Şimdi Ara

FIAT GRUBU İLE İLGİLİ BUTUN SORUNLARIN CEVABI BURADA... (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
242
Cevap
15
Favori
144.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2005 1.3 multijet punto sahibiyim..

    Aracımda kasislerde olsun hız kesme çıkıntılarında olsun çukurlarda olsun inanılmaz ses alıyor içeriye..

    Arabanın rotillerinde ve salıncaklarında problem var diye düşünüyordum servise götürdüm test sürüşünde salıncak olabilir dendi..

    Sorum şu ki sen fiyat konusunda bilgin varmıdır bilemicem ama rotillerin değişmesi ve salıncakların onarımı için maliyet ne tutar ? şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyingraper

    Bazı araçlarda fazla elektriksel güç gerektiren abartılmış ses sistemleri,hatalı montajla birleşince aracın elektronik ve elektrik sistemini etkileyebiliyor bu yüzden garanti dışı kalacağını söylemişlerdir.
    Benim çalıştığım fiat servisine gelen araçların hiçbirinde teyp veya hoparlör takılı diye garantidışı kaldığını görmedim.

    Müzik sistemleri hakkında benden çok daha bilgili ve ilgili olan arkadaşlar vardır onlara sorabilirsiniz ama benim kendi görüşüm,4 tane pioneer/sony hoparlör alın,bide eq ayarı yapılabilen güzel bir teyp alın gayet keyifli müzik dinlersiniz.



    cevapladığınız için çok teşekkür ederim.teyp de alırsam biraz tuzlu olur benim için.imkanlar dahilinde birşeyler yapacağım.




  • cevabınız için teşekkürler ustam.
    bende aracımı en kısa sürede yaptırıp temiz temiz binmek istiyorum ama maddi imknasızlıkar zorluyor.
    bu hafta sonu izmir 1. sanayi sitesinde bir arkadaşın tanıdığı özel fiat servisinede aracı gösterip arıza aynı çıkarsa maliyet analizine göre uygun olan yerde yaptıracağım inşallah. bu şekilde araca binmek benide rahatsız ediyor.
    ayrıca yakıtta gaz la kullanmamıza rağmen benzinli ile aynı gibi oluyor.
    herkese selamlar kazasız belasız sürüşler...
  • merhaba kadir usta 98 karbüratörlü uno sahibiyim .arabada tüp yok.benim sorunum arabanın devir saatinin sürekli değişmesi , rölanti 1000 e ayarlandı ancak sürekli değişiyor bazan yükseliyor. bazan düşüyor sürekli hareket halinde düşüş bazan ani ve çok oluyor . bir iki kez vitesi boşa attığımda stop etti birindede tam stop edecekken ( yağ lambası yandı) tesadüfen gaza bastım araba kendine geldi stop etmedi.birde motor sıcakken kontağı kapatıp tekrar açtığımda araba çalışmıyor bir kaç kez marşa basmam gerekiyor.bir kaç kez ustalar götürdüm ama ne sorunu anladılar nede birşey yaptılar. yardımcı olursanız sevinirim.
  • abi mrb. sorum şu. aracım gazlı gaza yüklenince gaz kokusu geliyor bunun için usta tavsiye edermisin veya ne yapim.. biide gaz beyniini yeni değiştim gaz ayarı yaptırmak istiyorum iyi i usta tavsiye edermisin.teşekkrler..
  • arkadaşlar mrb 96 model uno 70sx aldım gosterge panelindeki uno işareti ne işe yarıyor işe yarıyosa benimki çalışmıyo galiba
  • arkadaşlar ben geçen hafta fiat siena 1.4 el 2001 model araç aldım araç üzerinde model yılını gösteren bir etiket bulamadım merak ettim yardımcı olursanıs çok sevinirim.
  • Kadir usta sevgi ve saygılar,
    Benim LPG 'li bir Fiat stilo aracım var, serviste yaptığımız çalışmalar sonrasında özellikle düşük devirlerde aracın zengin karışım yaktığını ve araç ECU'sunun bunu düzeltemediğini gördük. Bu da düşük devirde güç kaybı,yakıt tüketiminde artış ve çiğ yakıt atılmasına neden oldu. Bu problemler LPG montajından yaklaşık 3-4 ay sonra hafiften ama zamanla artarak baş gösterdi. Merak ettiğim ise bizim araçlardaki bu 2 adet lambda sondasının arıza lambası yakmaksızın hatalı ölçüm yapabilme yani arızalanma gibi bir ihtimali varmı? Sanırım LPG'nin yanmadaki hava ihtiyacının fazla olması ve araba ECU'sunun lambdadan aldığı değerleri benzine göre işlemesi sonrasında benzin için düşük emisyonlar okuması enjektörlere yakıtı arttır komutu gönderiyor ve bu da zaten hava ihtiyacı benzine göre fazla olan LPG'yi daha da zengin bir karışım haline getiriyor. Bu da kısır döngüyü başlatıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucesoyhakan

