Şimdi Ara

fiat doblo 1.3 multijet...!!!??? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
1
Favori
159.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TLGKOC

    bence kullanım şekli önemli sonuçda aldığın araç hız için yapılan bir araç değil vede ticari araç; kullanım şekline göre karar vermelisin.

    Alıntıları Göster
    1.3 multijet arabanın kullanım amacına uygun görünüyo...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-Assault

    Kim ne derse desin sağ şeride mahkumsun
    0 dan makul bir sürate çıkman en az 1 dk alıyor....O sırada da yanından geçmeyen ne kamyon , ne otobüs kalıyor....185 gördüm diyorsun....Görürüsün tabi , araba yavaş değil sadece HIZLANMASI YAVAŞ.
    Kırmızı ısıklarda yolun sol tarafında durmaya çekiniyorum.Çünkü kalkışta eğer arkamda araba varsa mutlaka selektör yakıyor...Yada sabredemeyen sağlıyor....Ama yakıtı 1 numara ona lafım yok...
    quote:

    Orjinalden alıntı: D-Assault

    Kim ne derse desin sağ şeride mahkumsun
    0 dan makul bir sürate çıkman en az 1 dk alıyor....O sırada da yanından geçmeyen ne kamyon , ne otobüs kalıyor....185 gördüm diyorsun....Görürüsün tabi , araba yavaş değil sadece HIZLANMASI YAVAŞ.
    Kırmızı ısıklarda yolun sol tarafında durmaya çekiniyorum.Çünkü kalkışta eğer arkamda araba varsa mutlaka selektör yakıyor...Yada sabredemeyen sağlıyor....Ama yakıtı 1 numara ona lafım yok...



    arkadaşım sen sanırım araba sürmeyi bilmiyosun evet hızlanması yavaş ama sen bunu kullanışın ile ortadan kaldırırsın ben hiçbir zaman kırmızı ışıkta sol şeritte iken senin durumunda kalmadım ben çoğu zaman ünümdekin i sağladım ben bu arabayı alırken ufak tefek işlerde kullanmak için almıştım ama çok güzel işler görüyor. evet 1.9 kadar seri olmayabilir ama hiçbir zaman sağ şeride mahkum olmadım olmamda. yakıtı zaten süper benim diğer arabalara göre kokluyo...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemci06

    quote:

    Orjinalden alıntı: D-Assault

    Kim ne derse desin sağ şeride mahkumsun
    0 dan makul bir sürate çıkman en az 1 dk alıyor....O sırada da yanından geçmeyen ne kamyon , ne otobüs kalıyor....185 gördüm diyorsun....Görürüsün tabi , araba yavaş değil sadece HIZLANMASI YAVAŞ.
    Kırmızı ısıklarda yolun sol tarafında durmaya çekiniyorum.Çünkü kalkışta eğer arkamda araba varsa mutlaka selektör yakıyor...Yada sabredemeyen sağlıyor....Ama yakıtı 1 numara ona lafım yok...



    arkadaşım sen sanırım araba sürmeyi bilmiyosun evet hızlanması yavaş ama sen bunu kullanışın ile ortadan kaldırırsın ben hiçbir zaman kırmızı ışıkta sol şeritte iken senin durumunda kalmadım ben çoğu zaman ünümdekin i sağladım ben bu arabayı alırken ufak tefek işlerde kullanmak için almıştım ama çok güzel işler görüyor. evet 1.9 kadar seri olmayabilir ama hiçbir zaman sağ şeride mahkum olmadım olmamda. yakıtı zaten süper benim diğer arabalara göre kokluyo...

    Alıntıları Göster
    memlekette herkes schumacher zaten,yollarda f1 pisti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sigma Q

    memlekette herkes schumacher zaten,yollarda f1 pisti

    Alıntıları Göster
    merhaba formu inceledim biraz bana fayalı olacağına inandım:)


    1.3 doblonun bagaj kısmını iptal edip 8 kişilik yaptırmayı düşünüyorum.Günlik 80 km yol yapacağım.Korkum şu multijet bunu kaldırır mı yoksa kar edeceğim diye zarar mı ederim? İleriye dönük motor problemi olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogrusukru

    merhaba formu inceledim biraz bana fayalı olacağına inandım:)


    1.3 doblonun bagaj kısmını iptal edip 8 kişilik yaptırmayı düşünüyorum.Günlik 80 km yol yapacağım.Korkum şu multijet bunu kaldırır mı yoksa kar edeceğim diye zarar mı ederim? İleriye dönük motor problemi olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    motor performansinin azligini ortmek icin vites oranlari yakin yapilmis. cok sik vites degistirmek gerekiyor. perf beklentiniz yoksa, yolunuzda cok sik vites degistirmeyecekseniz alinabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    motor performansinin azligini ortmek icin vites oranlari yakin yapilmis. cok sik vites degistirmek gerekiyor. perf beklentiniz yoksa, yolunuzda cok sik vites degistirmeyecekseniz alinabilir.

