Şimdi Ara

Fiziksel Durum(VAE): Kapalı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
0
Favori
18.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dragonfire kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun devam ediyor mu?
  • 150XXXX 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör kaynaklı genel arıza bulunuyordu. Şu an giderilmiştir. Hizmetiniz online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    hocam mesaj attim size bakma sansiniz var mi? gercekten zor durumdayim

  • 1 aydan fazla süredir vdsl geçişi için bekliyorum. Hergün aynı mesajları görmekten bıktım. Saha ekipleri kimse , umurlarında değil. Destek kayıt 38582113 @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serci555 -- 14 Aralık 2020; 21:11:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serci555 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçişiniz yapılmıştır. Ancak sorun yaşanması üzerine arızayı saha ekiplerine ilettik. Şu an arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekipleri ile iletişim halindedir. Ben de önceliğini ilettim. Kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, vae geçişiniz yapılmıştır. Ancak sorun yaşanması üzerine arızayı saha ekiplerine ilettik. Şu an arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekipleri ile iletişim halindedir. Ben de önceliğini ilettim. Kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır.

    Fizilsel durum(vae) kapalı görünüyor en başından beri. Devre numarası da en başından beri aynı,hiç değişmedi.

    Modem buluşmuyor- VDSL yazıyor.

    Bunlara rağmen geçiş tamamlanmış mı görünüyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1947271 numaralı aboneliğimle hat fiziksel durumu kapalı hatası almaktayım aynı şekilde müşteri hizmetlerine yazmama rağmen 36 saat içerisinde hatanın giderileceğini söylediler fakat 2 hafta oldu evime hala daha internet gelmiş değil. Sürekli aciliyet belirttiklerini söyleyip her seferinde hat kapalı uyarısını almaktayım. Arkadaşımın daveti ile geldiğim türknetten gram memnun değilim. Kendileri eğer bu hafta sonu bu işe bir çözüm getirmezler ise vodafone ile yoluma devam edeceğim bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AliGencell A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    neden ilgilenmiyorsunuz? arıza kaydı oluşturamıyorum. Ayrıca saat daha 17 de başladı hız düşmesi. 85 olan hız şu an 5 mbps. Ayıp yahu! aylardır cözülmüyor bu sorun. an itibariyla 3mbps.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Her seferinde aciliyet belirtiliyor fakat 3. Haftaya giriyoruz abonelik başvurusunun. Bunun yanı sıra bizim mobil verdiden kullandığımız paket ücretleride cabası. Yıl olmuş 2020 bir internet 3 haftada bağlanamaz mı allah aşkına. Başla bir sağlayıcıya başvursaydım şimdiye 3 kez bağlamışlardı. Bize kaybettirdiğiniz zaman için teşekkürler!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziksel Durum(VAE): Kapalı
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Dünden beri sürekli kesilen internetim bugün tamamen koptu, çok önemli online derslerim var bir an önce ilgilenin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, yaşadığınız sorunu 21.12.2020 tarihinde alarak iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler 3 iş günü içerisinde çalışmaları tamamlayarak sorunu çözümleyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu 21.12.2020 tarihinde alarak iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler 3 iş günü içerisinde çalışmaları tamamlayarak sorunu çözümleyecektir.

    Türk telekomdan yanıt geldi ve tekrar türk telekoma sorunu iletimişsiniz, gerçekten yıprandım çok acil işlerim lütfen acele edin.


    Destek No: 39741510

  • Merhaba, yaşadığınız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak gelen bilgide sorunun görülmediği bilgisi verilmiştir. Bunun üzerine arkadaşlarım olumsuz teyit vererek arızayı tekrar saha ekiplerine iletmiştir. Ben de önceliğini ilettim. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak gelen bilgide sorunun görülmediği bilgisi verilmiştir. Bunun üzerine arkadaşlarım olumsuz teyit vererek arızayı tekrar saha ekiplerine iletmiştir. Ben de önceliğini ilettim. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.

    İnternet geldi fakat hızım 4 megabit'e sabitlenmiş ilgilenirseniz sevinirim.

  • Merhaba, hız profilinizi 16 Mbps'e kadar ADSL olarak güncelledim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız profilinizi 16 Mbps'e kadar ADSL olarak güncelledim. Keyifli kullanımlar dilerim.

    Teşekkürler yardımlarınız için.

  • Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Dünden beri sürekli kesilen internetim bugün tamamen koptu, ilgilenirseniz sevinirim.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.