Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (51. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.271
Cevap
20
Favori
117.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eiskent


    quote:

    Orijinalden alıntı: theja

    Arkadaşlar merhaba,öncelikle sorumu yanlış yerde sorduysam kusura bakmayın.2012 model dizel otomatik bir punto almaya niyetlendim ama alacağım araçta yokuş kalkış desteği olması şart.Bazı ilanlarda var diyor,bazılarında yok diyor,bunların hangisinde var hangisinde yok yardımcı olursanız sevinirim.Mesela örnek iki ilan koyacağım,galeriden olan ilanı aradığımda eleman bu araçta yokuş kalkış yok ama 2-3 saniye tutar kaymaz dedi nasıl iş anlamadım.Diğer ilan sahibi memur arkadaş ise yokuş kslkış vsr diyor,işin açıkçası benim kafam karıştı

    http://www.arabam.com/ilan/galeriden-satilik-fiat-punto-1-3-mjet-lounge-s-s/ulugol-2-el-den-fiat-punto-1-3-mjet-lounge-dualogic/5130532?ref=k

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-memurdan-otomatik-ve-dizel-27-binde-boyasiz-188170055/detay/

    Dualogic araçlarda, esp, asr, msr ve hill holder standart. Yokuşta kaydırmaz.

    Saygılarımla.

    Bilgilendirme için teşekkürler hocam




  • Beyler dizelde ortalama 100km de yakıt tüketimlerinizi kaç gösteriyor yol bilgisayarı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: International

    Beyler dizelde ortalama 100km de yakıt tüketimlerinizi kaç gösteriyor yol bilgisayarı?

    Kış aylarına girdiğimizden bu yana 5.5 - 5.7 aralığında ama bu aralar agresif kullanıyorum özellikle sabahları 5 dk daha fazla uyumak için.
  • Beyler 2012 model punto evo 1.3 dizel motor mu daha fazla yakar 2013 1.5 tdci dizel fiesta mı ?
  • 2011 punto evo otomatik dynamic 50binde benzinli boya degisen yok araca 31.5 verilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok cahilce olacak ama evonun otomatiği nasıl.tam otomatik gibi D ye basıp gidebiliyormuyuz.Yani giderken 1,2,3... arttırıyormuyuz.Yoksa videsleri kendimi ayarlıyor.
  • yarı otomatik dualogic.
    yani vites değişeceği zaman araç sizin yerinize debriyaja basıp vites değişiyor denilebilir.
    manuel'e alıp vites değişimini siz de kontrol edebilirsiniz.

    en kötü yanı vites geçişleri ciddi şekilde hissedilir. manuel araç daha mantıklı benim fikrim bu model için.
    bir de arıza yaparsa 4000 tl'lik bir robot değişimi söz konusu.
    hem keyifsiz hem sıkıntı çıkarırsa sağlam çıkartıyor.
    en temizi manuel alın derim.
  • abisi1 A kullanıcısına yanıt
    merhabalar punto ile impreza arasında kaldım ilgili konu açmıştım ancak puntocular uğramaz oldu :D ben de burdan hem size hem de diğer punto kullanıcılarına özellikle evo kullananlara sormak istedim

    konu detayları burda okursanız sevinirim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_101454624/tm.htm

    ayrıca aklıma takılan punto araç ise burda

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ter-temiz-otomatik-vites-fiat-punto-evo-dinamik-192467492/detay

    donanım model km ve fiyat açısından tam bir fırsat aracı gibi görünüyor ilk fırsatta gidip görmeyi istiyorum. ancaaak fiyatın uygunluğundan aşırı kıllandım emsalleri en az 2 bin lira fazla istemiş..

    bir diğer sorumda normal motor ve multijet arasındaki farkı çok hisseder miyim? performans, dayanıklılık, bakım ve tüketim açısından

    şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    merhabalar punto ile impreza arasında kaldım ilgili konu açmıştım ancak puntocular uğramaz oldu :D ben de burdan hem size hem de diğer punto kullanıcılarına özellikle evo kullananlara sormak istedim

    konu detayları burda okursanız sevinirim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_101454624/tm.htm

    ayrıca aklıma takılan punto araç ise burda

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ter-temiz-otomatik-vites-fiat-punto-evo-dinamik-192467492/detay

    donanım model km ve fiyat açısından tam bir fırsat aracı gibi görünüyor ilk fırsatta gidip görmeyi istiyorum. ancaaak fiyatın uygunluğundan aşırı kıllandım emsalleri en az 2 bin lira fazla istemiş..

    bir diğer sorumda normal motor ve multijet arasındaki farkı çok hisseder miyim? performans, dayanıklılık, bakım ve tüketim açısından

    şimdiden teşekkürler

    ben aracımı alalı çok olmadı.

    bu verdiğiniz ilan yayınlanır yayınlanmaz mesaj attım bu kişiye. şasi ve plaka istedim, kontrol edip geleceğimi belirttim.
    dönüş yapmadı bana. ki o zamanlar 30dan falan girmişti fiyata. 25e düşmüş, artık neyi var aracın sen düşün.
    evo'nun temizini ve dolusunu 32den aşağı bulamazsın.

    şu benim geçen aldığım aracın ilanı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-kazasiz-boyasiz-manuel-punto-evo-camtavan-plus-spk-plus-asist-kit-196179369/detay/
    piyasa ne alemde diye koydum ilanı, 12 favori var, 2 kişi mesajla fiyat sordu, 1 kişi takas sundu, biri de bugün gelip aracı gördü.

    25e evo satın alamazsın. sen 2bin lira demişsin aradaki farka ama inan daha fazla vermen gerekir temiz evo için.

    grande alabilirsin. multijet az yakar çok da kaçar. benzinli serisi alırsan lpg mutlaka olsun, performans için değil görüntü için alınır fire motor. basınca gitmez. basınca gitsin diyorsan ya dizel punto ya da başka araç bakabilirsin. ben fire benzinli motorla lpg'de şehiriçi izmirde 23 kuruş yakıyordum. (lpg 2,19du o zaman) lpg biraz daha düştü (2,05) km'de 20 kuruşu zorlarım diye tahmin ediyorum.

    puntoya 30 verilmez diyenler kaba tabirle bsgitsin. piyasadan haberleri yok. sıfır araç fiyatlarından bihaberler. piyasayı 2 sene önceki fiyatlarda sanıyorlar.

    puntoda kronik sorunlar şunlar;
    yolcu airbag kısmında airbag'in belli olması, ileri safhalarda çatlaması
    direksiyon city özelliğinin bozulması
    dualogic yarı otomatik vites robotu arızası (otomatik asla alma, çok keyifsiz geçişler)
    amortisor takozlarının dandikliği
    arka kapıların biraz zor açılması ve arka kapı gergilerinin ses yapabilmesi

    bir de alacağın araçta teyp üzerinde "asr off" yazmıyorsa o araçta esp,asr,hillholder,7airbag yoktur. sadece 3 airbag vardır. o da standart.

    subaru önermem, çalışan olsan önerirdim belki, puntoda debriyaj seti olsun olsun 250, subaru rahat vardır 800 lira, volan puntoda olsun olsun 500, subaruda vardır 1500 rahat. bunlar farazi parçalar ve fiyatlar, sorun çıkarsa altından kalkamazsın subaruda.
    3 dolu sene 1.16i kullanıp satıp punto ev aldım. sen düşün. aracın davlumbazı delikti, 50 liraya davlumbaz taktım puntoya yan sanayi. bmw'de olsam 250den aşağı bulamazdım ki bmw'ye de yan sanayi takılmaz şimdi. bmw'de aynı marka yağ kullanıp periyodik bakımı 250den aşağı asla yaptıramazdım, bunda yağı filtreyi kendin alırsan (castrol 10w40 4 lt 60 tl) taş çatlasın 120 lira tutar bakımı. aldığın yağ da 1 litre falan artar.


