Şimdi Ara

Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
0
Favori
27.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizler olsanız hangisini tercih ederdiniz.?
    Poloda sanırım sadece Çelik Jant, Elektronik Klima, Aksesuarlı direksiyon, sis farı eksik. Diger her şeyleri aynı.. Ama fiestada fazladan hız kontrol , yağmur ve park sensörü , sis farı , e.klima falan var.





    Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ( 96 PS , Şehir içi : 7.5 , Şehir dışı : 4.6 , Genel : 5.7 )

     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?
     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?
     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?



    Yeni Polo Comfortline ( 85 PS , Şehir içi : 8, Şehir dışı : 4.7 , Genel : 5.9 )


     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?

     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?

     Ford Fiesta Titanium Lansman Paketi ve Yeni Polo Comfortline ?
    (içerisindeki büyük ekran yerine Golflerdeki radyo ekranından var, sanırım dijital klima yok)


    Fiyatlara gelince Fiesta 31.550,00 TL , Golf 30,600,00 TL..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .nevermind -- 15 Şubat 2010; 21:52:41 >







  • Donanım olarak nasl benzerlik gösteriyolar, Fiesta'da yagmur ve far sensörü, kendiliğinden kararan ayna, deri direksiyon, 16" alaşım jant ön sis farları ve hız sabitleyici mevcut. Polo'da bunların hiç biri yok

    İkisi de aynı fiyatsa tabi ki Fiesta daha mantıklı. Ama onu da lansman paketli alınca 16" jantlarla istanbul yollarında hiç konforlu olmaz. Öyle bir sorunu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 14 Eylül 2009; 2:57:34 >
  • Tabıkı fıesta gorunum olarak cok daha ustun
  • Geçen aralık ayında fiesta titanyum+lansman paket arabamı 28800'e almıştım. Şuan 32 bin lira metalik farkıyla beraber. 15 gün sonrada 2 bin lira daha bindirirler. 35'e gelir nerdeyse. Fiyatlara bakın nerden nereye geldi.

    Bu iki araba arasında kalsaydım yine fiesta alırdım hem donanımı çok daha yüksek (cc yeter)
    hemde daha yakışıklı. Bir arkadaşın bahsettiği gibi 16" jantlar ve 195/45 lastikler arabayı çok hoş göstersede türkiye yollarında malesef müthiş rahatsız edici.

    Gerçi kaymak gibi asvalt yakalandığında da çok keyifli bir sürüş sunuyo. 8-9 aylık hamile bayanları bu lastiklere sahip fiestalardan uzak tutunuz
  • Yorumlar için teşekkürler..

    ön sis farları poloda'da var.
    Cruise Control kitapçıkta yok gözüküyor. Sitesinde var gözüküyor Fiestada.. Anlayamadım gitti..


    Polonun bir ağırlığı. Fiestanın iste bi hız görüntüsü var.
  • aslında fiesta çok güzel bir seçenek fakat şu boya sorunları hakkında biraz düşünmey eitiyor insanları benimde bu aralar bir b sınıfı araç tercih etmem gerekiyor mecburen

    GP ye bakıyorum
  • quote:


    --------------------------------------------------------------------------------

    Yorumlar için teşekkürler..

    ön sis farları poloda'da var.
    Cruise Control kitapçıkta yok gözüküyor. Sitesinde var gözüküyor Fiestada.. Anlayamadım gitti..


    Polonun bir ağırlığı. Fiestanın iste bi hız görüntüsü var.






    Fiestada hız sabitleyici lansman paketini alırsanız var. Gerçi lansman paketsiz araç pek gelmiyo sanırım. Titanyum alıyorsanız mecburen lansman paketli alıcaksınız demektir.

    Polonun TSİ+DSG si 32-33 falan olsa benim fiestayı verip 4-5 bin lirada üste verip alırdım ama nerde....
    En az 40 bin lira olucak sanırım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu arada nedir şu boya sorunu ?
  • ayrıca poloda direksiyonda müzik kontrolleri de yok..Simit gibi gerçek bir simit gibi cıscıplak bir direksiyon var..2010 modelde hala eğilip CD çalarda ses açma kanal değiştirme mi kaldı..

    Fonksiyonel direksiyon opsiyonel ama şimdilik yok...

