Şimdi Ara

FIAT GRUBU İLE İLGİLİ BUTUN SORUNLARIN CEVABI BURADA... (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
15
Favori
144.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba ustam

    aracım 2000 model fiat marea sx gecenlerde aracımın lambda sensörü arızası vermisti arac üzerinde lavato sıralı sistem lpg kiti vardır
    lambda sensörü arızası aonrası lpg ayarı yapılması mümkün olmadı benzin ilede cok asırı yakıt sarfiyatı oldu aracıma lambda sensörü takıldı ilk olarak 0ZA 532 A2
    kodlu sensör takıldı ama arac tamamen kyakıt kesti sonra motor ve saşi numaralrından aracıma ait lambda sensör kodu olarak 0ZA 334 A1 kodlu sensörün bosh marka
    yedek parca karlışığı olan bir sensör takıldı sonra aracıma lpg ayarı yapılabilmesi için adaptasyon ayarı yapıldı ve sonrasında lpg ayarı yapılaıolarak çok güzeldi ama
    daha sonra lpg ayarı yükseldi benzinde koku yapmya başladı tekrar pc ye bağlattırdığımda ise sensörün çalışmadığı söylendi ve ayrıca ikibeşyüz devire kadar benzinde tekleme gibi silkinti yapıyor ve pcde ise 2 hat ateşleme aralıklı arıza hatası verdi ilk olarak size sp-ormak istediğim lambda sensöründe çift beyaz kablo var onların yanlış bağlantı durumu olabilir mi değişştirsek çalışırmı ikinci olarak ise de 2hat atesleme aralıklı arızası beyinle mi alakalıdır yoksa ateşleme bobini ile alakası varmıdır
    bazen de enjeksiyon ısığı yanıyor hemen kaçıyor bujiler fiat lancia şampion marka çift tırnaklı iki gün önce takıldı onunla alakası varmıdır

    suanda kalkışlarda performnas düşüklüğü sonradan ataklaşma gaza bastığımda sinme gibi problemler yapmaktadır
    beni bu konuda aydınlatırsanız cok sevinirim

    saygılar




  • merhaba arkadaşlar,lastik konusunda fikrinize ihtiyacım var.

    fiat bravo 1.4 turbo jet 2008 150 hb araç sahibiyim.225 45 17 lastik baktım bugün.çıkma lastik denk geldi.michelin 2010 ekim yılı 3 adet ve 2011 yılı temmuz ayı1 adet lastik var.lastik dişleri iyi hepsi 400 tl.ancak 1 tane 2011 ve 3 adet 2010 olması yol tutuşu nasıl etkiler?alsam mı almasam mı?
  • merhaba arkadaşlar,lastik konusunda fikrinize ihtiyacım var.