    Alıntıları Göster
    KAANI ARABASI GİBİ KISA ŞASİ 160-170 GİDERKEN MAXİ 120'Yİ ZOR GÖRÜYO DİK RAMPALARDA KALMAK İŞKENCE DEVİR 3000-4000 ARASINA GELMEDEN ARABA TOPARLAMIYO YUKARDA DA ARKADAŞIN YAZDIĞI GİBİ 4'DEN 2YE ÇEKMEK GEREKEBİLİYO ŞİRKET ARACI BNM KULLANDIĞIM BAŞKA Bİ ARKADAŞ KULLANIYODU BEN YİNE ARADA SIRADA KULLANIYODUM AMA ARTIK SÜREKLİ BENDE VE CHİP TAKTIRICAM GERÇEKDEN BELA GİBİ BENDE 1.8TDCİ connect VARDI 118HP AMERİKADAN CHİP GETİRTMİŞTİM ONADA AMA ARABA CİDDEN UÇUYODU DOBLOYLA KIYASLAYAMASSIN BİLE BENİM DÜŞÜNCEM FORT CONNECT GERİSİ YALAN HEM PARÇA FİYATI HEM ŞASİ HEMDE MOTOR, CADDY KADAR İYİ OLMASADA PARÇA FİYATLARI VE BAKIMLARI CONNECT EN İYİSİ DİYO




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.
    beyler benim doploya 2 adet ön lastik lazım tavsiye edeceğiniz bir marka veya bir model varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    beyler benim doploya 2 adet ön lastik lazım tavsiye edeceğiniz bir marka veya bir model varmı

    Alıntıları Göster
    Ben daha yeni aldım.Çok araştırdım, fiyatlarını falanfa karşılaştırdım en sonunda MİCHELİN ENERGY SAVER 185 65 R15 88T MODELİNDEN aldım 2 tane.İkisini 300 e aldım.Üzerindekiler orjinal fabrika çıkış lastiği PİRELLİ idi ama hiç memnun değilim onlardan, tam bi taş gibi lastik. Nerde çukura kasise girsen araba zıplıyo,ayrıca çok vuruyo sert olduğundan dolayı esnemiyor. MİCHELİNleri takınca farkı çok iyi anladım.On numara lastik.2 tane önlere aldım ben. Arkalarada alcam 2 tane.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.

    Multijet motorlar bence gerçekten iyi yapılmış bi motor. kaldıki bunu tek fiat değil diğer markalarda kullanmaya başladı, o kadar kötü olsa o kadar şikayet gelse diğer firmalarda kullanmak istemez.
    Ama bana kalırsa devirli kullanırsan Multijet motoru performansını hissedebilirsin.Yakıta gelincede bilindiği gibi diğer arabalara her zaman takar.Diğer arabaların normalde yaktıkları değeri Multijet motorlu araca basarsan yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALoneLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.

    Multijet motorlar bence gerçekten iyi yapılmış bi motor. kaldıki bunu tek fiat değil diğer markalarda kullanmaya başladı, o kadar kötü olsa o kadar şikayet gelse diğer firmalarda kullanmak istemez.
    Ama bana kalırsa devirli kullanırsan Multijet motoru performansını hissedebilirsin.Yakıta gelincede bilindiği gibi diğer arabalara her zaman takar.Diğer arabaların normalde yaktıkları değeri Multijet motorlu araca basarsan yakar.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE PAYLAŞTIĞINIZ BİLGİLER İCİN TEŞEKKÜR EDERİM

    TİCARİ TİP ARACA ALCAM DOBLO TARZI AMA BEN ARACI KOYDE ARAZİDE KULLANCAM BENİM TEK DERDİ ŞI 1.3 MULTİJET 75 BEYGİR DOBLOLAR 2007 VE 2010 MODEL ARASI NE KADAR YAKIYOR SAĞLLAMMI SIK SANAYİYE CEKER MİYİM MAZOTUN 3.85 LİRA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK NE KADAR YAKIYOR 20 25 KURUŞ YAKARMI BU KONUDA TAMAMEN KULAKTAN DUYMA BİLGİLER VAR KİME İNANCAĞMI BİLEMEDİM NEDİR NE DEĞİLDİR