    Ben almam bu şekilde ama yine de polo polodur alınabilir..
  • fiesta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caissa
    Fiestada hız sabitleyici lansman paketini alırsanız var. Gerçi lansman paketsiz araç pek gelmiyo sanırım. Titanyum alıyorsanız mecburen lansman paketli alıcaksınız demektir.

    Polonun TSİ+DSG si 32-33 falan olsa benim fiestayı verip 4-5 bin lirada üste verip alırdım ama nerde....
    En az 40 bin lira olucak sanırım.

    Polo 1.6 tdi+dsg 38.400TL iken tsi+dsg nasıl 40 olabilir ki? Örneğin golf 1.4 tsi comfortline + dsg 49.400, golf 1.6 tdi comfortline + dsg 53.600. Bence polo 1.2 tsi+dsg ennnnn fazla 37 olur.
    Konuyu açan arkadaşa tavsiyem 1.2 tsi'yi beklemesi ama bekleyecek zamanı yoksa kesinlikle polo derim. Sorunlu ama dolu fiesta yerine sorunsuz ama sensörsüz ve cc'siz polo alın derim 2000 model bir fiesta ve polo'yu karşılaştırarak en sağlıklı kararı vereceğinizi de ekliyorum. Saygılar...




  • nerdeyse 1 yıl olacak fiestayı alalı hiç bir sorunla karşılaşmadık. Bizde de titanium lansman paketli olanı var. Gayet memnunun. bu kadar donanım farkı varken fiesta almak daha mantıklı diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    quote:

    Orijinalden alıntı: caissa
    Fiestada hız sabitleyici lansman paketini alırsanız var. Gerçi lansman paketsiz araç pek gelmiyo sanırım. Titanyum alıyorsanız mecburen lansman paketli alıcaksınız demektir.

    Polonun TSİ+DSG si 32-33 falan olsa benim fiestayı verip 4-5 bin lirada üste verip alırdım ama nerde....
    En az 40 bin lira olucak sanırım.

    Polo 1.6 tdi+dsg 38.400TL iken tsi+dsg nasıl 40 olabilir ki? Örneğin golf 1.4 tsi comfortline + dsg 49.400, golf 1.6 tdi comfortline + dsg 53.600. Bence polo 1.2 tsi+dsg ennnnn fazla 37 olur.
    Konuyu açan arkadaşa tavsiyem 1.2 tsi'yi beklemesi ama bekleyecek zamanı yoksa kesinlikle polo derim. Sorunlu ama dolu fiesta yerine sorunsuz ama sensörsüz ve cc'siz polo alın derim 2000 model bir fiesta ve polo'yu karşılaştırarak en sağlıklı kararı vereceğinizi de ekliyorum. Saygılar...


    10 yıl otomobil dünyası için çok önemli bir süre. 60 model ile 70 model arası fark çok fazla değilken. 2000 model ile 2010 model arası fark çok çok fazla....Tüm üreticiler hızlı gelişiyor ayrıca teknoloji çok hızlı gelişiyor ve yayılıyor...Günümüzde tüm üreticiler arasında en belirgin fark :İMAJ.Hemen hepsi aynı teknolojiyi aynı yazılımları kullanıyor..Otomobiller arası farklar azaldı .Firmalar birbirinden tasarımcı (ford opelden, volvo mazdadan aldı), ön düzen tasarımcısı (VW FORDdan aldı) alıyor..

    60larda önemli olan üretmekti.Kimsede teknoloji altyapı bilgi yoktu. Yapan kazandı
    80lerde önemli olan kaliteli üretmekti. Herkes üretiyordu ama kaliteli üreten kazandı. Bizim gözü kapalı iyi dediğimiz arabalar ünlerini bu dönemden aldı.
    2000lerde en önemli şey imaj..Çünkü tüketici hakları, hükümetleri zorlamalrı, çarpışma testleri, sigorta maliyetleri gibi sebeplerle herkes artık belli standartın üstünde ve iyi otomobil yapıyor. Zaten elektronk sistemlerin şanzımanların çoğu belli başlı 2-3 firmadan çıkıyor.

    Söylemek istediğim bu: Aşağı yukarı tüm arabalar iyi artık. Öyle olmak zorunda çünkü satışına izin verilmez.. Donanım seviyeniz ve imaj fiyatı belirliyor.