    Kadir usta sevgi ve saygılar,
    Benim LPG 'li bir Fiat stilo aracım var, serviste yaptığımız çalışmalar sonrasında özellikle düşük devirlerde aracın zengin karışım yaktığını ve araç ECU'sunun bunu düzeltemediğini gördük. Bu da düşük devirde güç kaybı,yakıt tüketiminde artış ve çiğ yakıt atılmasına neden oldu. Bu problemler LPG montajından yaklaşık 3-4 ay sonra hafiften ama zamanla artarak baş gösterdi. Merak ettiğim ise bizim araçlardaki bu 2 adet lambda sondasının arıza lambası yakmaksızın hatalı ölçüm yapabilme yani arızalanma gibi bir ihtimali varmı? Sanırım LPG'nin yanmadaki hava ihtiyacının fazla olması ve araba ECU'sunun lambdadan aldığı değerleri benzine göre işlemesi sonrasında benzin için düşük emisyonlar okuması enjektörlere yakıtı arttır komutu gönderiyor ve bu da zaten hava ihtiyacı benzine göre fazla olan LPG'yi daha da zengin bir karışım haline getiriyor. Bu da kısır döngüyü başlatıyor.


    Benzinin yandıktan sonraki emisyon değeriyle LPGnin yandıktan sonraki emisyon değeri farklıdır.Bu yüzden bir problem yaşıyor olabilirsiniz.
    Lambda sensörleri de arıza yapabilirler.




  • Dün anayola çıkmak üzere köşede bekliyordum yolun aşağısından hızlıca gelen bir Ford Transit başka bir arabaya çarpmamak için direksiyonu kırdı firene bastı ama sabit duran benim arabama çarptı moralimizi de araba gibi parçaladı burada ki arkadaşlara sormak istedim hemde resmini ekliyorum arabayı kaskoya bıraktım arabamın başına neler gelecek beni bilgilendirir misiniz...

    http://img694.imageshack.us/i/10112009277.jpg/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhtbodur -- 11 Kasım 2009; 12:01:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdrozturk

    Selamlar arkadaşlar

    Fiat yetkili servisinde mekanik ustası olarak çalışıyorum. Aracınız ile olan bütün sorunları burada paylaşabilirsiniz.

    Elimden geldiğince buradan yardımcı olacağım sizlere...

    Gündüz serviste olduğum için sorularınızı akşam 19:00 dan sonra cevaplayabileceğim.

    Hepinize arızasız günler dilerim...




    benım bir kaç sorum olicak


    1cisi fiat doblolara (2008 model) Dualogic vites taktıra bilirmiyiz ne kadar masraf olur


    2cisi fiat dobloları bilgisyara baglayan kablolar var onu bula bilirmiiz bulursakda baglaya bilirmiiz ve laptobamı baglanıo ?? :D


    3cüsü 2008 model doblo premi 1.9 hangi selenia motor yagı daha iidir 10-40 mı 5-40 mı ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaslann -- 14 Kasım 2009; 23:28:30 >




