Şimdi Ara

Filbox Cam Modül ve Nexon (Vestel) TV Uyumu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vestel üretimi Nexon Smart LED TV'mde kullanmak üzere Filbox Cam Modül satın aldım. Modülü TV gördü, kanalları tarattım ve modül aktivasyonunu yaptırdım, kanallar açıldı izlemeye başladım. Buraya kadar herşey çok güzel ve sorunsuzdu. Ta ki biraz Filbox kanalları arasında gezinmeye çalışınca benim TV garip uyarılar vermeye başladı; Modül takılı olmasına rağmen "Ortak Arabirim Modülü Çıkarıldı" diye bir hata ardından çok kısa süre sonra "Ortak Arabirim Modülü Takılı" hatası geldi. Tabi bu arada kanal geçici süre kapanıyor ve seyir zevkimi olumsuz etkiliyor. Konuyla ilgili sırayla; Vestel Canlı Destek'ten yardım istedim, servis kaydı oluşturdular ama ne arayan oldu ne de soran. Neyse kendim gidip Vestel Yetkili Servisi'ne durumu bildirdim, oradakiler sorunu bile tam anlayamadı, güya not aldılar, araştırıp bilgi vereceklerdi yine ne arayan oldu ne de soran. En son dün akşam Vestel Müşteri Hizmetleri'ni aradım, TV'ye ilk kurulum yapınca sorunun düzeleceğini söyledi, sesli yönlendirmeyle ilk kurulumu yaptım. Kanallar yeniden tarandı, Filbox kanal geçişleri de düzelmiş gibi geldi. Daha sonra kendi yaptığım Kanal Listesini TV'ye yüklediğimde aynı uyarı mesajları tekrar gelmeye başladı. Çok uzun yazdım ama sorun maalesef bu. Yardımcı olabilecek veya aynı olay başına gelmiş bir arkadaş varsa ve ilgilenebilirse çok sevinirim.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzobay

    Vestel üretimi Nexon Smart LED TV'mde kullanmak üzere Filbox Cam Modül satın aldım. Modülü TV gördü, kanalları tarattım ve modül aktivasyonunu yaptırdım, kanallar açıldı izlemeye başladım. Buraya kadar herşey çok güzel ve sorunsuzdu. Ta ki biraz Filbox kanalları arasında gezinmeye çalışınca benim TV garip uyarılar vermeye başladı; Modül takılı olmasına rağmen "Ortak Arabirim Modülü Çıkarıldı" diye bir hata ardından çok kısa süre sonra "Ortak Arabirim Modülü Takılı" hatası geldi. Tabi bu arada kanal geçici süre kapanıyor ve seyir zevkimi olumsuz etkiliyor. Konuyla ilgili sırayla; Vestel Canlı Destek'ten yardım istedim, servis kaydı oluşturdular ama ne arayan oldu ne de soran. Neyse kendim gidip Vestel Yetkili Servisi'ne durumu bildirdim, oradakiler sorunu bile tam anlayamadı, güya not aldılar, araştırıp bilgi vereceklerdi yine ne arayan oldu ne de soran. En son dün akşam Vestel Müşteri Hizmetleri'ni aradım, TV'ye ilk kurulum yapınca sorunun düzeleceğini söyledi, sesli yönlendirmeyle ilk kurulumu yaptım. Kanallar yeniden tarandı, Filbox kanal geçişleri de düzelmiş gibi geldi. Daha sonra kendi yaptığım Kanal Listesini TV'ye yüklediğimde aynı uyarı mesajları tekrar gelmeye başladı. Çok uzun yazdım ama sorun maalesef bu. Yardımcı olabilecek veya aynı olay başına gelmiş bir arkadaş varsa ve ilgilenebilirse çok sevinirim.

