Şimdi Ara

fiesta Trend 5K 1.25i 82PS alınırmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
53.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sa arkadaşlar 2013 ford fiesta Trend 5K 1.25i 82PS alınırmı lamayı düşünüyorum fiyattıda kafama yattı 6.750 peşin 530 tl 60 ay taksitle lakin iş yerindekı arkadaşlarım 1.25 arca girme yokus ta arac doluyken çıkmaz araba yeterince çekişi güzel olmaz diyorlar siz ne dersiniz kullanan varmı çekişi nasıl bu aracın

    değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiesta Trend 5K 1.25i 82PS Alınır mı?

    Ford Fiesta, kompakt hatchback sınıfında popüler bir seçenektir. Fiesta Trend 5K 1.25i 82PS, uygun fiyatlı ve yakıt tasarruflu bir modeldir. Bu modelle ilgileniyorsanız, satın almadan önce aşağıdaki faktörleri göz önünde bulundurmalısınız:

    • Motor Performansı: 1,25 litrelik motor, 82 beygir gücü ve 114 Nm tork üretir. Şehir içi sürüş için yeterlidir, ancak otoyol sürüşlerinde veya yokuşlu arazilerde güçsüz kalabilir.

    • Yakıt Tüketimi: Fiesta 1.25i, ortalama olarak 100 kilometrede 5,2 litre yakıt tüketir. Yakıt tasarruflu bir seçenektir.

    • Donanım Seviyesi: Trend donanım seviyesi, klima, elektrikli ön camlar, hız sabitleyici ve ses sistemi gibi temel özellikleri içerir. İleri sürüş destek sistemleri veya lüks özellikler aramıyorsanız, bu donanım seviyesi sizin için yeterli olabilir.

    • İç Mekan: Fiesta'nın iç mekanı, sınıfı için geniştir. Beş yolcu rahatça oturabilir ve bagaj hacmi de yeterlidir.

    • Güvenlik: Fiesta, Euro NCAP çarpışma testlerinden beş yıldız almıştır. ESP, ABS ve yokuş kalkış desteği gibi güvenlik özellikleriyle donatılmıştır.

    • Yorumlar: Fiesta 1.25i, genellikle güvenilirliği, yakıt verimliliği ve şehir içi kullanım için uygunluğu nedeniyle olumlu yorumlar almaktadır. Ancak, motor performansı ve donanım seviyesi bazı kullanıcılar için yetersiz kalabilir.

    Genel olarak, Fiesta Trend 5K 1.25i 82PS, uygun fiyatlı, yakıt tasarruflu ve güvenilir bir kompakt hatchback'tir. Şehir içi sürüş için uygun bir seçenektir. Ancak, daha fazla güç veya daha fazla donanım arıyorsanız, daha yüksek donanım seviyelerini veya farklı bir model düşünmelisiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Araç hakkında değil ama vade hakkında yorum yapmak istiyorum.
    60 ay çok uzun bir süre değil mi?
    Aracın kullanma maliyetini de düşününce rakam pek iyi olmaz gibi geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulu5

    sa arkadaşlar 2013 ford fiesta Trend 5K 1.25i 82PS alınırmı lamayı düşünüyorum fiyattıda kafama yattı 6.750 peşin 530 tl 60 ay taksitle lakin iş yerindekı arkadaşlarım 1.25 arca girme yokus ta arac doluyken çıkmaz araba yeterince çekişi güzel olmaz diyorlar siz ne dersiniz kullanan varmı çekişi nasıl bu aracın

    değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    1.2 çekmez gitmez söylentilerine kulak asma arabadan beklentilerin önemli fiestanın 1.2 sini ben kullanmadım ama arkadaşımda var ablasına alındı genelde kendi kullanır memnun arabayı inceleme şansım oldu tek olumsuz yani arka diz mesefesi dardı okadar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tietze -- 18 Nisan 2013; 3:17:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tietze

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulu5

    sa arkadaşlar 2013 ford fiesta Trend 5K 1.25i 82PS alınırmı lamayı düşünüyorum fiyattıda kafama yattı 6.750 peşin 530 tl 60 ay taksitle lakin iş yerindekı arkadaşlarım 1.25 arca girme yokus ta arac doluyken çıkmaz araba yeterince çekişi güzel olmaz diyorlar siz ne dersiniz kullanan varmı çekişi nasıl bu aracın

    değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    1.2 çekmez gitmez söylentilerine kulak asma arabadan beklentilerin önemli fiestanın 1.2 sini ben kullanmadım ama arkadaşımda var ablasına alındı genelde kendi kullanır memnun arabayı inceleme şansım oldu tek olumsuz yani arka diz mesefesi dardı okadar..
    32 bine 1.2 bomboş Fiesta alacağınıza ben size 32 bine Seat İbiza 1.4 Style öneririm. Hız sabitleyici, yol bilgisayarı, 4 cam otomatik, 4 hava yastığı, ön/arka sis farları, 15' alüminyum alaşım jant, direksiyondan kumandalı 4 hoparlörlü mp3 çalar, deri direksiyon ve vites topuzu vs vs.

