Şimdi Ara

Fiat ın italyan yapımı araçları neden tutulmuyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
11.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanlevent

    bu arada ne diye ncap a girmez araçlar anlamak zor linea iyi satan bir araba olmasına karşı bir test bile yok


    Euro NCAP testine girecek modelleri üretici firmalar belirlemez..

    Euro NCAP, araçları kendisi seçer!

    En büyük seçim kriteri de Avrupa'daki satış öngörüsüdür ya da aracın ciddi anlamda bir farklılıkla piyasaya çıkmasıdır. Mesela Fluence'in teste alınmayıp, Fluence ZE'nin teste alınması bundandır.

    Fiat'ın da Linea'yı en başından itibaren Avrupa'da satış yapma planı olmadığı için NCAP Linea'yı teste almamıştır! Tekrar yazıyorum, NCAP kurum olarak sektörü takip eder ve teste alacağı aracı kendi seçer..

    Bu yüzden "Fiat Linea'yı NCAP testine bile sokmadı, tüüüüü!" diye gereksiz yorumlar yapmayalım..


    ''araç üreticileride kendi araçlarına sponsor olabilirler'' bu demektirki koskoca fiat isterse ncap a lineanın testini yaptabilir

    http://tr.euroncap.com/Content-Web-Faq/d4a46a69-2f66-4ee0-8620-4d549cae1172/test-iin-seilen-arabalar.aspx#faq9fda755d-e728-4923-8422-705046532fd4




  • Şuanda kendime multijet sportstyle bravo arıyorum. İkincielde neredeyse punto fiyatına 105 lik dizeller var aylardır duruyor ilanları.
    Bu tüketiciyi anlamıyorum ikinciel1.3 puntoya 32bin veriyorlar aynı fiyata bravo almıyorlar. Araştırdıkça ben bile korkmaya başladım acaba çok zarar edermiyim diye.
    2012 model en dolu paket bravo 40bine buldum daha 25bin km de almak istiyorum ama acaba diyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Neyi savunuyorsun anlamadim hala. Punto fosil oldu bunu uzatmanin anlami yok. Fiat avrupada yenilik yapamaz hale gelmisti. Satis anlaminda da yerlerde surunuyordu. Bravonun yenisi bir turlu cikmadi, punto hala degismedi. Butun ugraslari 500 serisi uzerine kuruldu sonra. Chrysler i almasalar isleri iyi gitmiyordu. Bir nevi kurtarici oldu. Simdi yeni bir strateji gelistirdiler bakalim ne olur. 2016 gibi urun gami ortaya cikacak.

    Bişey savunmuyorum

    yeni punto nun niye geç kaldığını anlattım.

    neticede fiat eskisi gibi avrupada ilk 5 e girmek için çalışmalara başladı.



    Ah bide Türkiyenin başındaki zat fiata vw e binin diye öneride bulunmasaydı ikiside cemaat markası gibi geliyor nezih biyere doblomla girdiğimde üzülerek utanıyorum fiat acilen amblem değişikliğine girerse alfa gibi haç işareti koymalı yeni dobloya gönül rahatlığıyla binerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    bir arkadaşım; O arabanın önünde Fiat sembolü var o yüzden hayatta 100 bin vermem. Ha Dodge sembolü olsa iş değişirdi. (Freemont için)
    Ayrıca fiat 500L için kendi kişisel görüşüm ergonomik ve rahat değil.
    Diğer fiat modelleride 5 para etmez onların parasına başka araçlar var.

