Sarıydı hocam. |
|
_____________________________
|

Sarıydı hocam. |
|
_____________________________
|
|
En iyisini yapmışsınız hocam. Tamir ettirseydiniz verim alamazdınız muhtemelen. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Cevabi kendin vermişsin istanbul trafiginde antalya mersin adana sıcağında 300-400 bin km gitsin bakalım o zaman eyvallah deriz zaten 150 bin km lere gelip turbo revize ettirmeyen dv6 ve dv6c de < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Dizel -20, -30 derecelerde, yağın zor akıp dizelin donduğu soğukta o kadar KM yapıyor sen de sıcak diyorsun, DV6C saatlerce 3-4K RPM'de hararet ibresi bile oynatmıyor Antalya ve Fethiye arasında. DV6'da yağ turbo banjo bolt/enjektör altında tıkanıyor, o arabalarda sıkıntı var ama DV6C temiz. DV6C genelde enjektör sıkıntısı çıkarıyor. https://autotechnician.co.uk/workshop-repair-1-6-tdci-turbo-failure-heres-the-real-cause// < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 4 Nisan 2021; 20:17:48 > |
|
_____________________________
Eski Kullanıcı adı: FilozofTR & Lee Van Cleef
|
Mazot donmuyor ciddi oranda karosen ve deterjan benzeri organik katkilar konuyor doğu avrupada romanya ciniada taksiciylede dondurucu soğukta bunu konuşmuştuk motor ısısı konusunda ise 5w-30 yerine 0w-30 kullanarak bu problem kolayca çözersin zaten n75 valfi motor belli isiya ulaşmadan istenilen basıncın silindirlerin içine dolmasina izin vemrez o yüzden yazılımli olsa dahi motor isinincaya kadar ortalama gücünün altinda bir güç çıkışı sunacaktir motor Güney illerinde hatta istanbulda yazin dur kalk trafikte klima açık yağ sıcaklığının 130-140 derecelerde seyrettigine 3-4 farkli 1.6 tdci ve hdi da obd ile şahit oldum hatta 1.5 tdci ortalama 5 derece daha yüksek ısıda çalışıyor 5w30 bu sicaklilklar için çok ince bir yağ birde yazılım yaptirip tapa gaz %7 egimli bir tepeyi cikarsan çok sıkıntı yaşarsın o yüzden dv6-c olmasada sakar rampasinda ne zaman gitsem istisnasiz kalan 3-4 araca rastlıyorum. Dv6c nin turbosu dv6 dan daha uzun ömürlü olsada daha kompakt bir turbo olduğu için onun ömrüde ondan çok çok farklı değil dediğin gibi dv6c nin enjektörü hassas siemens olduğu icin kötü yakita duyarli ve kalibrasyonsuz binmek sıkıntı uzin süre arızalı binersen genelde piston başını eritiyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|