    2000 model polonun 2000 model fiestadan iyi olması , 2010 polonun 2010 fiestadan iyi olacağının garantisi değil...

    Son olarak fiestaya sorunlu diyeni Allah çarpar..Yeni fiestanın bazı serilerinde bir boya dökülmesi sorunu var o da başka memlekette yok bitek bizde oluyor...FORDun en sorunsuz arabası fiesta....Girin VW forumlarına bakın her gün polo boğaz kelebeği başlıkları açılır...Boğaz kelebeğinden yolda kalmamış polo nadirdir..

    Fiesta çok çok iyi bir araba..İLk kez avrupa çapında bu kadar korkunç talep görüyor. Eminim polo da iyi olacaktır.VW nin imajı , ikinci eli daha iyidir. Bu nedenle biraz daha pahalı olması kabulümdür..Sorun ne kadar pahalı olması kabuldür. Tartıştığımız nokta da budur. Bu alınmaz o alınır bu kötü o iyi demek o kadar da kolay değil..

    NOT: Bu satırların yazarı hem polo (98 model) hem fiesta (2006 model) sahibi olmuştur..




  • Sırf çok sış tasarımı ve kendi sınıfına göre çok güzel kokpiti için Fiesta'yı tercih ederim. Yanında zengin donanımı da cabası. Bi de elektrik kırmızısı olarak geçen Fuşya renk olursa süper olur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted
    10 yıl otomobil dünyası için çok önemli bir süre. 60 model ile 70 model arası fark çok fazla değilken. 2000 model ile 2010 model arası fark çok çok fazla....Tüm üreticiler hızlı gelişiyor ayrıca teknoloji çok hızlı gelişiyor ve yayılıyor...Günümüzde tüm üreticiler arasında en belirgin fark :İMAJ.Hemen hepsi aynı teknolojiyi aynı yazılımları kullanıyor..Otomobiller arası farklar azaldı .Firmalar birbirinden tasarımcı (ford opelden, volvo mazdadan aldı), ön düzen tasarımcısı (VW FORDdan aldı) alıyor..

    60larda önemli olan üretmekti.Kimsede teknoloji altyapı bilgi yoktu. Yapan kazandı
    80lerde önemli olan kaliteli üretmekti. Herkes üretiyordu ama kaliteli üreten kazandı. Bizim gözü kapalı iyi dediğimiz arabalar ünlerini bu dönemden aldı.
    2000lerde en önemli şey imaj..Çünkü tüketici hakları, hükümetleri zorlamalrı, çarpışma testleri, sigorta maliyetleri gibi sebeplerle herkes artık belli standartın üstünde ve iyi otomobil yapıyor. Zaten elektronk sistemlerin şanzımanların çoğu belli başlı 2-3 firmadan çıkıyor.

    Söylemek istediğim bu: Aşağı yukarı tüm arabalar iyi artık. Öyle olmak zorunda çünkü satışına izin verilmez.. Donanım seviyeniz ve imaj fiyatı belirliyor.

    2000 model polonun 2000 model fiestadan iyi olması , 2010 polonun 2010 fiestadan iyi olacağının garantisi değil...

    Son olarak fiestaya sorunlu diyeni Allah çarpar..Yeni fiestanın bazı serilerinde bir boya dökülmesi sorunu var o da başka memlekette yok bitek bizde oluyor...FORDun en sorunsuz arabası fiesta....Girin VW forumlarına bakın her gün polo boğaz kelebeği başlıkları açılır...Boğaz kelebeğinden yolda kalmamış polo nadirdir..

    Fiesta çok çok iyi bir araba..İLk kez avrupa çapında bu kadar korkunç talep görüyor. Eminim polo da iyi olacaktır.VW nin imajı , ikinci eli daha iyidir. Bu nedenle biraz daha pahalı olması kabulümdür..Sorun ne kadar pahalı olması kabuldür. Tartıştığımız nokta da budur. Bu alınmaz o alınır bu kötü o iyi demek o kadar da kolay değil..

    NOT: Bu satırların yazarı hem polo (98 model) hem fiesta (2006 model) sahibi olmuştur..