    2011 model olupta 20 bin küsür olan başka hangi araç var

    sıfırından bahsediyordum.
    Ancak bahsettiğiniz Linea ve punto ise;
    Linea yerine symbol,accent era, 301 ve C-elyssee ( son ikisi 2013 de piyasaya girdiler o yüzden 2011leri yok ancak model yılı baz alınırsa fiyatları linea ile paralel) ve ya 2009 lancer çok daha kalitelidir.
    Puntonun ise bir çok alternatifi mevcut saymaya luzum bile yok.

    albea olarak demiştim :)
    albea ve clio kullandım albea fren olsun kaçısı olsun daha iyi,accent ise sadece şöförün yanında oturdum.accent albea danda cliodanda iyi gidiyor.ama accentlerin 2008 leri bile 2011 albea parasında kısacası kendi segmentinde en iyisi albea

    linea cliodan her yönüyle üstündür,bu arada yanlış anlaşılma olmasın fanlık filan yapmıyorum 5 para etmez demeniz hatalı olmuş :)

    benim kendi aracımda italyan Fiat grup bünyesinde(lancia ypsilon). Ancak kendi görüşüm budur. Fiat markası olarak gönül rahatılığıyla sıfır olarak alınabilecek sadece 2 araba var bunlarda 500L ve Freemont. Öteki arabaları hiç bir şekilde almam ve yakınlarıma da aldırmam. Bu arada yanlış anlamayın 30 bine 2011 araba sorduğunuz için yazdım yoksa o arabalar fiat modellerinden aman aman kaliteli arabalar değil ancak dediğim gibi 2. el ise seçenek çoğalıyor ve 2009 lancer alır gönül rahatlığıyla binerim 30.000 e kadar bütçe varsa. ncap testlerine dahi girmemiş dandik B-sedan yerine C sınıfı adam gibi bir arabaya binmek daha mantıklı. Hem Lpgye de tam olarak uyumlu.
    Kaldı ki Fiat tümden kalitesiz demedim içinden alınabilecek arabalar ama ne olursa olsun benim almayacağım arabalar var. Kendi görüşüm olarak 2 araba haricinde diğerlerini kalitesiz buluyorum. Fiyat/performans olarak iyi araba değiller. Babamda zamanında 2005 punto 2009 fiorino aldı. Çekilenleri çok iyi biliyorum. Aynı şekilde zamanında anneminde 2000 model paliosu vardı ve bu bahsettiğim araçlar sıfır olarak alındı. Öyle hiç bilmeden sallayan birisi değilim ancak tecrübeyle sabittir Fiat marka bir araba alıyorsan ve al-sattan öte biniciysen çıkardığı sorunlara katlanacaksın. Sırf ucuz diye aldık zamanında. Ama şu anda Fiyatlarına bakınca kesinlikle öteki alternatiflerinden ucuz değil. Keşke Chevy piyasadan çekilmeseydi.

    Sonuçta Herkesin kendi tercihi. İsteyen fiat marka alıp deneyimleyebilir.

    Örnek olarak 2014 sıfır fiyatlarını baz alırsak;
    Boş punto parasına- stlye ibiza
    Bravo parasına- Astra-Golf-Leon (buraya sınırsız araba eklenebilir)
    Linea parasına- Rapid- astra classic (Hbsi ucuz ama tam karşılığı değil genede daha güvenlidir)( Ayrıca çinli geely emgrand ec7 bile gitti paşa paşa euroncap e girdi 4 yıldız da alsa neymiş ne değilmiş gördük Linea-301-c-elysse gibi araçları ncape sokmadılar bu yüzden güvenmiyorum)
    panda parasına- Micra-Suzuki Swift- Mitsubishi space star



    onu bunu bilmem de 2013 temmuzda 16500tl ye boyası bile olmayan 2004 model 123000km de stilo aldım çok memnunum.iyi ki burada yazan arkadaşlar gibi ülkemizde çok insan var ve biz bu paralara stilo gibi donanımlı araç alıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mudanyali137

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    bir arkadaşım; O arabanın önünde Fiat sembolü var o yüzden hayatta 100 bin vermem. Ha Dodge sembolü olsa iş değişirdi. (Freemont için)
    Ayrıca fiat 500L için kendi kişisel görüşüm ergonomik ve rahat değil.
    Diğer fiat modelleride 5 para etmez onların parasına başka araçlar var.