    varsa başka sorun yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abisi1 -- 18 Ocak 2015; 22:53:56 >




  • abisi1 A kullanıcısına yanıt
    öncelikle beklediğimden daha detaylı bir cevap oldu ve hakikaten doyurucu oldu, sanırım konuyuda tamamen okumuşsunuz onun için de teşekkür ederim...

    piyasa konusunda fiyatların farkındayım açıkçası ilgili araca bir fırsat bulup bakacağım..

    basınca gitsin konusuna gelince şunu anlatmaya çalışmıştım yani alt devirlerde sağırlık olmasın arabada ivmelenmede sorun olmasın zaten hafif araç olacağını da sanmıyorum -yüklüyken de kullanacağım bu nedenle biraz atak olması iyi olur-..

    ikinci elde dizelden genellikle kaçarım sıkıntı çıkarma ihtimalinden ötürü.. anladım ki puntonun otomatik şanzumanından da kaçmak gerekiyormuş :) bunun için de teşekkür ederim..

    başka sorum şu yönde olacak; yıllık ortalama 10.000 km şehir içi 5.000 km şehirdışı yol yapıyorum.. punto alırsamı en az 3 yıl kullanmam lazım bu nedenle en iyi alternatifi seçmeliyim..

    bir de donanım konusunda yardım edebilirsiniz fire, dynamic vs bunlar neyi ifade ediyor

    diğer önemli konuysa multijet ve normal motor farkı..

    tekrar teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeblood6 -- 19 Ocak 2015; 0:11:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    öncelikle beklediğimden daha detaylı bir cevap oldu ve hakikaten doyurucu oldu, sanırım konuyuda tamamen okumuşsunuz onun için de teşekkür ederim...

    piyasa konusunda fiyatların farkındayım açıkçası ilgili araca bir fırsat bulup bakacağım..

    basınca gitsin konusuna gelince şunu anlatmaya çalışmıştım yani alt devirlerde sağırlık olmasın arabada ivmelenmede sorun olmasın zaten hafif araç olacağını da sanmıyorum -yüklüyken de kullanacağım bu nedenle biraz atak olması iyi olur-..

    ikinci elde dizelden genellikle kaçarım sıkıntı çıkarma ihtimalinden ötürü.. anladım ki puntonun otomatik şanzumanından da kaçmak gerekiyormuş :) bunun için de teşekkür ederim..

    başka sorum şu yönde olacak; yıllık ortalama 10.000 km şehir içi 5.000 km şehirdışı yol yapıyorum.. punto alırsamı en az 3 yıl kullanmam lazım bu nedenle en iyi alternatifi seçmeliyim..

    bir de donanım konusunda yardım edebilirsiniz fire, dynamic vs bunlar neyi ifade ediyor

    diğer önemli konuysa multijet ve normal motor farkı..

    tekrar teşekkürler


    fire denilen benzinli motora verilen isim. puntonun benzinlisi gitmez, ekonomi yapma motorudur. ben yeni ölçümüm sonrası ortalama tüketim olarak 18 kuruş yaktım lpg'de. dizelde lpg'den fazla yakarsınız. ilk alım maliyeti dizelin daha fazladır. ancak dizelde basınca da gidersiniz. karar size kalıyor. basınca gitsin deniliyorsa dizel yani multijet almalısın.

    dynamic en dolu paket oluyor. ancak şunu unutmamalısın, en dolu paket olunca içinde herşey olmuyor, esp,asr,hill holder,7airbag,cruise control falan opsiyonel donanımlar. aracın doluluğuna bakarken bunların olup olmadığını da sorgulamak gerekiyor ayrıca. sahibine sorsan "bu araç dynamic en dolusu" der. bakma sen onlara. teyip üzerinde "asr off" yazıyorsa güvenlik paketi var. sinyal kolunun altında minik bir kol daha varsa cruise control vardır. klima dijital değilse o araç dynamic yani dolu paket değildir.

    ancak dediğim gibi 25e dolu evo falan bulamazsın, grande punto bakman gerekiyor.
    ha şu var ufak ufak kazaları olup tamamı yetkili serviste yapılmış olan active paket bir evo 25e satıldı geçenlerde, punto forumunda bir arkadaş sattı. keşke ona denk gelseydin. çiçek gibi arabaydı. tabi benzinliydi o da. ve tabi cam tavan güvenlik paket vs yoktu. 25e ancak bu şartlarda evo bulabilirsin.

