmuştum orjinal luk. plastik aksamlar çabuk tıkırdamaya başlıyor ve insanın sinirini fena bozabiliyor.. başkada aklıma gelen problemi yok.. şimdiden hayırlı olsun eğer alırsan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snickers23

    almayı düşündüğün aracı 3 yıldır kullanıyorum ve şimdiye kadar kullandığım otomobiller içinde en beğendiğim.. efsane olmuş performansından bahsetmeme gerek yok sanırım.. ayrıca yakış konusundada kafana takma öyle çok falan yakmıo.. kendini tutup sakin kullanabilirsen şehirler arası 90-110km arası ortalamayla 4.1-4.3 lt civarı yakıyor hava filtresini temiz tutarsan.. şehir içindede çok sakin kullanımda 5.5-6 seri kullanımda (baya seri :)) 8 lt yakıyor.. otoyolda 130 km civarı ortalamayla 5.5lt yakıyor. küçük motor az yakar kafasında olanlara aldırma derim sana al 1.8 i gücün keyfini sür.. çevremdekilerin 1.3 1.4 dizelleri benimkinden fazla yakıyor yeri geldiğinde.. çünkü sürekli tüm gücünü kullanmak zorunda kalıyorlar. ha 1.3 1.4 alırım 80 i geçmem diosan ayrı.. aracın eksilerine gelince benim yaşadığım problemler. hava akış sensörü arızası(sık rastlanıyormuş pahalıda parça alırken bilgisayara bağlat bozuksa çıksın) üst debriyaj merkezi (plastik basit bi parça) yağ kaçırmaya başlıo buda sık yaşanana problemmiş. debriyaj balatasının durumunu kontrol et çünkü değişirken ille volantıda değiştiriolar onunda ömrü o civarda bitiomuş volantta 2000ytl civarı bi parça serviste.. ben piyasadan 400ytl ye bulmuştum orjinal luk. plastik aksamlar çabuk tıkırdamaya başlıyor ve insanın sinirini fena bozabiliyor.. başkada aklıma gelen problemi yok.. şimdiden hayırlı olsun eğer alırsan..

    Alıntıları Göster
    evet iki sene önce açılan konuya cevap yazmamda ilginç tabi.. :D yeni farkettim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snickers23

    almayı düşündüğün aracı 3 yıldır kullanıyorum ve şimdiye kadar kullandığım otomobiller içinde en beğendiğim.. efsane olmuş performansından bahsetmeme gerek yok sanırım.. ayrıca yakış konusundada kafana takma öyle çok falan yakmıo.. kendini tutup sakin kullanabilirsen şehirler arası 90-110km arası ortalamayla 4.1-4.3 lt civarı yakıyor hava filtresini temiz tutarsan.. şehir içindede çok sakin kullanımda 5.5-6 seri kullanımda (baya seri :)) 8 lt yakıyor.. otoyolda 130 km civarı ortalamayla 5.5lt yakıyor. küçük motor az yakar kafasında olanlara aldırma derim sana al 1.8 i gücün keyfini sür.. çevremdekilerin 1.3 1.4 dizelleri benimkinden fazla yakıyor yeri geldiğinde.. çünkü sürekli tüm gücünü kullanmak zorunda kalıyorlar. ha 1.3 1.4 alırım 80 i geçmem diosan ayrı.. aracın eksilerine gelince benim yaşadığım problemler. hava akış sensörü arızası(sık rastlanıyormuş pahalıda parça alırken bilgisayara bağlat bozuksa çıksın) üst debriyaj merkezi (plastik basit bi parça) yağ kaçırmaya başlıo buda sık yaşanana problemmiş. debriyaj balatasının durumunu kontrol et çünkü değişirken ille volantıda değiştiriolar onunda ömrü o civarda bitiomuş volantta 2000ytl civarı bi parça serviste.. ben piyasadan 400ytl ye bulmuştum orjinal luk. plastik aksamlar çabuk tıkırdamaya başlıyor ve insanın sinirini fena bozabiliyor.. başkada aklıma gelen problemi yok.. şimdiden hayırlı olsun eğer alırsan..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: snickers23