    Hem daha performanslı hem daha donanımlı hem de aynı fiyat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    32 bine 1.2 bomboş Fiesta alacağınıza ben size 32 bine Seat İbiza 1.4 Style öneririm. Hız sabitleyici, yol bilgisayarı, 4 cam otomatik, 4 hava yastığı, ön/arka sis farları, 15' alüminyum alaşım jant, direksiyondan kumandalı 4 hoparlörlü mp3 çalar, deri direksiyon ve vites topuzu vs vs.

    Hem daha performanslı hem daha donanımlı hem de aynı fiyat.

    Alıntıları Göster
    işin gerçeği fiesatanın göğsü çok güzel hoşuma gitti bayıldım resmen ama param okadar ına yetiyor acaba 2. el kredi mi çeksem diyorum 2.el olursa 1.6 sını almayı düşünüyorum benım için park sensoru yağmur sensoru hikaye kulanmamda anlamamda sadece klıma olsun yeter gibime geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulu5

    işin gerçeği fiesatanın göğsü çok güzel hoşuma gitti bayıldım resmen ama param okadar ına yetiyor acaba 2. el kredi mi çeksem diyorum 2.el olursa 1.6 sını almayı düşünüyorum benım için park sensoru yağmur sensoru hikaye kulanmamda anlamamda sadece klıma olsun yeter gibime geliyor

    2. ele girerseniz kredi faiz oranı yükseleceğinden kaybınız daha fazla olur , fiestaya Güzel bir jant yapsan harika olur bu arabaya jant ayrı bir yakışıyor ama 60 ay vade gerçekten çok uzun .....
  • Güvenlik paketi ile alacaksanız alın,güvenlik paketsiz tavsiye etmem. 2009 model 1.25 fiesta kullanıcısıyım motor gayet yeterli yokuşta kalkamama gidememe gibi bir durumu yok. Bugüne kadar bir çok dik yola tırmandım hiç birinde sıkıntı yaşamadım. Yakıt tüketimi de 20-25 km ortalama hız ile 7.0-7.2 litre civarı. Şehirler arası yollarda ise 5.0-5.5 litre tüketimi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    güvenlik paketi ekletilirse mantıklı bir seçim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    güvenlik paketi ekletilirse mantıklı bir seçim

    Alıntıları Göster
    1.25 motor verimsiz bir motor değil performans olarak tatminkardır ama tabiki beklentilerde önemli eski kasalarından kullanmıştım daha önce bana baya yeterli gelmişti yakıt sarfiyatı olarakda gayet makul ancak vade olarak 60 ay biraz üzer araba baya yıpranır o sürede hala kredisinin bitmemeside sıkıntı yaratır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    32 bine 1.2 bomboş Fiesta alacağınıza ben size 32 bine Seat İbiza 1.4 Style öneririm. Hız sabitleyici, yol bilgisayarı, 4 cam otomatik, 4 hava yastığı, ön/arka sis farları, 15' alüminyum alaşım jant, direksiyondan kumandalı 4 hoparlörlü mp3 çalar, deri direksiyon ve vites topuzu vs vs.

    Hem daha performanslı hem daha donanımlı hem de aynı fiyat.

    Fiesta'da da 4 hoparlörlü +2 tweeter'lı mp3-aux-usb'li radyo var ve İbiza'ya göre çok kaliteli ses veriyor diyebiliriz. Direksiyondan kumanda var, vites topuzu deri yine.

    Yani bir jant ve hız sabitleyici için mi İbiza çok üstün oldu. Şu bomboş lafını zaten kim icat ettiyse selam söylüyorum.

    Saydığın özellikleri ekle Fiesta'ya kaç lira oluyor? Bomboş lafı icat oldu çünkü araba BOMBOŞ. B sınıflarında artık ESP ve 8 hava yastığı bile standart oluyorken 2 tane hava yastığıyla satılan Fiesta'yı aux girişi var diye zaten sadece sizin gibilerin zihniyetine sahiplerin çoğunlukta olduğu ülkede satabilirsin. Almanya, İngiltere, İspanya, Fransa, İtalya vb Avrupa ülkelerinde baz modelde tüm güvenlik ekipmanları standartken bizde 2 sensör bi sis farı daha önemli. E tabi distribütörler de biliyor insanını ona göre getiriyor.

