Şimdi Ara

Fiat'ın 'Regal' tarzı reklamları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son dönemde Fiat'ın reklamları bir zamanlar Regal'in "Aklımı Seveyim Aklımı" akımıyla çok benzerlik gösteriyor.






    "Merak ediyorum parayı kolay mı kazanıyorsunuz hıı? Öyle ya çoğu özelliğini kullanmadığınız otomobillere bir servet ödeyebildiğinize göre"




    "Herkes işi biliyoruz der, Fiorino alacak adam gerçekten bilir"


    Fiat şu anda Regal'in geçmişteki reklam ajansıyla mı çalışıyor bilmiyorum ama bu basit sloganların başarısını yükseltmeye ne kadar etkisi olacağı az çok belli olmakla birlikte; bilmek, otomobilden anlamak, kafası çalışmak Fiat sahibi olmaktan geçiyormuş arkadaşlar. Herkese iyi akşamlar.







  • Egea reklamı cok güzel. Eski punto reklamları da güzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu memleketin iq seviyesin de bu reklamlar iş görecektir.
  • Respectformuslims kullanıcısına yanıt
    Tabi tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Regal reklamları kötü değildi.Tam tersine o tokatlar falan gayet eğlenceli.
    Egea reklamını beğendim Fiatın punto ve fiat 500 reklamları muazzam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeneryongur -- 23 Nisan 2016; 23:53:02 >




  • Regal 3 liraya karşı 5 lira diyor. Agea ise Auris fiyatına kaza testi olmayan bir araba.

    Reklamdaki sözlerin altı doluysa işe yararlar, ama değilse Behzat Ç ne yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 23 Nisan 2016; 23:53:34 >
  • diyorki 70 bini ver biz sana bomboş araba verelim. yav insanlar 2 liralık mal alıyor iki yıl garanti alıyor yanında. bomboş arabaya 4 teker 1 direksiyona kalkıp 60-70 bin ver 5 yıl yok ben ona ömür boyu garanti isterim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Regal 3 liraya karşı 5 lira diyor. Agea ise Auris fiyatına kaza testi olmayan bir araba.

    Reklamdaki sözlerin altı doluysa işe yararlar, ama değilse Behzat Ç ne yapsın.

    o dediğin 3 liraya 5 lira muhabbeti ya çin malı arabada olur yada piyasaya yeni giren bir markada olur.Fiat köklü bir şirket niye arabasına çin malı muamelesi yapsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeneryongur

    Regal reklamları kötü değildi.Tam tersine o tokatlar falan gayet eğlenceli.
    Egea reklamını beğendim Fiatın punto ve fiat 500 reklamları muazzam.





    Ya benim kafam karisti cihanair, cihatair? senersongur, yeneryongur??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeneryongur kullanıcısına yanıt
    Reklamın anateması fiyat. Temyı kuruyor, kapanış cümlesi fiyat-fayda. (Bu fiyata daha iyisi varsa).

    Reklamlardaki iddialar açık, net, gerçek olmalı ki etkileyici olsunlar.
  • Reklamdaki adama sorsak hangi araban var ve hepsini kullanıyor musun diye o zaman oda hayır diyecek veya ben bütün özellikleri kullanıyorum abi nerden biliyosun
  • bende şu polo reklamına ayarım ya gecen 1 kaç yıl öncesine kadar PARANLA İSTESEN BİLE ESP EKLENEMEYEN POLO sırf devlet ESP YOKUS KALKIS vs zorunlu tuttuğu için koyulan ozelliklerin reklamını yapıyor laf olsun torba dolsun hesabı :)

    https://www.youtube.com/watch?v=CzQNAeHbcl0

    buda punto evo

    https://www.youtube.com/watch?v=IGvCktHQfr8

    buda punto

    https://www.youtube.com/watch?v=smilyE5SMAw

    buda 2006 da cıkan grande punto reklamı ama yabancı

    https://www.youtube.com/watch?v=3AfS8qQNDKU

    yani italyan üretimlere reklam iyi türkiye üreyimi olan doblo fiorino egea ducato gibi araçlara reklamlar kötü :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiat'ın reklamları her modelin hedef kitlesine odaklı oluyor..

    500 serilerinin, Punto'nun vs reklamları gayet kaliteli,eğlenceli, daha üst sosyoekonomik sınıflara hitap eden reklamlar..

    Özellikle ticari araç reklamları ise direk esnafa ve daha alt sosyoekonomik sınıflara hitap ediyor. Söylemleri de ona göre.

    Egea reklamları ise bu ikisinin arasında..

    Problem şu, Fiat'tan başka hem premium'a yakın (Fiat 500, 500X) hem de alt sınıf (Fiorino, 6 ay öncesine kadar Linea Classic, ya da biraz daha önceye kadar Albea) araçları aynı zamanda üreten başka bir marka yok. Bu da marka iletişiminde karmaşaya neden oluyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alacak vatandaşın ağzından konuşuyorlar işte teknik bilgi sıfır aklımı seveyim diyip alir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası hepimiz çok fazla otomobil reklamı izlemişizdir, fakat Fiat'ın Erdal Beşikçioğlu ile çektiği reklam kadar aklımızda kalmamıştır.

    Reklamın amacı nedir ? Akılda kalıcı olmak ve geniş kitlelere yayılmasını sağlamak...Ezber bozan sloganı çoğu kişinin aklına kazındı.

    Bence reklamı eleştirecek nokta pek yok gibi, amacı uygun şekilde hazırlanmış.
  • Ucuz ekonomik bir halk arabası için ideal bir reklam tanıtımı.Böyle bir araba için bu şekilde tanıtım yapacak değiller ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkeye göre reklam olduğundan gayet normal

    egea kullanmadım ama onun dışında tüm fiat araçlarını kullandım neredeyse, tamam pek kaliteli denemez ama bu saatten sonra maseratiye fiat logosu taksa getirse yarı fiyatına satamaz bu ülkede, markanın tüketici algısındaki konumu belli, bu yüzden ucuzluğunu vurgulaması önemli

    bir de fiat insanları korkutmuyor, diğer markaların servisleri bile başlı başına korku nedeni
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.