Şimdi Ara

(¯`· FIAT PALIO TAKIMI ·´¯) (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
738
Cevap
5
Favori
135.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hknc86


    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: serhatser

    sorduğumda bu modeller için değşimin 120 bin olduğnu söylediler ama kıllandım biraz :S

    aracınızın kitapçığı varsa servis tablosuna bakmanızda fayda var.en garanti bilgiyi orada bulursunuz.



    bende 2001 1.2 plaio var, ve tabi onun kitapçığı; 1.2 ve 1.4 için 45bin kmde değişimi, 1.6 için 90bin kmde değişimi yazmış. Tabi 2004 model olunca farklı olabilir...

    bence de farklıdır.Çünkü motor apayrı bir motor 1.2 16V fire.




  • Evet kitapçığa baktım 120 bin deymiş triger değşimi teşekkürederim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: serhatser

    sorduğumda bu modeller için değşimin 120 bin olduğnu söylediler ama kıllandım biraz :S

    aracınızın kitapçığı varsa servis tablosuna bakmanızda fayda var.en garanti bilgiyi orada bulursunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serhatser

    Evet kitapçığa baktım 120 bin deymiş triger değşimi teşekkürederim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: serhatser

    sorduğumda bu modeller için değşimin 120 bin olduğnu söylediler ama kıllandım biraz :S

    aracınızın kitapçığı varsa servis tablosuna bakmanızda fayda var.en garanti bilgiyi orada bulursunuz.



    önemli değil.1.2 16V lerin trigeri bayağı uzun gidiyormuş sayenizde ben de öğrenmiş oldum :)




  • Trigeri değiştirmek için 120000kmyi beklemeyin.bizim arabanın kayışı 6 yaşındayken 28500kmde değişti.
  • Arkadaşlar, 2001 model , 2002 trafiğe çıkışlı Palio S im var. Arabanın ufak tefek sorunları var, bugüne kadar bakımları da servisinde yapıldı ama artık hem parça için hemde bakım için servise bi ton para ödemek istemiyorum, zira arabanın değeri şu an ne ki?? Mesela dün arka stop lambamı kırmışlar park halinde, serviste değiştirtsem canımı yakacaklar, aynı şey motor sorunları içinde geçerli, servise gidemiyorum bi süredir para korkusundan :) Herkes sanayi iyidir diyor, İstanbul Avrupa yakası için kim bana bir yer önerir? Daha fazla bayılmak istemiyorum, şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    Arkadaşlar, 2001 model , 2002 trafiğe çıkışlı Palio S im var. Arabanın ufak tefek sorunları var, bugüne kadar bakımları da servisinde yapıldı ama artık hem parça için hemde bakım için servise bi ton para ödemek istemiyorum, zira arabanın değeri şu an ne ki?? Mesela dün arka stop lambamı kırmışlar park halinde, serviste değiştirtsem canımı yakacaklar, aynı şey motor sorunları içinde geçerli, servise gidemiyorum bi süredir para korkusundan :) Herkes sanayi iyidir diyor, İstanbul Avrupa yakası için kim bana bir yer önerir? Daha fazla bayılmak istemiyorum, şimdiden teşekkürler

    dostum istanbulda bir yer önerim şöyle olur;istanbulu bilmiyorum ama Muhakkak Bosch Car Service vardır.Ben aracımın bakımlarını orada yaptırıyorum gayet güvenli yetkili servisten daha ucuz yetkili servis adamı yolmak için elinden geleni ardına koymuyor.Bu arada aracım 99 model Palio HL.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    Arkadaşlar, 2001 model , 2002 trafiğe çıkışlı Palio S im var. Arabanın ufak tefek sorunları var, bugüne kadar bakımları da servisinde yapıldı ama artık hem parça için hemde bakım için servise bi ton para ödemek istemiyorum, zira arabanın değeri şu an ne ki?? Mesela dün arka stop lambamı kırmışlar park halinde, serviste değiştirtsem canımı yakacaklar, aynı şey motor sorunları içinde geçerli, servise gidemiyorum bi süredir para korkusundan :) Herkes sanayi iyidir diyor, İstanbul Avrupa yakası için kim bana bir yer önerir? Daha fazla bayılmak istemiyorum, şimdiden teşekkürler

    Fiat parçası satan bir yerden arka stop lambası alıp kendin bile takabilirsin.3 yıldır palio kullanıyorum şimdiye kadar 4/4'lük bir tamirci görmedim arabanın bazı yerlerini kendim tamir ediyorum yapamadıklarımı tamirciye yaptırıyorum.