    almayı düşündüğün aracı 3 yıldır kullanıyorum ve şimdiye kadar kullandığım otomobiller içinde en beğendiğim.. efsane olmuş performansından bahsetmeme gerek yok sanırım.. ayrıca yakış konusundada kafana takma öyle çok falan yakmıo.. kendini tutup sakin kullanabilirsen şehirler arası 90-110km arası ortalamayla 4.1-4.3 lt civarı yakıyor hava filtresini temiz tutarsan.. şehir içindede çok sakin kullanımda 5.5-6 seri kullanımda (baya seri :)) 8 lt yakıyor.. otoyolda 130 km civarı ortalamayla 5.5lt yakıyor. küçük motor az yakar kafasında olanlara aldırma derim sana al 1.8 i gücün keyfini sür.. çevremdekilerin 1.3 1.4 dizelleri benimkinden fazla yakıyor yeri geldiğinde.. çünkü sürekli tüm gücünü kullanmak zorunda kalıyorlar. ha 1.3 1.4 alırım 80 i geçmem diosan ayrı.. aracın eksilerine gelince benim yaşadığım problemler. hava akış sensörü arızası(sık rastlanıyormuş pahalıda parça alırken bilgisayara bağlat bozuksa çıksın) üst debriyaj merkezi (plastik basit bi parça) yağ kaçırmaya başlıo buda sık yaşanana problemmiş. debriyaj balatasının durumunu kontrol et çünkü değişirken ille volantıda değiştiriolar onunda ömrü o civarda bitiomuş volantta 2000ytl civarı bi parça serviste.. ben piyasadan 400ytl ye bulmuştum orjinal luk. plastik aksamlar çabuk tıkırdamaya başlıyor ve insanın sinirini fena bozabiliyor.. başkada aklıma gelen problemi yok.. şimdiden hayırlı olsun eğer alırsan..

    en azından bildiğin bir konu hakkında bilgi vermişsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nejdet Ay

    quote:

    Orjinalden alıntı: snickers23

    almayı düşündüğün aracı 3 yıldır kullanıyorum ve şimdiye kadar kullandığım otomobiller içinde en beğendiğim.. efsane olmuş performansından bahsetmeme gerek yok sanırım.. ayrıca yakış konusundada kafana takma öyle çok falan yakmıo.. kendini tutup sakin kullanabilirsen şehirler arası 90-110km arası ortalamayla 4.1-4.3 lt civarı yakıyor hava filtresini temiz tutarsan.. şehir içindede çok sakin kullanımda 5.5-6 seri kullanımda (baya seri :)) 8 lt yakıyor.. otoyolda 130 km civarı ortalamayla 5.5lt yakıyor. küçük motor az yakar kafasında olanlara aldırma derim sana al 1.8 i gücün keyfini sür.. çevremdekilerin 1.3 1.4 dizelleri benimkinden fazla yakıyor yeri geldiğinde.. çünkü sürekli tüm gücünü kullanmak zorunda kalıyorlar. ha 1.3 1.4 alırım 80 i geçmem diosan ayrı.. aracın eksilerine gelince benim yaşadığım problemler. hava akış sensörü arızası(sık rastlanıyormuş pahalıda parça alırken bilgisayara bağlat bozuksa çıksın) üst debriyaj merkezi (plastik basit bi parça) yağ kaçırmaya başlıo buda sık yaşanana problemmiş. debriyaj balatasının durumunu kontrol et çünkü değişirken ille volantıda değiştiriolar onunda ömrü o civarda bitiomuş volantta 2000ytl civarı bi parça serviste.. ben piyasadan 400ytl ye bulmuştum orjinal luk. plastik aksamlar çabuk tıkırdamaya başlıyor ve insanın sinirini fena bozabiliyor.. başkada aklıma gelen problemi yok.. şimdiden hayırlı olsun eğer alırsan..

    en azından bildiğin bir konu hakkında bilgi vermişsin.

