Şimdi Ara

FİAT DOBLO MODİFİYE (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
903
Cevap
0
Favori
915.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardeş yanlışlık olabilir de ben arabam.com un yalancısıyım....gir bi bak istersen.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk

    Bizimde 90 HP TDCI Tourneo Connectimiz var. Diğerlerini bilmiyorum ama bu aletle Edirne - İstanbul otobanda yaklaşık yarım saat 170 ile 190 arasında kullandım. Maks. hız kitapçıkta 155 yazıyor. Sakın rampa aşağı sanmayın. Alet bastın mı gidiyor. ama 190 dan da yukarı çıkmıyor. Eğer kapışacaksanız bence dikkatli olun. Çünkü ilk viteslerinde tork gayet kuvvetli biraz da yüksek devirli kullanılırsa değme gitsin.

    Caddy, Doblo, Connect ve Partner hepsi birbirine çok yakın araçlar. Yani birisi diğerinin den çok çok üstün araçlar değil. Değişik markaların Cup (polo cup vs.) yarışlarında bile 1. ile sonuncu arasında dünya zaman farkı var. Aynı motor aynı aksam bu nedenle sürücülerin burada fonksiyonu çok fazla. Birinin diğerine genel geçer üstünlüğünü ispatlamak için ya çok sayıda drag ile test etmek lazım, yada uzun soluklu yarışlar yapmak lazım.
    Ben aracımdan çok memnunum. Bu araçlardan konfor beklemek mümkün değil özellikle kasisli yollarda hepsi sarsıyor. Biri 5 santim yaylanıyorsa diğeri 4 öbürkü 6 , netice itibariyle hiç birisi binek aracın konforunu vermez. Ama ilk kalkışlarda ve rampalarda yüklüde olsa yüksüzde olsa banamısın demiyorlar.

    Biz hem iş icabı hemde günlük kullanımda kullanıyoruz. Ben özellikle ilk binmesini çok seviyorum. Binek araçlar gibi eğilip bükülmeden binebiliyorsunuz. Kapıyı açıyorum, kaba yerimi koltuğa doğru bıkakıyorum ayaklarımı içeri çekiyorum o kadar. Bu araçlara alışan bir daha normal binek arabaya zor biner. Ben şu an 1 yıldır kullanıyorum ve normal binek arabaya oturduğumda sanki boğuluyormuşum gibi hissediyorum. Normal binek araçları artık kullanamaz oldum. Velhasıl herkes kendi işine beğenilerine göre araç alıyor. Kimi yakıt tüketimine bakıyor, kimi tipine bakıyor, kimi markaya vs. vs. zaten insanların bu kadar çok çeşit beğenisi olmasa bu kadar çeşit model olurmuydu. Hiç bir araba en iyi olamaz. Herkesin kendi iyisi var. Kimse kimseye kendi iyisini kabul ettirmeye uğraşmamalı. Olmaz, olmaz, olmaz... Geçen gün bi akrabamıza Wolkswagen binek araç almak için Doğuş oto plazaya gittik bende orda Caddy'i inceledim. Koltuğuna oturduğumda kendi aracımdaki kadar rahat hissedemedim. Şimdi bu araç ne olursa olsun benim için hiç bi anlam ifade etmiyor, bedava verseler satar Connect alırım. Aynı durum bir Caddy kullanıcısı için de geçerli, zaten öyle olmasa piyasada sadece Doblo olurdu yada Caddy olurdu yada Connect olurdu. Elin ürettiği arabalar için niye birbirimizi üzüyoruz ki?. Biz sadece bu araçların parasını ödüyoruz. Ne yapımına bir katkımız var nede dizaynına. 5-10 sene sonra zaten hepsi geçmiş olacak. Belki bugün çok revaçta olan bir marka piyasadan silinip gitmiş olacak. Tarih bunlarla doludur. Üzmeyin birbirinizi. Ben şu an Connectten çok memnunum ama gelecekte ne olur kimse bilemez. Kalın sağlıcakla...