    2011 model olupta 20 bin küsür olan başka hangi araç var

    sıfırından bahsediyordum.
    Ancak bahsettiğiniz Linea ve punto ise;
    Linea yerine symbol,accent era, 301 ve C-elyssee ( son ikisi 2013 de piyasaya girdiler o yüzden 2011leri yok ancak model yılı baz alınırsa fiyatları linea ile paralel) ve ya 2009 lancer çok daha kalitelidir.
    Puntonun ise bir çok alternatifi mevcut saymaya luzum bile yok.

    albea olarak demiştim :)
    albea ve clio kullandım albea fren olsun kaçısı olsun daha iyi,accent ise sadece şöförün yanında oturdum.accent albea danda cliodanda iyi gidiyor.ama accentlerin 2008 leri bile 2011 albea parasında kısacası kendi segmentinde en iyisi albea

    linea cliodan her yönüyle üstündür,bu arada yanlış anlaşılma olmasın fanlık filan yapmıyorum 5 para etmez demeniz hatalı olmuş :)

    benim kendi aracımda italyan Fiat grup bünyesinde(lancia ypsilon). Ancak kendi görüşüm budur. Fiat markası olarak gönül rahatılığıyla sıfır olarak alınabilecek sadece 2 araba var bunlarda 500L ve Freemont. Öteki arabaları hiç bir şekilde almam ve yakınlarıma da aldırmam. Bu arada yanlış anlamayın 30 bine 2011 araba sorduğunuz için yazdım yoksa o arabalar fiat modellerinden aman aman kaliteli arabalar değil ancak dediğim gibi 2. el ise seçenek çoğalıyor ve 2009 lancer alır gönül rahatlığıyla binerim 30.000 e kadar bütçe varsa. ncap testlerine dahi girmemiş dandik B-sedan yerine C sınıfı adam gibi bir arabaya binmek daha mantıklı. Hem Lpgye de tam olarak uyumlu.
    Kaldı ki Fiat tümden kalitesiz demedim içinden alınabilecek arabalar ama ne olursa olsun benim almayacağım arabalar var. Kendi görüşüm olarak 2 araba haricinde diğerlerini kalitesiz buluyorum. Fiyat/performans olarak iyi araba değiller. Babamda zamanında 2005 punto 2009 fiorino aldı. Çekilenleri çok iyi biliyorum. Aynı şekilde zamanında anneminde 2000 model paliosu vardı ve bu bahsettiğim araçlar sıfır olarak alındı. Öyle hiç bilmeden sallayan birisi değilim ancak tecrübeyle sabittir Fiat marka bir araba alıyorsan ve al-sattan öte biniciysen çıkardığı sorunlara katlanacaksın. Sırf ucuz diye aldık zamanında. Ama şu anda Fiyatlarına bakınca kesinlikle öteki alternatiflerinden ucuz değil. Keşke Chevy piyasadan çekilmeseydi.

    Sonuçta Herkesin kendi tercihi. İsteyen fiat marka alıp deneyimleyebilir.

    Örnek olarak 2014 sıfır fiyatlarını baz alırsak;
    Boş punto parasına- stlye ibiza
    Bravo parasına- Astra-Golf-Leon (buraya sınırsız araba eklenebilir)
    Linea parasına- Rapid- astra classic (Hbsi ucuz ama tam karşılığı değil genede daha güvenlidir)( Ayrıca çinli geely emgrand ec7 bile gitti paşa paşa euroncap e girdi 4 yıldız da alsa neymiş ne değilmiş gördük Linea-301-c-elysse gibi araçları ncape sokmadılar bu yüzden güvenmiyorum)
    panda parasına- Micra-Suzuki Swift- Mitsubishi space star



    onu bunu bilmem de 2013 temmuzda 16500tl ye boyası bile olmayan 2004 model 123000km de stilo aldım çok memnunum.iyi ki burada yazan arkadaşlar gibi ülkemizde çok insan var ve biz bu paralara stilo gibi donanımlı araç alıyoruz