    Alıntıları Göster
    konuyu nasıl buldun cıkardın onu merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlindGuardian

    konuyu nasıl buldun cıkardın onu merak ettim

    Alıntıları Göster
    115 hp 250 torklu, 0-100 10.7 saniye, 196 son hıza sahip bir performans canavarı dizel..Tüketim oranları şehiriçi 7.2 şehir dışı 4.4 ortalama 5.4..Donanımolarak benzinli comfortlarla aynı..Euro dizelin yaygın olmadığı 2003 te ülkemize girdiği için motor konusunda biraz tereddute duşmek gerekir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    115 hp 250 torklu, 0-100 10.7 saniye, 196 son hıza sahip bir performans canavarı dizel..Tüketim oranları şehiriçi 7.2 şehir dışı 4.4 ortalama 5.4..Donanımolarak benzinli comfortlarla aynı..Euro dizelin yaygın olmadığı 2003 te ülkemize girdiği için motor konusunda biraz tereddute duşmek gerekir..

    Alıntıları Göster
    valla google da arama yaparken buldum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snickers23

    valla google da arama yaparken buldum..

    Alıntıları Göster
    kardeş sana şunu söyliyebilirim focus 1.8 tdci harika bir makina bende 2002 model focus 1.8 tdci var "ghia" focus la ilgilenen herkes bilir 2002 model focus 1.8 tdci yoktur türkiyede ama bende var 2002 alman montaj araba üstelik ghia ford servisinden aldım arabayı yaklaşık 3 senedir bende araba aldımda adam bana bu arabadan türkiyeye 10 tane geldi demişti türkiyede 10 tane varmış yani özel yapım bir arabaya biniyor gibiyim :) özellikleri ise şöyle sıralayım;

    ısıtmalı koltuklar

    ısıtmalı ön cam

    4 hava yastığı

    cd çalar

    maun kaplama

    bej rengi döşemeler

    park sensörü

    ısıtmalı elektirikli dikiz aynaları

    elektirik 4 cam

    15 inç çelik alman jant ben bu jantları başka hiç bir focusta görmedim :)

    abs ebd yol bilgisayarı

    performansa gelirsek ona söz yok işte valla şöle söliyim ne 1.6 lar ne 1.8 benzinliler yol isteyebiliyorlar benden ben 320 bmw bile kafa tutuyorum bu arabayla acayip performanslı araba daha birde kesici var arabada 4750 devire kadar cıkıyo sonra kesici giriyor devreye şunu söliyeyim 3750 devirde 5. viteste kadran 195 deydi daha artık ne söliyeyim 4750 ye kadar cıkıyor araba kesiciyi kaldırırsan 5000 devri bulursun ben 4750 ye kadar cıkardım arabayı 4500 den sonra 4750 cıkması biraz zaman alıyor ama 4750 devirde kadrana baktığımda ibre 220 yi çoktan geçmişti zaten aldığım adam da göstergeyi dönderirsin demişti 200 bırak 220 mi geciyor araba :) rampada ise tam bir canavar vites küçültmene gerek yok yok eğer ben vites küçültecem herkese şov yapacam diyorsan bir vites küçültüp gaza abandığında performansın tam anlamını anlayabiliyorsun yani diyeceğim kesinlikle almanı tavsiye edebileceğim bir araba 120 bin de benim araba hiç bir sorunla karşılaşmadım hiç sadece rütin kontroller mazot filitresi hava filitresi falan değişti o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mzxc

    kardeş sana şunu söyliyebilirim focus 1.8 tdci harika bir makina bende 2002 model focus 1.8 tdci var "ghia" focus la ilgilenen herkes bilir 2002 model focus 1.8 tdci yoktur türkiyede ama bende var 2002 alman montaj araba üstelik ghia ford servisinden aldım arabayı yaklaşık 3 senedir bende araba aldımda adam bana bu arabadan türkiyeye 10 tane geldi demişti türkiyede 10 tane varmış yani özel yapım bir arabaya biniyor gibiyim :) özellikleri ise şöyle sıralayım;