    çok haklısın dostum. özellikle binek araçlara kıyasla çok rahat arabalar doblo, connect v.b bende yaklaşık 4 senedir doblo kullanıyorum, gerçektende çok rahat bir araç. geçenlerde çok rahat ,geniş dedikleri scenic in arka koltuğunda yarım saatlik bir yolculuk yaptım çok rahatsız oldum açıkçası.scenic bile dar geldi doblodan sonra. astra ya bindim arka koltuğu çok rahatsız geldi. açıkçası bende yıllardır diyorum zaten bu arabaya alıştıktan sonra yine bu tarz bir araba alırım ancak. görüntü olarakta bence hafif ticariler tatmin edici.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 21 Haziran 2006; 22:35:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    ramerturk kardeşim walla ağzına sağlık böyle fordcuya can feda arkadaş arabasını anlatmış övmüş ama başkasının arabasınada çamur atmamış dediğin gibi kardeş gerçekten çok geniş arabalar ferahsın rahatsın yola hakimsin aynalarına baktığında arkanı görebiliyosun hiç değilse taksideki gibi eğilip büzülmüyosun geri bakacam diye ama dediğin gibi makas işi konforu biraz bozuyo fakat yüklüykende otobüs gibi sallanmasına doyamıyosun teşekkürler cesur ve çamur atmadan konuştuğun için murat uğraş sakın o bilgilerde bi yanlışlık olmasın 140 ps 320 nm 1455 kg passat 9,5 snde çıkarken senin aklın hiç 1855 kg 130 ps 340 nm 11 sn de çıkacağına eriyo mu ben 174 pslerin 12,2 sn de çıktığını gazetede okudum gibi hatırlıyorum bu arada 174 ps gerçekten pis gider bunuda söyleyeyim arkadaşlar kargaya yavrusu şahin görünür misali herkese arabası en güzel geliyodur banada öyle dürüst konuşmak gerekirse bu sınıfta yapılan testlerde caddynin 1, combonun 2, doblonun ya 3. yada 4. olduğunu hatırlıyorum hepsinin birbirinden üstün olduğu testler vardı en iyisi caddy gibi görünüyo ama ben bugün araba alacak olsam 1 2 ay daha bekler yeni kasa doblo vip alırım araba gerçekten çok güzel içi alabildiğine deri alabildiğine sarı insanın içi açılıyo milka sütlü çikolata yiyesi geliyo walla dıştan simsiyah camlar orjinal film eski vipler gibi ve dıştan mükemmel görünüyo yılan gibi biz erken aldık aldığımızda premio bile yoktu ama kısmet gerçi vip hala çıkmadı ben ticari araç fuarında görmüştüm ağlıcaktım nerdeyse bu arada kapışıpta geçtiğim arablara inanmayanlar arabada çok önemli ama unutmayınki herşey şöförde bitiyo ne arabalar ne arabalara yapıştırıyo önemli olan o arabanın üstünde 24 saat olmak arabanın herşeyini neye ne tepki vereceğini keşfetmiş ezberlemiş olmak lazım benim görüşüm bu katılırsınız katılmazsınız size kalmış ben biriyle kapışırken ya önde olacam ya önde olacam o arada araba kırılmış parçalanmış haşat olmuş insanın gözü görmüyo ama sonra pişmanlık başlıyo biriyle kapışıp kapışmadığımızı anlayamayacak kadar geri değiliz allaha şükür adam geliyo seni sağdan solluyo sonra gaz kesiyo yetişiyosun göz göze geliyosun başlıyosunuz gazlamaya bu kapışmak değilse kimseyle kapışmamışız o zaman neyse çok uzadı sürat felaket alayımız allaha emanet