    Evet eski polo boğaz kelebeği sorunludur bu doğru yolda kalan çoktu. Ama bu yıllar ve amaçlar, tasarımlar konusunda katılmadığım bir nokta var. 2000 yılında aynı düşünceyle üretilmiş polo ve fiestaya bakıp yorum yapmak BANA GÖRE hemen hemen garantidir. Nedenine gelirse aslında nedeni sizin yazınızda gizli, farkında olmadan bana katılmışsınız. 2000 yılında aynı düşünceyle üretilmiş polo ve fiestaya bakmak, 2010 yılında yine aynı düşüncelerle üretilmiş bir fiesta ve poloya 2020 yılında geri dönüp bakmak ile aynı şeydir ve hemen hemen garanti verir.
    Yeni kasa fiesta'da boya sorunu vardır ve bu bir sorundur öyle Allah çarpar falan gibi söylemleri kullanmanıza gerek yok. Boğaz kelebeği gibi yolda bırakmaz belki ama sıfır araba alan adamın arabası 2.elde BOYALI sayılacaktır bu da en az boğaz kelebeği kadar gıcık bir sorundur. Şuan çevremde 3 tane ford fiesta'da boya sorunu var ve adamlar bin pişman aldıklarından. Arabalarını satmaya çalıştıklarında alıcalara bu kronik sorundur fiestalarda demek yetmiyor adam burayı çarpmışlardır/çizmişlerdir ondan boyatmışlardır gözüyle bakıyor. Yalan mı?
    Ben ne VW'ci ne de herhangi markacıyım çünkü fikrime ilkeme düşünceme beynime sığmaz öyle fanatiklik. Hangi marka bana bütçem dahilinde en iyisini sunarsa ben o markayı kullanırım, bu otomobilden tekstile kadar böyledir.
    Tecrübelerim dahilinde bir öneride bulundum ve fiesta yerine polo alırım dedim ve fikrime, sizin fikrinize saygı duyduğum gibi saygı duyulmasını isterim.
    Ayrıca sadece 2.el kuvveti sebebiyle sıfırı pahalı demenize asla ve asla katılmıyorum herşey 2.el olsaydı fiat arabaların fiyatı tavan olmalıydı.
    Zaten abartılan fiyat farkı yok 10milyarlardan bahsedenler bence araştırma zahmetinde bulunmuyor. Ha ayrıca 1.4 tdci ile 1.6 tdi'yi karşılaştırıp fiesta daha ucuz arada dünya kadar fiyat farkı var diyenlere diycek 2 çift sözüm var BİRAZ İNSAF. 1.6 tdi'nin rakibi 1.6 tdci olabilir ve fiyatları da şöyledir;
    Fiesta 1.6 tdci titanium: 34.750+750 LP=35.455
    Polo 1.6 tdi comfortline: 35.200
    İnsaf dememin sebebi 1.4 68hp 160nm torklu arabayla 1.6 90hp 230nm torklu araba karşılaştırılıp bu ne pahalılık neyi hak ediyor bu fiyat farkı demek kesinlikle İNSAFSIZLIK. Polonun da 1.4 dizel motoru olsaydı bu 2 si karşılaştırılabilirdi ve polo'nun fiyatı 1.6 tdi motorlusuna göre daha ucuz olurdu. Bu 2 araç karşılaştırılacaksa 1.6 tdci ile 1.6 tdi karşılaştırılır ve o zaman polo'nun daha UCUZ olduğu görülür
    Aradaki fark sadece donanım ve diğer yorumumda yazdığım gibi ben polodaki eksik donanımı sineye çeker ve polo alırdım dedim. Herkese iyi forumlar...




  • İkisi arasında kalsam bir süre bekler,Polo'yu kapardım.Polo'nun ya fiyatı düşecek,ya da donanımı artacak çünkü.Bu şekilde devam edemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted
    10 yıl otomobil dünyası için çok önemli bir süre. 60 model ile 70 model arası fark çok fazla değilken. 2000 model ile 2010 model arası fark çok çok fazla....Tüm üreticiler hızlı gelişiyor ayrıca teknoloji çok hızlı gelişiyor ve yayılıyor...Günümüzde tüm üreticiler arasında en belirgin fark :İMAJ.Hemen hepsi aynı teknolojiyi aynı yazılımları kullanıyor..Otomobiller arası farklar azaldı .Firmalar birbirinden tasarımcı (ford opelden, volvo mazdadan aldı), ön düzen tasarımcısı (VW FORDdan aldı) alıyor..

