Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (468. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.274.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı Akşamlar Arkadaşlar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qarez75

    Hayırlı Akşamlar Arkadaşlar ..

    Sizede Değerli Hocam..[



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinogretmen -- 26 Ağustos 2010; 23:31:17 >
  • temmuzda fiomu teslim alırken,satışmüdürü vatandaşa yenidobloyu nasıl kullanacağını anlatıyordu..Doblonun panzotu raf gibiyer değiştiriyor,alt bagajı ikiye bölerek, 70 kg yük taşır ve çok kullanışlıdır diye duyduğumda doğrusu dobloyu kıskandım.Fiomla konuştum..Neden fiom neden seninde panzotun,amörtisörün,arka hoparlörün,doblo kadar sağlam değil.Sen fiatın üvey evladımızın..Vallahi hocam bilemicem ama birazda bardağın dolu tarafını görsen iyi olacak,ben doblodan on gömlek yakışıklıyım,beygirlerim daha az olduğu için daha az arpa yerim dedi ve ekledi,komşunun tavuğu sana kaz görünmesin.Kedinin ulaşamadığı cigere mundardırr dediği gibi sen de abimdobloya pisst de..ve bana sahip olduğun için şükret..şükret ki Allah üzerindeki nimeti arttırsın.Bir de kalkmış sahura oruç tutacak..sen önce elindeki ile mutlu olmayı öğren dedi..Fio bende seni bunun için seviyorum,doblonun canı cehenneme diyebildim..




  • Ben bagajı iki katlı yapmayı düşüyorum , bagajda arka lastik cıkıntıları varya - camurluk üstü - onların üzerine karşıdan karşıya mdf den 2.kat koya biliriz.Mdf nin bagaj kapısı tarafınada 5 cm lik kıvrım yaparsak koyulan eşyalar kaymaz ve düşmez.Bence denemek lazım.Başka bir önerim daha , bagaj malzemelerimizi koymak için , mutfaklarda 3-4 katlı üst üste koyulan plastik kutular vardır , patates soğan vb.koyarız ya , yada onlardan alıp iki katlı malzeme koyma yeri yapa biliriz.Ama kesin olan şu an bagaj bu hali ile kullanışsız , eşya koymak için yetersiz , bende market alışverişlerimde fazla gelen poşetlerimin hafiflerini arka panzotun üstüne koyuyorum , yani ikinci kat için bir şeyler yapmak lazım.Arabamın bagajına bagaj havuzluğu aldım , her kese tavsiye ederim çok güzel oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisinan

    bana sahip olduğun için şükret..şükret ki Allah üzerindeki nimeti arttırsın.


  • 6.4 e şükredin 7.0 dayım anlamıyorum sorun nerde
  • benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de



    Trip a ile b nin olayı nedir arkadaşlar arkadaşımın albea sında da görüyordum fakat ilgilenmiyordum şimdi kendimizin olunca merak etmeye başladım ban mantığını anlaşılır bir dilde anlatacak kim var acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de



    Trip a ile b nin olayı nedir arkadaşlar arkadaşımın albea sında da görüyordum fakat ilgilenmiyordum şimdi kendimizin olunca merak etmeye başladım ban mantığını anlaşılır bir dilde anlatacak kim var acaba


    Trip A ve Trip B aynı bilgileri veren ancak birbirinden bağımsız sıfırlanan sayaçlardır. Diyelim ki depoyu bir hafta önce fullediniz ve bir depo ile kaç kilometre yol yapabilirim ya da iki bakım arası ne kadar kilometre yaptım gibi bilgileri tutuyorsunuz. Ancak aniden kısa süreli tüketim hesaplamaları veya km hesaplamalarına ihtiyaç duydunuz. Tribi sıfırlamak eski bilgilerinizi silecektir. Bu yüzden Trip B size bir avantaj sunuyor. Siz uzun dönem hesaplamalarınızı B de tutarken Trip a ile istediğiniz gibi kısa süreli ölçümler yapabiliyorsunuz. Herhangi bir karışıklık olmaması içinde Trip B menüden gizlenebiliyor.
    Hayırlı ramazanlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de


