Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.275.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Fiat full camlı modeline Panaroma yerine Combi demiş.

    Birde 1.3 75 bg lik motoru daha kuvvetli motorlarla karşılaştırmayın ( örnek hyundai era gibi )motorun canı bu kadar.Ayrıca sınıfının en iyi motorudur.ve de 2.0 motorlu araba kullana arkadaşlar eleştiriyorlar.1.6 bi araba bile kullansan begenmezsin bu motoru normaldir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Arkadaşlar Fiat full camlı modeline Panaroma yerine Combi demiş.

    Birde 1.3 75 bg lik motoru daha kuvvetli motorlarla karşılaştırmayın ( örnek hyundai era gibi )motorun canı bu kadar.Ayrıca sınıfının en iyi motorudur.ve de 2.0 motorlu araba kullana arkadaşlar eleştiriyorlar.1.6 bi araba bile kullansan begenmezsin bu motoru normaldir.


    selamlar....

    panorama tipi ayrıdır..ismi panorama olsa da olmasa da otomobil ruhsatı ile çıkacaktır.

    combi modeli de ticari araç statüsündedir.

    saygılarımla...
  • Zaten o yüzden kendi aracımın bilgilerini verdim. Yanlış yönlendirmek istemedim. Ben açıkcası kendi aracıma alternatif olabilecek ticari modellerle ilgileniyorum. Ama fiorino listemden çıktı. Bayide Bravo da vardı fakat ilgilenmediğim için hiç bakmadım bile. Şu an için Yeni berlingoyu bekliyorum. Onadan da verim alamazsam başka bir Mpv ile devam edeceğim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Arkadaşlar Fiat full camlı modeline Panaroma yerine Combi demiş.

    Birde 1.3 75 bg lik motoru daha kuvvetli motorlarla karşılaştırmayın ( örnek hyundai era gibi )motorun canı bu kadar.Ayrıca sınıfının en iyi motorudur.ve de 2.0 motorlu araba kullana arkadaşlar eleştiriyorlar.1.6 bi araba bile kullansan begenmezsin bu motoru normaldir.


    selamlar....

    panorama tipi ayrıdır..ismi panorama olsa da olmasa da otomobil ruhsatı ile çıkacaktır.

    combi modeli de ticari araç statüsündedir.

    saygılarımla...



    Havnitekin , fiorinonun panorama modeli ne zaman çıkar ve en son çıkan komple camlı modeli ile arasında bir fark olur mu ?




  • bence bunu bekleyelim arkadaşlar
    ki ben öyle yapıcam...













  • selamlar...

    fiat fiorino qubo, mini MPV sınıfında hazırlanmış bir binek otomobildir.

    otomobil konforunu tam olarak sağlayan ve uygun fiyatla satılacak olan bir modeldir.

    haziran ayı sonunda tüm avrupada satışta olacak ve 13000 euro dan başlayan fiyatlarla satılacaktır.

    hayırlı,uğurlu olsun.

    saygılarımla...
  • e fiorino combiden farkı sadece ruhsatta otomobil olarak geçmesi mi?
    ayrıca türkiye de üretilecek dimi?
  • Bu FİORİNO GUBO modeli Panorama modelinden farklı mı yoksa sadece isim değişkliği mi olacak ?
  • tofaş tarafından üretiliyor....

    beklenen otomobil (mini mpv) modelidir.
  • QUBO çok güzel olmuş doğrusu.

    eminim van modeli gibi bu da tutacaktır.

    zaten yollarda şimdiye kadar gördüğüm bipper ve nemo sayısı fiorino'ların 5/100'ü filan anca eder heralde.


    bu arad arkadaşlar evin önünden(yenibosna-ist.) son 1 haftadır 2 tane modlu fiorino geçiyor.
    bi tanesi fıstık yeşili;17"siyah jantlı;xenonlu;egzos ucu yapmışlar çok güzel olmuş.

    diğeri de gri renk;onda sadece sanırım 17" jant var o da çok güzel.