    Stilo'da 500L ve Freemont gibi kaliteli araçlardan. Gelipte burada sanki stilo kötü demişim gibi böyle arkadaşlar sayesinde bu paraya stilo alıyoruz demeniz yanlış. Stilo'yu ikinci el arayan bir çok kişiyede önerdim. Hatta ilk sefer bu arabayı dkerem2 adlı forum üyemizin mesajından keşfettim bende araba alacağım zaman düşünmedim değil 2. el stilo mu alsam diye. Ama tutupta 2004 palio aldım memnunum diyen de görmedim. Daha önce de dediğim gibi fiatta kaliteli araçlar var, ve asla almayacağım ve aldırmayacağım kalitesiz araçlar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine

    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silentmachine

    albea olarak demiştim :)
    albea ve clio kullandım albea fren olsun kaçısı olsun daha iyi,accent ise sadece şöförün yanında oturdum.accent albea danda cliodanda iyi gidiyor.ama accentlerin 2008 leri bile 2011 albea parasında kısacası kendi segmentinde en iyisi albea

    linea cliodan her yönüyle üstündür,bu arada yanlış anlaşılma olmasın fanlık filan yapmıyorum 5 para etmez demeniz hatalı olmuş :)

    Albea son çare olarak alınır.Otomatik vites 2010 modeliydi galiba ön yolcu koltuğunda 1 saatlik yol yaptığımda her tarafım tutulmuştu.Araçta konfor namına hiçbir şey yok,koltuk ergonomisi berbat ve süngerleri çok sert.Süspansiyonlar çok sert,çukur girdiğinde için dışına çıkıyor.Öncesinde kiralık araç olarak da kiralamıştık.Nasıl bir aerodinamik ve şasi varsa aracın arkası kayıp gidiyor.Leylek misali araçla yola sanki tam basmıyor,güven vermiyor.Zaten albea nın en büyük problemi yol tutuşu,burada en baştan kaybediyor.Clio boşu boşuna peynir ekmek gibi satılmıyor.Yol tutuş,yakıt ve konfor olarak tatminkar.Accent ise konfor olarak mükemmeli oynuyor,koltuk yapısı ve yumuşak süspansiyonlarıyla gönüllerin fedaisi.Yalnız malzeme kalitesi ve kaportadan kaybediyor.

    Linea vs clio dersen tabi ki linea.Geniş iç hacim,konfor ve yol tutuşuyla öne geçiyor.

    unutmamak lazım albea da zamanında çok satıldı ve halada 2.eli kuvvetli.bana garip gelen clio nun konforunu beğenip albeayı beğenmemek,yolda altındaki arabaya göre gitmek lazım sonuçta yüksek bir araba illaki zorladımı yolda tutunmaz

    Kusura bakmayın ama sizin gibilerin mantığı yüzünden alt seviyede marka algısı bu seviyede.

    Albea ile Accenti kıyaslamada büyük hata etmişsiniz. Albea muadili Accent kıyaslasan. Fiat 1248cc 16V Multijet motorunun altyapısını oluşturup o motora pazar hazırlarken Hyundai aracı götürmeyen 1.3 benzinli gaz tenekeleriyle uğraşıyodu.

    Bugun günümüzde 1.3 Albea ile 1.5 CRDI yada 1.6 CRDI dizel motoru karşılaştırmak hata olur. He rakibi yokmudur tabikide vardır. Hızlanma yakıt vergi bakım ömür her ama her konudan 1.3 95hp Dualogic punto Accente göre önde. Hyundai bugun 230 yada 250 torklu 1.6 dizel motor üretiyor. Fakat Fiat 1.6 dizelinden 300 torkunu taaa 2008 de aldı. Hatırlatırım 6 yıl geçti.

    Daha az parayı verip Fiat'ın motor teknolojisinden ve tecrübesinden faydalanmak varken günümüzde hala teknik sorunlar yaşayan Hyundai ye şahsen para kaptırmam.


    Symbol 65 hp motorla gezerken Fiat bi alt vergi dilimine tabii olup 70hp motorla geziyordu. Yakıt tüketimi olarak denkti. Yani hacim yüksekliğinin bi espriside olmadı. Bu durumda kimse Albea gibi bir Motor-Araç ahengine sahip bir makineyi başkasına tercih etmedi. He mantıklı düşünenlerde Multijet motorun ilk serisini alıp üst kapağa anahtar değdirmeden bugun 800-900 binlerde geziyor. Bu araçlarda İstanbul Trafiğinde dolaşan araçlar. Renault bu dayanıklılık yarışını kazanamadı. Fiatı güç olarak sollamak için 1.5 motorunu 85 hp ye çıkarınca ne mi oldu ? Yoğun trafikte turbo yakan Megane lar oldu. 100 binden sonra dizel motor alınmaz algısını Renault motorları yarattı.