    Eğer sürekli yükle gezmiyorsanınız, sürekli yoğun trafikli yollarda seyir halinde değilseniz veya çok kısa mesafelerde örneğin günde 10-15 kere 1-2 km yol giderek motorun verimsiz kullanmıyorsanız 6,8 değeri yüksektir.
    Görştüğüm servis ustalarının ifade ettiği ve benim de müşaade ettiğim değer 6,2-6,3 civarında. 100-200 km klima açık 7-8 yakabilirsiniz veya işlek yollarda 4,5-5 e kadar düşebilir. Ancak 3.000-4.000 km trip B ye hiç göz atmadan sürün, ortalama bu değerlerin olduğunu göreceksiniz. Bu değerleri normal trafik koşullarında yakalayamıyorsanız servis ile görüşmenizi veya sürüş tekniğinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
    Hayırlı ramazanlar.




  • Haziran ayında aldığım otomatik emo fio ile 2400 km yaptım şu ana kadar,
    bunun 1000 km. si şehir dışı, gerisi Kütahya şehir içi
    trip A hiç sıfırlamadım, 2400 km. de 5,9 gösteriyor ....6,8 bana da fazla geldi ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsek69


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de


    Eğer sürekli yükle gezmiyorsanınız, sürekli yoğun trafikli yollarda seyir halinde değilseniz veya çok kısa mesafelerde örneğin günde 10-15 kere 1-2 km yol giderek motorun verimsiz kullanmıyorsanız 6,8 değeri yüksektir.
    Görştüğüm servis ustalarının ifade ettiği ve benim de müşaade ettiğim değer 6,2-6,3 civarında. 100-200 km klima açık 7-8 yakabilirsiniz veya işlek yollarda 4,5-5 e kadar düşebilir. Ancak 3.000-4.000 km trip B ye hiç göz atmadan sürün, ortalama bu değerlerin olduğunu göreceksiniz. Bu değerleri normal trafik koşullarında yakalayamıyorsanız servis ile görüşmenizi veya sürüş tekniğinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
    Hayırlı ramazanlar.



    Yakıt harcama da en büyük etken gidilen yolun konumudur.Yol düzse hızlıda gitsen ( 120 km hız altında )
    yavaşda gitsen pek fark olmaz , ama benim gibi günlük yolunuz hergün 7 km rampa olursa o dediğiniz ustalar gelsinde 6,2 harcatsın göreyim
    , mümkün değildir , ben biraz seride 7,8 litre ortalama - dikkatli kullanımda 7,2 ortalamayı anca görüyorum.Yakıt harcama değerlendirmelerini
    yaparken yaptığınız yolun durumuna göre değerlendirme yapınız.hepimiz aynı özellikli yollarda seyir etmiyoruz.Farklı değerler çıkması gayet doğal.
    Peki azmı yakıyoruz çok mu yakıyoruz değerlendirmesini nasıl bakacaz diye yorum gelirse oda , kendi çevrenizdeki yeni dizel araçların yakıt harcama değerlerine
    bakaçağız elbette ..Bu arabaların standart şehiriçi ort.6,5 olması gereke bilir ama belki sizin yaptığınız yol buna müsade etmiyordur , bilmem anlata bildimmi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisinan

    ..Fio bende seni bunun için seviyorum,doblonun canı cehenneme diyebildim..






  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    Yakıt harcama da en büyük etken gidilen yolun konumudur.Yol düzse hızlıda gitsen ( 120 km hız altında )
    yavaşda gitsen pek fark olmaz , ama benim gibi günlük yolunuz hergün 7 km rampa olursa o dediğiniz ustalar gelsinde 6,2 harcatsın göreyim
    , mümkün değildir , ben biraz seride 7,8 litre ortalama - dikkatli kullanımda 7,2 ortalamayı anca görüyorum.Yakıt harcama değerlendirmelerini
    yaparken yaptığınız yolun durumuna göre değerlendirme yapınız.hepimiz aynı özellikli yollarda seyir etmiyoruz.Farklı değerler çıkması gayet doğal.
    Peki azmı yakıyoruz çok mu yakıyoruz değerlendirmesini nasıl bakacaz diye yorum gelirse oda , kendi çevrenizdeki yeni dizel araçların yakıt harcama değerlerine
    bakaçağız elbette ..Bu arabaların standart şehiriçi ort.6,5 olması gereke bilir ama belki sizin yaptığınız yol buna müsade etmiyordur , bilmem anlata bildimmi...



    Katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qarez75


    quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    Yakıt harcama da en büyük etken gidilen yolun konumudur.Yol düzse hızlıda gitsen ( 120 km hız altında )
    yavaşda gitsen pek fark olmaz , ama benim gibi günlük yolunuz hergün 7 km rampa olursa o dediğiniz ustalar gelsinde 6,2 harcatsın göreyim
    , mümkün değildir , ben biraz seride 7,8 litre ortalama - dikkatli kullanımda 7,2 ortalamayı anca görüyorum.Yakıt harcama değerlendirmelerini
    yaparken yaptığınız yolun durumuna göre değerlendirme yapınız.hepimiz aynı özellikli yollarda seyir etmiyoruz.Farklı değerler çıkması gayet doğal.
    Peki azmı yakıyoruz çok mu yakıyoruz değerlendirmesini nasıl bakacaz diye yorum gelirse oda , kendi çevrenizdeki yeni dizel araçların yakıt harcama değerlerine
    bakaçağız elbette ..Bu arabaların standart şehiriçi ort.6,5 olması gereke bilir ama belki sizin yaptığınız yol buna müsade etmiyordur , bilmem anlata bildimmi...



    Katılıyorum


    +1... Metnes71 şu anlattığın bagajı mdf ile ikiye bölme işine baktında abi o iş yaş, üst bölme çok dar olur, ya da panzot iptali lazım..En iyisi fio 48 dediği gibi üst hoparlörlerden panzot üzerine mdf ayarlamak nasıl yapacaksak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71


    quote:

    Orijinalden alıntı: simsek69


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de


    Eğer sürekli yükle gezmiyorsanınız, sürekli yoğun trafikli yollarda seyir halinde değilseniz veya çok kısa mesafelerde örneğin günde 10-15 kere 1-2 km yol giderek motorun verimsiz kullanmıyorsanız 6,8 değeri yüksektir.
    Görştüğüm servis ustalarının ifade ettiği ve benim de müşaade ettiğim değer 6,2-6,3 civarında. 100-200 km klima açık 7-8 yakabilirsiniz veya işlek yollarda 4,5-5 e kadar düşebilir. Ancak 3.000-4.000 km trip B ye hiç göz atmadan sürün, ortalama bu değerlerin olduğunu göreceksiniz. Bu değerleri normal trafik koşullarında yakalayamıyorsanız servis ile görüşmenizi veya sürüş tekniğinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
    Hayırlı ramazanlar.



    Yakıt harcama da en büyük etken gidilen yolun konumudur.Yol düzse hızlıda gitsen ( 120 km hız altında )
    yavaşda gitsen pek fark olmaz , ama benim gibi günlük yolunuz hergün 7 km rampa olursa o dediğiniz ustalar gelsinde 6,2 harcatsın göreyim
    , mümkün değildir , ben biraz seride 7,8 litre ortalama - dikkatli kullanımda 7,2 ortalamayı anca görüyorum.Yakıt harcama değerlendirmelerini
    yaparken yaptığınız yolun durumuna göre değerlendirme yapınız.hepimiz aynı özellikli yollarda seyir etmiyoruz.Farklı değerler çıkması gayet doğal.
    Peki azmı yakıyoruz çok mu yakıyoruz değerlendirmesini nasıl bakacaz diye yorum gelirse oda , kendi çevrenizdeki yeni dizel araçların yakıt harcama değerlerine
    bakaçağız elbette ..Bu arabaların standart şehiriçi ort.6,5 olması gereke bilir ama belki sizin yaptığınız yol buna müsade etmiyordur , bilmem anlata bildimmi...



    Her yokuşun bir inişi vardır. Yokuşta sarfettiğiniz bu aşırı tüketimi inişte tolere etmeniz gerekir. Ancak bunu edememenizin sebebi trafik diyorsanız bu da zaten benim kanaatimdir.
    Her sabah 7 km düz bir iniş ile işime gidiyorum. Akşamda o yolu tırmanıyorum. 4 gidip 7 geliyorum. Bu yüzden 5,5 diyorum.
    Ancak yine kendimde gözlemlediğim şey zaman ile araca uyum sağladığım ve bu rampayı devirsiz yakalanmayıp daha az bir sarfiyatla tırmandığımdı. Aslında aracın rodajından çok benim rodajım tüketimi daha azltıyor.