    35e de dolunun dolusu içinde herşeyi olan sıfır boyalı düşük km lpg'li evo bulabilirsin. 35e aynı zamanda dizel evo da bulabilirsin ancak mutlaka birşeylerden fedakarlık yapman gerekir, bu skydome olur güvenlik paketi olur kilometre olur boya değişen durumu olur, mutlaka birşeyleri elersin ancak öyle.

    sıfır araç kampanyalarına rağmen fiyatlar böyleydi, şimdi o kampanyalar da bitiyor, bahar da gelecek, fiyatlar daha çıkar diye tahmin ediyorum.
    şu an 34ün altına satmam misal aracımı. yazın 35in altına satmicam :D



    edit: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-hatasiz-kazasiz-assist-kit-li-5-yil-garantisi-devam-ediyor-195712622/detay/
    öncelikle ne aracı ne sahibini tanırım. forumda gördüm.
    son 32500e veriyormuş dizel dynamic. cam tavan ve güvenlik paketi yok. zaten demiştim yukarıda. bunlar da olsa 37 falan isterlerdi emin ol.
    bence fiyat uygun. ekspertiz için yetkili servis 200+kdv ister, dışarıdaki firmalar 50-100 arası istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abisi1 -- 20 Ocak 2015; 9:18:53 >




  • Sayın forum üyeleri. 2011 model 1.4 punto evo aracım var. Dün akşam bir apartman otoparkında farkında olmadan yere sabit bir demir parçası üzerinden geçtim, daha doğrusu geçemedim. Aracımın altında bir demir profil eğildi ve motora temas ediyor şu an. Aracı çalıştırdığımda, çukurlardan geçtiğimde yani araçta bir titreşim ve sarsıntı olduğunda bu demir profilden ses geliyor. Sizden ricam bu konu hakkında tavsiyelerinizi benimle paylaşmanız. Yani servise mi götürmeliyim yoksa bir ustaya mı ? Eğer ustaya götüreceksem ne ustası bakar buna ? Fotoğrafların linkini ekliyorum.

    http://i.hizliresim.com/nkM1Ja.jpg

    http://i.hizliresim.com/vm5MJD.jpg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bende punto evo dynamic, fire dynamic veya multiair dynamic aramaktayım. Çift renk döşeme, dijital klima, hız sabitleyici, düşük yakıt tüketimi gibi özellikler aracı benim açımdan cazip hale getiriyor.
    Sitede evo modellerini arattığım zaman multiar dynamic olmayan modeli multiair dynamic olarak gösteren satıcılara denk geldim. Multiar dyanmic modelinin 6 vites olması ve beygir gücünün yüksek olması bu aracın diğer modellerden ayırabilyor. Fakat dynamic ve fire dynamic arasındaki farkı tam olarak anlayamadım. Max. 30.000 tl bütçeyle hangisini tavsiye edersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reinforced_Concrete

    Sayın forum üyeleri. 2011 model 1.4 punto evo aracım var. Dün akşam bir apartman otoparkında farkında olmadan yere sabit bir demir parçası üzerinden geçtim, daha doğrusu geçemedim. Aracımın altında bir demir profil eğildi ve motora temas ediyor şu an. Aracı çalıştırdığımda, çukurlardan geçtiğimde yani araçta bir titreşim ve sarsıntı olduğunda bu demir profilden ses geliyor. Sizden ricam bu konu hakkında tavsiyelerinizi benimle paylaşmanız. Yani servise mi götürmeliyim yoksa bir ustaya mı ? Eğer ustaya götüreceksem ne ustası bakar buna ? Fotoğrafların linkini ekliyorum.