    Ayni sorunu bende yasiyorum. Sikayet var asikayet yazmani tavsiye ederim. Manisa ar ge den aradilar. Sorunun farkindalar. Yeni sikayetler gelirse daha fazla ciddiye alirlar. Sorun oldugunu kabul ediyorlar. Yazilim hazirliyorlarmis. 1 aydir bu sorunla ilgili her hafta araniyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende aynı sorunu yaşıyorum zırt pırt modül çıkarıldı takıldı yazıyor
    Acaba değişim yada iade hakkımız olmuyormu bu sayede ? Cünkü servis sorunu 1 ayiçinde çözemiyorsa doğal olarak tüketiciye değişim iade hakkı doğmazmı arkadaşlar ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer modülünüzde bir sorun yoksa yapacak birşey yok.
    TV'lerin uydu kısımlarında görüntü kalitesi hariç beğenmiyorum.
    En iyisi harici uydu alıcısı kullanmak.

    CI girişli bir uydu alıcısı alırsanız kanser olmaktan kurtulabilirsiniz.
  • Modülde sorun yok,sorun tv'den kaynaklanıyor.Zamanım olursa müşteri hizmetleri ile iletişime geçeceğim.Sorun onlardan kaynaklı ve her türlü problemi gidermek zorundalar aksi taktirde yasal olarak para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba aynı sorun bendede oluştu uzun süredir cevap yazılmamış ama acaba sorunu çözebildiniz mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi replax_1907 -- 15 Ocak 2016; 9:32:06 >
  • replax_1907 kullanıcısına yanıt
    Ben cihazıma uygun en son yazılımı yükledim ama sorun hala devam ediyor..
    Zamanın varsa müşteri hizmetlerini ara..Sorunu çözemezlerse iade iste.Sorun onlardan kaynaklı ve çözüm bulmak zorundalar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoTuTuRK kullanıcısına yanıt
    Yüklediğiniz yazılımı beğendiniz mi? Aynı sorundan dolayı bende yüklemeyi düşünüyordum demekki çözüm olmuyormuş. Son yazılımdaki değişiklikler nedir? yüklemeye gerek var mı?
  • Bendeki kırmızı menülü yazılımdı..Yüklediğim yazılımda aynısı ama son çıkan versiyonuydu göze batacak bir fark göremedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoTuTuRK kullanıcısına yanıt
    Teşekkurker bendeki yazılımda 3.6.2H kırmızı menü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mbaydogan kullanıcısına yanıt
    Yazılımı güncellemeye değişecek bir yenilik yok boşa zaman harcama bence ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün servis geldi yeni yazılımı yükledi. Ortak arabirim modülü çıkartıldı hatası düzeldi. En azından şimdiye kadar hata mesajı almadım tekrar edermi zaman gösterecek artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mbaydogan kullanıcısına yanıt
    Son durum nedir hiç hata aldınızmi? Ayrıca yazılım versiyonu kaç oldu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tv de menu acık iken foto çekip atarmısınız
  • KoTuTuRK kullanıcısına yanıt
    Yazilim 3.6.2j oldu. Dün hiç sorun yasamadım. Aksam yine bakarım. Olumlu olumsuz size bilgi veririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mbaydogan kullanıcısına yanıt
    tv nin marka model ne
  • mbaydogan kullanıcısına yanıt
    Bendekide aynı versiyon ama bende hala modül çıkarıldı takıldı hatası devam ediyor Siz düzeldiğine eminmisiniz ? Çünkü bu versiyonda da hata devam ediyor diye biliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın 2. el bir Atlanta HDBOX sorunsuz çalıştırın rahat rahat. TV'lerle uğraşılmaz.
    Daha hızlı kanal geçişi, kanal düzenleme arama herşey daha kolay.
  • replax_1907 kullanıcısına yanıt
    Nexon NX600
  • KoTuTuRK kullanıcısına yanıt
    Akşam yine deneyeceğim. Televizyonu ilk açtığımda ortak arabirim modülü takıldı mesajı geliyor birdaha da hata mesajı almıyorum. Belki sorun devam ediyordur gözümden kaçmıştır bilmiyorum. Eski versiyonda çok sık oluyordu hata.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.