    Renault 1.5 ve 1.6 dizel motorunu 1-2 yıldır oturtmuş durumda.


    Nerden tutulacağına bakmak lazım. Renault ucuz olsun diye Dacia versiyen Symbol saldı piyasaya. Motorundan başka bişeyi yok aracın. Fakat millet gitti yine Linea tercih etti.




  • Punto gibi araç mı var ya?
     Fiat ın italyan yapımı araçları neden tutulmuyor
  • zaten stiloyu kötülediniz demedim yanlış anlaşılma olmasın.Ülkemizde var olan genel bir 'fiat kötüdür' imajından bahsettim.stilo da bir fiat olduğu için insanlarımız önyargılı yaklaşıyor ve bu da bizim işimize yarıyor.
  • Hocam Bende Araba Alma Arifesindeyim Bu Aralar , Bravo'da Puntoda Tasarım Olarak Hoşuma Gidiyor Ama Geçenlerde 2011 veya 2012 Olması Lazım Linea Sürdüm Bir Araç Bu Kadar'mı Kütük Gibi Olur , Direksiyon Hissi Sıfır Vites Aralıkları Berbat Güven Duygusu Yok.Aynı Durum Punto ve Bravodada Varmı Bilmiyorum Denemek Lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanlevent

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanlevent

    bu arada ne diye ncap a girmez araçlar anlamak zor linea iyi satan bir araba olmasına karşı bir test bile yok


    Euro NCAP testine girecek modelleri üretici firmalar belirlemez..

    Euro NCAP, araçları kendisi seçer!

    En büyük seçim kriteri de Avrupa'daki satış öngörüsüdür ya da aracın ciddi anlamda bir farklılıkla piyasaya çıkmasıdır. Mesela Fluence'in teste alınmayıp, Fluence ZE'nin teste alınması bundandır.

    Fiat'ın da Linea'yı en başından itibaren Avrupa'da satış yapma planı olmadığı için NCAP Linea'yı teste almamıştır! Tekrar yazıyorum, NCAP kurum olarak sektörü takip eder ve teste alacağı aracı kendi seçer..

    Bu yüzden "Fiat Linea'yı NCAP testine bile sokmadı, tüüüüü!" diye gereksiz yorumlar yapmayalım..


    ''araç üreticileride kendi araçlarına sponsor olabilirler'' bu demektirki koskoca fiat isterse ncap a lineanın testini yaptabilir

    http://tr.euroncap.com/Content-Web-Faq/d4a46a69-2f66-4ee0-8620-4d549cae1172/test-iin-seilen-arabalar.aspx#faq9fda755d-e728-4923-8422-705046532fd4

    Yalnız orayı yanlış anlamışsınız hocam

    Türkçe Euro NCAP sitesi zaten Google Translate ile çevrilmiş gibi.. Paylaştığınız son cümlenin haricinde paragrafın tümünü okumak gerek orada.

    quote:

    Euro NCAP organizasyonunun her üyesi her yıl en az bir modelin testine sponsorluk yapmaktadır. Kendi yerel pazarları ile ilişkili bir araç seçebilirler veya belirli bir pazar segmentinde özellikle önemli olan bir araç seçebilirler. Buna ek olarak, araç üreticileri kendi arabaları için sponsor olabilirler. İzlenen proses her iki durumda da tamamen aynıdır.


    quote:

    Every member organisation of Euro NCAP sponsors the assessment of at least one car model per year. They may choose a vehicle which is of relevance to their own domestic market or one which is particularly important in a certain market segment. In addition, vehicle manufacturers can sponsor their own cars. The process followed is exactly the same for both cases.