  • merhaba marea da rolanti normalde calısıyor fakat istanbul da yogun trafıkte dur kal yaparken devir 1500 devire cıkıyor ancak 10 dakıka boyle gidiyor sonra duzelıyor gaz kelebeginden dediler baska bir arabadan sokup benimkine taktık yine aynı diger arabada normal calısıyor bu potansiyo metre bahsediliyor nerdedir resmini verirmisin bide degisince duzelebilirmi bu arada kutup basından NEGATİF - bogaz kelebegine giden sıyah şaşe kablo ohm.0.5 geliyor ne tavsiye edersin veya istanbulda anadolu yakası tavsiye edicegin servis adres nedir ve ya senle
  • Merhabalar 2009 1.3 duologic lineam var pazar günü aracı çalıştırınca esp devre dışı uyarısı aldım dolayısıyla asr,hıllholder devre dışı kaldı gideceğim yere gidip işlerimi hallettim aracı çalıştırdım uyarı yoktu asr ve hillholder çalışıyordu şuan sıkıntı yok bir gün önce aracımın kışlık lastiklerini taktırıp rot ve balans ayarı yapılmıştı acaba sebeb bundan olabilirmi çünkü bazı sitelerde rot ayarından sonra direksiyon açı sensörü kodlanması gerektiği yazıyor doğrumudur
  • merhabalar yardımlarınız için teşekkür ederim benim 2001 model 1.4 palio el aracım var sorunum aracım ilk çalıştırmada özellikle lpg de çalışırken titreme yapıyor ve sesi kesilip artıyor bujileri buji kablolarını değiştirdim boğaz kelebeğini temizlettim sorun hala devam ediyor egzos son susturucuda delik var acaba onunla alakalımı yoksa subab ayarı mı yaptırmalıyım (bu modeller subabı kendimi ayarlıyor) ısındıktan sonra düzeliyor sesi.. şimdiden teşekkür ederim
  • bu arada titremeyi rolantide yapıyor devir saatinde herhangi bir oynama yok sabit 10 da duruyor
  • Size bir sorum olacak. benim siena 1.6 hl arabam soguk havada calısmıyor zor calısıyor. Usta bilgisayara baglanacak dedi amabaglamak bile para ile. 20-30-50 diye gidiyor. Bilgisayara baglansada sorunu bulamayabilirler ve param bosa gisdecek. Soguk bir gun arabayı calıstırabilirsem bırakıp bakılması lazım diye dusunuyorum. 0 ın ustunde 4-10 deece arası calısıyor. camlar don olursa calısmıyor. zor calısyor. 5-10dk ugrasıp calısıtırıyorum. sıcakken sorun yok. boyle bir sorunla karsılastınızmı acaba. Kartas ta oksijen mujur takıldı. bujilerdegisti. atesleme butunmu degisecek acaba?
  • merhaba 2005 1.3 Multijet Active versiyonu kullanıyorum. Aracımda yol bilgisayarı anlık tüketim ve ortalama tüketim değerleri daha önceden neredeyse kuruşu kuruşuna gösteriyordu ama son 1 aydır tüketim değerlerinde bi karmaşa olmaya başladı.
    Sorum şu: Anlık tüketim değeri normal giderken 20-22 (1 lt yakıtla gideceği km.e) iken gaza yüklendiğimde 8 e kadar düşebiliyordu, tabi yokuş falan çıkarken öyle sabit kalıyordu.
    Yokuştan aşağı inerken 50 ye çıkıyorduk boşa dahi atsan böyle idi. (Buda galiba yakıtı kesiyordu pompa ayağımı gazda çektiğim için)
    Bu değerler anlık olarak 2-3 sn.içinde değişiyordu hemen.
    Şimdi düz yolda gidiyorum mesela 20 gösteriyor yokuş aşağı inmeye başlıyorum hala 20 gösteriyor bazen daha da aşağı düşüyor yükselmesi gerekirken bi ara bakıyorum 50 ye çıkmış, yokuş tırmanmaya başlıyorum 8-9 lara kadar düşmesi gerekirken hala 50 de veya 50 ye yakın.
    (Ekranda devamlı anlık tüketim değeri açıkken)
    Benim sorum bunu okuyan sensör mü var ? Acaba arızalandı mı ? yoksa (Allah korusun) pompada falan mı bir şey var?

    Tabi bu değerlere göre aracın kaç km gideceği vs. falan ona göre gösteriyor. Bu değerler yanlış olunca gösterdiği km de sağlıklı olmuyor!




  • merhaba kadir ustam

    bizde 2001 model brava 1.6 16 valf XL var. Araacın elektrik aksamında bir problem var. Bursa da ikamet ediyoruz. bir çok ustaya gösterdik çözemediler.
    Sorun : Arabayı çalıştırdığımda ekranda error veriyor, kaloriferi açıyorum hararet ibresi 120 ye çıkıyor. Kapatınca normale dönüyor. Ekranda hareket esnasında el freni lambası yanıyor. Araç rolantide stop ediyor. Benzin ibresi 0 gösteriyor. Araç çalışırken radyo kanallarıı bile bulamıyor. Dörtlü flaşör düğmesine basınca dörtlüler yanmıyor basmayınca sinyaller de çalışmıyor. herhangi öneri veya yardımda bulunabilirminiz...
  • fiat albea aracımın triger setini değiştikten sonra yağ basıncı düşük uyarısı vermeye başladı ve motor arıa ışığını yaktı gidip gösterdiğimde motorun vuruntu yaptığını söyleyip kontrol ettiler motoru sökerek ve şu anda ne arıza ışığını sliyor nede gaz yemez konuma geldi acaba neden çözümü hakkında bilgisi olan arkadaşımız varmı
  • Ustam Merhaba,
    Bir sorum olacaktı, cevaplarsanız sevinirim.
    2007 model fiat albea 1.3 multijet active arabam var. Albea nın dinamik modellerinin bazılarında kullandığı alaşımlı jantlardan taktırmak istiyorum.
    Aracımda bulunan şaunki lastikler 5 aylık ölçüleride 175/70 r14 tür. Bu lastikleri almka isteiğim albea nın orjinal alaşımlı jantarına uygun olur mu?
    Genelde alaşımlı jantlara 185/65 /R 14 lastik takılıyor bildiğim kadarıyla. Bu jantlara 175/70 r14 lastik uyar mı?
    Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.