    2'sinin de resimlerini görürsem çekip buraya koyacağım bir dahaki sefere.
  • Evet arkadaşlar net'ten küçük bi araştırma ile QUBO hakkında su haberi buldum.

    Fiat’ın sevilen Ticarisi Fiaorino’nun Qubo versiyonu satışa çıkıyor.Yeni Fiorino Qubo ile MPV sınıfına hareketlilik getirmeyi hedefliyen Fiat, bu otomobili ilk olarak Avrupa’da satışa sunacak. Diğer Fiorino’lar gibi bu modelde Bursa’da üretiliyor.

    Yeni Fiorino 3.959 m uzunlukta, 1.735 m yükseklike ve 1.716 m genişikte.

    Fiorino Qubo’nun İki farklı motor seçeneği ile satışa sunulması bekleniyor. Birincisi 75 beygir gücünde 1.3 multijet dizel , ikincisi 73 beygir gücünde 1.4 litre benzinli.


    Yaşasın diyorum çünkü bende benzinli almak istiyordum.Ama şimdi bu binek model ne zaman gelir aceb.

    İnşallah bu binek versiyonda en cok şikayet alan sert süspansiyon işini halletmişlerdir.Ne dersiniz.?

    Ayrıca şu olaya çok ama çok sinir oldum Türkiye'de üretilen bir aracın binek versiyonu niçin ilk önce avrupada satışa cıkıyor.Niçin bizde cıkmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan Gürsu -- 20 Haziran 2008; 1:32:00 >




  • arkadaşlar benim kızgınlığım satış politikasına,

    önce van= koltuk koyalım binelim dedik yapanlar oldu zor bela

    sonra active combimix= abs olsun şu olsun bu olsun 26000 ytlyi buldu alan oldu...

    şimdide ful diyebileceğimiz dynamic...

    önce hepsini sun insan istediğini alsın yalanmı, zaten eninde sonunda piyasaya çıkacak araçlar test edilip tamam üretmiycez denilmiyorki, zaten dünya şu anda van tipi ve aile kullanımı araçları tercih ediyor, ..

    yanılıyorsam pardon...
  • Arkadaşlar bugün gittim Fırat otoyo birz muhabbet ettim.

    BU QUBO agustos ortası gibi gelecekmiş.Ancak binek ruhsatlı geleceği için ticarideki gibi vergi oranı %10 değil % 37 olacakmış, yani en iyimser ihtimalle 33-34 milyar olacak dedi.Buda Fiorino'ya verilecek para değil bence.

    Alırım ticari ruhsatlısını 2.köprüden geçerim.Bide muayenemi her sene yaptırırım olur biter.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Arkadaşlar bugün gittim Fırat otoyo birz muhabbet ettim.

    BU QUBO agustos ortası gibi gelecekmiş.Ancak binek ruhsatlı geleceği için ticarideki gibi vergi oranı %10 değil % 37 olacakmış, yani en iyimser ihtimalle 33-34 milyar olacak dedi.Buda Fiorino'ya verilecek para değil bence.

    Alırım ticari ruhsatlısını 2.köprüden geçerim.Bide muayenemi her sene yaptırırım olur biter.


    34 milyar ha ...alacak e...yi bulurlarsa satarlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hakan Gürsu

    Evet arkadaşlar net'ten küçük bi araştırma ile QUBO hakkında su haberi buldum.

    Fiat’ın sevilen Ticarisi Fiaorino’nun Qubo versiyonu satışa çıkıyor.Yeni Fiorino Qubo ile MPV sınıfına hareketlilik getirmeyi hedefliyen Fiat, bu otomobili ilk olarak Avrupa’da satışa sunacak. Diğer Fiorino’lar gibi bu modelde Bursa’da üretiliyor.

    Yeni Fiorino 3.959 m uzunlukta, 1.735 m yükseklike ve 1.716 m genişikte.