    Burada anlatılan şu.. Euro NCAP'a üye üreticiler (yani Fiat, PSA gibi avrupa firmaları) her yıl en az 1 adet (markasından bağımsız) aracın testinin maliyetlerini karşılamak zorundalar. Maliyetini karşılayacakları araç kendi ürettikleri de olabilir.. Yani iç prosedürünü bilmemekle birlikte, muhtemelen Euro NCAP o yıl teste alacağı araçların listesini üyelerine yayınlıyor, üye firmalar da içlerinden maliyetini karşılayacakları aracı seçiyor. Mesela VW Up!'ın testine, A segmentinin İtalya'daki önemini ve kendilerinin egemenliğini değerlendirerek Fiat sponsor olmuş olabilir.. Ha keza, mesela geçen yılın listesinde 500L vardır, belki hiç bir firma sponsor olmayı tercih etmedi, bu sefer Fiat kendi aracına sponsor olmak istedi. Kastettiği şey bu. Yoksa teste alınacak araçlar yine Euro NCAP yönetimi tarafından belirleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemali44

    Şuanda kendime multijet sportstyle bravo arıyorum. İkincielde neredeyse punto fiyatına 105 lik dizeller var aylardır duruyor ilanları.
    Bu tüketiciyi anlamıyorum ikinciel1.3 puntoya 32bin veriyorlar aynı fiyata bravo almıyorlar. Araştırdıkça ben bile korkmaya başladım acaba çok zarar edermiyim diye.
    2012 model en dolu paket bravo 40bine buldum daha 25bin km de almak istiyorum ama acaba diyor insan.

    Yorumunuz çok isabetli olmuş. Aynı paraya bir üst sınıf daha konforlu daha donanımlo araç almak varken milletimiz alt sımıfı tercih ediyor. Benin fikrim punto tutulan bir araç dolayısı ile millet parça ve usta sıkıntısı yaşamayız diye düşünüyor. Bravo olnunca araç zaten çok tutmadı piyasada pekde görmüyorum bunun parçası heryerde bulunmaz anlayan ustada bulamazsak servis yolu göründü servisde çok kazık gözüyle bakarak bravo tercih etmiyor. 2. elide zayıf satarken sıkıntı yaşarım korkusuyla puntoya veya farkı markalara yöneliyor. Ekonomik drumu iyi olan zaten gidip VW, ford falan alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada o kadar saçma yorumlar yapılmış hepsine tek tek cevap versek sabah olmaz, sorsanız fiat teneke, çirkin otomobil vs açıklamalar yapar. Sorsan motor teknolojisinden donanım seviyesinden haberdar değildir. Herneyse;

    Türkiyiede italyan aracların satmamasının ilk sebebi TOFAŞ' Tanıtım ve pazarlama konusunda beceriksizlik sergiliyorlar, örneğin yeni pandanın reklamını tanıtımı gören oldu mu aranızda ? ya da , 500 gibi avrupada satış patlaması yapan otomobilin türkiyede hiç reklamını gördünüz mü? varsa yoksa linea doblo fiorino :) Ducato'ya bile üvey evlat muamelesi yapıyorlar kar getirisi az olduğu için.

    Koç grubu ford'a gösterdiği özeni Fiat'a hiç bir zaman göstermedi, herkes fiat'a teneke desin dursun, avrupa pazarında fiat çok iyi yerlerde. her modeli satış rakamlarında başarılı ayrıca ülkemizde şu an Freemont'un satışları sınıf standartlarının üzerinde seyrediyor eklemekte yarar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Burada o kadar saçma yorumlar yapılmış hepsine tek tek cevap versek sabah olmaz, sorsanız fiat teneke, çirkin otomobil vs açıklamalar yapar. Sorsan motor teknolojisinden donanım seviyesinden haberdar değildir. Herneyse;

    Türkiyiede italyan aracların satmamasının ilk sebebi TOFAŞ' Tanıtım ve pazarlama konusunda beceriksizlik sergiliyorlar, örneğin yeni pandanın reklamını tanıtımı gören oldu mu aranızda ? ya da , 500 gibi avrupada satış patlaması yapan otomobilin türkiyede hiç reklamını gördünüz mü? varsa yoksa linea doblo fiorino :) Ducato'ya bile üvey evlat muamelesi yapıyorlar kar getirisi az olduğu için.

