Şimdi Ara

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost + Powershift (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
3
Favori
34.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiesta'nın fiyatları makul gibi. Donanımları teker teker incelemedim ama fiyatlar İngiltere'de daha yüksek. Küçük motorlu arabada fiyatlandırma yapay olduğunda Avrupa'daki fiyatlardan çok daha pahalı oluyor. Örnekleri çok var.

    pdf: Fiesta - Effective from 18th August 2014

    http://www.ford.co.uk/SBE/Brochures/BrochuresandPricelists




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asome

    merhaba,

    2 hafta önce 1.0 ecoboost titanium x paket + park sensörü aracımın siparişini verdim takas

    yontemıyle aldım 2007 model clio mu 24000 saydırdım ustunu peşin verdim. forumda bazı

    arkadaşlar demişler ki b sınıfı araca bu para verilirmi, yok efendım alan olursa cok pıs

    elestırecegım felan demısler sımdı canım kardeslerım sadece fiesta değil türkiyede bütün arabalar

    pahalı, tam bir araba delisi olmama ve bilgili olmama rağmen 5 aydır araştırıyorum ve bu fiyata

    bundan iyisi yok var diyenle hertürlü tartışırım sonucta ford benım babamın arabası değil ama bazı

    gerçekler var polo yu ele alalım sis farı yok alımunyum jant yok, c.control yok ve daha bıcok sey yok adam 1.2 tsi dsg ye 51000 tl

    fıyat yazmış boş arabaları bu fıyata satacan sonra full fıestaya pahalı dıceksın ole yagma yok

    :)) bu paraya c segmentı araba alınır demıs arkadaslar ne alabılıyosunuz pardon c segmentınde

    bu dolulukta araba 75000 tl fıyat cekıyorlar.önce focus istiyordum ama bu fıyata hem otomatık

    hem bu kadar dolu fiestaya mı bınmek daha mantıklı yoksa en alt versıyon manuel focus mu

    dıye dusundum tabıkıde fiestada karar kıldım.fıestaya pahalı demeden once skoda,seat,vw gıbı

    arabaların sıtelerıne girin fıyat lıstelerıne bır bakın derım.

    NOT: dün gece nette gezinirken vw jetta tdi dsg fiyatına baktım aman allahım dedim 84000 tl

    olmuş gerisini siz düşünün.





    Ben de su anda tam senin gibi donanimsiz Fiesta, Polo ile donanimli Fiesta 1.0 ecoboost arasinda kaldim.

    Senin izlenimlerin neler? Memnun musun simdi?
    Nasil yakiyor? Nasil kaciyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerek 1.0 fiesta ya hemde titanuim a gerekse 1.6 fista ya pahali diyenler 2013 den 2014 e gecerken hem ötv artışını hemde dovizde ki artışı dikkate almalilar. 2013 mayıs ayinda alacağiniz sıfır 1.6 fiesta dan zarar edilmediğini biliyorsunuz değil mi ? Bununla birlikte diger araçlarda da fiyat arttigindan geçen yıldan bugüne sıfır araç alanlar pek zarar etmedi . Hani diyolar ya sıfır alinca kontağı çevir 5000tl kaybet diye ama artik döviz ve ötv artışından dolayi pek zarar edilmiyor. Bugün zamaniniz varsa bi kac bayi dolasin hepsi size yeni otv duzenlemesinin geleceğini 1.6 nin altinda ki arabalarda ötv nin artacağıni söyler. Bu da fiyatlara artış anlamina gelir. Üreticinin zammı bir yana ötv duzenlemesi bir yana :( hal böyle olunca bindiginiz arabadan keyif alarak bi yolcul uk yapmak gerek 1 kişiyseniz yada çocuksuz bir aileyseniz 1.0 ecoboost bence ideal. Sadece arac yeni olduğu için pek fazla bilinmiyor. Bende 1.0 almayi düşünüyorum ama 1.6 ile aralarinda kaldim. Benzinli otomatik alcam. Ama yakit 1.0 denildigi gibi gercekten az yakiyormu çözemedim. Yorumlarda herkes fanatiği olduğu araci gözu kapali savunuyor. Adam hiç golfe binmemis fiesta yerine golf al diyor. Arasinda ki fiyat farkini bilmeden yorjm yapiliyor. Bizim icin onemli olan kullanici yorumları :) olmalı. Fiesta focusun bazen şöyle bir avantaji oluyor eger nakit paraniz varsa 18bin 18 ay ya da 24 bin 20 ay :%0 faiz kampanyasi yapiyorlar. Pesin aldiginda az daha ucuz ama vadeli alincada yine karlisin . 30bin 36 ay 0.75 faiz var şu an. 18 aya düşünce .0.65 e düşüyor faiz. Bu tarz kampanyalari ile cazip hale geliyor. Simdi polonun sitesine baktim 1.0 75 ps donanimsiz trendline i 39.500tl fiyat vermisler. Arabanin çıplak fiyati 22.648 tl geriye kalani vergi yaklasik 13bintl . Işte asıl acı ve gercek olan bu vergiler. ... :( donanim eklesek Metalik Renk 950 TL
    Panoramik Açılır Cam Tavan 2.700 TL
    Klimatronik 3.600 TL
    16" "Portago" alüminyum alaşımlı jantlar (Comfortline donanım) 2.500 TL
    Sürüş konfor paketi (Hız sabitleyici, ön ve arka park mesafe sensörleri) 2.150 TL
    %65 karartılmış arka ve arka yan camlar 710 TL
    Adaptif Hız sabitleyici (ACC) 1.700 TL
    4 kapı (BlueGT) 1.450 T bu fiyatlar alip başını gidiyor. Cam tavani boş verelim ama fiesta 1.0 ecoboost az daha iyi bence ve bu polo sanirim otomatik diil yani dsg yok ama 1.0 titanuim fiesta powershift otomatik ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    Manuel seçeneği neden artık yok?