    Fiorino Qubo’nun İki farklı motor seçeneği ile satışa sunulması bekleniyor. Birincisi 75 beygir gücünde 1.3 multijet dizel , ikincisi 73 beygir gücünde 1.4 litre benzinli.


    Yaşasın diyorum çünkü bende benzinli almak istiyordum.Ama şimdi bu binek model ne zaman gelir aceb.

    İnşallah bu binek versiyonda en cok şikayet alan sert süspansiyon işini halletmişlerdir.Ne dersiniz.?

    Ayrıca şu olaya çok ama çok sinir oldum Türkiye'de üretilen bir aracın binek versiyonu niçin ilk önce avrupada satışa cıkıyor.Niçin bizde cıkmıyor.


    selamlar....

    fabrika total üretim anlaşması yaptığı için yurtdışı siparişlere mal yetiştirme zorluğu çekiyor...

    iç piyasada bulunması bile şanstır..

    ayrıca çıkacak modeller önceden biliniyordu...

    binek modeli ticari modellerden,konfor,işlevsellik,süspansiyon gibi önemli farklılıklar içeriyor..gerçek bir otomobil...

    sevgilerimle...




  • zaten combisi 28300 çok ta güzel ben beğendim
  • Selam Arkadaşlar;

    Fiorino combiyi yakından inceleme fırsatım oldu izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle söylemeliyimki araç çok şirin ve kompakt olmuş hele 16 inç jantları beni büyüledi.lastikler 195 e55 R 16 alüminyum alaşım jantlarda şık duruyor.Kokpit maalesef hala sıradan ve ticari araç olduğunu hissetiriyor. Direksiyon ise ucuz plastik görünümünde ama blueme ile deri direksiyon alınabiliyor ayrıca direksiyonda derinlik ve yükseklik ayarı güzel olmuş.. Araç içinde oturum bana göre çok rahat (175 boy 90 kg biri olarak) arka koltuklarda diz mesafesi yeterli, kol dayama tabiki yok ama pencere kenarları bu iş için yeterli desteği veriyor.En arkadaki camlar üçgen formunda ve görüş fena değil denebilir. Asıl olay arka kapıda çok iyi oturmuş şık bir kapısı var ,tampona doğru siyah piano boyalı bant çok şık olmuş. Gelelim sürüş özelliklerine ,ben ticari versiyonu kullandım kapalı kasa 1.3 multijet 75 hp di. 1. vites kalkış hariç hızlanması güzel turbonun gücü 2 viteste kendini gösteriyor.Aracın frenlemesi bence güzel ama uzun uzun denemek fırsatım olmadı. Bu arada dikkatimi çeken diğer bir hususta hidrolik direksiyon oldu kendi aracımda elektro hidrolik sistem var (clio 1.2 HB) bu yüzden fiorinonun direksiyonu bana biraz daha ağır geldi ama alışılabileceğini sanıyorum. İleride bir MPV araç almayı planlıyorum fiorino listemde var ama peugeot tepee citroen berlingo ve renault kangoo yuda denemeden karar verimicem. Umarım deneyimlerim size fikir vermiştir.Deneyenler izlenimlerini paylaşırlarsa mutlu olurm




  • Arkadaşlar buyrun.Şu anda Türkiye'deki en modifiyeli Minicargo;Fiorino şu resimdeki Fıstıkyeşili araç.
    Yapılan her iş emeğine değmiş bence.Zaten sevimli olan araç daha da güzelleşmiş;detaylarla daha şık olmuş.Sadece yere biraz daha yakın olsa tamam olacak;böyle de güzel.Ses & Görüntü sistemleri zaten herşeyi açıklıyor.

















  • Fiorino Combi' yle ilgili yaptığım uzun süreli bir araştırma vardı. Aracı gidip göremediğim halde internet üzerinden yabancı ve türkçe kaynaklardan bilgiler topladım. Sizlerle paylaşmak isterim.