    http://i.hizliresim.com/nkM1Ja.jpg

    http://i.hizliresim.com/vm5MJD.jpg

    Söktürün ve düzelttirip taktırın.sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    merhabalar punto ile impreza arasında kaldım ilgili konu açmıştım ancak puntocular uğramaz oldu :D ben de burdan hem size hem de diğer punto kullanıcılarına özellikle evo kullananlara sormak istedim

    konu detayları burda okursanız sevinirim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_101454624/tm.htm

    ayrıca aklıma takılan punto araç ise burda

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ter-temiz-otomatik-vites-fiat-punto-evo-dinamik-192467492/detay

    donanım model km ve fiyat açısından tam bir fırsat aracı gibi görünüyor ilk fırsatta gidip görmeyi istiyorum. ancaaak fiyatın uygunluğundan aşırı kıllandım emsalleri en az 2 bin lira fazla istemiş..

    bir diğer sorumda normal motor ve multijet arasındaki farkı çok hisseder miyim? performans, dayanıklılık, bakım ve tüketim açısından

    şimdiden teşekkürler

    2008 ve sonrasında city problemi yok. Evolarda hiç duymadım. Arka kapı zor açılma var. İlk seri evolarda kalorifer boruları gıcırtı yapıyordu.servisler kelepçe takıp düzeltiyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selamlar herkese
    bende fiat punto evo almayı düşünüyorum..
    otomatik düşünüyorum..
    yakıt olarak da lpg düşünüyorum..
    nedir önerileriniz ? neye dikkat edeyim..
    tüpe motor uyumlu mu? hangi model önerirsiniz..
    vs.vs. bilgilendirme yaparsanız sevinirim..
  • Ben punto evo otomatik kullanıcısıyım. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.

    EKSİLERİ;
    1-Aracın hızlanması yokuşlardaki performansı vs düşük gelebilir. İlk kalkışta yavaş yavaş hızlanmakta veya yokuşlarda 50-60 lara düşmekte. Aracın motor ve beygir gücü ile torkunu düşünürsek ciddi bir performans beklememeliyiz zaten.

    2-Şehirlerarası yolculuklarda yakıt tasarrufu açısından 100-105 ile gitmeniz gerekiyor. Tabi bastınızmı araç gidiyor ben 130-140 bastım gayet iyi bir performans sergiliyor. Tek kötü yanı araç 110-115 hızda aşırı bir motor sesi veriyor 120'yi geçtiğinizde bu ses kayboluyor. Başka bir evo kullanıcısı ile konuştuğumda aynı durumun kendi aracındada olduğunu söyledi. ibre 115'e geldiğinde sanki araç daha fazla basmazmış gibi düşünüyorsunuz ama 120 yi geçtikten sonra ses kayboluyor ve araç gayet iyi bir performans sergiliyor. Tabi yakıt tüketiminizde artıyor.)

    3-Yarım otomoatik vites olduğu için vites geçilerinin eğimli yollarda, yokuşlarda hissedersiniz. Düz yolda daha az hissettirir. (Ama bu durum bütün yarım otomatikler için geçerlidir yani 70.000 TL ye toyota yarım otomatiğede bindim aynısı geçerli yani bunu aslında eksi bir özellik olarak değerlendirmemek gerekir.)

    4-B Sınıfı bir araç olması nedeniyle arka koltuk diz mesafesi dar.

    5-LPG li kullanacaksanız bagajda Stepne taşımanız dolayısıyla bagajınızı nerdeyse kullanamaz duruma geliyorsunuz. ÇÖZÜM: Mini Stepne. Ben mini stepne aldım ve bagajdan arka kolduga yaslayarak sabitledim. Neredeyse hiç yer kaplamıyor.