    dostum yeni kasa vip doblo çıktı.yaklaşık 1 ay oluyo..geçenlerde fiat bayiine gittim.inceledim. pazarlık bile yaptım.full vip 1.9 a 36 olur dediler.takasta benim 2002 doblo sx e 16 verdiler ama ben o kadar ciddi almayı düşünmüyorum aslında sadece baktım ama belli olmaz.yeni vip çok güzel olmuş. ama beğenmediğim yanları da var caddy e göre. mesela deri koltuk,siyah cam, çelik jant,4 hava yastığı,boyalı tampon ve fiyatı caddy e göre artıları. ama torpido bölümü yine benim eski doblo ile aynı. bu bence eksi(rengi filan güzel torpidonun). caddy nin torpidosu filan çok daha iyi. ayrıca yeni doblo nun jantlar 15 inç olmuş diye duymuştum ama sadece 1.3 panaroma(7 koltuklu olanın) 15 inç jantları. combi ve vip yine 14 inç kalmış.bu beni hayal kırıklığına uğrattı.caddy nin 15 inç.
    caddy de iyice zamlanmış siyah renk tdi full 38 dediler.ama jant kapağı bile yok. heralde vip doblo daki özellikleri sonradan caddy e yaptırsak 45 milyar ı geçer fiyatı. ama sonuç olarak vip doblo başta aksesuarları,daha lüks özellikleri, fiyatı ve yedek parçasının ucuzluğu ile bana daha uygun gözüktü. şuan zor gözüküyo ancak 1 sene içinde arabamı değiştirebilirim.alırsam büyük ihtimalle vip doblo veya caddy olucak. ama vip doblo daha uygun gözüküyo.(caddy e 38 milyar veremem)bunlar olmassa premio doblo düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 21 Haziran 2006; 22:30:48 >




  • allah allah yaa vipe ben 15 koyarlar sanıyodum ama koymamışlar demek dediğin gibi torpidoda fazla bi değişiklik yok ama her güzelin bi kusuru olur piyasaya çıktıysa neden premionun çıkışı gibi bi şaşa yapmadılar acaba internmet sitesindede yer almıyo vardır herhalde bi bildikleri
  • Neticede bu beğeni meselesi. Zevk meselesi. Herkes aynı arabayı sevecek değil ya... Renkler ve zevkler elbette tartışılmaz. Ama arkadaşlarında dedikleri gibi bu tip araçları kullananlar genişliğinden ötürümüdür nedir binek otolora binemiyor, yine bu araçlardan alıyor. uzun yollarda bu araçların geniş olması insana rahatlık hissi veriyor, bunaltmıyor... insan bu tip araçlara alşınca yine bu tip araç istiyor.
  • bence doblo vip falan hikaye vw in yerini kesinlikle tutumaz vip bile olsa











  • miraz doblo vip hikaye vw in yerini tutamaz derken vw den kastın caddy olsa gerek cadyynin doblo vipden fazlasını bana bi söylesene yoksa ben sana eksiklerinimi söyliyim tek farkı fiyatıdır sanırsam boyasız tamponları ve plastik jant kapaklarıda fiyata dahil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    miraz doblo vip hikaye vw in yerini tutamaz derken vw den kastın caddy olsa gerek cadyynin doblo vipden fazlasını bana bi söylesene yoksa ben sana eksiklerinimi söyliyim tek farkı fiyatıdır sanırsam boyasız tamponları ve plastik jant kapaklarıda fiyata dahil


    Hiç değilse caddynin sadece ön ve arka tamponunda plastik kullanımı var. Doblo gibi plastikten oluşan bir araba değil. Doblonun ön ızgarası, arka stopların kutusu hep plastik. Ayrıca bu resimlerdeki doblo kimin tam bilmiyorum ama gerçekten tam kro işi olmuş, her tarafında bi nikelaj v.b,
    Israr etmeyin bu arabaya AKSESUAR GİTMİİİİYORRRR !!! Ama bi arkadaş yeni caddy almış forumda gerçekten müthiş olmuş alında araba görün valla http://forum.donanimhaber.com/m_7732229/tm.htm
    Ayrıca doblo vip uzun kulaklı bi hayvana altın semer takılması gibi birşey......




  • bu aracın altına takılan mavimsi ışıklar nedir ?

    3-4 yıl öncesine kadar oynayan 600-800 beygirlik arabalara özenerek yapılan işler mi ??