    Fiorino Combi Dynamic versiyonla, 28.300 YTL fiyatla piyasaya sürüldü. 75 Hp güce sahip 1.3 Multijet Common Rail, sıralı 4 silindirli dizel motor kullanılıyor. Aracın boş ağırlığı 1190 kg. Aracın boyutlarına gelince, uzunluğu 3.86m, genişliği 1.71m, yüksekliği 1.72m ve aks mesafesi de 2.51m.
    Fiorino'ya az önce bahsettiğim 1.3 Multijet motor açıkçası cuk diye oturmuş. Fabrika verilerine göre şehirlerarası yolda 100km'de 3.9l, şehiriçinde 100km'de 5.9 ve ortalama 100km'de 4.6l eurodiesel yakıt tüketiyor. Gerçekten etkileyici. Bu demek oluyor ki Fiorino Combi ortalama süratte 45 litrelik deposuyla 980 kilometreye yakın yol alabiliyor. Tabi bu tutumlu motor aracın performansını gölgeleyebiliyor, aracın maksimum hızı fabrika değerlerine göre 155 km/s. Multijet motor maksimum 190Nm torka ulaşırken Fiorino'nun frenleri bir Fiat klasiği olarak önde hava kanallı disk ve arkada kampana olarak yerleştirilmiş. Fiorino'da sağda ve solda olmak üzere iki sürgülü yan kapı standart olarak sunuluyor. Bagaj arka kapısı Fiorino Combi modeli olduğundan tabi ki yukarı açılıyor.

    Fiorino'da birçok konfor ekipmanı bir araya getirilmiş.Yükseklik ve bel ayarlı sürücü koltuğu standart donanımda. Bir dizüstü bilgisayarın sığabileceği devasa bir torpidosu var. Sürücü koltuğu kol dayanağı, kapı panellerinde fonksiyonel bardak tutucular gibi donanımlar esirgenmemiş. Arka koltuklar tek parça halinde katlanabiliyorlar. Uzaktan kumandalı merkezi kilit, elektrikli camlar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, elektrikli buğu çözücülü dış dikiz aynaları, klima, yol bilgisayarı, ön far yükseklik ayarı, immobilizer ve 12V ilave elektrik çıkışı standart donanımın içerisinde. Burada dikkati direksiyon simidinin yükseklik ve derinlik ayarlı ve dış dikiz aynalarının elektrikli ve buğu çözücülü olması hemen dikkat çekiyor. Anlaşılan Fiat Fiorino Combi kullanıcısına donanım açısından pek sorun yaratmayacak. Ses sistemi hakkında pek bilgimiz yok yalnızca Radyo-CD çaların standart olduğunu biliyoruz.

    Güvenlik konusunda da Fiorino Combi piyasaya iddialı girenlerden. EBD destekli dört sensörlü ABS fren sistemine sahip olan Fiorino Combi'de dört hava yastığı da standart donanımda(Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları). Yine bir Fiat klasiği FPS yangın önleme sistemi de standart.

    Fiat bazı opsiyonel paketler de sunuyor kullanıcılara:
    Stil Paketi: Tavan rayları, alaşımlı jantlar, ön sis farları, arka tamponda sesli park yardım sistemi, MP3'lü radyo-CD.

    Linea'dan bildiğimiz Blue&Me, USB çıkışı, deri direksiyon ve direksiyon üzerinde çalıştırma kumandası opsiyonel olarak sunuluyor.

    Ve bir sürpriz daha, Fiat Comfort Matic vitesi de opsiyonel donanıma eklemiş. Manuel ve ototmatik modlarda kullanılabilen bu vites kullanışlı olacak mı merak ediyorum doğrusu.








  • Yeni Fiorino Combi sahibi bir arkadaşımızın olması gerçekten bizi çok aydınlatacak, malesef henüz yok sanırım. Varsa lütfen arkadaşlar biraz aydınlatın bizi.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.