    fiat bravo 1.4 turbo jet 2008 model 150 hb araç sahibiyim.225 45 17 lastik baktım bugün.çıkma lastik denk geldi.michelin 2010 ekim yılı 3 adet ve 2011 yılı temmuz ayı1 adet lastik var.lastik dişleri iyi hepsi 400 tl.ancak 1 tane 2011 ve 3 adet 2010 olması yol tutuşu nasıl etkiler?alsam mı almasam mı?
  • ustalar benmde bir sorum olucaktı bende 1.6 siena var aracımın rolanti devir saati çalışmıyor ama araç bunun için bi sıkıntı çıkartmıyor yolda tıkır tıkır gidiyor benm endişem ilerde sorun çıkartırmı ? bir nette bulamadm fiyatları nekadardır ?
  • hala asorunlarla ilgileniyorsanız sevineceğim..
    2001 marea hlx de rolanti dalgalanması ve gaz tepki sorunum var...serviste bilgisayarda gaz sensör arızalı gibi bişey çıktıç...eleman gaz pedalının arkasındaki okuyucuda olduğunu söyledi..motor arıza lambasının yanma sebebid e oymuş.ve bu parçanın orjinal servis fiyatı 1500 tl olduğunu elektronik parça olası sebbiylede takınca arzıa düzelmezse iade edilmiyormuş...ikinci el buldum bi tane netten 99 tl...ancak herkes başka bişey söylediğinden kafam çorba oldu...geçen gün aracın aküsü bitti ve takviye yaptım...aracın gaz tepsiki düzeldi=) gidişi değişti vs vs..ancak arıza lambası hala yanıyor..araç lpg li flan..bu rölanti dengesizliği(stop etme yok arada ykselip alçalıyor sadace)ve gaz tepsi sorunu neden ve çözüm önerileriniz.. teşekkürler..
  • Arkadaşlar merhaba 2011 model 1.4 fiat fiorino benzinli aracım var. araç şu an 100 km de 9 litre yakıyor ve şu an 16.000 kmdeyım yakıt da öyle serviste söylenildiği gibi düşme olmadı.. aracıma lpg taktırmayı ciddi olarak düşünüyorum benım gibi benzinli fiorino sahipleri varsa yakıt tuketım degerlerını yazarlarsa sevinirim..
  • meo fethiye nickli arkadasa bi sorum olcak..bu gaz tepkisi dedigin nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar 2012 bir doblom var ve stop lambasını değiştirmek istiyorum. ilk defa doblo alıyorum. araba şu anda gürcistanda ve burada fiatlar çok yaygın değil ve bir servisi de bulunmuyor. vidalarını söktüm ama plastik camı açamıyorum. en kısa zamanda yardımcı olabilirseniz sevinirim...
  • ARKADAŞLAR 1992 MODEL TEMPRA SX MARKA BİR ARAÇLA TAKASA GİRDİM . ARABAYI GÖRMEYE GİTTİĞİMDE ARAÇ ÇALIŞIR HALDE İKEN MOTOR KAPAĞINI AÇMAYA KALTIĞIMDA MOTOR YAĞ PÜSKÜRTTÜ . BUNUN NEDEN olduĞU VE BUNUN BÜYÜK BİR PROBLEME YOL AÇIP AÇMAYACAĞI HUSUSUNDA ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR. BİLENLER VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUNLAR...
    TEŞEKKÜRLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdrozturk

    Selamlar arkadaşlar

    Fiat yetkili servisinde mekanik ustası olarak çalışıyorum. Aracınız ile olan bütün sorunları burada paylaşabilirsiniz.

    Elimden geldiğince buradan yardımcı olacağım sizlere...

    Gündüz serviste olduğum için sorularınızı akşam 19:00 dan sonra cevaplayabileceğim.

    Hepinize arızasız günler dilerim...


    Öncelikle merhaba ;

    2008 model 1.3 dizel linea almak üzereyim yalnız kafama takılan bir soru var. Bu araçlar bildiğim ve duyduğum kadarı ile 90 Hp (66kw) fakat benim alıcağım aracın ruhsatında 48 kw olarak gördüm. Böyle bir şey mümkünmüdür yada işin içinde başka birşey olabilirmi ?
    Yardımınızı rica ediyorum.
  • slm arkadaşlar forumda yeniyim ilk defa yazıyorum bi hatam varsa affola

    benim sorunum şanzımanla alakalı yada ben öle tahmin edioyorum
    motor sogukken yani aracı ilk çalıştırdıgımda viteslere taktıgımda herhangi bi sorun yokken
    motor ısındıkca yada araç epey gittigi müddetçe viteslere geçmede zorluk yaşıyorum baya zorluo
    sebebi ne olabilir bi kaç ustaya gittim hepsi farklı şey söylüyor
    bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug

    ustam iyi gunler tofaslada ilgileniyormusunuz bilmiyorum eger ilgileniyorsanız sorum su
    aracım 93' model tofas sahin gectigimiz eylul ayında arabamın yuruyeni ve motoru komple yenilendi ve kullanılan tum parcalar orjinaldi ilk 20000 km de hic bi problem olmadı kıs oldugu icin bir sıkıntı yasamadık yaz ayı yaklasınca arabamın fan musirini 87-92 lik yerine 68-88 le degistirdim ilk aldıgım musiri bozuk cıkınca aynısıyla bi kez daha degistirdim sehir icinde calısma degerleri normal fakat sehir dısına cıktıgım zaman surekli olarak 95-97 arası calısıyor ve fan hic devreden cıkmıyor biraz gaza yuklenince hemen 130 un altındaki cizgiye yaslanıyor cozum olarak termostatımı degistirdim yerine bos termostat taktım fakat sonuc yine aynı sizce aracın silindir su odalarımı dar yoksa elektronik bir arızamı var

    saygılar...