    bence çok komik gözüküyor ve Gören kaale almıyordur..!! aracı bence orjinale çevirin yazık etmeyin şu araçlara
  • kardeş hayırdır yaaa caddynin ön ızgarası stop grubu falan çeliktenmi yapılıyo senin doblo vip dediğin araba çıplak haliyle en kral modifiyeli caddy den daha güzel görünüyo kabul et ben caddy beğenmiyorum demiyorum güzel araba ama yurtdışı imalatı olması nedeniyle fiyattan kaybediyo araba arabanın en lüksünde bile tampon boyasız jant kapaksız şöför mahallinden sonrası başka bi araba gibi heryer sac heryer kontraplak benzeri bi malzeme saclar meydanda yalanmı caddye binmesek mercedes falan sancaz walla neyse volkswagene feda olsun hakkından fazla verilen milyarlar bu arada eski kasa dobloda modifiye gerçekten pek güzel durmuyo ama yeni kasadada bi o kadar güzel duruyo yeni kasa vipe nodifiyeye inan hiç gerek yok atlıcaksın arabaya çıtırdan ses vericeksin tın tın sağdan sağdan ilerliceksin hem gezmiş olcaksın hem için açılcak çünkü o arabanın içinde insanın içi açılır beeeaaaa




  • bu arkadaşda ticari aracı gtı zannedenlerden
  • dogru bence yakısmıyor boyle araclara mod.
  • sayın muhahaha muhahaha orda viple gti arasında nasıl bi bağıntı kurabildin wallahi brawo ilginç sen bu arada en son ne zaman bi taicari araca bindin 70 lerin başındamı istersen bi binde öyle konuş herhalde bu arkadaşta ticarilerin başarısını kabullenemeyenlerden sağına bak soluna bak ticariler artık heryerde sw lerin yerini aldılar arkadaşım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    kardeş hayırdır yaaa caddynin ön ızgarası stop grubu falan çeliktenmi yapılıyo senin doblo vip dediğin araba çıplak haliyle en kral modifiyeli caddy den daha güzel görünüyo kabul et ben caddy beğenmiyorum demiyorum güzel araba ama yurtdışı imalatı olması nedeniyle fiyattan kaybediyo araba arabanın en lüksünde bile tampon boyasız jant kapaksız şöför mahallinden sonrası başka bi araba gibi heryer sac heryer kontraplak benzeri bi malzeme saclar meydanda yalanmı caddye binmesek mercedes falan sancaz walla neyse volkswagene feda olsun hakkından fazla verilen milyarlar bu arada eski kasa dobloda modifiye gerçekten pek güzel durmuyo ama yeni kasadada bi o kadar güzel duruyo yeni kasa vipe nodifiyeye inan hiç gerek yok atlıcaksın arabaya çıtırdan ses vericeksin tın tın sağdan sağdan ilerliceksin hem gezmiş olcaksın hem için açılcak çünkü o arabanın içinde insanın içi açılır beeeaaaa


    Çelikten yapılmıyor da hiç değilse arabaya benziyor. Öyle doblo gibi yarı plastik yarı metal bi araba değil. Doblo vip en kral modifiyeli caddyden güzel görünüyor öyle mi Şu forumdaki bütün insanlara soralım istersen görünüş olarak hangisi daha güzel. Senden başka hiçkimse doblo demeyecektir. Doblonun tamponu boyanıyor da ne oluyor. Tamponun yanlarında ufak bir bölümü boyuyorlar bi de ortaya kazma gibi bir ek tampon, tamam harika oldu... Geçin bunları, ashşeklere altın semer takmayı bırakın, ilerleyin artık, at gözlüklerini çıkartın, atın !!! Çıplak doblo en modifiyeli caddy den çok daha güzel görünüyormuş Doblonun zaten tipi kayık, bir de bunlara yanlarına takılan marşpiyerler, yan çıtalara aynalara kapı kollarına yapılan nikelajlar kısaca modify adı altında yapılan saçma süslemelerle beraber tipi iyice kayıyor. (yeşil renk park lambalarını unutmuşum) Bunlara modifiye denmez KROFİYE denir Burdan bütün arkadaşlara soruyorum, Allah için söyleyin doblo vip in mi tipi güzel modifiyeli cadddy nin mi.....?????