    Aynı paraya daha güvenlisi daha performanslısı daha donanımlısı varken bunları sunmayanı ben almam fikir sorana da önermem. Sony ses sistemi hariç Fiesta'nın ses sistemi gördüğüm en kötü ses sistemi ayrıca ve evet İbiza'nın ses sistemi çok daha derin bas ve tiz veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_333 -- 18 Nisan 2013; 14:08:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar lutfen sakin tartışmayın ben araba konusunda bayaa cahılım tabiri caizse bu aracta hız sabıtleyici varmı birde güvenlık paketi dediğiniz ne oluyo biraz daha acar mısınız yorum yazanlar a şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dublex06 -- 18 Nisan 2013; 15:47:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulu5

    arkadaşlar lutfen sakin tartışmayın ben araba konusunda bayaa cahılım tabiri caizse bu aracta hız sabıtleyici varmı birde güvenlık paketi dediğiniz ne oluyo biraz daha acar mısınız yorum yazanlar a şimdiden teşekkürler

    Trend donanımda hız sabitleyici yok,Titanium x pakette var. Güvenlik paketi ise 6 hava yastığı,Esp vs gibi hayati önemi olan güvenlik donanımlarını içeriyor. Güvenlik paketi almazsanız sadece 2 hava yastığı ve Abs oluyor araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulu5

    arkadaşlar lutfen sakin tartışmayın ben araba konusunda bayaa cahılım tabiri caizse bu aracta hız sabıtleyici varmı birde güvenlık paketi dediğiniz ne oluyo biraz daha acar mısınız yorum yazanlar a şimdiden teşekkürler

    Trend donanımda hız sabitleyici yok,Titanium x pakette var. Güvenlik paketi ise 6 hava yastığı,Esp vs gibi hayati önemi olan güvenlik donanımlarını içeriyor. Güvenlik paketi almazsanız sadece 2 hava yastığı ve Abs oluyor araçta.

    Alıntıları Göster
    çok teşekküler oda pahalı gelir ben en iyisi 2 el e bakıyım o zaman elektrik kırmızısı rengi muhteşem hoşuma gidiyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Güvenlik paketi ile alacaksanız alın,güvenlik paketsiz tavsiye etmem. 2009 model 1.25 fiesta kullanıcısıyım motor gayet yeterli yokuşta kalkamama gidememe gibi bir durumu yok. Bugüne kadar bir çok dik yola tırmandım hiç birinde sıkıntı yaşamadım. Yakıt tüketimi de 20-25 km ortalama hız ile 7.0-7.2 litre civarı. Şehirler arası yollarda ise 5.0-5.5 litre tüketimi var.

    yakıt fazla yakıyor öyleyse ?????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isletmekonomist

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Güvenlik paketi ile alacaksanız alın,güvenlik paketsiz tavsiye etmem. 2009 model 1.25 fiesta kullanıcısıyım motor gayet yeterli yokuşta kalkamama gidememe gibi bir durumu yok. Bugüne kadar bir çok dik yola tırmandım hiç birinde sıkıntı yaşamadım. Yakıt tüketimi de 20-25 km ortalama hız ile 7.0-7.2 litre civarı. Şehirler arası yollarda ise 5.0-5.5 litre tüketimi var.

    yakıt fazla yakıyor öyleyse ?????????

    Bana tüketimi az geliyor 1.2 atmosferik motor şehir içinde 7 litreden daha aşşağı tüketemez herhalde. Turbo olsa belki 5-6 litre filan tüketebilirdi. Bildiğim kadarıyla 1.2 atmosferik motorlar içinde Suziki Swiftten sonra en ekonomik motor Fiestanın motoru. Suzuki Swift'in şehir içi fabrika tüketim verisi 6.1 litre




  • Arkadaşlar aracı bugün aldım plaka çıkson derin bir test yazacağım bekleyin

    Ki bu test benim 1.2 polo ve ibiza 1.4 ve corsa 1.4 karşılaştırmaları içerecek

    Yakında....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wtersad kullanıcısına yanıt
    Hocam noldu arabayı alıp deneme şansın oldu mu eğer görülşerini objektif bir şekilde buradan paylaşırsan sevinirim ben de düşünüyorum bu hafta almayı senin yorumunu bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gordonn

    Hocam noldu arabayı alıp deneme şansın oldu mu eğer görülşerini objektif bir şekilde buradan paylaşırsan sevinirim ben de düşünüyorum bu hafta almayı senin yorumunu bekliyorum
    hocam çok zor değil ibiza arkaya 2 tane focal hoparlör koy max sana 400 lira olur bakalım hangisi daha iyi ses veriyor
  • gordonn G kullanıcısına yanıt