  • Speedy ye gidip bi kaç kere yağ değiştirttim ama tamir konusunda deneyimim olmadı mesela, Bosch ve Speedy yi karşılaştırsak hangisi daha makuldür peki?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    Arkadaşlar, 2001 model , 2002 trafiğe çıkışlı Palio S im var. Arabanın ufak tefek sorunları var, bugüne kadar bakımları da servisinde yapıldı ama artık hem parça için hemde bakım için servise bi ton para ödemek istemiyorum, zira arabanın değeri şu an ne ki?? Mesela dün arka stop lambamı kırmışlar park halinde, serviste değiştirtsem canımı yakacaklar, aynı şey motor sorunları içinde geçerli, servise gidemiyorum bi süredir para korkusundan :) Herkes sanayi iyidir diyor, İstanbul Avrupa yakası için kim bana bir yer önerir? Daha fazla bayılmak istemiyorum, şimdiden teşekkürler

    dostum istanbulda bir yer önerim şöyle olur;istanbulu bilmiyorum ama Muhakkak Bosch Car Service vardır.Ben aracımın bakımlarını orada yaptırıyorum gayet güvenli yetkili servisten daha ucuz yetkili servis adamı yolmak için elinden geleni ardına koymuyor.Bu arada aracım 99 model Palio HL.




  • Aslında haklısın, parçayı temin edip bende yapabilirim sanırım, elim tornavida tutar, teknik eleman olmanın faydaları, ama araba farklı bi dünya ve insan çekiniyo, mesela geçen hafta teybin arkasındaki kabloları kontrol etmek için kızağından çektim
    o gündür yarısı dışarıda duruyo, bi ara vakit ayırıp onu taktırmam lazım, yol üstü alel acele uğradığım bi ototeypçi yerleştiremedi bunuda belirteyim o kadar beceriksiz biri değilim. tavsiyeni dinleyip parça teminine gidecem aklıma yattı teşekkürler

    quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    Arkadaşlar, 2001 model , 2002 trafiğe çıkışlı Palio S im var. Arabanın ufak tefek sorunları var, bugüne kadar bakımları da servisinde yapıldı ama artık hem parça için hemde bakım için servise bi ton para ödemek istemiyorum, zira arabanın değeri şu an ne ki?? Mesela dün arka stop lambamı kırmışlar park halinde, serviste değiştirtsem canımı yakacaklar, aynı şey motor sorunları içinde geçerli, servise gidemiyorum bi süredir para korkusundan :) Herkes sanayi iyidir diyor, İstanbul Avrupa yakası için kim bana bir yer önerir? Daha fazla bayılmak istemiyorum, şimdiden teşekkürler

    Fiat parçası satan bir yerden arka stop lambası alıp kendin bile takabilirsin.3 yıldır palio kullanıyorum şimdiye kadar 4/4'lük bir tamirci görmedim arabanın bazı yerlerini kendim tamir ediyorum yapamadıklarımı tamirciye yaptırıyorum.




  • Hocam bagajı acıp stop lambası tarafını elinle yokla, halıfleksi kaldır. uzun bir civata var, penseyle ancak cevriliyor, onu cevirip sokebiliryorsun, ortalıkta gozuken birkac vida daha var sanırım. o icerdeki seyi bulamayıp bir sure lambalar patlak gitmistim bende.

    İstanbuldaki servislerde fiyatlar nedir bilmiyorum ama ben bujileri degistirttim, bujinin tanesini 4 bucuktan verdiler, sokme takma da 12 lira. bilmiyorum dısarda cok mu farklı ? mesela yakında atesleme bobinlerini degistirtmem gerekiyor,tanesi 45 den ikisi 90 lira. dısarda kaca takılacak,serviste kaca takılacak ? - onu kendim takmam :) -
  • En son servis faturam;
    Eksoz kötü durumdaydı, eksoz değişti (200ylt bu tuttu sadece)

    normal mi değil mi bilmiyorum, çünkü dışardaki fiyatları bilmiyorum, tek bildiğim arabaya servisinde konan tam sentetik yağ çok pahalı çünkü yağ eksiltiyo araba, değişim zamanına dayanmıyo hiç, o yüzden yağ kısmını artık benzincilerden uygun
    (10/40 tam ya da yarı sentetik) yağı alarak kendim tamamlama yoluna gidiyorum.
    Aracımın tüm bakımlarını sanayide düzgün ve ucuza yaptırmak istiyorummmm

    quote:

    Orjinalden alıntı: hknc86

    Hocam bagajı acıp stop lambası tarafını elinle yokla, halıfleksi kaldır. uzun bir civata var, penseyle ancak cevriliyor, onu cevirip sokebiliryorsun, ortalıkta gozuken birkac vida daha var sanırım. o icerdeki seyi bulamayıp bir sure lambalar patlak gitmistim bende.

    İstanbuldaki servislerde fiyatlar nedir bilmiyorum ama ben bujileri degistirttim, bujinin tanesini 4 bucuktan verdiler, sokme takma da 12 lira. bilmiyorum dısarda cok mu farklı ? mesela yakında atesleme bobinlerini degistirtmem gerekiyor,tanesi 45 den ikisi 90 lira. dısarda kaca takılacak,serviste kaca takılacak ? - onu kendim takmam :) -