    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemrecekic

    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE PAYLAŞTIĞINIZ BİLGİLER İCİN TEŞEKKÜR EDERİM

    TİCARİ TİP ARACA ALCAM DOBLO TARZI AMA BEN ARACI KOYDE ARAZİDE KULLANCAM BENİM TEK DERDİ ŞI 1.3 MULTİJET 75 BEYGİR DOBLOLAR 2007 VE 2010 MODEL ARASI NE KADAR YAKIYOR SAĞLLAMMI SIK SANAYİYE CEKER MİYİM MAZOTUN 3.85 LİRA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK NE KADAR YAKIYOR 20 25 KURUŞ YAKARMI BU KONUDA TAMAMEN KULAKTAN DUYMA BİLGİLER VAR KİME İNANCAĞMI BİLEMEDİM NEDİR NE DEĞİLDİR

    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM


    Arkadaşlar benim Doblo'm yok hiçte kullanmadım, ama çevreme baktığımda, her tarafta Doblo olduğunu görüyorum. Demekki fiyatı uygun, sorunsuz ve herkes tarafından beğenilen bir araç. Sucusu, kolacısı, bisküvitçisi, kasabı, emeklisi, memuru, beyaz eşyacısı, genci-yaşlısı herkes ama herkes bu aracı diğer ticari araçlardan daha çok alıyor ve kullanıyor. Bende bir multijet kullanıcısıyım. Bu benim 2. multijetim. Evet 1,3 multijetin alt devirlerde çekiş sorunu var kullanmayı beceremezsen "nasıl ya bu motor ya hiç gitmiyor, çekmiyor dersin", ama inanın bu motor kullanan kişiye göre karakter değişen bir motordur, hatta 1,3 bile değildir (1,248cc) 1,25dir. O kadar sağlam ve iyi bir motorki, opel corsa'da, astra'da ve meriva'da , Chevrolet yeni Aveo'da, Tata Vista'da, Suzuki Swift'te, Lancia Ypsilon'da, Alfa Mito'da, Ford Yeni Ka'da, kullanıyor. İşte bu kadar iyi, ekonomik, sağlam ve sorunsuz bir motor bu multijet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.

    aracınız sıfır sanırım. öncelikle motorun açılmasını beklemelisiniz tüketim değerinin düşmesi için. parçalar arası aşınma vs. ilk 1000 km den sonra düşme başlar 10.000 bakımından sonra yerli yerine oturmuş olur tüketim değerleriniz..

    sıfır motor için 7.1 gayet uygun başlangıc. multijet olmayan dizellerde bu başlangıç tüketimi 9 u buluyor .. ancak dediğim gibi önce bi kaç depo mazotu biticeksiniz sonra tüketim makul olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...

    Bizim şirkete aldık bir tane. 2012 model koltuklu. Panorama dediklerinden. 1.3 (aslında 1258 cc) multijet motor var. Arabada start/stop özelliği de var. Start/stop olmasının dışında hiç ama hiç bir özelliğini beğenmedim. Arabanın ağırlığı 1455 kg. Kaç beygir olduğunu bilmiyorum. Bir kere o motor o gövdeye yetmiyor. Bu kesin. İlk kalkış anında hızlanma kötü. Yol bilgisayarı var. O kadar sakin kullanmama rağmen 100 km'de yakıt tüketimini 7.1 litrenin altına düşüremedim. Sanki benzinli.

    Bunun yanında bir tane de Fiat Linea aldık. Onun gidişi iyi sayılır. Biraz daha atak. Ama hızlanma onda da kötü. Benim Dacia Logan vallahi bunlardan daha iyi kalkış yapıyor. Daha iyi hızlanıyor. Sanırım motorumun 1.5 DCI ve 65 beygir (aslında 1461 cc) olmasının etkisi büyük.

    Yere göğe sığdırılamıyan multijetler böyle ise benden uzak olsun. Multijetler iyi motor ise, o zaman bu arabalarda bir şeyler eksik. Fiat doblolara 1.5 multijet koymalıydı diye düşünüyorum.

    aracınız sıfır sanırım. öncelikle motorun açılmasını beklemelisiniz tüketim değerinin düşmesi için. parçalar arası aşınma vs. ilk 1000 km den sonra düşme başlar 10.000 bakımından sonra yerli yerine oturmuş olur tüketim değerleriniz..

    sıfır motor için 7.1 gayet uygun başlangıc. multijet olmayan dizellerde bu başlangıç tüketimi 9 u buluyor .. ancak dediğim gibi önce bi kaç depo mazotu biticeksiniz sonra tüketim makul olur.