    Selam arkadaşlar bir kaç plaka aksaklığının ardından aldım

    sizlere bahsettiğim geniş incelememe arabamı bu akşamlık dinlendirerek yazmak için zaman ayırıyorum

    Öncelikle herkezin Allah gönlüne göre versin kaza bela vermesin inşallah

    Araçları
    Dış görünüş

    İç ve donanım

    Motor ve yakıt

    En sonda fiyat performans klasmanlarında karşılaştıracağım kendi görüşlerimce

    Dış görünüş

    Bu bakımından öncelikle yaris ve corsa sınıfta kaldıkları aşikar benim için

    2014 yılında corsa nın kasa değiştirmesi de gerçekten opel için iyi bir gerekçe.

    Gerek seriden çok geride kalan kasası gerekse eski moda getz tarzı arka karoser , dinamik yapıdan oldukça uzak .
    yarisi hiç katmıyorum tamamen başarısızlık

    İbiza gerçekten kasa stili ve arkadaki stop lambaları ile şahin bakışı mükkemmel duruyor fakat bunlar ta ki resimlerde heveslenip arabayı görene kadar sürüyor.

    " Ya bu araba resimlerde daha büyük gözüküyordu?" diyecekniz ...

    Buna emin olun arkaya bakıncada göreceğiniz ucuz ince lastiklerin bir arabada bu kadar çirkin dururdu.
    bunca güzel tasarıma bu ebat ve marka lastikler bence hayal kırıklığı

    Sınıfı geçen araçlardan fiesta ve polo ise bu işi gerçektende tecrübelerinin ortaya koyduğu farkla onları 1-0 öne geçiyor

    Vw her zamanki gibi serisi ile uyumu o ağır bakışlı farkar ve kaslı çamurluklarla önden sizi mest ediyor fakat bu araç iri göğüslü sarışın alman kadından başkası değil .
    arka tarafa geçtiğiniz an o çok kötü yerlerde gezen yağlı kalçası karşınıza çıkıyor tasarımda bir tezatlık olduğu hemen gözünüze çarpıyor ve neden golfte kullanılan stop bu aracın tasarıminda yok ??
    deyip ah çekiyorsunuz golflere bakıp. Ama golfe de uzanacak para çıkmıyor cepten :)

    Clio tek kelime gerçekten mükkemmel ve çok başarılı bir kasa sadece abi o stoplar neden led değil sene kaç oldu küçücük stop yaa o güzelim tasarımla oldukça tezat.


    Geldim benim seçimim fiestaya
    Abi tuttum elimi ön kaputa koydum arkaya gidene kadar mükkemmel bir dalgalı çizgisel tasarımı arka stopta bitirdim ön kısım ben bunu bi yerden hatırlıyorum dedi bile size !!


    Evet tahmin edeceğiniz gibi
    O aston martinin ta kendisi aston martinden çaldığı o kışkırtıcı geniş koca ızgara işte karşımızda.
    amerikan arabalarında da hep bu ızgaralara hasta olurum oldum olası:))

    ve yeni seri kasalarda gümbür gümbür mondeo ve focus ta geliyor

    En çokta buna güvendim alırken
    corsa yı alıp 6 ay sonra 4 bin tl 2. el de satışta zarar edeceğime gider en son kasa fiesta alırım kardeşim dedim

    He içimde kalan şeyler 1 - sis farı trend te yok ve anca tapon değişerek takılıo orjinali
    Emitasyondan bahsetmiyorum
    2 o süper xenon ve dls led ışıklar yine sadece titanyum da :( malesef ve çok oara abi fark deyip vazgeçtim bunlardan
    Ki clio nun dsl si gerçekten kıskandırıyor beni


    İç ve donanım bölümündeyiz artık

    Yaris sen bi hayal kırıklığısın her şeyin ucuzuna kaçılmış base modelde takometre yok şaka gibi abi geçen yıllarda attığımız bütün tüplü tv lerin plastiğini eritip arabanın içinin ham maddesi olarak kullanmışlar heleki bir direksiyon ve vites topuzu var allaah evlere şenlik

    He bi de bu vitesten clio ile dacia da da var o daha bi komedi en son 50nc kamyonlarda vardı kolum kadar vites hangi yıldayız abi

    Clio ve yaris kada donanımda cimrisini görmedim .
    sınıfta kaldı kafadan ki o verdiğiniz opsiyonlardaki paralara direk gider 2.el passat alırım hepside standart yani.
    Neyse kızgınım onlara affedin beni ...
    daha şöför koltuğundakinin sırtına arkada oturanın dizlerinin battığını falan demiim :)