  • bende dediğniz gibi bir servis arıyorum arkadaşlar beni kazıklamayacak neyi sorsam cevaplayabilecek ilgilenen bir özel servis yok mudur istanbul anadolu yakasında oturuyorum
    birde 15.000 km dayanan yağ var mı ben bakım yaptırdım yağda değişti ama hep 10.000 lik yağ koyarlardı
  • Araban 1.6 motor palio olsaydı eksozu 300 lira civarında değiştirirdin.1.6 Hl modellerin birçok parçası diğer paliolara göre pahalı.İlk kasa 1.6 paliolarda 10-40 yağ kullanılıyor 1.4 veya 1.2lerde belki 20-50 kullanılabilir.Ama senin tam sentetik yağ kullanman çok gereksiz bir masraf olmuş.Ben castrol magnatec 10-40 kullanıyorum araba çok rahat çalışıyor.Direksiyon hidrolik yağınıda değiştirmeni tavsiye ediyorum arabadan çıkan yağ simsiyahtı yenisi ise koyu kırmızı direksiyon biraz hafifledi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    En son servis faturam;
    Eksoz kötü durumdaydı, eksoz değişti (200ylt bu tuttu sadece)

    normal mi değil mi bilmiyorum, çünkü dışardaki fiyatları bilmiyorum, tek bildiğim arabaya servisinde konan tam sentetik yağ çok pahalı çünkü yağ eksiltiyo araba, değişim zamanına dayanmıyo hiç, o yüzden yağ kısmını artık benzincilerden uygun
    (10/40 tam ya da yarı sentetik) yağı alarak kendim tamamlama yoluna gidiyorum.
    Aracımın tüm bakımlarını sanayide düzgün ve ucuza yaptırmak istiyorummmm

    quote:

    Orjinalden alıntı: hknc86

    Hocam bagajı acıp stop lambası tarafını elinle yokla, halıfleksi kaldır. uzun bir civata var, penseyle ancak cevriliyor, onu cevirip sokebiliryorsun, ortalıkta gozuken birkac vida daha var sanırım. o icerdeki seyi bulamayıp bir sure lambalar patlak gitmistim bende.

    İstanbuldaki servislerde fiyatlar nedir bilmiyorum ama ben bujileri degistirttim, bujinin tanesini 4 bucuktan verdiler, sokme takma da 12 lira. bilmiyorum dısarda cok mu farklı ? mesela yakında atesleme bobinlerini degistirtmem gerekiyor,tanesi 45 den ikisi 90 lira. dısarda kaca takılacak,serviste kaca takılacak ? - onu kendim takmam :) -






  • arkadaşlar bu motor yağları konusunda detaylı bilgiyi nerden öğrenebilirim millet 10-20 lik sentetik yarı sentetik filan diye konuşuyor bunlar nedemek teşekkürederim.
  • merhaba arkadaşlar 2004 model Palio 1.2 16V EL araç almayı düşünüyorum fiyatı 12500 ,km 65000 bi fikrinizi alayım dedim. ilk arabam olacağı için tedirginim sizin ve forumdaki ustaların fikirlerini almak istedim. şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_86

    merhaba arkadaşlar 2004 model Palio 1.2 16V EL araç almayı düşünüyorum fiyatı 12500 ,km 65000 bi fikrinizi alayım dedim. ilk arabam olacağı için tedirginim sizin ve forumdaki ustaların fikirlerini almak istedim. şimdiden teşekkürler

    kazası darbesi değişen parçası yoksa iyi fiyatı.ayrıca komple boyalı filansa hiç girme;büyük ihtimal takla filan atmıştır öyleyse.
  • Bence ilk araba olarak iyi bir seçim. Malum, yedek parçası uygun, ustası bol, park etmesi kolay. Hem 2004 modeller de çok güzel görünüyor :)
  • arabama lpg taktırdım yakıtda fark etdı ıns motorda sorun vermez arabamı gerı vıtese tajarkjen bazen ses cıkarıyor gorulmada sesı anlamadım ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zonguldakspor

    arabama lpg taktırdım yakıtda fark etdı ıns motorda sorun vermez arabamı gerı vıtese tajarkjen bazen ses cıkarıyor gorulmada sesı anlamadım ya

    belki debriyaja dalgınlıkla tam basmıyorsundur.aklında bulunsun geri vitese takarken ilk önce arabayı 1. vitese alıp sonra geriye takarsan çok daha kolay takılır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: zonguldakspor

    arabama lpg taktırdım yakıtda fark etdı ıns motorda sorun vermez arabamı gerı vıtese tajarkjen bazen ses cıkarıyor gorulmada sesı anlamadım ya

    belki debriyaja dalgınlıkla tam basmıyorsundur.aklında bulunsun geri vitese takarken ilk önce arabayı 1. vitese alıp sonra geriye takarsan çok daha kolay takılır.


    bilinmeyen bir nokta var...

    geri vitese takarken debriyaja tam bastıktan sonra biraz daha basınca pedalın biraz daha aşağı gittiğini göreceksiniz..ancak pedal altında paspas veya benzeri bir şey olmamalıdır..

    geri vites dişli sisteminde senkromeç olmadığından aracın tamamen duruyor olması ve debriyaj pedalının tam bastıktan sonra biraz daha basılarak geri vitesin geçişine izin verilmesi gerekir..

    ne yazık ki servisler dahil pek çok kişi bu durumu bilmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 3 Mayıs 2008; 19:57:21 >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.