    artık ecoboostu sadece powershift alabılecekmısız,ben alırken manuel secenegım vardı artık kaldırmıslar neden bole bısı yapıyorlar anlayamadım acıkcası bende
  • 1000 motor mu motor mu alııyoruz arabamı 3 ağır top binse çekmez o araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenler otogarı alt katı

    quote:

    Orijinalden alıntı: asome

    merhaba,

    2 hafta önce 1.0 ecoboost titanium x paket + park sensörü aracımın siparişini verdim takas

    yontemıyle aldım 2007 model clio mu 24000 saydırdım ustunu peşin verdim. forumda bazı

    arkadaşlar demişler ki b sınıfı araca bu para verilirmi, yok efendım alan olursa cok pıs

    elestırecegım felan demısler sımdı canım kardeslerım sadece fiesta değil türkiyede bütün arabalar

    pahalı, tam bir araba delisi olmama ve bilgili olmama rağmen 5 aydır araştırıyorum ve bu fiyata

    bundan iyisi yok var diyenle hertürlü tartışırım sonucta ford benım babamın arabası değil ama bazı

    gerçekler var polo yu ele alalım sis farı yok alımunyum jant yok, c.control yok ve daha bıcok sey yok adam 1.2 tsi dsg ye 51000 tl

    fıyat yazmış boş arabaları bu fıyata satacan sonra full fıestaya pahalı dıceksın ole yagma yok

    :)) bu paraya c segmentı araba alınır demıs arkadaslar ne alabılıyosunuz pardon c segmentınde

    bu dolulukta araba 75000 tl fıyat cekıyorlar.önce focus istiyordum ama bu fıyata hem otomatık

    hem bu kadar dolu fiestaya mı bınmek daha mantıklı yoksa en alt versıyon manuel focus mu

    dıye dusundum tabıkıde fiestada karar kıldım.fıestaya pahalı demeden once skoda,seat,vw gıbı

    arabaların sıtelerıne girin fıyat lıstelerıne bır bakın derım.

    NOT: dün gece nette gezinirken vw jetta tdi dsg fiyatına baktım aman allahım dedim 84000 tl

    olmuş gerisini siz düşünün.





    Ben de su anda tam senin gibi donanimsiz Fiesta, Polo ile donanimli Fiesta 1.0 ecoboost arasinda kaldim.

    Senin izlenimlerin neler? Memnun musun simdi?
    Nasil yakiyor? Nasil kaciyor?

    Alıntıları Göster

    Ben de su anda tam senin gibi donanimsiz Fiesta, Polo ile donanimli Fiesta 1.0 ecoboost arasinda kaldim.