    arkadaşım bendede daha once 96 slx vardı ısınma yapıp hareret yapıyordu. bunu şu şekilde çözdük tofaşlarda genelde radyotor küçük olduğundan soğutma yapmıyor ben daha büyük koydum sorunu çözmüştüm sendede böyle bişey olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdrozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug

    ustam iyi gunler tofaslada ilgileniyormusunuz bilmiyorum eger ilgileniyorsanız sorum su
    aracım 93' model tofas sahin gectigimiz eylul ayında arabamın yuruyeni ve motoru komple yenilendi ve kullanılan tum parcalar orjinaldi ilk 20000 km de hic bi problem olmadı kıs oldugu icin bir sıkıntı yasamadık yaz ayı yaklasınca arabamın fan musirini 87-92 lik yerine 68-88 le degistirdim ilk aldıgım musiri bozuk cıkınca aynısıyla bi kez daha degistirdim sehir icinde calısma degerleri normal fakat sehir dısına cıktıgım zaman surekli olarak 95-97 arası calısıyor ve fan hic devreden cıkmıyor biraz gaza yuklenince hemen 130 un altındaki cizgiye yaslanıyor cozum olarak termostatımı degistirdim yerine bos termostat taktım fakat sonuc yine aynı sizce aracın silindir su odalarımı dar yoksa elektronik bir arızamı var

    saygılar...



    slmlar
    öncelikle radyatörünüz ve fan motorunuzun çalışmasını kontrol ettiriniz farklı sisteme ait bir parça varsa soğutma sisteminde onun üzerine yoğunlaşınız iyi akşamlar saygılar



    Arkadaşlar konu açılalı 4 yıl olmuş..

    Arkadaşın son mesajı yukarıda alıntı yaptığım 31 temmuz 2009 tarihinde yazdığı mesaj..

    Konu çoktan ölmüş,boşuna ''kadir usta''dan cevap beklemeyin..




  • Bi kac sorum olacak size:)
    1-2010 model 55.000 deki aracimla dun aksam bos yolda,(hafif egimli) 170km/h a kadar bastim ve daha sonra ayagimi frenin uzerine koydum yavas yavas hiz dussun diye,hiz 110 seviyesine indikten sonra fren pedalinda sanki parke yolda gidiyomus gibi bi titreme basladi,cektim bir daha bastim frene fazla abanmadan yine ayni bi kac defa daha bas cek yaptim yine ayni araci kenara cekip bir daha hizlandim 120 ye kadar ciktim bu sefer boyle bir problem olmadi sizce sorun nerededir??
    2-Yokus asagi inerken yol bitti saga ya da sola donuyorum diyelim iyice frene basip dururken fren pedalina bi kac defa yiklama oluyor abs devreye gormis gibi buna herkes normal diyor sizce de normal mi?
    3-aracim 1.3 multijet cok cok dik bir yokusun tepesinde isiklarda bekliyorum aracla kalkis yaparken 1.3 oldugu icin haliyle biraz zorlaniyor arac bagiriyor ve tam kalkarken bi saniyeligine bir surtunme sesi gibi(kayis sesi gibi geldi bana) bir ses duyuyorum baska da hic bir ses duymuyorum bu motor zorlandiginda oluyor sadece boyle absurt derecede egimlerde oluyor bu bir sorun mu sizce?
    4-Bazen yokus inerken yol bozuksa cukura filan girince amortisorden ses geliyor az bisey arada bir oluyor ama fazla degil.

    Aracimin 50.000bakimini bir kac ay once firat oto da yaptirdim fiat servisinde aracimin garantisi devam ediyor ve ilk aracim oldugu icin cok ustune dusuyorum bu yazdiklarimi okudugunuzda aracimda bir sorun oldugunu dusunuyor musunuz acaba?

