Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (717. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.275.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 715716717718719
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hız sabitlemeyi takmaya başarana benden 1000tl
  • Terazilerde kullanılan demir ağırlıklardan alıp hız sabitleyici yapmak lazım , 5kglik ağırlık 130 4kglik 100 ,2 kg lik 70 vs vs başka çözüm yok..Bayadır foruma girmiyordum yeni kasa C4 lerden aldım hanımla değişmeli kullanıcaz diye , bu sabah ikimizde C4'ü kim alcak diye yarıştık. Sonra ilk göz ağrım Fiorinomunu ne kadar ihmal ettiğim aklıma geldi oysa kendime ait ilk arabam ve 2 aydır yıkatmıyorum bile, yarın hakkettiği değeri kendisine göstercem iyicenee iç dış yıkatcam. Bence bizim Fiolar fiyatına göre alınabilecek en iyi araba , B sınıfı ikinci el dizel otomatik arabalar bile 35binden başlıyor ve bindiğiniz zaman yerde gidiyormuş gibi oluyorsunuz bizim kocaman aynalarımız dev gibi görüş açımız var arkamız zıplatır ama başka sorunu yoktur..Yakıt olarak başlarda özenli kullanıyordum 5.5-6 aralığında gidiyordu şimdi 7 civarında takılıyor ben herkese tavsiye ederim
  • Yılbaşına Yeni Fiorino'mla Girdim 90 Bin Bakımı Ne Kadar Bilen Varmı Epey Masraf Ettik İnş. Buda Masraf Çıkarmaz Bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MsK27

    Yılbaşına Yeni Fiorino'mla Girdim 90 Bin Bakımı Ne Kadar Bilen Varmı Epey Masraf Ettik İnş. Buda Masraf Çıkarmaz Bize


    biz yaptırdık 10 bin bakımı 160 tl tuttu. geçen gün bandırmaya gittik randevusuz olduğu için yapmadılar. sebep olarak muayene 4 saat sürer dediler şaştık kaldık. 4 saatte motor indirilip takılıyor. bizde yaptırmadık sonraki gün bursa da yaptırdık.
  • Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?
  • 2009 yılı temmuz çıkışlı Fiorino Emo kullanıyorum. 130bin i devirdim. Araç tık demedi. Sadece ön amortisörleri değiştirdim tıkırtı yapıyor diye o kadar. Fiyatını hak ediyor gerçekten. Tek kötü tarafı servis bakım gibi masrafları pahalı oluşu ve her yıl muayene zorunluluğu. Babamda Caddy var onu da çok kullandım, kuzenimde Tepee var onuda kullandım. Caddy ve Tepee, Fiorinonun bir üst sınıfı araçlar arkadaşlar karşılaştırmayın lütfen. Konforu ön planda tutan büyük araçlar. Fio nun avantajı fiyatı ve tüketimidir. Tek bir sıkıntım var ; ruhsatta kapalı kasa kamyonet yazması. Hız sınırına takılıyorum her yerde(80km/sa.).
    Binek versiyonu olan Panorama almayı düşündüm ancak 43bin lira verilmez Fiorino'ya kimse kusura bakmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?

    Araçlardaki klimaların çalışma prensibinden ötürü klimayı nasıl açarsanız açın yakıttan yer. Klima elektrik gücü ile çalışır ve açıldığı anda sabit bir güç çeker alternatörden. Araçlardaki alternatörlerin yapısı gereği üzerlerine elektrik yükü bindikçe alternatörü çevirmek için gereken güçte artar. Dolayısı ile motora binen yük artar - harcanan yakıt artar. Kısaca klimayı nasıl kullandığının bir önemi yok, açtığın anda yakıt tüketimi artar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?

    Araçlardaki klimaların çalışma prensibinden ötürü klimayı nasıl açarsanız açın yakıttan yer. Klima elektrik gücü ile çalışır ve açıldığı anda sabit bir güç çeker alternatörden. Araçlardaki alternatörlerin yapısı gereği üzerlerine elektrik yükü bindikçe alternatörü çevirmek için gereken güçte artar. Dolayısı ile motora binen yük artar - harcanan yakıt artar. Kısaca klimayı nasıl kullandığının bir önemi yok, açtığın anda yakıt tüketimi artar.

    Yok Yok Onu Demiyorum.Soğutma İçin Bir Tuşa Basılıyorya Kullanım Klavuzundada Bulamadım İç hava Sirükülasyonu Açıkkenmi Çalışıyor Klima?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?