    Senin izlenimlerin neler? Memnun musun simdi?
    Nasil yakiyor? Nasil kaciyor?

    merhaba,

    su anda 1300 km her ozellığini en ince ayrıntısına kadar test etmiş bulunuyorum, öncelıkle ben alırken esp ve yokus kalkısı powershıft alırsan para odemıyordun tıtanıumda hersey vardı ama su anda satılan fıestaların en ucuzunda bıle yokus kalkıs,esp,..... donanımlar standart olarak gelıyor cok sanslısınız:))) ben sahsen ıyıkı tıtanıum almısım dıyorum neden dersen gündüz farlarının led olması, ıc kırmızı ambıans aydınlatması gibi ozellıkler gercekten guzel ayrıntılar ama benım ıcın onemlı degıl dersen trend x alabılırsın ama ecoboosttan vazgecmen gerekecek bu seferde, fıesta alacaksan cok ıyı karar vermen gerekıyor. araba mukemmel yol tutus harıka dıreksonuyla tam bır asfalt canavarı ama sunu belırteyım ınanılmaz trim sesi var bozuk yollarda ıcınde ses gelmeyen yer yok artık seslerı takıp edemez oldum heryerden ayrı tınılı ses gelıyor,kaymak asfaltta hıc ses yok,gercı 50000 sevıyesınde bındıgım arabaların hepsı bu sekıldeydı ama fıestada bıraz daha fazla sert suspansıyondan dolayı ses takıntın yoksa hıc dusunme bıle. aldıgımda sehırıcı 10.5 L yakıyordu 7.8 e dustu gun gectıkce dusuyor,sehırdısında 90-100 gıderım dersen kokluyor resmen 3.9 - 4.3 arası gezınıyor c.controlu acarsan senın kullanmandan dahada az yakıyor. ama yok performans ısterım dersen kımılerının sewmedıgı benım bayıldıgım o sesıyle beraber cok ıyı gıdıyor ama cokta yakıyor normaldır turbo var. ben karısık tuketım 6 L yakıyom daha ne olsun benzınlı otm araba. ben cok arastırıp aldım fakat poershıftı cok arastırmadım eşimde kullanacak dıye tamam sarsıntısız hızlı gecısler super ama poershıftte 4000 tl dsg de 7000 fıyat farkıyla otm alıyoruz kalıtelı degıller sahsen aynı paraya manuel dizel tıtanıum alabılıyordum almadıgıma pısman oldum. sanzıman bazen kafayı yıyor sacmalıyor ben o yusden S konumunu kullanmayı daha cok sewıyorum kontrol bende oluyor kendım atıyorum vıteslerı. ecoboostun bazı dezavantajlarıda servıste cok pahalı yağı nerdeyse 300 tl ve zor bulunuyor ayrıca 3 sılındır oldugu ıcın rolantide ve hafıf gazla ılerledıgınde zırıltı gıbı bır ses cıkarıyor resmen camı açasım gelmiyor nefret ettım, ama devir 4000 oldumu ses süper :))) seat ıbıza 1.2 dsg alacaktım sacma sapan fıyat polıtıkalrı yuzunden fıesta aldım. ama tekrar soyluyorum powershıft sadece S konumunda mukemmel çalışıyor tamam bu paraya ne beklenır ama ılerde sorun cıkaracagı da garantı resmen hıssettırıyor hassas oldugunu :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasonn123

    1000 motor mu motor mu alııyoruz arabamı 3 ağır top binse çekmez o araba

    senın yerınde olsam test etmeden yorum yapmazdım. piyasadakı butun 1.6 atmosferıklerden daha yuksek torku var ve onlar gıbı 4000 de degıl 1700 d verıyor max torkunu. kucuk motor cekmez gıtmez sacmalıklarına ınanmayın once kullanın ole yorum yapın. su an satılan toyota corolla,auris,honda cıvıc 125 hp atmosferıklere nal toplatır ve onlardan az yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asome

    quote:

    Orijinalden alıntı: jasonn123

    1000 motor mu motor mu alııyoruz arabamı 3 ağır top binse çekmez o araba

    senın yerınde olsam test etmeden yorum yapmazdım. piyasadakı butun 1.6 atmosferıklerden daha yuksek torku var ve onlar gıbı 4000 de degıl 1700 d verıyor max torkunu. kucuk motor cekmez gıtmez sacmalıklarına ınanmayın once kullanın ole yorum yapın. su an satılan toyota corolla,auris,honda cıvıc 125 hp atmosferıklere nal toplatır ve onlardan az yakıyor

    doğrudur hocam ben işin biraz fazla geyine kaçtım.bende 2.3 var 1.6 olmasını tercih ederdim az benzin yaksında




  • 2016 Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Powershift titanium 100 hp modelini aldım. 62.000 TL ye hatchback sınıfında en iyilerinden biri. 3.5 aydır kullanım deneyimlerim doğrultusunda gerçekten küçücük motordan adam kocaman bi motor gücü çıkarmış. Opel, Wolksvagen hepsini gezdim ama içime sinmedi Fiestanın daha enerjik bi yapıya sahip olmasından dolayı tercih ettim. Almayı düşünenler olursa tavsiye ederim. Evet fiyat biraz yüksek ama hakediyor. Yakıt tüketimi de şuanlık şehir içi kullanıyorum çoğu zaman 8.9 lt/100 km de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youngghakan