    ARTILARI:
    1-En önemli artısı yakıt tüketimi. Bir çok kez hesapladım ve sonuç; LPG Şehiriçi 10Lt/100Km şehirlerarası 8lt/100Km

    2-Araç bu fiyat aralığındaki diğer araçlarla (örneğin; clio, corsa, grande punto, fiesta) konfor açısından gayet tatmin edici.

    3-Benim aracım dijital klimalı ve çokbaşarılı bir performansı var.

    3-Bakım maliyetlerinin ucuz olmasıda bir diğer avantaj. Özel servise gitme ihtiyacı duymuyorum Fiat servislerinde bakım maliyetleri gayet uygun çıkıyor.


    SONUÇ: Ben bir evo kullanıcısı olarak performans konusu beni çok rahatsız etmez şehirlerarasında da fazla hız yapan birisi değilim (veya yakıt tüketimi sorun değil ben basarım gaza) diyorsanız otomatik ve dijital klimalı versiyonlarını (Dynamic) tavsiye ederim. (Manuelini kullanmadım ama bundan önceki aracım manueldi ve derim ki otomatikte RAHATLIK var. Bundan sonra kesinlikle manuel bir araç almam :)

    Umarım yardımcı olabilecek bilgiler verebilmişimdir.
    İkinci el düşünüyorsanız temiz sorunsuz bir araç/dürüst bir satıcıya denk gelmeniz dileğiyle...




  • @haliskocak
    ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER..

    harika bir açıklama olmuş..emeğinize sağlık..

    Hızı yapan seven biri değilim..amacım yakıt tüketimi..
    araştırıyorum araç buldakca burdan yaplaşır yine görüşlerinizi alırım..
  • fbsrkc06 kullanıcısına yanıt
    Yakıt tüketiminden çok çok memnunun. Yazmış olduğum veriler her zaman bu şekilde çıkıyor. Ben gazı Ankara Gülveren PO dan alıyorum (1,79) ve böylece çok ekonomik oluyor. Tabi bu tüketim miktarının içerisinde gaza geçene dek harcanan benzin miktarı yoktur. Kış aylarında gaza geçiş geç olduğu için biraz benzin tüketimi oluyor haliyle. Bu tüketimin ne kadar olduğunu hesaplamak biraz zor çünkü depoyu doldurmuyorum. Ama tahminen KM'de 2 kuruş falan etkiliyor gibi hesapladım ben. Yani şehir içi 16 kuruş değilde 18 kuruşa çıkıyor tüketim. Yazın bu dahada aşağı inecektir. LPG'min markası Landirenzo.
  • Herkese selamlar saygılar

    2012 punto 1.4 s&s Yarı otomatik benzinli almayı düşünüyorum. 38000 km.de, beyaz renk, analog klima, yokuş kalkış var. fiyatı ise 32000 tl

    bu aracı seçmemdeki esas amacım sanayiye mahkum olmamak ve yeni nesil bir araca binmek. daha önce 99 astra cd manuel vardı. tamircilere çok param gitti. aynı sıkıntıları yaşamak istemiyorum.

    sorularım şunlar olacak yardımcı olursanız sevinirim.

    şanzumanda sıkıntı olup olmadığını orjinal servise göstermek mi gerekir? daha önce y/o araç kullanmadım ilk defa denerken nelere dikkat edeyim?

    eşim de kullanacağı için yarı otomatik araç seçtim, ama forumdaki yorumları okuyunca hep duyduğum şikayetlere rastladım. (yokuşta çekmeme gibi.) sonuçta performans beklemiyorum tabiki. işimi görsün yeter. ankaralılar varsa bilir dikmen yokuşu, cinnah gibi yerlerde çok sıkıntı yaşarmıyım?

    tabiki en önemli husus yakıt tüketimi nasıldır? şehiriçi tüketimi kaç lt.? 6,7 yazıyor teknik detaylarında. memur olduğum için her zaman binmeyeceğim sadece yazları 2000 km uzun yol yapacağım. onun haricinde haftada 2-3 gün binerim. yılda en fazla 6-7 bin km falan binerim tahminen. tüp taktırmak gerekirmi?

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.