    Corsa iç tasarımı gerçekten çok iyi ve donanım seviyelerindeki özelliklede güvenlik ön planda tutulması beni sevindirdi.
    araç içi yeni aydınlatma ve seriye uyumlu tasarım çok iyi sadece ekranlar olsa ve aydınlatmada renkler olsa çok iyi olurdu ki sarı rengin sürücüyü uzun yolda yormaması için yapıldığını da biliyorum. Buda ayrı bir detaydı

    Vw sınıfı geçenlerden.
    kullandığı kaliteli koltuk kumaşları ve serinin tümindeki göğüs tasarımı oldukça tatmin edici teybin kalitesi de gerçekten övgüyü hakkkediyor. İç hacimde şaşırtıcı derecede geniş

    İbiza abisinin Yolunda...Devam etmekle beraber yolda teybini düşürmüşçesine kalitesiz bir teyple karşımızda , yalnız koltuklar biraz sert geldi bana buda sportif bir sürüşü destekliyor diye fısıldadı bana .
    Genel olarak kaliteli vw 1 alt sınıfımsı bir araç ki zaten
    Tüm parçalaro gerçektede polodan kalanlarla kombine edilmiş

    Fiestaya oturunca sadece kontağı çevirin ve karşınızda woww diyeceğiniz bir dashboard.

    ipod bağlantıları göğüsteki detaylar teybin kokpitvari tavrı kışkırtıcı bir sport otomobil görüntüsünde .

    bence modifiye tutkunları yemeğe davet edilmiş ve tavsiyeler sanki bir bir not alınmış titanyumda gelen ambilight harika ama trende de çok ucuza ekletebilirsiniz bilginize !

    Aracımı aldıktan sonraki bir ayrıntıyı da söyleyeyim araç sorunlara göre tüm göstergeler renk değiştiriyor

    Örneğin yağ veya hararet durumunda o zarif mavi renkler ve tüm o koca göğüs kırmızıya dönüşüyor gerçekten şöförün dikkatini çekiyor.
    Fiesta ın eksiği arkDa oturanlar pek bi yavana atılmış garibim zaten basık bir ortamda önlerinde sadece kahve tutacağı aradan gözüküyor falan.

    çok üzücü önde oturan çok kıskanılır abi


    Pejoyu nie yazmadın demeyin vaktim olmadı ve çevreden gelen baskı ve benim fransız anti patim yüzünden direk eledim zaten parasal olarakta üstlerde geziyordu

    E hadi gelelim motor ve yakıta daaaa

    Vw ni sürdüm gezdim çok güzel bir sessiz motora sahip benzinde ve dizelde en az yakan araçlardan 2. Si lakin dizel model çok pahallı bu fark derhal kapanmalı .

    yalnız bakım ve yedek parçadaki pahallılık beni bitirdi abi fiyatlar faiş adam arabayı satıo servisten kazanıo ki günümüzde bu moda oldu çok tehlikeli

    130 kmh da soğuk havada 2500 devir bence ekonomi arayan biri için idel 5 . Vitesi bu araçlarda unutun çünkü performans arabası al-mı-yor-su-nuz

    İbiza 1.4 motoruyla tırt oldu abi tepkideki gecikmeler beni benden aldı bitirdi tsi modelini almicaksanız gidipte eski tip polo motoruna para baymayın arkadaşlar

    Corsa gerçekten tüm bu segmennen güçlüsü amma velakin ne kadar güç o kadar para ki bu güç ki öyle abartı falan filan da değil klasına göre en iyisi sadece. Yanlız vergide 1.4 dilimine girdiğinden bi adım geri itti beni

    Yaris her bişi de olduğu gibi burdada basiretzce dibi boylarken hakkatten bunu ekonomisiyle telafi etmeye çalışıyor ama madem gitmiceksin e hiç yakma o zaman dedirtiyor insana dizel vw değerlere yanaşırcasına ekonomik olan motoru ne yazıkki vahim derecede tork düşüklüğü içeriyor.

    Clionun çok seri ve atik motoru reno teknolojisini her araca yaydığını gösteriyr fakat cebide kasıp kavuruyor.

    malzemdeki kalitesizlikten kaynaklı sorunlar arda Atılır gibi değil yinede sınıfı geçtiğini düşünüyorum. Bide ses yalıtımı sorunlu bence araçtanda kaynaklanabilir bilmiyorum.

    Fiestaya geldik bakalım yoruldum ama bitiriorum şimdi sizin için muhteşem yüzyıldan mahrum kaldım değerimi bilin :)

    Dizel motoru her açıdan tamamen tatmin edici bir yan hariç oda cebimiz 6 milyar fark mı olur abi dizelde 6 milyara 2 yıllık benzin alırım ki o farkları kapatacak bir sihirli kelime var ki adı ecoboost !!!!