  • arkadaşlar merhaba benim fiorina haftaya gelyo kısmetse formu 20 gündür inceliyorum çok memnunum birde normal yazmak için nereye tıklamam lazım cevap yazmdadan yani
  • arkadaş birde sorum şu aracı aldığımda fiomun sağır olmasını istemiyorum hemen sıkıştırmalımıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk_4151

    arkadaşlar merhaba benim fiorina haftaya gelyo kısmetse formu 20 gündür inceliyorum çok memnunum birde normal yazmak için nereye tıklamam lazım cevap yazmdadan yani

    Hoşgeldin Faruk..
    Memleket nere?
    Yani şu an yaşadığın yer..
    Kazasız belasız sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsek69


    quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71


    quote:

    Orijinalden alıntı: simsek69


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevdetay

    benim trip b de yapilan km 3.486 km de ortalama yakit sarfiyati 6.8 arac daha 10000 km de


    Eğer sürekli yükle gezmiyorsanınız, sürekli yoğun trafikli yollarda seyir halinde değilseniz veya çok kısa mesafelerde örneğin günde 10-15 kere 1-2 km yol giderek motorun verimsiz kullanmıyorsanız 6,8 değeri yüksektir.
    Görştüğüm servis ustalarının ifade ettiği ve benim de müşaade ettiğim değer 6,2-6,3 civarında. 100-200 km klima açık 7-8 yakabilirsiniz veya işlek yollarda 4,5-5 e kadar düşebilir. Ancak 3.000-4.000 km trip B ye hiç göz atmadan sürün, ortalama bu değerlerin olduğunu göreceksiniz. Bu değerleri normal trafik koşullarında yakalayamıyorsanız servis ile görüşmenizi veya sürüş tekniğinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
    Hayırlı ramazanlar.



    Yakıt harcama da en büyük etken gidilen yolun konumudur.Yol düzse hızlıda gitsen ( 120 km hız altında )
    yavaşda gitsen pek fark olmaz , ama benim gibi günlük yolunuz hergün 7 km rampa olursa o dediğiniz ustalar gelsinde 6,2 harcatsın göreyim
    , mümkün değildir , ben biraz seride 7,8 litre ortalama - dikkatli kullanımda 7,2 ortalamayı anca görüyorum.Yakıt harcama değerlendirmelerini
    yaparken yaptığınız yolun durumuna göre değerlendirme yapınız.hepimiz aynı özellikli yollarda seyir etmiyoruz.Farklı değerler çıkması gayet doğal.
    Peki azmı yakıyoruz çok mu yakıyoruz değerlendirmesini nasıl bakacaz diye yorum gelirse oda , kendi çevrenizdeki yeni dizel araçların yakıt harcama değerlerine
    bakaçağız elbette ..Bu arabaların standart şehiriçi ort.6,5 olması gereke bilir ama belki sizin yaptığınız yol buna müsade etmiyordur , bilmem anlata bildimmi...



    Her yokuşun bir inişi vardır. Yokuşta sarfettiğiniz bu aşırı tüketimi inişte tolere etmeniz gerekir. Ancak bunu edememenizin sebebi trafik diyorsanız bu da zaten benim kanaatimdir.
    Her sabah 7 km düz bir iniş ile işime gidiyorum. Akşamda o yolu tırmanıyorum. 4 gidip 7 geliyorum. Bu yüzden 5,5 diyorum.
    Ancak yine kendimde gözlemlediğim şey zaman ile araca uyum sağladığım ve bu rampayı devirsiz yakalanmayıp daha az bir sarfiyatla tırmandığımdı. Aslında aracın rodajından çok benim rodajım tüketimi daha azltıyor.



    bende 7 inip 7 cıkıyorum , inerken 2.0 ( varsayalım 5 olsun ) diyen bilgisayar çıkışda ort.16-18 arası diyor.Kısacası kesinlikle cıkış inişden 4-5 kat fazla oluyor , yani inişde işi amorti edemiyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.