    Koç grubu ford'a gösterdiği özeni Fiat'a hiç bir zaman göstermedi, herkes fiat'a teneke desin dursun, avrupa pazarında fiat çok iyi yerlerde. her modeli satış rakamlarında başarılı ayrıca ülkemizde şu an Freemont'un satışları sınıf standartlarının üzerinde seyrediyor eklemekte yarar var.



    Kesinlikle katılıyorum. Tofaş maalesef bir Ford Otosan değil. Ancak global anlamda Fiat da hatalar yaptı. Belki yeni ürünler gelirse ve model sürekliliğini sağlarsa TR pazarında da iyi yerlere gelebilir. Yoksa sürekli ticari gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiat almadan önce durup bir kez düşüneceksiz...
  • Bu kadar ucuz araba geyiğinden sonra aklıma Top Gear dizisindeki ucuz arabalar bölümü geldi. Orada Hyundai , KIA ve avrupa'lı chevrolet gibi markalara nasıl giydirdiklerini hatırladım. Komik adamlar vallahi. Ben severek izliyorum. İlgili bölüm:
    http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-5-episode-9_part-1_726002.htm (29:00'dan sonrası)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Burada o kadar saçma yorumlar yapılmış hepsine tek tek cevap versek sabah olmaz, sorsanız fiat teneke, çirkin otomobil vs açıklamalar yapar. Sorsan motor teknolojisinden donanım seviyesinden haberdar değildir. Herneyse;

    Türkiyiede italyan aracların satmamasının ilk sebebi TOFAŞ' Tanıtım ve pazarlama konusunda beceriksizlik sergiliyorlar, örneğin yeni pandanın reklamını tanıtımı gören oldu mu aranızda ? ya da , 500 gibi avrupada satış patlaması yapan otomobilin türkiyede hiç reklamını gördünüz mü? varsa yoksa linea doblo fiorino :) Ducato'ya bile üvey evlat muamelesi yapıyorlar kar getirisi az olduğu için.

    Koç grubu ford'a gösterdiği özeni Fiat'a hiç bir zaman göstermedi, herkes fiat'a teneke desin dursun, avrupa pazarında fiat çok iyi yerlerde. her modeli satış rakamlarında başarılı ayrıca ülkemizde şu an Freemont'un satışları sınıf standartlarının üzerinde seyrediyor eklemekte yarar var.



    eline sağlık




  • Aralık ayında kardeşime B sınıfı dizel araç alacaktım, Corsa-i20 hariç neredeyse hepsini denedik. Arka koltuğa 3 kişi oturmaktan konsolun orasını burasını mıncıklamak dahil her şeyi yaptık. Benim çıkardığım sonuç; iç mekanı en kaliteli hissettiren (özellikle koltukları) Punto. Ancak kasasının değişecek olması yüzünden elemek durumunda kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 yılında sıfır alınan brava yi evin 2. arAası olarak hala kullanıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖNYARGI !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Aralık ayında kardeşime B sınıfı dizel araç alacaktım, Corsa-i20 hariç neredeyse hepsini denedik. Arka koltuğa 3 kişi oturmaktan konsolun orasını burasını mıncıklamak dahil her şeyi yaptık. Benim çıkardığım sonuç; iç mekanı en kaliteli hissettiren (özellikle koltukları) Punto. Ancak kasasının değişecek olması yüzünden elemek durumunda kaldım.

    punto kasa değiştirecek ama yerine gelecek araç çok da ileri teknoloji olmayacak

    küçük sınıf araçlarda fiyat baskısı çok yüksek olduğu için fazla gelişim olmuyor

    misal opel corsayı 3. kez makyajlayacak eylülde

    opel corsa ve fiat punto aynı alt yapı ve motorları kullanan araçlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 28 Mayıs 2014; 12:05:03 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.