    O hacimde bu değerlerde bir motor zaten ödülünü aldı bile dünyadan
    Ben 1.25 motoru aldım tamamen amacım ucuza iyi bir araç almak

    ki şehir içinde ihityaçları ı çok iyi karşılayabileceğini gösterdi.
    Çevre yolunda vw değerini yakalar mı die zorladım 160 ları gördüm yetmez ki dedim

    130 u 2.5 devirde gördüm. Rahatladım
    Basınca basıo fakat amacımız o değil çünkü yakıt değerlerinizi alt üst ediyor yiksek hızlar

    Yalnız 100 -80 km h a kişitlediğiniz an araba hakkını veriyor ve vaadettiği o değerleri yansıtmaya başlıyor aracım çok yeni ilerki zamanda gerçek yakıt değerlerini 5000 den sonra yazabilirim çünkü sıfır araçlar belli bir kilometreden sonra daha az yakmaya başlar iyice yağlanır ve değerleri gerçeğe yakın olur

    Şimdilik tüp taktırm hayallerim yok zaten em ucuz vergi diliminde dizele yakın değerlerde ekonomik bir araba aldım lpg takacam die araç zevkimi öldürmeyeceğim .
    Cimriliğin alemi yok
    Bu kapalı otoparka girmeye bile değer. :))


    Geldik mi puanlara


    Araç. İç. Dış. Motor. Toplam:

    Yaris. 4. 5. 6. 15
    Clio. 6. 9. 7. 22
    İbiza. 7. 6. 8. 21
    Polo. 8. 8. 10. 26
    Fiesta. 10. 9. 8. 27
    Corsa. 9. 5. 8. 22


    İşte böyle arkadaşlar. Fiyatlat belli benim hiç bir çıkarım yok
    Tamamen de kendi görüşlerim zevk sizin sefa da sizin olacaktır.
    RP VERENLERE SAYGILAR

    Ben gönlümü fiestadan yana koydum bunu da sadece araç değil
    Ödeme kolaylıkları servis ve satıcı samimiyetleri tavsiye ve fiyat performans ihtiyaç kriterlerime göre yaptım.

    Hayrını görün kazasız belasız sevdiklerinize varın inşallah...

    Kalın sağlıcakla
    :))))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wtersad -- 18 Aralık 2013; 22:00:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wtersad



    Selam arkadaşlar bir kaç plaka aksaklığının ardından aldım

    sizlere bahsettiğim geniş incelememe arabamı bu akşamlık dinlendirerek yazmak için zaman ayırıyorum

    Öncelikle herkezin Allah gönlüne göre versin kaza bela vermesin inşallah

    Araçları
    Dış görünüş

    İç ve donanım

    Motor ve yakıt

    En sonda fiyat performans klasmanlarında karşılaştıracağım kendi görüşlerimce

    Dış görünüş

    Bu bakımından öncelikle yaris ve corsa sınıfta kaldıkları aşikar benim için

    2014 yılında corsa nın kasa değiştirmesi de gerçekten opel için iyi bir gerekçe.

    Gerek seriden çok geride kalan kasası gerekse eski moda getz tarzı arka karoser , dinamik yapıdan oldukça uzak .
    yarisi hiç katmıyorum tamamen başarısızlık

    İbiza gerçekten kasa stili ve arkadaki stop lambaları ile şahin bakışı mükkemmel duruyor fakat bunlar ta ki resimlerde heveslenip arabayı görene kadar sürüyor.

    " Ya bu araba resimlerde daha büyük gözüküyordu?" diyecekniz ...

    Buna emin olun arkaya bakıncada göreceğiniz ucuz ince lastiklerin bir arabada bu kadar çirkin dururdu.
    bunca güzel tasarıma bu ebat ve marka lastikler bence hayal kırıklığı

    Sınıfı geçen araçlardan fiesta ve polo ise bu işi gerçektende tecrübelerinin ortaya koyduğu farkla onları 1-0 öne geçiyor

    Vw her zamanki gibi serisi ile uyumu o ağır bakışlı farkar ve kaslı çamurluklarla önden sizi mest ediyor fakat bu araç iri göğüslü sarışın alman kadından başkası değil .
    arka tarafa geçtiğiniz an o çok kötü yerlerde gezen yağlı kalçası karşınıza çıkıyor tasarımda bir tezatlık olduğu hemen gözünüze çarpıyor ve neden golfte kullanılan stop bu aracın tasarıminda yok ??
    deyip ah çekiyorsunuz golflere bakıp. Ama golfe de uzanacak para çıkmıyor cepten :)

    Clio tek kelime gerçekten mükkemmel ve çok başarılı bir kasa sadece abi o stoplar neden led değil sene kaç oldu küçücük stop yaa o güzelim tasarımla oldukça tezat.