  • Resimdeki doblonun sileceklerinde bile nikelaj var
  • kardeş senin anlayışta bi problem yok dimi üste çıkmak için konuyu saptırma ben yeni kasa doblo vip diye ısrarla vurguladım sen o arabayı gördünmü bu birincisi ikincisi max fiyatı 35 dir caddydeki bütün özellikler+deri döşeme+ceviz kaplama+arabanın içi alabildiğine krem döşeme(paspas ve paspas altlarına kadar)+camlar film+orjinal sis farları+park sensörü+siyah metalik boya+krom renkliön panjur yan korumalar kapı ve bagaj tutamakları+daha az yakıtla daha fazla performans veren bi motor daha ne olsun he daha ne olsun sen bunları göz ardı et git 38 milyara boyasından çalınmış plastik jant kapaklı kontraplak döşemeli sadece ön camları açılan bembeyaz bi caddy al metalikten 1 milyar fark istiyolar ya o bakımdn söylüyorum şimdi o dediğin gözlükleri kim takıyo düşün kardeş burası türkiye almanya değil ben caddye kötü demiyorum ama fiyatını haketmiyor yurtdışı imalatı olduğu için konuyu saptırmadan tartışırsan ve biraz daha seviyeli olursan sevinirim muhabbete 4 ayaklı geviş getiren hayvanları katmanın bi alemi yok he seviyeni koruyabilirsen burda güzel güzel tartışırız ama yok dersen sen burdan dobloya sallamaya devam et elbet bi gün fiattan bi kişi seni duyarda arabva yapmasını öğrenirler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ULUBEYLi DOBLOCU

    kardeş senin anlayışta bi problem yok dimi üste çıkmak için konuyu saptırma ben yeni kasa doblo vip diye ısrarla vurguladım sen o arabayı gördünmü bu birincisi ikincisi max fiyatı 35 dir caddydeki bütün özellikler+deri döşeme+ceviz kaplama+arabanın içi alabildiğine krem döşeme(paspas ve paspas altlarına kadar)+camlar film+orjinal sis farları+park sensörü+siyah metalik boya+krom renkliön panjur yan korumalar kapı ve bagaj tutamakları+daha az yakıtla daha fazla performans veren bi motor daha ne olsun he daha ne olsun sen bunları göz ardı et git 38 milyara boyasından çalınmış plastik jant kapaklı kontraplak döşemeli sadece ön camları açılan bembeyaz bi caddy al metalikten 1 milyar fark istiyolar ya o bakımdn söylüyorum şimdi o dediğin gözlükleri kim takıyo düşün kardeş burası türkiye almanya değil ben caddye kötü demiyorum ama fiyatını haketmiyor yurtdışı imalatı olduğu için konuyu saptırmadan tartışırsan ve biraz daha seviyeli olursan sevinirim muhabbete 4 ayaklı geviş getiren hayvanları katmanın bi alemi yok he seviyeni koruyabilirsen burda güzel güzel tartışırız ama yok dersen sen burdan dobloya sallamaya devam et elbet bi gün fiattan bi kişi seni duyarda arabva yapmasını öğrenirler

    dostum, muratuğraş adlı arkadaşla tartışmanızın arasına girmek istemezdim ama dayanamadım bence o arkadaş bir kere kafasına takmış doblo kötü diye.sen istediğin kadar doblo yu savun, değiştiremezsin düşüncelerini.adam yalan yanlış, bilip bilmeden kötülüyor(bencede yeni doblo vip i görmemiş). caddy nin de doblo nun da birbirinden üstün tarafları var. değerlendirme yaparken objektif olalım. doblo yılın en iyi ticari aracı ödülünü almış.kötü bir araba olsa verirler mi hiç? özellikle yeni vip side çok güzel olmuş.(zevkler ve renkler tartışılır ama birazda göz var nizam var neresi çirkin arabanın, caddy yi bilmeyende touareg filan sancak caddy çok güzel, doblo çok çirkindir demek çok yanlış ve taraflı bir tutum bence)ben caddy yi de, yeni vip yi de beğeniyorum. hangisinin güzel olduğu tartışılır, tercih kişilere kalmış. he bu arada ticari araçlara modifiye gitmiyo diyen arkadaşlar bu topicte ne yazıyo, doblo modfiye yani siz beğenmiyosanız bu topic e takılmayın. ticari araçlara modifiye neden olmasın bence çok güzel oluyo. benim arabamda da abartılı olmasa da biraz modifiye var ve başta ben arabamı beğeniyorum ve çevremden de olumlu tepkiler alıyorum. isteyen istediğine mod yapar ve caddy de doblo da connect te v.b diğer ticarilerde mod bence güzel oluyo.




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.