    60larda önemli olan üretmekti.Kimsede teknoloji altyapı bilgi yoktu. Yapan kazandı
    80lerde önemli olan kaliteli üretmekti. Herkes üretiyordu ama kaliteli üreten kazandı. Bizim gözü kapalı iyi dediğimiz arabalar ünlerini bu dönemden aldı.
    2000lerde en önemli şey imaj..Çünkü tüketici hakları, hükümetleri zorlamalrı, çarpışma testleri, sigorta maliyetleri gibi sebeplerle herkes artık belli standartın üstünde ve iyi otomobil yapıyor. Zaten elektronk sistemlerin şanzımanların çoğu belli başlı 2-3 firmadan çıkıyor.

    Söylemek istediğim bu: Aşağı yukarı tüm arabalar iyi artık. Öyle olmak zorunda çünkü satışına izin verilmez.. Donanım seviyeniz ve imaj fiyatı belirliyor.

    2000 model polonun 2000 model fiestadan iyi olması , 2010 polonun 2010 fiestadan iyi olacağının garantisi değil...

    Son olarak fiestaya sorunlu diyeni Allah çarpar..Yeni fiestanın bazı serilerinde bir boya dökülmesi sorunu var o da başka memlekette yok bitek bizde oluyor...FORDun en sorunsuz arabası fiesta....Girin VW forumlarına bakın her gün polo boğaz kelebeği başlıkları açılır...Boğaz kelebeğinden yolda kalmamış polo nadirdir..

    Fiesta çok çok iyi bir araba..İLk kez avrupa çapında bu kadar korkunç talep görüyor. Eminim polo da iyi olacaktır.VW nin imajı , ikinci eli daha iyidir. Bu nedenle biraz daha pahalı olması kabulümdür..Sorun ne kadar pahalı olması kabuldür. Tartıştığımız nokta da budur. Bu alınmaz o alınır bu kötü o iyi demek o kadar da kolay değil..

    NOT: Bu satırların yazarı hem polo (98 model) hem fiesta (2006 model) sahibi olmuştur..

    Evet eski polo boğaz kelebeği sorunludur bu doğru yolda kalan çoktu. Ama bu yıllar ve amaçlar, tasarımlar konusunda katılmadığım bir nokta var. 2000 yılında aynı düşünceyle üretilmiş polo ve fiestaya bakıp yorum yapmak BANA GÖRE hemen hemen garantidir. Nedenine gelirse aslında nedeni sizin yazınızda gizli, farkında olmadan bana katılmışsınız. 2000 yılında aynı düşünceyle üretilmiş polo ve fiestaya bakmak, 2010 yılında yine aynı düşüncelerle üretilmiş bir fiesta ve poloya 2020 yılında geri dönüp bakmak ile aynı şeydir ve hemen hemen garanti verir.
    Yeni kasa fiesta'da boya sorunu vardır ve bu bir sorundur öyle Allah çarpar falan gibi söylemleri kullanmanıza gerek yok. Boğaz kelebeği gibi yolda bırakmaz belki ama sıfır araba alan adamın arabası 2.elde BOYALI sayılacaktır bu da en az boğaz kelebeği kadar gıcık bir sorundur. Şuan çevremde 3 tane ford fiesta'da boya sorunu var ve adamlar bin pişman aldıklarından. Arabalarını satmaya çalıştıklarında alıcalara bu kronik sorundur fiestalarda demek yetmiyor adam burayı çarpmışlardır/çizmişlerdir ondan boyatmışlardır gözüyle bakıyor. Yalan mı?
    Ben ne VW'ci ne de herhangi markacıyım çünkü fikrime ilkeme düşünceme beynime sığmaz öyle fanatiklik. Hangi marka bana bütçem dahilinde en iyisini sunarsa ben o markayı kullanırım, bu otomobilden tekstile kadar böyledir.
    Tecrübelerim dahilinde bir öneride bulundum ve fiesta yerine polo alırım dedim ve fikrime, sizin fikrinize saygı duyduğum gibi saygı duyulmasını isterim.
    Ayrıca sadece 2.el kuvveti sebebiyle sıfırı pahalı demenize asla ve asla katılmıyorum herşey 2.el olsaydı fiat arabaların fiyatı tavan olmalıydı.
    Zaten abartılan fiyat farkı yok 10milyarlardan bahsedenler bence araştırma zahmetinde bulunmuyor. Ha ayrıca 1.4 tdci ile 1.6 tdi'yi karşılaştırıp fiesta daha ucuz arada dünya kadar fiyat farkı var diyenlere diycek 2 çift sözüm var BİRAZ İNSAF. 1.6 tdi'nin rakibi 1.6 tdci olabilir ve fiyatları da şöyledir;
    Fiesta 1.6 tdci titanium: 34.750+750 LP=35.455
    Polo 1.6 tdi comfortline: 35.200
    İnsaf dememin sebebi 1.4 68hp 160nm torklu arabayla 1.6 90hp 230nm torklu araba karşılaştırılıp bu ne pahalılık neyi hak ediyor bu fiyat farkı demek kesinlikle İNSAFSIZLIK. Polonun da 1.4 dizel motoru olsaydı bu 2 si karşılaştırılabilirdi ve polo'nun fiyatı 1.6 tdi motorlusuna göre daha ucuz olurdu. Bu 2 araç karşılaştırılacaksa 1.6 tdci ile 1.6 tdi karşılaştırılır ve o zaman polo'nun daha UCUZ olduğu görülür
    Aradaki fark sadece donanım ve diğer yorumumda yazdığım gibi ben polodaki eksik donanımı sineye çeker ve polo alırdım dedim. Herkese iyi forumlar..
    .