    Vakit ayirdiginiz icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bende albea 1.3 multijet var 2007 model 200 000 km de. Bu araçlara subap ayarı yapılıyormu bilmiyorum yapılıyorsa 200 bindeki bi araç için gereklimi, arabamın çekişi ilk aldım zamana gore daha azaldı bu yuzden herseye baktırdım değişim olmadı. baktırmadığım bir subap kaldı. bu ayar nası yapılır kıme yaptırılır kaça mal olur bilgi sahibi arkadaslardan yardımlarını beklıyorum ...
  • Öncelikle merhabalar

    Bende 2011 1.4 8v premio sole palio var.iki sorum olacak

    1- Aracım her zaman olmamakla beraber 3 vitese bazen zor geçiyo

    2- Kalkışta debriyaja basıp vitesi bire atarken geçiş biraz zor oluyo gibi bire atıp tekrar boşa alıp debriyajdan ayağımı çekmeden tekrar bire attığımda bu sefer kolay geçiyo sorun neden olabilir baskı balatamı baktırdım ama değişmesine gerek yok dedi usta yardımcı olursanız sevinirm.
  • Sorulara bende yanıt verebilirim elimden geldiğince. Bu mesajımı alıntılayarak sorarsanız beni haberdar etmiş olursunuz.
  • Merhabalar öncelikle bende 2004 model 1.3 multijet punto var. Bir kaç gün önce babamla konuşurken laf araç bayır aşağı boşte mı yoksa viteste mi daha az yakar tartışmasına geldik. Bunun üzerine bir araştırma yaptım. Araçlarda yakıt kesici diye birşey olduğunu öğrendim ustam merak ediyorum bu yakıt kesici 2004 punto da da var mı?


    Böyle insanlara yardımcı olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim... İyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiiKeY1693

    Merhabalar öncelikle bende 2004 model 1.3 multijet punto var. Bir kaç gün önce babamla konuşurken laf araç bayır aşağı boşte mı yoksa viteste mi daha az yakar tartışmasına geldik. Bunun üzerine bir araştırma yaptım. Araçlarda yakıt kesici diye birşey olduğunu öğrendim ustam merak ediyorum bu yakıt kesici 2004 punto da da var mı?


    Böyle insanlara yardımcı olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim... İyi forumlar

    Tüm Jtd lerde ve Mutijetlerde mevcuttur.Bu sistemi Fiat 1991 yılından itibaren Fiatın ürettiği tüm Dizel araçlarda 1500 devirden sonra gazı bırakınca enjektörden hiç yakıt gitmez. JTD-Multijet tipi motorların yanında diğer markaların hemen hemen hepsinde bu sistem mevcuttur.

    Forumun amacı budur zaten siz sağolun. Ve ortaya bilgi koyarak tartıştığınız için sizi tebrik ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abcedfg

    Öncelikle merhabalar

    Bende 2011 1.4 8v premio sole palio var.iki sorum olacak

    1- Aracım her zaman olmamakla beraber 3 vitese bazen zor geçiyo

    2- Kalkışta debriyaja basıp vitesi bire atarken geçiş biraz zor oluyo gibi bire atıp tekrar boşa alıp debriyajdan ayağımı çekmeden tekrar bire attığımda bu sefer kolay geçiyo sorun neden olabilir baskı balatamı baktırdım ama değişmesine gerek yok dedi usta yardımcı olursanız sevinirm.

    Baskı balata sadece kavrama ile kontrol edilmez. Tam ayırmama görevi yanlış yenmişlik gibi sorunlarda oluyor.

    Ben 1.3 16V 2006 Albea sahibiyim, aracı aldığımda değişen baskı balata yan sanayi takıldığı için bi süre sonra göbeği bozulmuş ve tam ayıramıyordu. Bu sebeple dibine kadar basmazsanız vitesler zor geçiyor ve geri viteste her ne kadar sonuna kadar basssamda dişli çarpışma sesi geliyordu.

    %90 Baskı balatanızdan kaynaklanan bir problem, yetkili serviste değiştirin bence ve o ustaya bidaha uğramayın. Eğer herhangi bir usta değişim yaparsa Volanıda taşlattırsın çünkü fabrika biraz pürüzlü bırakır tutuşu daha iyi olsun diye ama konfordan ödün verir titreşim yapar geçişlerde.Şanzıman yağıda değişecek tabi şuan o yağda bisürü metal parçacığı vardır dönen dişliler her geçişte sürtüştüğü için.

    Aracı yaptırana kadar size tavsiyem vitesleri yavaş şekilde oturtarak geçirin hızlı davranmayın. Özellikle geri vitese geçirmeden önce 1 sn kadar bekleyinki dişliler dursun.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.