    2016 Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Powershift titanium 100 hp modelini aldım. 62.000 TL ye hatchback sınıfında en iyilerinden biri. 3.5 aydır kullanım deneyimlerim doğrultusunda gerçekten küçücük motordan adam kocaman bi motor gücü çıkarmış. Opel, Wolksvagen hepsini gezdim ama içime sinmedi Fiestanın daha enerjik bi yapıya sahip olmasından dolayı tercih ettim. Almayı düşünenler olursa tavsiye ederim. Evet fiyat biraz yüksek ama hakediyor. Yakıt tüketimi de şuanlık şehir içi kullanıyorum çoğu zaman 8.9 lt/100 km de.

    2009da piyasada olup, makyaj yiyeli 3yıl olan arabaya bu para verilmez ama alınmış bir kere güle güle kullan.
  • 1.0 motor için 9 litre yüksek bence...
  • Evet biraz yüksek servisle konuştum başka kullanıcılarlada 10.000 km den sonra düştüğünü söyledi herkes. daha şuan 1.200 km de.Zaten ortalama otomatik Hatchbackler 55.000 -60.000 arası değişiyor. Verilmez diye birşey yok.Bu sorun üretici firmaların değil devletin koyduğu vergilerden kaynaklanıyor. Bulgaristanda arkadaşlarım var o fiyata bmw alıyor adam sıfır.
  • güle güle kullanın Allah kazalardan saklasın, aynen öyle araba pahalı değil devletten dolayı ayrıca 1.0 motor aracın fiyatını nasıl 61bin yapıyorlar anlıyamıyorum hacim düşüğünde düşüğü bari b segmenti araba 45 bin yapın bari Türkiye için firmalar 100cc araba çıkarsa yine 60 binden başlar Türk olmak kara kader malesef
  • Seat ibiza 1.0 EcoTSI DSG hem fiyat hem performans hem de donanım olarak fiesta dan önde görünüyor.
    ama zevkler tartışılmaz tabi... :)
  • 3 ay önce listemde olan bi araçtı fakat yakıtı kafaya çok taktığım için 60 bine dizel otomatik corsa aldım.
  • Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin herkese. Çok karışık bir işmiş bu araba işi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın 2 yıl önceki fiyatı 50000tl şimdi liste fiyatı 66bin yazık gerçekten
  • B sınıfında en dolu arabalardan. 180 km hızda 90 la gidiyormuş gibi konforlu. Ortalama yakıt tüketimi 10bin km de 6 litre. Sakin kullanımda 4 litrenin altına rahat düşüyor. Acayip tork var araçta. Sollamaya çıktığınızda koltuğa yapıştırıyor. İşçilik ve malzeme kalitesi rakiplerinin hepsinden iyi. Almadan önce hepsini inceledim ve Ford ecoboost karar verdim. Powershift agresif kullanımda kendini çok iyi geri çekerek max tork üretiyor. Sakin kullanımda 60 km hızda 6. vitese atıyor. Araç pahalı (Ben 62bine aldım) fakat ülkemizde ucuz araç yok. 50bin ancak dacia alınabiliyor maalesef. Yol tutuşu motor performansı efsane bir araba. Bu kadar eski ve makyaj yemiş bir kasa alınır mı dediler bana da; asıl o araba alınır dedim. Adamlar tüm kusurlarını gidermişlerdir herhalde. Çok sık kasa değiştiren markalardan zaten uzak durun derim. Deneme yanılmayla olmaz bu iş. Neyse bunlar birinci ağızdan kullanıcı yorumları. Hiç kötü yanı yok mu kardeşim bu arabanın tabi ki var. 2 bin devrin altında biraz titreşimli çalışıyor motor. 2 binde başlıyor asıl ritme. Her hızda her viteste muazzam tork üretebiliyor ama yakıt tüketimi fırlıyor. Sakin kullanmak lazım ancak böyle bir arabada oldukça zor. Bagaj ve arka koltuklar klasik fiesta sorunu. Kalabalıksanız uzak durun.




  • maverics kullanıcısına yanıt
    B sınıfınin en dolu arabalarından mi? Bunu donanım olarak söylüyorsaniz piyasadan hiç haberiniz yok demek ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus fiyatları acayip uçtu. Dizel manuel 85 binden başlıyor. Otomatik 94 bin, opsiyon eklersen 100 bin...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.