    bold ladığım yere kadar olan kısmına bişey demiyorum..
    Ben bu ara 3-4 tane ikinci el fiesta baktım. Hiç birinde boya dökülme yoktu..

    1.6 tdci ile 1.6 tdi karşılaştırılmalı lafınızda haklısınız..

    ama 1.6 polo tdi ile 1.6 fiesta tdci+LP fiyatı eşit..aradaki fark sadece donanım farkı diyorsunuz.
    yalnız aradaki fark çok acaip bir fark ve VWde eşdeğeri en az 5-6 (muhtemelen8-10) bin TL...BU kadar farkı ben sineye çekmem...Çünkü körü körüne VW FORDdan iyidir demiyorum. Hele 36bin TL verdiğim B segment arabada hala ses açmak, kanal değiştirmek için orta konsola eğileceksem kusura bakmayın ben bunu sineye çekmem.

    Poloda olup fiestada olmayan
    - 4 tekerde disk fren
    -orta kol dayama

    Fiestada olup poloda olmayanlar..
    - ızgara ve camlarda krom çıtalar
    - sis farları
    - 15 kapak yerine 16 alaşım jant
    - fonksiyonel direksiyon
    - cruies control
    - far sensörü
    - yağmur sensörü
    - iç ambians ışıkları

    Beni bilmemne yapsanız direksiyondan ses açma düğmesi olmayan araba aldırmazsınız..Polo dışında yok zaten...

    VWnin yüksek fiyatını gizleme politikası bu zaten...bomboş VWyi dolu ford opel ile aynı fiyata satıp ürkütmemek...




  • Fiesta tercihim olurdu. Hem donanım hem de tasarımıyla Golfe tercih edilir kanaatindeyim.
  • Bahsettiğiniz farklar mı 8-10bine edecek? Biraz abartmıyor musunuz? Golf 1.4 tsi'nin comfort versiyonu 45.5 higline versiyonu 48.9. Arada 3.400TL fark var. Ki highline demek deri koltuk, navigasyon, ekranlı park sensörleri, 6lı cd changer, büyük dokunmatik ekranlı mp çalar gibi başka markaların sadece deri döşeme için 1000küsür TL fark aldığı donanım demek. Etse etse 2-2.5bin TL edecek fark saydığınız farklar.
    Polo highline olarak da getirilseydi 1.6 tdi highline en fazla 37.5-38bin TL olurdu ve 1.6 tdci+lp 35.455 ile aralarında 2.000TL olurdu ve polonun bu sefer + ları olurdu ve mp3 çalara uzanmanıza gerek kalmazdı. Ben tüm olasılıkları düşünerek yazdım zaten fikrimi ve hala polo varken fiesta almam.
  • donanım benim için çok önemli değil , tercihim polo olurdu..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.