    Araçlardaki klimaların çalışma prensibinden ötürü klimayı nasıl açarsanız açın yakıttan yer. Klima elektrik gücü ile çalışır ve açıldığı anda sabit bir güç çeker alternatörden. Araçlardaki alternatörlerin yapısı gereği üzerlerine elektrik yükü bindikçe alternatörü çevirmek için gereken güçte artar. Dolayısı ile motora binen yük artar - harcanan yakıt artar. Kısaca klimayı nasıl kullandığının bir önemi yok, açtığın anda yakıt tüketimi artar.

    Yok Yok Onu Demiyorum.Soğutma İçin Bir Tuşa Basılıyorya Kullanım Klavuzundada Bulamadım İç hava Sirükülasyonu Açıkkenmi Çalışıyor Klima?

    üzerinde 1 2 3 4 yazan saat yönüne çevrilen düğmenin üstüne bastır. o koca çevrilen şey düğmenin kendisi. iç sirkülasyon yada dışarıdan takviye fark etmez her türlü soğutma çalışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?

    Araçlardaki klimaların çalışma prensibinden ötürü klimayı nasıl açarsanız açın yakıttan yer. Klima elektrik gücü ile çalışır ve açıldığı anda sabit bir güç çeker alternatörden. Araçlardaki alternatörlerin yapısı gereği üzerlerine elektrik yükü bindikçe alternatörü çevirmek için gereken güçte artar. Dolayısı ile motora binen yük artar - harcanan yakıt artar. Kısaca klimayı nasıl kullandığının bir önemi yok, açtığın anda yakıt tüketimi artar.

    Yok Yok Onu Demiyorum.Soğutma İçin Bir Tuşa Basılıyorya Kullanım Klavuzundada Bulamadım İç hava Sirükülasyonu Açıkkenmi Çalışıyor Klima?

    üzerinde 1 2 3 4 yazan saat yönüne çevrilen düğmenin üstüne bastır. o koca çevrilen şey düğmenin kendisi. iç sirkülasyon yada dışarıdan takviye fark etmez her türlü soğutma çalışır.

    Ben Tam Anlamadım Neyse Sağolasın Hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Klima İç hava Sikülasyonunu Açıncamı Yakıttan yiyor Acaba?

    Araçlardaki klimaların çalışma prensibinden ötürü klimayı nasıl açarsanız açın yakıttan yer. Klima elektrik gücü ile çalışır ve açıldığı anda sabit bir güç çeker alternatörden. Araçlardaki alternatörlerin yapısı gereği üzerlerine elektrik yükü bindikçe alternatörü çevirmek için gereken güçte artar. Dolayısı ile motora binen yük artar - harcanan yakıt artar. Kısaca klimayı nasıl kullandığının bir önemi yok, açtığın anda yakıt tüketimi artar.

    Yok Yok Onu Demiyorum.Soğutma İçin Bir Tuşa Basılıyorya Kullanım Klavuzundada Bulamadım İç hava Sirükülasyonu Açıkkenmi Çalışıyor Klima?

    üzerinde 1 2 3 4 yazan saat yönüne çevrilen düğmenin üstüne bastır. o koca çevrilen şey düğmenin kendisi. iç sirkülasyon yada dışarıdan takviye fark etmez her türlü soğutma çalışır.

    Ben Tam Anlamadım Neyse Sağolasın Hocam.

    o dediğin tuş basmalı değil yuvarlak düğmelerin üstündeki saola sağa kaydırma tuşu genelde sağda tutarız sola çekince dışarıdaki hava içeri girer klima soğukta açıkken bunu tavsiye etmezler çünkü yakıt artar.
    senin dediğin iç sirkilasyon tuşuna gelelim benim eski aracımda vardı tuşa bastığında torpidonun altından dinamo sesine benzer bir ses geliyordu buda içerideki havayı içeri veriyordu.
    mesela içeri sıcaksa o sıcağı tekrar tekrar üflüyor soğuksada soğuğu bu yüzdende motorla bağlantı kalmıyor
    anlıcan bizim fiolarda böyle bişey yok galiba




  • arkadaslar abs göstergesinin alt çaprazında sağdan ve soldan kesik kesik çizgilierle sarılmış daire göstergesi yanıyor... motoru durdurup tekrar calıstırdıgımda yanmıyor. sürüş esnasında yanıyor bazen sönüyor kendiliğinden. o göstergenin anlamı nedir?
  • bildiğim kadarıyla frenle ilgili. fren pabuçlarımı değiştir ya da hidroliğimi kontrol et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaslar abs göstergesinin alt çaprazında sağdan ve soldan kesik kesik çizgilierle sarılmış daire göstergesi yanıyor... motoru durdurup tekrar calıstırdıgımda yanmıyor. sürüş esnasında yanıyor bazen sönüyor kendiliğinden. o göstergenin anlamı nedir?