    Alıntıları Göster
    doblo 1,3 premio kulanıcısıyım kilometrede 30 kuruşa felan geliyo aracım 15bin km.de 10 binden sonra acılırı yakıt degişir felan hepsi hikaye ben uzun yolada cıktım şehir içide kuLLANDIM aracı bagıtmıycaksın bunu ögrendim diger mevzu araca 1,3 motor kalkışlarda biraz zayıf kalıyor ama devamında cekmeme gibi bi problem yok. ben aracla edirme yolun 175 km. hıza ulaştım asracda 5 kişi vardı ve köpek gibi gidiyodu hiçde sıkıntı cekmedim doblo 1,3 90 beygir premio 34,750 tl aldım bu fiyata 4cam otomatik yokuş kalkış destegi,hız sabitleme vs gibi özellikli bir araca bulamazsınız ama bence iyi su anda zaten ötv den sonra fiyatlar degişti 2. el bile 33,750 den falan satılıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psthegame

    doblo 1,3 premio kulanıcısıyım kilometrede 30 kuruşa felan geliyo aracım 15bin km.de 10 binden sonra acılırı yakıt degişir felan hepsi hikaye ben uzun yolada cıktım şehir içide kuLLANDIM aracı bagıtmıycaksın bunu ögrendim diger mevzu araca 1,3 motor kalkışlarda biraz zayıf kalıyor ama devamında cekmeme gibi bi problem yok. ben aracla edirme yolun 175 km. hıza ulaştım asracda 5 kişi vardı ve köpek gibi gidiyodu hiçde sıkıntı cekmedim doblo 1,3 90 beygir premio 34,750 tl aldım bu fiyata 4cam otomatik yokuş kalkış destegi,hız sabitleme vs gibi özellikli bir araca bulamazsınız ama bence iyi su anda zaten ötv den sonra fiyatlar degişti 2. el bile 33,750 den falan satılıyo.

    Alıntıları Göster
    bende 2005 model doblo 1.3 multijet var.bu araca hangi marka motor yağını tavsiye ediyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanhak

    bende 2005 model doblo 1.3 multijet var.bu araca hangi marka motor yağını tavsiye ediyorsunuz

    BP Visco 7000 5/30 yağ kullanın
  • "AH ŞU YERİNDEN KALKMAK İSTEMEYEN, ÇEKMEYEN, YORULAN, ZAYIF MOTORLU
    FIAT 1.3 MultiJet ARAÇLAR !" için kesin çözüm!
    http://bursact.com/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arter33

    "AH ŞU YERİNDEN KALKMAK İSTEMEYEN, ÇEKMEYEN, YORULAN, ZAYIF MOTORLU
    FIAT 1.3 MultiJet ARAÇLAR !" için kesin çözüm!
    http://bursact.com/
    Bendeki 1,3 az rampa görsün sanki sırtımda taşıyorum
  • yeni 2010 doblo classıc saflıne 1,3 multijet araç aladım fakat az yaktığını söylüyolardı malesef yarım depo benzinle 300 kmk gidiyorum yaklaşık 300 bin lira yakıyor neden bu kadar çok yakıyor acaba motordamı bir sorun var motor 57 binde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    xmiralay dışardan sözlere kulak asmıycan arkadaşım bende çok araştırdım doblo caady kangoo connetct
    ama kulak asmadım kımseye gıttım doblo aldım 1.3 multıjet
    arac 4 yolcu arkada yük varken rampada 1 .vitesten 2 ye gecıyorsa baska ne ısterkı ınsan :)
    km de 120kurus yakmasıda cabası 100km/6.4lt
    performans benı tatmın edıyor 1.9 u hız yaparım dıye almadım eger oyle bı derdın yoksa kesınlıkle 1.3 pısman olmuycaksın
    abıdık gubudık dıplere kulak asma

    arkadaşım 120 kuruş yakıyor dıyorsun ben dobloda 120 kuruş yakan gormedım kafanızdan sallamyın bunları şehir dışı 180 200 kuruş yakar şehir içide 250 kuruş civarı 1.3 dızel premıo var kullanıyoruz duz yollarda guzel yokuşta yuk atarsan klımada açarsan olmaz 2yeken vıtes 1 ister devırlı kullanıcaksın ara. satılık duşunen varsa ful modeli premio deri döşeme var orjinal 45binde bu modelde bu km zor bulunur uygun araçlarla takas düşünürüm caddy var birde oyuzden satıyoruz


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-doblo-2009-premio-ful-orjinal-45binde-takasli-bu-fiyata-yok-115700376/detay/




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.