    ısıtmalı koltuklar

    ısıtmalı ön cam

    4 hava yastığı

    cd çalar

    maun kaplama

    bej rengi döşemeler

    park sensörü

    ısıtmalı elektirikli dikiz aynaları

    elektirik 4 cam

    15 inç çelik alman jant ben bu jantları başka hiç bir focusta görmedim :)

    abs ebd yol bilgisayarı

    performansa gelirsek ona söz yok işte valla şöle söliyim ne 1.6 lar ne 1.8 benzinliler yol isteyebiliyorlar benden ben 320 bmw bile kafa tutuyorum bu arabayla acayip performanslı araba daha birde kesici var arabada 4750 devire kadar cıkıyo sonra kesici giriyor devreye şunu söliyeyim 3750 devirde 5. viteste kadran 195 deydi daha artık ne söliyeyim 4750 ye kadar cıkıyor araba kesiciyi kaldırırsan 5000 devri bulursun ben 4750 ye kadar cıkardım arabayı 4500 den sonra 4750 cıkması biraz zaman alıyor ama 4750 devirde kadrana baktığımda ibre 220 yi çoktan geçmişti zaten aldığım adam da göstergeyi dönderirsin demişti 200 bırak 220 mi geciyor araba :) rampada ise tam bir canavar vites küçültmene gerek yok yok eğer ben vites küçültecem herkese şov yapacam diyorsan bir vites küçültüp gaza abandığında performansın tam anlamını anlayabiliyorsun yani diyeceğim kesinlikle almanı tavsiye edebileceğim bir araba 120 bin de benim araba hiç bir sorunla karşılaşmadım hiç sadece rütin kontroller mazot filitresi hava filitresi falan değişti o kadar.

    Alıntıları Göster
    mzxc,araç 90 beygirlik mi 115 beygirlik mi? bende de 2004 tdci var tüketimi biraz fazla geliyor bana göre,sizin yakıt tüketim değerleriniz nasıl?mzxc inşallah kazasız belasız kullanırsın araban gerçekten çok değerli donanım açısından,yalnızca biraz parça problemimiz var o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvasik

    mzxc,araç 90 beygirlik mi 115 beygirlik mi? bende de 2004 tdci var tüketimi biraz fazla geliyor bana göre,sizin yakıt tüketim değerleriniz nasıl?mzxc inşallah kazasız belasız kullanırsın araban gerçekten çok değerli donanım açısından,yalnızca biraz parça problemimiz var o kadar.

    Alıntıları Göster
    Ben de 1.5 yıldır bu arabadan kullanıyorum..sedan benimki..cok memnunum yakıt tuketimini de soyle soyleyebilirim sehirici7 lt/100 km sehirler arası yaklasık 5-5.5 lt/100km..kesinlikle deger,cok saglam cok komforlu bir arac




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senol.gun

    Ben de 1.5 yıldır bu arabadan kullanıyorum..sedan benimki..cok memnunum yakıt tuketimini de soyle soyleyebilirim sehirici7 lt/100 km sehirler arası yaklasık 5-5.5 lt/100km..kesinlikle deger,cok saglam cok komforlu bir arac

    Alıntıları Göster
    Konuya cevap yazıyorsunuz ama bir de tarihine bakın

    4 Nisan 2005; 10:10:41




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Konuya cevap yazıyorsunuz ama bir de tarihine bakın

    4 Nisan 2005; 10:10:41

    Alıntıları Göster
    Nasıl hortlamış ya 3.5 senenin üstünde

    Ölü Olan Ölü Kalmalı (bknz:Supernatural)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stanislav Petrov

    Nasıl hortlamış ya 3.5 senenin üstünde

    Ölü Olan Ölü Kalmalı (bknz:Supernatural)


    Alıntıları Göster
    hortingen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Konuya cevap yazıyorsunuz ama bir de tarihine bakın

    4 Nisan 2005; 10:10:41


    Sana ne demeli peki

    senden önceki son msj ta 2008 de atılmıs.

    seninkide baslı basına bir hort




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.