    fren balataların bitmiş acil degiştirin disklerinizi zarar verirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agrilion -- 10 Ocak 2013; 19:51:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    fren balataların bitmiş acil degiştirin disklerinizi zarar verirsiniz



    quote:

    Orijinalden alıntı: windlover

    bildiğim kadarıyla frenle ilgili. fren pabuçlarımı değiştir ya da hidroliğimi kontrol et.


    bugün hiç yanmadı o ışık. soğukla bir ilgisi olabilirmi acaba bu olayın... teşekkürler cevapladığınız için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 10 Ocak 2013; 20:35:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    fren balataların bitmiş acil degiştirin disklerinizi zarar verirsiniz



    quote:

    Orijinalden alıntı: windlover

    bildiğim kadarıyla frenle ilgili. fren pabuçlarımı değiştir ya da hidroliğimi kontrol et.


    bugün hiç yanmadı o ışık. soğukla bir ilgisi olabilirmi acaba bu olayın... teşekkürler cevapladığınız için

    servise sordugumda o ışık yandıgında ne kadar daha giderim dedigimde 1000km gidersin demişti ama siz en kısa zamanda servise gidin sorunu baktırın derim daha büyük sorun yaşamayın




  • benim canavarın arka bagaj kapağındaki plastiği tutan tırnaklar kırılmış en ufak lakada look look edip duruyor. servise gitmek içinde 65 km gitmeyi gözüm yemiyor. kaportacıda varmıdır ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    fren balataların bitmiş acil degiştirin disklerinizi zarar verirsiniz



    quote:

    Orijinalden alıntı: windlover

    bildiğim kadarıyla frenle ilgili. fren pabuçlarımı değiştir ya da hidroliğimi kontrol et.


    bugün hiç yanmadı o ışık. soğukla bir ilgisi olabilirmi acaba bu olayın... teşekkürler cevapladığınız için

    servise sordugumda o ışık yandıgında ne kadar daha giderim dedigimde 1000km gidersin demişti ama siz en kısa zamanda servise gidin sorunu baktırın derim daha büyük sorun yaşamayın

    sogukla alakası yok, balatanın üzerinde bi kablo var o kablo diske değince jase yapıp ışığı yakıyır. bir geçe önce sert frenler atmışsınızdır balata sıkışınca kablo değmiştir. bu gün o kadar sert fren yapmamışsınızdır ışık yanmamıştır. ama merak etmeyin en fazla 3-5 güne tam sarıya döner hatta uzun süre değiştirmezseniz kablo koparsa ışık bile söner.ışık yandığı zaman balatanın % 80 bitti demek oluyor. değiştirdiğinizde eski balata ile yeni balatanın arasıdaki farkı gözünüzlede görürsünüz.yani aracı oynatmayın denecek kadar sıkıntı bi durum değil. bazısı 10 binde balata bitirir onun 2000 kmsi kalır bazısı 60 binde bitirir onunda 10 bin km kalır. ama riske girmeye değecek bi parça değil 80 liraya değiştirmiştim geçen yaz hemde servisde. dışardada aşağı yukarı aynı para.




  • Slm arkadaşlar.

    2011 model konformatik vites emom var.
    Aracimdan oldukça memnunum.39 bin küsur km de.40 bin km bakımı yaklaşıyor.
    Bi ara otomatikde şehirler arası 5.5 yaktım.90 km yi gecmedim.
    Ama kış soğuğunda ortama şehir içi 9 lteri gördüm.
    Ve şuan ortalama 7,8 litre arasında yakıt değişiyor.
    Yakıtı daha tasarruflu nasıl yakarım.
    ++
    Birde emo larda kumanda ile camları açma kapatmada var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Fiorino combi mix ile aranıza katıldım. 2010 model 1.3 multijet. Daha önce aynı motorlu puntom vardı. Ama bu arabanın kullanımı daha çok hoşuma gitti.

    İnternette arattım ama bulamadım. Aracın klima kumanda panelinin aydınlatma lambalarında sıkıntı var sanırım. Sigortayla ilgili olabilirmi veya ampullerindemi sıkıntı vardır.

    Puntoda da aynı problem 2 sefer olmuştu serviste yapmışlardı. Tamirinin zor olmayacağını tahmin ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 715716717718719
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.