    Geldim benim seçimim fiestaya
    Abi tuttum elimi ön kaputa koydum arkaya gidene kadar mükkemmel bir dalgalı çizgisel tasarımı arka stopta bitirdim ön kısım ben bunu bi yerden hatırlıyorum dedi bile size !!


    Evet tahmin edeceğiniz gibi
    O aston martinin ta kendisi aston martinden çaldığı o kışkırtıcı geniş koca ızgara işte karşımızda.
    amerikan arabalarında da hep bu ızgaralara hasta olurum oldum olası:))

    ve yeni seri kasalarda gümbür gümbür mondeo ve focus ta geliyor

    En çokta buna güvendim alırken
    corsa yı alıp 6 ay sonra 4 bin tl 2. el de satışta zarar edeceğime gider en son kasa fiesta alırım kardeşim dedim

    He içimde kalan şeyler 1 - sis farı trend te yok ve anca tapon değişerek takılıo orjinali
    Emitasyondan bahsetmiyorum
    2 o süper xenon ve dls led ışıklar yine sadece titanyum da :( malesef ve çok oara abi fark deyip vazgeçtim bunlardan
    Ki clio nun dsl si gerçekten kıskandırıyor beni


    İç ve donanım bölümündeyiz artık

    Yaris sen bi hayal kırıklığısın her şeyin ucuzuna kaçılmış base modelde takometre yok şaka gibi abi geçen yıllarda attığımız bütün tüplü tv lerin plastiğini eritip arabanın içinin ham maddesi olarak kullanmışlar heleki bir direksiyon ve vites topuzu var allaah evlere şenlik

    He bi de bu vitesten clio ile dacia da da var o daha bi komedi en son 50nc kamyonlarda vardı kolum kadar vites hangi yıldayız abi

    Clio ve yaris kada donanımda cimrisini görmedim .
    sınıfta kaldı kafadan ki o verdiğiniz opsiyonlardaki paralara direk gider 2.el passat alırım hepside standart yani.
    Neyse kızgınım onlara affedin beni ...
    daha şöför koltuğundakinin sırtına arkada oturanın dizlerinin battığını falan demiim :)

    Corsa iç tasarımı gerçekten çok iyi ve donanım seviyelerindeki özelliklede güvenlik ön planda tutulması beni sevindirdi.
    araç içi yeni aydınlatma ve seriye uyumlu tasarım çok iyi sadece ekranlar olsa ve aydınlatmada renkler olsa çok iyi olurdu ki sarı rengin sürücüyü uzun yolda yormaması için yapıldığını da biliyorum. Buda ayrı bir detaydı

    Vw sınıfı geçenlerden.
    kullandığı kaliteli koltuk kumaşları ve serinin tümindeki göğüs tasarımı oldukça tatmin edici teybin kalitesi de gerçekten övgüyü hakkkediyor. İç hacimde şaşırtıcı derecede geniş

    İbiza abisinin Yolunda...Devam etmekle beraber yolda teybini düşürmüşçesine kalitesiz bir teyple karşımızda , yalnız koltuklar biraz sert geldi bana buda sportif bir sürüşü destekliyor diye fısıldadı bana .
    Genel olarak kaliteli vw 1 alt sınıfımsı bir araç ki zaten
    Tüm parçalaro gerçektede polodan kalanlarla kombine edilmiş

    Fiestaya oturunca sadece kontağı çevirin ve karşınızda woww diyeceğiniz bir dashboard.

    ipod bağlantıları göğüsteki detaylar teybin kokpitvari tavrı kışkırtıcı bir sport otomobil görüntüsünde .

    bence modifiye tutkunları yemeğe davet edilmiş ve tavsiyeler sanki bir bir not alınmış titanyumda gelen ambilight harika ama trende de çok ucuza ekletebilirsiniz bilginize !

    Aracımı aldıktan sonraki bir ayrıntıyı da söyleyeyim araç sorunlara göre tüm göstergeler renk değiştiriyor

    Örneğin yağ veya hararet durumunda o zarif mavi renkler ve tüm o koca göğüs kırmızıya dönüşüyor gerçekten şöförün dikkatini çekiyor.
    Fiesta ın eksiği arkDa oturanlar pek bi yavana atılmış garibim zaten basık bir ortamda önlerinde sadece kahve tutacağı aradan gözüküyor falan.

