Şimdi Ara

Fiat Punto'nun halefi için ilk resmi duyuru yapıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiat Punto'nun halefi için ilk resmi duyuru yapıldı



    2018 yılında üretim hayatına veda eden Fiat Punto'nun yerini dolduracak model nihayet duyuruldu. Grup CEO'su Carlos Tavares, Fiat'ın 2023 yılında yeni bir B Segment araç çıkaracağını resmen onayladı.



    2023'te piyasaya sürülecek



    Fiat Punto'nun halefiyle ilgili henüz çok detay yok ancak "ortak platform" üzerine inşa edilecek ilk model olacağı kesinleşti. Bu da demek oluyor ki Fiat'ın yeni B Segment modeli PSA Grubu'nun CMP (Common Modular Platform) mimarisi üzerine yükselecek. Bu mimariyi yine aynı sınıfta yer alan yeni Peugeot 208 ve Opel Corsa vasıtasıyla yakından tanıyoruz.



    Ayrıca Bkz.Yenilenen Fiat Doblo Trekking satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri



    Bu kapsamda Fiat Punto'nun yerini alacak modelin motor seçenekleri de platform kardeşleriyle benzer olacaktır. 2023 yılında piyasaya sürüleceği açıklanan modelde ilk etapta içten yanmalı motorların yanı sıra hafif hibrit veya hibrit seçenek görebiliriz.



    Fiat Punto'nun halefi için ilk resmi duyuru yapıldı



    Bunun yanı sıra 208 ve Corsa'da olduğu gibi bu modelin de tamamen elektrikli bir versiyonu bulunabilir. Öte yandan bu sıfır emisyonlu versiyonu 2023'ün ikinci yarısından önce görmemiz mümkün değil. Zira Stellantis'in paylaştığı tabloya göre Fiat bu dönemden önce tamamen elektrikli bir binek model planlamıyor.



    Fiat Punto 1993'te Uno'nun yerini alarak üretim hayatına başladı ve bu süreç üç jenerasyon boyunca devam etti. Son jenerasyonda sırasıyla Grande Punto ve Punto Evo ismini alsa da 2018 yılında yine Punto adıyla bantlara veda etti. Punto'nun halefiyle ilgili detaylar önüzümdeki yıl ortaya çıkmaya başlayacaktır.



    Yeni B-Segment binek modele ek olarak Fiat Professional tarafında 2022 yılı için iki tane tamamen elektrikli hafif ticari araç planlandığını görüyoruz. Bunlardan birinin Türkiye'de üretilecek elektrikli Doblo olma ihtimali yüksek görünüyor.









  • Punto güzel araba. Dönemi için en iyilerden ve şu anda da sırıtmayan tasarımı vardı. Uzun süre kullandım çok kahrımızı çekti. Yeni modelinde tasarım dilini bozmazlarsa gideri var.

  • Stellantis olunca inşallah bişeye benzeyen araç çıkartmaya başlarlar. Yeterince yumurta kasaya doyduk çünkü artık.

  • punto araba mı Allah aşkına ya? cücük kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeşil Gözlü Bizon

    punto araba mı Allah aşkına ya? cücük kadar

    B segmentinde salon gibi araba mı bekliyorsun?

  • Halefi degil selefidir o
    Rakibini niye duyursun 😉

  • B segmentte Fiat Argo var halihazırda. Punto'nun Argo'dan farkı ne ki şimdi?

  • abandonware A kullanıcısına yanıt
    Argo Güney Amerika, Hindistan pazarı için tasarlanan bir araba. Oralarda uno modeli de sienada yenilene yenilene devam ediyor üretilmeye. google da fiat in india, fiat in brasil diye aratabilir, fiatın o memleketlere özel modellerini sitesinden takip edebilirsiniz.

  • Roark kullanıcısına yanıt
    3. nesil puntoya küçük maserati denirdi tasarımı dolayısıyla.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eAkman

    Halefi degil selefidir o
    Rakibini niye duyursun 😉

    Başlık doğru değil mi? Halef sonra gelen, selef önce gelen manasında değil midir?


    Punto selef, yerine gelen model halef olmaz mı bu durumda?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeşil Gözlü Bizon

    punto araba mı Allah aşkına ya? cücük kadar

    2006 yilinda uretilen fiesta, polo, yaris, gibi rakiplerinden genis. Corsa D kasa ile ayni araba zaten. Clio 3 ile benzer ebatli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puntoyu Aman kapınıza sokmayın

  • 1.5 yıl, 35.000 km, 1.4 8v 77 HP modelini kullandım. Şehir içinde inanılmaz ekonomik, yürütme maliyeti ucuz. Direksiyonu, pedalları, vitesi pamuk gibi. B sınıfı için şehir içi şartlarında neredeyse en iyisiydi. Fakat uzun yol tam bir felaket. 110+ hızlarla seyahat etmek işkence. 150+ yaptığın zaman "Allah canımı alsa da kurtulsam" diyordu araba.


    Hatırası var. Takipteyiz.

  • 4 senedir 1,4 Fire Landirenzo Lpg Lounge SS (Panoramik Açılır Tavan dahil) Dualogic araç kullanıcısıyım. W204 Mercedes diğer aracım. Daha önceden 2,5 sene Lexus IS250 ve 5 sene Bmw E39 kullandım fakat Punto kadar keyifli ve muhteşem direksiyonlu bir araç görmedim.
    Fiat yeni kasa Punto çıkarmayarak büyük hata yaptı. 5 sene o pazarı boşaltacak. PSA grubundan yeni model çıkarsa ne olacak ucuz olmadıktan sonra. Corsa, 208,C3 gibi araçlardan ucuz olmalı.
    Bana burada güvenlik yol tutuş (yol tutuş için geniş yanak ve geniş taban lastikler kullanırım, herkese tavsiye ederim) vs demeyin, farkındayım hepsinin.

  • Euro Ncap testinden sıfır (0) yıldız alan efsane araç :)

  • Şöyle güzel 1.4 200-220hp bir motor çıkarsalar da 1.4tjetimi satıp alsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.