    çok üzücü önde oturan çok kıskanılır abi


    Pejoyu nie yazmadın demeyin vaktim olmadı ve çevreden gelen baskı ve benim fransız anti patim yüzünden direk eledim zaten parasal olarakta üstlerde geziyordu

    E hadi gelelim motor ve yakıta daaaa

    Vw ni sürdüm gezdim çok güzel bir sessiz motora sahip benzinde ve dizelde en az yakan araçlardan 2. Si lakin dizel model çok pahallı bu fark derhal kapanmalı .

    yalnız bakım ve yedek parçadaki pahallılık beni bitirdi abi fiyatlar faiş adam arabayı satıo servisten kazanıo ki günümüzde bu moda oldu çok tehlikeli

    130 kmh da soğuk havada 2500 devir bence ekonomi arayan biri için idel 5 . Vitesi bu araçlarda unutun çünkü performans arabası al-mı-yor-su-nuz

    İbiza 1.4 motoruyla tırt oldu abi tepkideki gecikmeler beni benden aldı bitirdi tsi modelini almicaksanız gidipte eski tip polo motoruna para baymayın arkadaşlar

    Corsa gerçekten tüm bu segmennen güçlüsü amma velakin ne kadar güç o kadar para ki bu güç ki öyle abartı falan filan da değil klasına göre en iyisi sadece. Yanlız vergide 1.4 dilimine girdiğinden bi adım geri itti beni

    Yaris her bişi de olduğu gibi burdada basiretzce dibi boylarken hakkatten bunu ekonomisiyle telafi etmeye çalışıyor ama madem gitmiceksin e hiç yakma o zaman dedirtiyor insana dizel vw değerlere yanaşırcasına ekonomik olan motoru ne yazıkki vahim derecede tork düşüklüğü içeriyor.

    Clionun çok seri ve atik motoru reno teknolojisini her araca yaydığını gösteriyr fakat cebide kasıp kavuruyor.

    malzemdeki kalitesizlikten kaynaklı sorunlar arda Atılır gibi değil yinede sınıfı geçtiğini düşünüyorum. Bide ses yalıtımı sorunlu bence araçtanda kaynaklanabilir bilmiyorum.

    Fiestaya geldik bakalım yoruldum ama bitiriorum şimdi sizin için muhteşem yüzyıldan mahrum kaldım değerimi bilin :)

    Dizel motoru her açıdan tamamen tatmin edici bir yan hariç oda cebimiz 6 milyar fark mı olur abi dizelde 6 milyara 2 yıllık benzin alırım ki o farkları kapatacak bir sihirli kelime var ki adı ecoboost !!!!

    O hacimde bu değerlerde bir motor zaten ödülünü aldı bile dünyadan
    Ben 1.25 motoru aldım tamamen amacım ucuza iyi bir araç almak

    ki şehir içinde ihityaçları ı çok iyi karşılayabileceğini gösterdi.
    Çevre yolunda vw değerini yakalar mı die zorladım 160 ları gördüm yetmez ki dedim

    130 u 2.5 devirde gördüm. Rahatladım
    Basınca basıo fakat amacımız o değil çünkü yakıt değerlerinizi alt üst ediyor yiksek hızlar

    Yalnız 100 -80 km h a kişitlediğiniz an araba hakkını veriyor ve vaadettiği o değerleri yansıtmaya başlıyor aracım çok yeni ilerki zamanda gerçek yakıt değerlerini 5000 den sonra yazabilirim çünkü sıfır araçlar belli bir kilometreden sonra daha az yakmaya başlar iyice yağlanır ve değerleri gerçeğe yakın olur

    Şimdilik tüp taktırm hayallerim yok zaten em ucuz vergi diliminde dizele yakın değerlerde ekonomik bir araba aldım lpg takacam die araç zevkimi öldürmeyeceğim .
    Cimriliğin alemi yok
    Bu kapalı otoparka girmeye bile değer. :))


    Geldik mi puanlara


    Araç. İç. Dış. Motor. Toplam:

    Yaris. 4. 5. 6. 15
    Clio. 6. 9. 7. 22
    İbiza. 7. 6. 8. 21
    Polo. 8. 8. 10. 26
    Fiesta. 10. 9. 8. 27
    Corsa. 9. 5. 8. 22


    İşte böyle arkadaşlar. Fiyatlat belli benim hiç bir çıkarım yok
    Tamamen de kendi görüşlerim zevk sizin sefa da sizin olacaktır.
    RP VERENLERE SAYGILAR

    Ben gönlümü fiestadan yana koydum bunu da sadece araç değil
    Ödeme kolaylıkları servis ve satıcı samimiyetleri tavsiye ve fiyat performans ihtiyaç kriterlerime göre yaptım.

    Hayrını görün kazasız belasız sevdiklerinize varın inşallah...

    Kalın sağlıcakla
    :))))))))
    ayrıntılı inceleme için teşekkürler. hangi bayiden kaça aldınız arabayı? herhangi bir donanım ekledi mi bayi (park sensörü gibi) ?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.